Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
1 Bruger, 1078 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1117
1118
[
1119
]
1120
1121
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1875308 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #16770:
31 Maj 2013, 20:32 »
Citat af: verdenskrig 31 Maj 2013, 20:24
Aldrig været din favorit? Wauw tror du selv på det? Captain Chelsea?
Det har i øvrigt intet med sagen at gøre. Jeg mindes ikke at du har skrevet i Chelsea tråden at Terry burde sælges på trods af de ting? Burde du ikke det, når du så flot kan gå ud og postulere at menneskelige egenskaber er så vigtige?
Men ja udover at dive, skabe sig foran et kamera og råbe disgrace efter dommeren, og få direkte rødt kort i en CL finale for at slå ud efter en modspiller ja så er Drogba da en dygtig spiller, og ikke en af de værste. Men han har også dumheder på bagen. Men han er jo Chelsea spiller så det går jo nok? Jeres spillere er jo fredet i dine øjne.
Tror godt selv du kan se hvor tomhjernet din kommentar er, bedømt ud fra det svar.
Jeg vil gerne have, at du finder et eksempel, hvor jeg statuerer Terry som mit idol. Dertil mente jeg, at det kunne diskuteres om anførerbindet skulle tages fra ham i Chelsea for et par år siden. Jeg har utallige Chelsea-trøjer, men jeg ejer ikke en med Terry, og jeg kommer heller ikke til det.
Hvis Terry var blevet smidt af holdet grundet sin opførsel i diverse situationer, så havde det været helt fair.
bøvle
Manager
«
Svar #16771:
31 Maj 2013, 20:33 »
Citat af: Jakob E 31 Maj 2013, 20:28
Nej, det der skete var, at Nichlas nævnte en spiller, der aldrig nogensinde har lavet noget, der ligner det hverken Terry eller Suarez har. Det var en fejl og har intet med den engelske presses forvaltning af noget at gøre. Det var en regulær fejl.
Enig, mit argument er bare, at det samme nu kan risikere at ske for en liverpool-spiller og det skyldes at spillerne til en hvis grad ses som værende klubben, og klubben ses som værende de stjerner, der så laver dumheder.
Det lyder som noget der ik kan gi mening, men den er god nok
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16772:
31 Maj 2013, 20:35 »
Citat af: verdenskrig 31 Maj 2013, 20:32
Tror bare jeg behøver nævne at slå ud efter en modspiller i en CL finale. Closes the case.
Det er en uheldig episode, som selvfølgelig ikke skal dømme en spiller. Men Drogba har aldrig bidt nogen, aldrig været utro, aldrig ytret sig nedværdigede om andre mennesker eller for den sags skyld haft 25 karantænedage på få sæsoner.
verdenskrig
Manager
«
Svar #16773:
31 Maj 2013, 20:39 »
Citat af: Jakob E 31 Maj 2013, 20:32
Jeg vil gerne have, at du finder et eksempel, hvor jeg statuerer Terry som mit idol. Dertil mente jeg, at det kunne diskuteres om anførerbindet skulle tages fra ham i Chelsea for et par år siden. Jeg har utallige Chelsea-trøjer, men jeg ejer ikke en med Terry, og jeg kommer heller ikke til det.
Hvis Terry var blevet smidt af holdet grundet sin opførsel i diverse situationer, så havde det været helt fair.
Finder det bare svært at tro på. Svarer til at jeg ikke kan lide Carragher. Mener ikke nødvendigvis du skal have ham som idol, men kom ikke og bild mig ind at manden ikke er noget specielt for dig som Chelsea fan.
Ja det kan du jo sagtens sige nu. Men hvorfor er det du føler dig i stand til at gå ind og dømme Suarez som en mand der skal sælges, når du selv har en anfører der er en lige så stor idiot, og som du aldrig har sat en finger på i en debat.
Angående Drogba.
