home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1138 1139 [1140] 1141 1142 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2107727 gange)
Risom
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #17085: 01 Sep 2013, 17:01 »

Helt enig med AR.

Åh, hvor er det dog fedt med en sejr! Og hvem havde troet, at vi kunne præstere 3 x 1-0? Endelig kan vi holde nullet og desuden udnytte de chancer, der kommer. En verden til forskel fra sidste sæson! Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

22
Landsholdsspiller

« Svar #17086: 01 Sep 2013, 17:25 »

Mangler næsten ord, det er virkelig en dejlig følelse at slå United man! Opstemt

Risom
Manager

« Svar #17087: 01 Sep 2013, 17:54 »

http://plbold.dk/italiensker-medier-benitez-efter-skrtel/

Det vil være helt fint at skippe ham til Napoli, når vi får Sakho og Ilori ind i truppen. Vil næsten være for mange med Skrtel også. Tegner sig til at være et rigtigt godt vindue efterhånden.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #17088: 01 Sep 2013, 19:13 »

http://www.bold.dk/fodbold/england/premier-league

Lækkert syn ellers. Smiley
- endnu en kamp hvor vi stopper med at spille fodbold i store perioder af kampen. Det kommer ikke til at gå meget længere, men det er fedt at vi har 9 point allerede. Så skulle der være 4 spillere på vej ind, som alle var på stadion i dag;

Shay Given
Tiago Ilori
Sakho
Moses

Nogle spændende spillere og Shay Given er er sku en god back up.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

DeBuur
Manager

« Svar #17089: 01 Sep 2013, 20:17 »

Det var en pragtfuld sejr - i perioder spiller vi på et højt niveau, men konstant er vi ikke helt endnu.

Dejligt at se Sterling igen - jeg håber han får styr på sit liv og alle kvinderne også ellers kan bidrage på banen.

Sturridge er god - men han er ikke på højde med Suarez og når han kommer igang efter karantæne så bliver vi farlige.

Lucas har jeg aldrig brudt mig om men også han mener jeg har løftet sit niveau og han virker til at falde bedre ind i det koncept BR forsøger at indføre.

De kommende indkøb ser sgu interessant ud og at have en Shay Given på bænker er altså en god ide.

Moses er ok når bare det er et lån - han kan måske løfte sit spil igen også kan han være et supplement i det offensive.

Det defensive har i de sidste år trængt til forstærkning - Sakho er IMO et godt køb og Agger skal hæve sit niveau fra sidste sæson hvis han skal forblive første valg.

Vi har fået en bedre sæsonstart ind jeg havde drømt om og det er altså nødvendigt hvis vi skal i top 4 - vi ved at Arsenal kommer stærkt igen og Man City, Man Utd og Chelsea er IMO klare top 3 kandidater,

YNWA

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #17090: 02 Sep 2013, 14:40 »

Moses, Illori og Sakho er på plads.

Dog er der mere tvivl omkring Shay Given Smiley.

Kolo Abib Touré

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17091: 02 Sep 2013, 14:58 »

Sakho er en klasse signing Smiley!

#Respect

The Captain says goodbye!

Metsu1
Manager

« Svar #17092: 02 Sep 2013, 15:53 »

Sakho er en klasse signing Smiley!

Nu er jeg jo ikke just LFC fan  Wink så det piner mig lidt at skulle give dig ret  Smiley

Nu hvor I har lejet Moses og når man tænker på, at Suarez snart er tilbage, hvad så med Sterling? Det ligner da meget begrænset spilletid til ham.

Kunne man forestille sig en lejeaftale for ham?

Anfield Road
Manager

« Svar #17093: 02 Sep 2013, 16:35 »

Eller en tur i spjældet hvis han ikke tager sig sammen.

Stærke køb, og nu skal jeg da love for at der bliver kamp om pladserne i forsvaret. Tror dog stadig at Agger er forholdsvis sikker starter. Det ligner farvel til Skrtel, og når man ser på kampen fra igår forstår man godt hvorfor. Hver eneste gang han havde bolden, sad man jo og blev nervøs. Det er bare ikke holdbart.

Moses er udmærket tror jeg, men forventer ikke at han er nogen troldmand overhovedet. Forventer også kun begrænset spilletid til ham, vores offensiv ser umiddelbart bred nok ud synes jeg. I sær når vi får Suarez tilbage.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #17094: 02 Sep 2013, 16:52 »

Jose - Agger - Sahko - Johnson . Lækker Defensiv Smiley

#Respect

The Captain says goodbye!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #17095: 02 Sep 2013, 16:56 »

Jose - Agger - Sahko - Johnson . Lækker Defensiv Smiley

Så heller følgende:

Mignolet
Johnson-Sakho-Kolo-Agger

Enrique viser store svagheds tegn offensivt såvel som defensivt i de store opgør. Jeg vil faktsik gå så langt og sige, at han er hovedårsagen til vores fleste tabte kampe forrige sæson.

Thaurat al Shabab

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #17096: 02 Sep 2013, 17:00 »

Så heller følgende:

Mignolet
Johnson-Sakho-Kolo-Agger

Enrique viser store svagheds tegn offensivt såvel som defensivt i de store opgør. Jeg vil faktsik gå så langt og sige, at han er hovedårsagen til vores fleste tabte kampe forrige sæson.
Imo vil det være at svække sig selv at smide Agger på backen. Enrique var fremragende mod United og er en af de bedste venstre backs i ligaen hvis du spørger mig.

Johnson - Sakho/Touré - Agger - Enrique

Ingen tvivl om at det er sådan det skal være.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #17097: 02 Sep 2013, 17:06 »

Imo vil det være at svække sig selv at smide Agger på backen. Enrique var fremragende mod United og er en af de bedste venstre backs i ligaen hvis du spørger mig.

Johnson - Sakho/Touré - Agger - Enrique

Ingen tvivl om at det er sådan det skal være.

Enrique var efter min mening skræmmende ringe i 1. halvleg imod United. Placerede sig konsekvent forkert i den defensive organisation, lå alt for langt fra sine modspillere, mange mislykkede afleveringer og flere dumme boldtab. Jeg vil dog medgive dig i, at han tog teten i 2. halvleg og brugte sin fysiske styrke fornuftigt overfor Valencia. Han vandt idéelt set den mentale kamp, men først 65-70 minutter inde i opgøret.

Thaurat al Shabab

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #17098: 02 Sep 2013, 17:17 »

Agger er ikke typen som sætter en mand af og slår et indlæg. Han kan føre bolden frem, men han har ikke hurtigheden til at spille en wingback som Enrique kan.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #17099: 02 Sep 2013, 17:22 »

Agger er ikke typen som sætter en mand af og slår et indlæg. Han kan føre bolden frem, men han har ikke hurtigheden til at spille en wingback som Enrique kan.

Hvis du har set Liverpool spille ville du også vide, at Enrique heller ikke er typen der sætter sin direkte modstander af i 1-mod-1-spillet. Han er snarere den type der forsøger, at kombinere sig igennem over kanten med hurtige afleveringer eller ved hjælp af snedige dybdeløb. Han er ikke en dribler, han er ikke hurtig + han har et sløvt antrit og sidst men ikke mindst besidder han ikke den fornødne flair.

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 1138 1139 [1140] 1141 1142 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010