home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 725 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1148 1149 [1150] 1151 1152 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1878620 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17235: 26 Okt 2013, 15:06 »

Mignolet, Cissokho, Toure, Sakho, Skrtel, Johnson, Lucas, Gerrard, Henderson, Sturridge, Suarez.

Subs: Jones, Sterling, Agger, Kelly, Moses, Allen, Alberto.

Dejligt at Lucas er tilbage det giver Gerrard lidt mere fri rum til det offensive - det ærgrer mig at Agger ikke starter inde, syntes vores forsvar står markant bedre når Skrtel er ude af truppen og Agger inde og vores opspil bliver bedre med Agger.

Uanset hvad så er det en så stærk opstilling at vi skal kunne vinde dagens kamp - håber Johnsson er så fit nu at hans raids op ad kanten springer WBAs defensiv.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2013, 15:10 af DeBuur » Logged

YNWA

Newton Heath
Manager

« Svar #17236: 26 Okt 2013, 15:28 »

Hvad er grunden til, at Agger ikke starter inde længere?

Det kan umuligt være fordi, at Skrtel, Touré og Sakho er bedre end ham, for det er ingen af dem. Passer han ikke ind i systemet?

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #17237: 26 Okt 2013, 16:28 »

Det kører godt pt newton :-) det måske farligt at rokere for meget rundt så.

SUAREZ <3 <3

DeBuur
Manager

« Svar #17238: 26 Okt 2013, 19:42 »

Hvad er grunden til, at Agger ikke starter inde længere?

Det kan umuligt være fordi, at Skrtel, Touré og Sakho er bedre end ham, for det er ingen af dem. Passer han ikke ind i systemet?

Personligt tror jeg Agger er småskadet også fortrækker Rodgers at stille med de 3 dc -og vi får jo point på kontoen men hvis Agger var 100% fit så burde han være selvskrevet til start pladsen.¨

Inden sæsonen var jeg i tvivl om Suarez kunne finde motivationen til at performe for Liverpool.... det er jeg så ikke mere og det vinder noget af respekten tilbage Thumbs Up

YNWA

MichaelPaw
Gæst

« Svar #17239: 30 Okt 2013, 11:49 »

JKJ
Gæst

« Svar #17240: 30 Okt 2013, 13:29 »

Personligt tror jeg Agger er småskadet også fortrækker Rodgers at stille med de 3 dc -og vi får jo point på kontoen men hvis Agger var 100% fit så burde han være selvskrevet til start pladsen.¨

Inden sæsonen var jeg i tvivl om Suarez kunne finde motivationen til at performe for Liverpool.... det er jeg så ikke mere og det vinder noget af respekten tilbage Thumbs Up

Ingen er selvskrevet til nogen plads, og bare fordi man er viceanføre skal man heller ikke pr automatik have en plads på holdet.
Hvis Agger havde været alt andet end dansker havde der ikke været den hype omkring ham fra dansk side. Så havde han bare været en god spiller på bænken.
Vi har ikke tabt siden Agger blev skadet, hvorfor så ændre noget i en succes. Skrtel har grebet chancen sådan er det jo bare.

JKJ
Gæst

« Svar #17241: 30 Okt 2013, 13:31 »

Helt i front med hende på lørdag mod Arsenal, så glemmer de vel at kigge på Suarez og Sturridge  Grin

MichaelPaw
Gæst

« Svar #17242: 30 Okt 2013, 14:13 »

Helt i front med hende på lørdag mod Arsenal, så glemmer de vel at kigge på Suarez og Sturridge  Grin
Det gør de helt sikkert  funny

MichaelPaw
Gæst

« Svar #17243: 30 Okt 2013, 14:15 »

Ingen er selvskrevet til nogen plads, og bare fordi man er viceanføre skal man heller ikke pr automatik have en plads på holdet.
Hvis Agger havde været alt andet end dansker havde der ikke været den hype omkring ham fra dansk side. Så havde han bare været en god spiller på bænken.
Vi har ikke tabt siden Agger blev skadet, hvorfor så ændre noget i en succes. Skrtel har grebet chancen sådan er det jo bare.
Jeg er nu ligeglad med hvem der spiller, bare de vinder.. Når det er sagt, så synes jeg Agger er bedre end dem vi bruge nu. Især sakho har da slet ikke vist noget endnu...