At du kan undskylde et direkte bevidst slag med " En uheldig episode" i en cl finale er decideret sygt
Jeg synes ikke han er den værste, overhoved, men han er på ingen måde pletfri, hvilket åbenbart for dig er åhh så vigtigt bedømt ud fra din første kommentar.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Camus
Gæst
«
Svar #16774:
01 Jun 2013, 03:19 »
Citat af: verdenskrig 31 Maj 2013, 19:34
Min pointe er at man ikke skal kaste med sten i et glashus. Jakob
har en anfører der boller holdkammeratens kone,
og bruger racistiske gloser, han har en
Ashley Cole der er utro og knalder en luder
, og han har en Drogba der diver, skaber sig overfor dommeren, og som generelt er en idiot på en fodboldbane.
H
vad Drogba gør i sin fritid af gode gerninger har intet med sagen at gøre
, jeg tror ligesom Drogba at Suarez er en ganske flink person i fritiden. Det samme kan man åbenbart ikke sige om Captain Chelsea der agerer som et fantastisk forbillede for klubben og truppen og bruger anfører tjansen til at save holdkammeratens kone over.
Det er dybt patetisk som Chelsea fan at udtale at Liverpool burde sælge Suarez pga de ting han har lavet, når man selv har en flok halvhjerner i truppen og aldrig laver andet end at forgude dem. Og glemte enda Hazard der sparkede en bolddreng.
Så når spillere gør slemme ting i deres fritid er det relevant, men når de redder menneskeliv, har det intet med sagen at gøre?
DeBuur
Manager
«
Svar #16775:
01 Jun 2013, 08:14 »
Suarez skal sælges hvis det er muligt at score en høj pris eller hvis det er det han reelt vil - Suarez vil jeg huske som en blændende angriber på et middelmådigt Liverpool hold - imponerende antal mål han har scoret og uden ham kunne vi have ligget og slåsset tæt på bunden.
Mennesket Suarez kender jeg ikke, men vi har alle set den adfærd han har på banen og jeg syntes bestemt ikke om han tendens til at dive(selvom den er blevet mindre) han bideri - men allerværst er at han nu sætter sig i offer rollen og sidder og piver over de forfærdelige presse folk og over at ingen støtter ham og at han børn ikke må høre om de grimme historier om deres far! det er for meget og viser en side af Suarez som jeg ikke holder af - det er ynkeligt!
Suarez som ikke er motiveret bliver ikke en gevinst for os i næste sæson - så hvis vi kan få en bunke penge or ham så sælg og brug alle pengene på forstærkninger - for vi kommer til at mangle de mål i næste sæson.
YNWA
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16776:
01 Jun 2013, 10:56 »
Drogba er et fantastisk menneske, som du dømmer på en episode i karrieren. Suarez har kun ti lignende episoder på mange færre år. Desuden så har du intet belæg for din teori om mit forhold til Terry. Ja, han er vores kaptajn, han har været en af verdens bedste midterforsvarer gennem et årti, og sjældent har en fodboldspiller ofret sig så meget for sin klub. Det er jeg meget stor tilhænger af. Men hvis klubben valgte at skrotte Terry på grund af sin opførsel, så vil jeg på ingen måde brokke sig over det, da jeg mener, at de menneskelige værdier er langt vigtigere.
bøvle
Manager
«
Svar #16777:
01 Jun 2013, 11:17 »
Citat af: DeBuur 01 Jun 2013, 08:14
Suarez skal sælges hvis det er muligt at score en høj pris eller hvis det er det han reelt vil - Suarez vil jeg huske som en blændende angriber på et middelmådigt Liverpool hold - imponerende antal mål han har scoret og uden ham kunne vi have ligget og slåsset tæt på bunden.
Mennesket Suarez kender jeg ikke, men vi har alle set den adfærd han har på banen og jeg syntes bestemt ikke om han tendens til at dive(selvom den er blevet mindre) han bideri - men allerværst er at han nu sætter sig i offer rollen og sidder og piver over de forfærdelige presse folk og over at ingen støtter ham og at han børn ikke må høre om de grimme historier om deres far! det er for meget og viser en side af Suarez som jeg ikke holder af - det er ynkeligt!
Suarez som ikke er motiveret bliver ikke en gevinst for os i næste sæson - så hvis vi kan få en bunke penge or ham så sælg og brug alle pengene på forstærkninger - for vi kommer til at mangle de mål i næste sæson.
