home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1208 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1139 1140 [1141] 1142 1143 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1877062 gange)
Trohde
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17100: 02 Sep 2013, 17:39 »

Sammenlignet med Agger så jo, så er Enrique hurtig. Hvis vi skal stå med en flad bagkæde der ikke bidrager offensivt, så lad os da bruge Agger. Så skal vi bare have fundet en højre back, for så går det da ikke med Johnson.

Har set Liverpool spille, har sågar været og set dem træne og Enrique er da også hurtigere end Johnson Smiley

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Risom
Manager

« Svar #17101: 02 Sep 2013, 17:44 »

Synes helt klart også, at det vil være at skyde os selv i foden at flytte Agger væk fra midterforsvaret. Jeg tvivler på, at det vil styrke os at smide ham på backen i stedet for Enrique, selvom han heller ikke er 'perfekt'. Jeg er desuden enig i, at vi vil miste for meget offensivt ved at have Agger derude.

Skrtel skal i min optik skippes nu, da vi har fået både Ilori og Sakho, men så står vi altså også stærkt i defensiven i år! Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #17102: 02 Sep 2013, 17:47 »

Sammenlignet med Agger så jo, så er Enrique hurtig. Hvis vi skal stå med en flad bagkæde der ikke bidrager offensivt, så lad os da bruge Agger. Så skal vi bare have fundet en højre back, for så går det da ikke med Johnson.

Har set Liverpool spille, har sågar været og set dem træne og Enrique er da også hurtigere end Johnson Smiley

Jeg har aldrig sagt, nævnt eller påpeget, at Agger er hurtigere eller mere gennembrudstærk end Enrique. Min pointe var bare, at Agger passer profilen bedre end Enrique hvad angår rollen som helhed på venstrebacken. Hvis Enrique alligevel har fået klare instruktioner om, ikke at udfordre og drible, men at stå kompakt i organisationen og kombinerer sig igennem ude på kanten ser jeg Agger som et bedre alternativ. Agger er bedre defensivt og bedre i kombinationsspillet . De offensive løbemønstre samt forståelsen for det offensive spil tror jeg, at han vil indlære i løbet af ingen tid.

Thaurat al Shabab

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17103: 02 Sep 2013, 17:51 »

Synes Jose er fantastisk på den back .

Men ang transfer fatter jeg ikke vi solgt Shelvey :?

#Respect

The Captain says goodbye!

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #17104: 02 Sep 2013, 17:57 »

Men ang transfer fatter jeg ikke vi solgt Shelvey :?

Vi har en del spillere til de midterste positioner, men man kan da undrer sig over at det var Jonjo og ikke Allen der blev sendt afsted. De spiller måske ikke helt samme rolle, men begynder stærkt at tvivle på at Allen har en fremtid i klubben.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17105: 02 Sep 2013, 18:49 »

Så i Shelvey sidst de spillede mod Tottenham? Han sejlede jo rundt og smed bolden væk hver eneste gang han fik den, jeg sgu fint tilfreds med vi fik solgt ham for 50 millioner. Han fighter godt, men han ville aldrig blive fast mand på en Liverpool hold der vil i top 4. Allen derimod skal nok vokse med opgaven og han skal bare have 5 kilo muskler på gruppen, så skal han nok slå igennem.

Dejligt at vi har fået landet de tre spillere i dag. Så må vi se om vi får noget landet her til sidst, håber det lidt. Mata skulle være set i Liverpool lufthavn, men man kan jo aldrig vide med sådanne rygter.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17106: 02 Sep 2013, 18:52 »

Ang Allen. Kan bare ikke have ham . kæmpe fejl køb !

#Respect

The Captain says goodbye!

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #17107: 02 Sep 2013, 18:56 »

Hvor er Henderson dog blevet en helt anden spiller under BR! Efter min mening kampens spiller igår. Løb solen sort.

darkalf
Manager

« Svar #17108: 02 Sep 2013, 18:59 »

Nu er jeg ikke den store fan af Liverpool, men hvorfor satser klubben ikke på Jack Robinson på venstre backen?? der må jo være en grund til at han bliver fremragende i FM tænker jeg eller har den scout som har vurderet Liverpool til spillet bare overvurderet ham i de senste par spil?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17109: 02 Sep 2013, 19:47 »

Nu er jeg ikke den store fan af Liverpool, men hvorfor satser klubben ikke på Jack Robinson på venstre backen?? der må jo være en grund til at han bliver fremragende i FM tænker jeg eller har den scout som har vurderet Liverpool til spillet bare overvurderet ham i de senste par spil?
Han er pt. Udlejet til Blackpool. Han er ikke god nok til Premier League endnu.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #17110: 02 Sep 2013, 20:02 »

Dejligt at vi har fået landet de tre spillere i dag. Så må vi se om vi får noget landet her til sidst, håber det lidt. Mata skulle være set i Liverpool lufthavn, men man kan jo aldrig vide med sådanne rygter.

Hvor har du set det?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #17111: 02 Sep 2013, 20:42 »

Hvor har du set det?

Liverpool er placeret til 1/9 af bookmakerne, hvad angår Mata og det var for 3-4 timer siden. Ham lander vi ikke før lukketid, idet PSG er også er inde i kapløbet.  Tunge

Thaurat al Shabab

Risom
Manager

« Svar #17112: 02 Sep 2013, 20:45 »

Liverpool er placeret til 1/9 af bookmakerne, hvad angår Mata og det var for 3-4 timer siden. Ham lander vi ikke før lukketid, idet PSG er også er inde i kapløbet.  Tunge

Nej, jeg tror heller ikke på det, men har heller ikke set rygtet, så ville lige høre ham efter det. Smiley

darkalf
Manager

« Svar #17113: 02 Sep 2013, 21:16 »

Han er pt. Udlejet til Blackpool. Han er ikke god nok til Premier League endnu.
Ok syntes bare det virker mærkeligt at man smider så mange penge for Sakho når I har ham og Jose Enrique men centralt er vel også der ham den nye skal spille mest. Bliver spændende at følge med i, og håber at Brighton måske kan trække jer i FA Cuppen igen så jeg kan se bold med brormand Thumbs Up

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #17114: 02 Sep 2013, 21:18 »

Ok syntes bare det virker mærkeligt at man smider så mange penge for Sakho når I har ham og Jose Enrique men centralt er vel også der ham den nye skal spille mest. Bliver spændende at følge med i, og håber at Brighton måske kan trække jer i FA Cuppen igen så jeg kan se bold med brormand Thumbs Up
Sakho skal bestemt ikke bruges på venstre-backen. Der har vi Enrique og Cissokho når han vender tilbage fra skade.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 1139 1140 [1141] 1142 1143 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010