JKJ
Gæst

« Svar #17244: 30 Okt 2013, 14:48 »

Jeg er nu ligeglad med hvem der spiller, bare de vinder.. Når det er sagt, så synes jeg Agger er bedre end dem vi bruge nu. Især sakho har da slet ikke vist noget endnu...

Det kommer an på hvad du mener intet at vise. Han står rigtig stækt i de div statistikker der bliver lavet.
Så på den baggrund kan jeg ikke følge dig.

Jeg ser dog gerne at vi snart går tilbage til et 4-mands forsvar igen. Og gerne med Agger og Sakho som de to der satsets på. Det er jeg altså mest tryg ved Wink

MichaelPaw
Gæst

« Svar #17245: 30 Okt 2013, 15:18 »

Jeg synes han har lavet for mange fejl. Det jeg synes der kan blive et problem, hvis vi kommer til at bruge Agger og Sakho er at de begge er venstre benet. Vi kan jo kun vent og se hvad der sker.

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17246: 30 Okt 2013, 15:51 »

Sakho har da ikke lavet en eneste fejl i nu ? Selfølgelig skal der være plads til agger
Br siger defensiven har være kanon. hmm ja bortset fra dødbolden mod Newcastle..

Man ang Sahko synes jeg har har gjort det lige efter bogen..

#Respect

The Captain says goodbye!

JKJ
Gæst

« Svar #17247: 30 Okt 2013, 16:07 »

Jeg synes han har lavet for mange fejl. Det jeg synes der kan blive et problem, hvis vi kommer til at bruge Agger og Sakho er at de begge er venstre benet. Vi kan jo kun vent og se hvad der sker.

Underligt nok så er/kan det være et problem når man bruger 2 venstrbenet forsvarer, det hører vi aldrig når det er 2 højrebenet.

Så nej, kan desværre ikke se et problem hvis Agger og Sakho skulle komme til at danne par i midterforsvaret.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #17248: 30 Okt 2013, 16:24 »

Sakho har da ikke lavet en eneste fejl i nu ?

Sakho så på ingen måde god ud i hans debut, som man vel også kunne forvente, med lille træning, samt at Skrtel ret pludseligt skulle spille istedet for Agger, der var blevet skadet og (mit gæt) havde trænet som makker til Sakho inden kampen. Men siden er han i mine øjne bare blevet bedre og bedre.

Underligt nok så er/kan det være et problem når man bruger 2 venstrbenet forsvarer, det hører vi aldrig når det er 2 højrebenet.

Så nej, kan desværre ikke se et problem hvis Agger og Sakho skulle komme til at danne par i midterforsvaret.

Det optimale er selvfølgelig en højre- og en venstrebenet. Men selvfølgelig kan det lade sig gøre med andre kombinationer.
Men jeg tror ikke det er helt så aktuelt. Udfra trupsammensætningen tror jeg Rodgers er ret glad for denne 3-5-2/5-3-2, hvad man nu vil kalde den... Især så længe han har flere så stærkt spillende midterforsvarere. Samtidig har han flere gange givet udtryk for at ville placere Coutinho centralt, og denne formation giver ham alle muligheder for at have Sturridge, Suarez og Coutinho på de positioner hvor de er bedst. Moses er vel den eneste af spillerne omkring startopstillingen der ikke rigtig passer helt optimalt ind.

Problemet for Agger er at godt nok er der flere forsvarspositioner i formationen, men jeg tror kun han er udset til at spille den ene. Den Sakho sidder på pt. Der kan han få lov til at spille sit fremadrettede spil, samt tage sine drives opad banen. Som højre midterforsvar bliver for meget af banen lukket ned for en venstrebenet spillendeforsvarer, til at det kan fungere.
Det efterlader den centrale position, men som Rodgers også har udtalt for nylig så er Skrtel helt perfekt til den rolle, med hans mere no-nonsens forsvarspil, hvor det hander om at forsvare, og så efterlade det mere fremadrettede spil til de andre forsvarere. Alternativt kan man rykke Sakho derind, der også viser den mentalitet nogen gange, så Agger kan få "sin" plads.

HansenLFC
Gæst

« Svar #17249: 01 Nov 2013, 22:31 »

Sider: 1 ... 1148 1149 [1150] 1151 1152 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010