+1 herfra - Lad os få debatten back on track !
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #16778:
01 Jun 2013, 12:01 »
Citat af: Jakob E 01 Jun 2013, 10:56
Drogba er et fantastisk menneske, som du dømmer på en episode i karrieren. Suarez har kun ti lignende episoder på mange færre år. Desuden så har du intet belæg for din teori om mit forhold til Terry. Ja, han er vores kaptajn, han har været en af verdens bedste midterforsvarer gennem et årti, og sjældent har en fodboldspiller ofret sig så meget for sin klub. Det er jeg meget stor tilhænger af. Men hvis klubben valgte at skrotte Terry på grund af sin opførsel, så vil jeg på ingen måde brokke sig over det, da jeg mener, at de menneskelige værdier er langt vigtigere.
Men ville du være decideret lykkelig, hvis i solgte Terry, fordi du bare ikke kan holde ud at have ham i truppen, da han skader klubbens image?
Hala Madrid!
xaagaard
Landsholdsspiller
«
Svar #16779:
01 Jun 2013, 13:32 »
Jeg synes at Suarez har været en kæmpe klovn i mange sager efterhånden. Han har fået en masse kritik af pressen - det meste har været fortjent. Han har fået en masse karantænedage af FA. Disse har været i overkanten, men det overrasker jo ikke nogle. FA har slået ekstra hårdt ned på Suarez, i forhold til andre spillere. Men derfor kan hans handlinger selvfølgelig ikke forsvares og han skal naturligvis straffes for det han har lavet.
Selvom han har lavet meget lort og været en hat, så har han immervæk scoret 30 mål i denne sæson. 30 mål der har gjort alverden til forskel for et noget præstations-svingende Liverpool hold i denne sæson. Til diskussionen om hvorvidt han skal sælges, vil jeg mene at hvis manden ønsker at forlade klubben og hvis (som rygterne fortiden siger) Real Madrid skulle være villige til at lægge i omegnen af 400 mio., så vil jeg da håbe at der er nogle der sparker ham på flyet til Spanien i en fart!
Suarez er fantastisk og jeg ville ønske at han kunne fortsætte i Liverpool. Dette ville dog kræve en forbedring af hans opførsel! Men når manden selv ønsker at forlade England og Liverpool, og tilmed stadig har en karantæne der gælder ind i næste sæson, ja så kan man vel kun prøve at profiterer af situationen. Ingen over klubben.
At Suarez, og hans 30 mål, så kan være utrolig svære at erstatte skal ikke være nogen hemmelighed - men 400 mio hjælper da på det.
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #16780:
01 Jun 2013, 15:47 »
Citat af: michaelk 01 Jun 2013, 12:01
Men ville du være decideret lykkelig, hvis i solgte Terry, fordi du bare ikke kan holde ud at have ham i truppen, da han skader klubbens image?
Han får det da ikke til at fremstå som om, at han ville være lykkelig hvis Chelsea solgte Terry? Han siger jo bare, at han ville acceptere det, hvis klubben besluttede sig for at skille sig af med ham, grundet hans uheldige episoder igennem karrieren. Hverken juble eller græde over det. Det er da, for mig at se, en helt fair holdning at have.
Nu skal han selvfølgelig selv have lov til at svare på det, men det er da efterhånden tydeligt at se, hvad han mener om Terry. Og med den holdning han har til fodboldspillere, ud fra det han har skrevet om Terry, er der da intet at sige til, at han ville forstå Liverpool hvis de havde skilt sig af med Suarez pga. hans pinlige opførsel.
Batigol
Manager
«
Svar #16781:
01 Jun 2013, 16:13 »
For det første, håber jeg virkelig ikke at der er Liverpool-fans der bliver decideret glade, hvis Suárez bliver solgt. Han er deres offensive omdrejningspunkt og den med afstand bedste og vigtigste spiller i klubben. Det positive opvejer og overstiger i mine øjne det negative, for han bringer altså også en form for fandenivoldskhed og aggressivitet, som en klub som Liverpool ikke kan være foruden. Som Barcelona-fan kan jeg se parallellerne til en mand som Stoichkov. Han var vild og ustyrlig. Han gik ofte langt over grænsen, ved eksempelvis at tæve en fotograf og træde en dommer over fødderne. Men klubben accepterede, at han havde sine fejl og mangler, mens Stoichkov tog karantænerne og straffene i stiv arm, og retrospektivt er Stoichkov en af de bedste ting der er sket i klubbens historie. Han var med til at gøre op med offerrollen og skabe en anden form for vindermentalitet, end man tidligere havde set i Catalonien. På samme måde synes jeg at man skal opveje tingene, når man snakker om Suárez.
Citat af: Jakob E 31 Maj 2013, 16:52
Jeg sætter blot menneskelige værdier før det sportslige.
For det andet, synes jeg stadig er det er irrelevant at trække 'menneskelige værdier' ind i billedet.
Citat af: FC Barcelona 22 Apr 2013, 01:42
Afslutningsvis synes jeg ærligt talt at det er ude i hampen at begynde at snakke om 'menneskelige værdier'. Jeg er ret overbevist om at Suárez er en ganske sympatisk fyr udenfor banen. En familieorienteret mand med hustru og barn. Præcis ligesom Gennaro Gattuso. Eller Dani Alves for den sags skyld. Sikkert også Pepe. At være et kæmpe svin på en fodboldbane har vitterligt intet med menneskelige værdier eller sociale kvaliteter at gøre.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #16782:
01 Jun 2013, 16:27 »
Citat af: SeRuX 01 Jun 2013, 15:47
Han får det da ikke til at fremstå som om, at han ville være lykkelig hvis Chelsea solgte Terry? Han siger jo bare, at han ville acceptere det, hvis klubben besluttede sig for at skille sig af med ham, grundet hans uheldige episoder igennem karrieren. Hverken juble eller græde over det. Det er da, for mig at se, en helt fair holdning at have.
Nu skal han selvfølgelig selv have lov til at svare på det, men det er da efterhånden tydeligt at se, hvad han mener om Terry. Og med den holdning han har til fodboldspillere, ud fra det han har skrevet om Terry, er der da intet at sige til, at han ville forstå Liverpool hvis de havde skilt sig af med Suarez pga. hans pinlige opførsel.
Nej det får han det netop ikke til at fremstå som, men han nævner, at hvis han var Liverpool fan, så ville han være lykkelig over et Suarez-skifte.
- Det er lidt flueknepperi, men det er altid så nemt for andre fans at fortælle, hvordan de havde reageret. Vi snakker om Liverpools absolut største stjerne, så tror jeg bare ikke der er mange fans der vil være lykkelige over et salg!
Hala Madrid!
DeBuur
Manager
«
Svar #16783:
01 Jun 2013, 17:18 »
en motiveret Suarez er et kæmpe plus for for os - en ikke motiveret Suarez er en tragedie så enkelt er det - uanset hvad så har Suarez potentiale til at klare sig på et hold som Real Madrid - men det efter lader vores elskede klub i et kæmpe dilemma vi skal hente en spiller der kan score min 20 mål.... og hvem kan det og vil spille på et pt middelmådigt Liverpool hold?
YNWA
Camus
Gæst
«
Svar #16784:
01 Jun 2013, 17:43 »
Citat af: DeBuur 01 Jun 2013, 17:18
en motiveret Suarez er et kæmpe plus for for os - en ikke motiveret Suarez er en tragedie så enkelt er det - uanset hvad så har Suarez potentiale til at klare sig på et hold som Real Madrid - men det efter lader vores elskede klub i et kæmpe dilemma vi skal hente en spiller der kan score min 20 mål....
og hvem kan det og vil spille på et pt middelmådigt Liverpool hold?
Borini?
Ville for alt i verden undgå at sælge suarez hvis jeg var Liverpool, bliver uendeligt svært at finde en fuldgod erstatning for suarez..
Sider:
1
...
1117
1118
[
1119
]
1120
1121
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »