Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1045 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1116
1117
[
1118
]
1119
1120
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1875265 gange)
bøvle
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #16755:
31 Maj 2013, 16:15 »
Nogen herinde, der kan se salget af Suarez som noget, der kan vendes til noget positivt ?
Jeg ved ikke engang helt om jeg selv tør prøve, men vi glemmer alle hvor mange chancer vi har haft i denne sæson, og også hvor mange chancer Suarez i de afgørende kampe har skulle bruge for at få bolden i kassen. Han har scoret 30 sæsonmål, og det er enestående, og det kan man ikke bare udenvidere gå ud og købe sig til, det er ikke det jeg har til hensigt at komme frem til. Det der kan blive vores problem, kan samtidig også gå hen og blive vores redning i denne sag sådan som jeg ser det. Det ser ud til at blive et transfervindue, hvor alle store angribere i Europa er i spil, hvorfor priserne må forventes at ryge højt op for nogle af spillerne. Det tror jeg dog ikke er tilfældet for Suarez, da efterspørgslen efter ham ikke er så høj igen som hvis han ikke havde dummet sig så massivt. Til gengæld føler jeg mig ret sikker på at vi nok skal få en pæn potion penge for ham, for at vi overhovedet går med til det. Når det så er sagt, betyder den store angriberrokkade også, at der bliver angribere til overs i flere klubber. Ikke at vi skal være en klub, der køber af de andres overskudslager, men det kan være en måde at sikre os en god angriber til relativt okay penge.
Har længe råbt og skreget efter Soldado i Valencia, og kunne sagtens se ham i klubben hvis Suarez smutter, plus vi lige har hentet Aspas som angiveligt lyder som værende en type meget lig Suarez i mine ører, så måske Soldado ikke er så oplagt lige nu, vi har jo også snart en hel Rafa-koloni med alle de spaniere.
Desuden må vi ikke glemme vi fortsat er en klub, der har god gavn af pengene, hvorfor jeg alvorligt ville overveje et salg af Suarez, hvis der kommer et bud, der er tilstrækkelig højt
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #16756:
31 Maj 2013, 16:40 »
Citat af: Anfield Road 31 Maj 2013, 15:48
Havde du regnet med et svar på det selvindlysende spørgsmål du kommer med?
Fordi man gør nogle dumme ting behøver man ikke blive hængt ud som en voldspsykopat overalt i England og Europa. Jeg kan sgu godt forstå ham. Hvorfor blive i et land hvor alle åbenbart er så opsatte på at hade ham? Inkl. presse og fodboldforbund?
Jeg har nu ikke stødt på, at han er blevet kaldt en voldpsykopat i pressen, men det kan da være jeg har misset det. I får det bare til at lyde som om, at pressen uretfærdigvis har været meget kritisk overfor ham. Med hans historik i England synes jeg bare, at man ikke rigtig kan forvente andet. Når man spiller for en af verdens største klubber, og har lavet så meget lort, må man da forvente, at man er den person, der får mest kritik af pressen.
Og så meget Liverpool har gået igennem for at støtte ham, synes jeg personligt, at det er lidt fesent han bruger pressen som et argument for, at han vil skifte. Måske det bare er en oplagt grund til at ville spille for en topklub, hvor hans trods alt fremragende fodboldkvaliteter hører til?
bøvle
Manager
«
Svar #16757:
31 Maj 2013, 16:52 »
Elsker du har SAF som dit profilbillede og desuden helt undlader at kommentere på FA i svaret af kritikken på dit spørgsmål...
Diskussionen virker fuldstændig omsonst da svaret langt hen ad vejen giver sig selv i denne sag. Der er ingen her der vil drømme om at censurere medierne som du får det til at lyde som om. Selvfølgelig skriver de om de store sager, det er det de er der for.
Spørgsmålet er blot om sagerne bliver endnu større end Suarez selv er med til at gøre dem.
Oftest er en multiplikatoreffekt under nul, men i FAs tilfælde vil jeg ikke bliver overrasket hvis de var med til direkte at forstærke sagerne...
Surt opstød herfra midt i en presset eksamensperiode - beklager !
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16758:
31 Maj 2013, 16:52 »
Suarez har fået den kritik, som han fortjener og selv er skyld i. Helt og aldeles selv. Han har lavet den ene dumhed efter den anden, og han burde kende pressen. Jeg synes overhovedet ikke, at det er synd for ham på nogen måde. Han må stå til ansvar for sine handlinger. Jeg er enig med SeRuX.
Dertil så vil jeg som Liverpool-fan være lykkelig, hvis han blev solgt. Han er selvfølgelig klart jeres bedste spiller, men jeg gad personligt ikke at have sådan en i truppen. Jeg synes virkelig, at han pisser på Liverpool som klub, når han bider folk, ytrer mindre pæne ting, laver svinestreger og diver i Liverpool-trøjen. Men det har været diskuteret før. Jeg sætter blot menneskelige værdier før det sportslige.
Hvis I ikke sælger ham, skulle han måske følge Ronnie O'Sullivans råd.
«
Seneste Redigering: 31 Maj 2013, 16:55 af Jakob E
»
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #16759:
31 Maj 2013, 16:54 »
Citat af: bøvle 31 Maj 2013, 16:52
Elsker du har SAF som dit profilbillede og desuden helt undlader at kommentere på FA i svaret af kritikken på dit spørgsmål...
Diskussionen virker fuldstændig omsonst da svaret langt hen ad vejen giver sig selv i denne sag. Der er ingen her der vil drømme om at censurere medierne som du får det til at lyde som om. Selvfølgelig skriver de om de store sager, det er det de er der for.
Spørgsmålet er blot om sagerne bliver endnu større end Suarez selv er med til at gøre dem.
Oftest er en multiplikatoreffekt under nul, men i FAs tilfælde vil jeg ikke bliver overrasket hvis de var med til direkte at forstærke sagerne...
Surt opstød herfra midt i en presset eksamensperiode - beklager !
Undlod at kommentere på det, da det simpelthen er så tragikomisk. Troede kun det var Liverpool fans i England, der seriøst tror på, at der er en sammensværgelse mellem Fergie og FA. Men man kan selvfølgelig altid tage fejl.
bøvle
Manager
«
Svar #16760:
31 Maj 2013, 16:59 »
Var nu ikke tænkt som værende mellem SAF og FA. Can't care less about that man ! Jeg vil nødig beskylde ham for noget, for han er sku en stor manager, så tvivler på det er hans skyld at United bliver favoriseret af FA, hvilket efterhånden synes at være en offentlig hemmelighed, og ikke kun blandt Liverpool fans, men mere generelt, måske sågar også i visse United-kræse så vidt jeg har hørt
verdenskrig
Manager
«
Svar #16761:
31 Maj 2013, 19:18 »
Citat af: Jakob E 31 Maj 2013, 16:52
Dertil så vil jeg som Liverpool-fan være lykkelig, hvis han blev solgt. Han er selvfølgelig klart jeres bedste spiller, men jeg gad personligt ikke at have sådan en i truppen. Jeg synes virkelig, at han pisser på Liverpool som klub, når han bider folk, ytrer mindre pæne ting, laver svinestreger og diver i Liverpool-trøjen. Men det har været diskuteret før. Jeg sætter blot menneskelige værdier før det sportslige.
Hvis I ikke sælger ham, skulle han måske følge Ronnie O'Sullivans råd.
Hvorfor er det egentlig at du aldrig nogensinde har ville sælge Terry, Drogba, eller Ashley Cole hvis de menneskelige værdier er så vigtige for dig, i forhold til klubben? Jeg vil meget gerne vide det, for det er helt hul i hovedet at du kan mene at vi skal være glade for at sælge Suarez, når du selv har haft og har et par paphjerner i din klub som du har dyrket som guder.
Det er lige så dobbeltmoralsk som pressen i England er.
Suarez bider Ivanovich og England er på den anden ende.
Englænderen Defoe, bider en modspiller, får intet for det(Pga FA's fuck up) men det skaber dårligt nok røre omkring sig. Personligt var jeg aldrig klar over det var fundet sted før Suarez sagen dukkede op.
Bottom line: Så længe det er en af vores egne så fejer vi det ind under gulvtæppet.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #16762:
31 Maj 2013, 19:24 »
Når det så er sagt så er Suarez satme også en idiot at høre på lige nu.
Taget fra det danske liverpool forum
" Forudsat EB har citeret og oversat korrekt, så studser jeg virkelig over denne sætning:
Alle de de tåbelige ting, der blev sagt om mig, alle billederne, al hånen - det skete hver dag, og der var ingen, der støttede mig.
Hvis ikke det, han har modtaget fra klubben, Kenny, Rodgers og majoriteten af os fans, kan kaldes støtte, ja så ved jeg da godt nok ikke, hvad der kan. Jeg kan sagtens forstå ham, hvis han ikke kan klare presset fra medierne, men at antyde, at han ikke har modtaget nogen støtte, det synes jeg fandme er dårlig stil."
Det er saftsusme skandaløst og jeg er helt enig i det. Den mand har fået så overdreven stor støtte at jeg slet ikke mindes et fortilfælde. Alle i og omkring Liverpool har bakket ham op i stort set alle situationer, og selvom manden kalder Evra noget vi alle selv har lyst til, så går hele holdet ud med støttetrøjer til Suarez da karantænen var officiel.
Suarez skal holde sin kæft. Græsset er ikke altid grønnere på den anden side, og han har i den grad dummet sig et par gange som er helt og holdent hans egen skyld. Klubben kunne for så vidt have sat ham på transferlisten begge gange, men vælger i stedet at give ham en chance fordi han er vigtig og dedikeret til liverpool.
Så skal han ikke gå ud og udtale sådan, såfremt det er rigtigt. Det er at skide hans nuværende arbejdsgiver og alle os fans direkte i fjæset. Jeg har sgu sammenlagt brugt døgn på at forsvare ham i alskens situationer.
Gå nu bare ud og sig at din tålmodighed med at spille i Liverpool er opbrugt og at du har brug for at være med i guldkampe og Champions league. Fair nok no one will blame you. Men at trække " Ej jeg er palle alene i verden og ingen kan lide mig " kortet. Der troede jeg sgu bedre om dig Suarez !
Camus
Gæst
«
Svar #16763:
31 Maj 2013, 19:29 »
Citat af: verdenskrig 31 Maj 2013, 19:18
Hvorfor er det egentlig at du aldrig nogensinde har ville sælge Terry,
Drogba
, eller Ashley Cole hvis de menneskelige værdier er så vigtige for dig, i forhold til klubben? Jeg vil meget gerne vide det, for det er helt hul i hovedet at du kan mene at vi skal være glade for at sælge Suarez, når du selv har haft og har et par paphjerner i din klub som du har dyrket som guder.
Englænderen Defoe, bider en modspiller, får intet for det(Pga FA's fuck up) men det skaber dårligt nok røre omkring sig. Personligt var jeg aldrig klar over det var fundet sted før Suarez sagen dukkede op.
Bottom line: Så længe det er en af vores egne så fejer vi det ind under gulvtæppet.
Hvad snakker du om??? Drogba giver millioner og atter millioner til at genobygge Elfenbesnkysten. Som ikke ligefrem er det rigeste land i verden..
verdenskrig
Manager
«
Svar #16764:
31 Maj 2013, 19:34 »
Citat af: Camus 31 Maj 2013, 19:29
Hvad snakker du om??? Drogba giver millioner og atter millioner til at genobygge Elfenbesnkysten. Som ikke ligefrem er det rigeste land i verden..
Min pointe er at man ikke skal kaste med sten i et glashus. Jakob har en anfører der boller holdkammeratens kone, og bruger racistiske gloser, han har en Ashley Cole der er utro og knalder en luder, og han har en Drogba der diver, skaber sig overfor dommeren, og som generelt er en idiot på en fodboldbane.
Hvad Drogba gør i sin fritid af gode gerninger har intet med sagen at gøre, jeg tror ligesom Drogba at Suarez er en ganske flink person i fritiden. Det samme kan man åbenbart ikke sige om Captain Chelsea der agerer som et fantastisk forbillede for klubben og truppen og bruger anfører tjansen til at save holdkammeratens kone over.
Det er dybt patetisk som Chelsea fan at udtale at Liverpool burde sælge Suarez pga de ting han har lavet, når man selv har en flok halvhjerner i truppen og aldrig laver andet end at forgude dem. Og glemte enda Hazard der sparkede en bolddreng.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16765:
31 Maj 2013, 20:04 »
Citat af: verdenskrig 31 Maj 2013, 19:18
Hvorfor er det egentlig at du aldrig nogensinde har ville sælge Terry, Drogba, eller Ashley Cole hvis de menneskelige værdier er så vigtige for dig, i forhold til klubben? Jeg vil meget gerne vide det, for det er helt hul i hovedet at du kan mene at vi skal være glade for at sælge Suarez, når du selv har haft og har et par paphjerner i din klub som du har dyrket som guder.
Jeg har aldrig nogensinde haft Terry som favoritspiller i Chelsea. Drogba har, så vidt jeg ved intet gjort udover at være vanvittig god.
Derudover er jeg kæmpe fan af spillere som Mata, Torres og ikke mindst Lampard, der alle er utrolig sympatiske mennesker.
bøvle
Manager
«
Svar #16766:
31 Maj 2013, 20:21 »
Syndromet er vel som sådan det samme?
Drogba bliver pludselig hevet med ned i suppedasen (fedt ord iøvrigt) selvom han i min verden heller intet har lavet. Det skyldes jo nok at synet på Terry og hans gerninger har smittet af på truppen præcis som vi nu frygter det vil ske p åresten af vores trup efter Suarez' handlinger...
Jeg frygter da i hvert fald at resten af Liverpools trup vil blive skåret over én kam grundet Suarez' hjerneblødninger
Dog synes jeg stadig at Terry med hans arrogance og nedværdigende syn på andre topper listen... Skyldes måske jeg stadig ikke kan forholde mig til det at bide en modstander...
verdenskrig
Manager
«
Svar #16767:
31 Maj 2013, 20:24 »
Citat af: Jakob E 31 Maj 2013, 20:04
Jeg har aldrig nogensinde haft Terry som favoritspiller i Chelsea. Drogba har, så vidt jeg ved intet gjort udover at være vanvittig god.
Derudover er jeg kæmpe fan af spillere som Mata, Torres og ikke mindst Lampard, der alle er utrolig sympatiske mennesker.
Aldrig været din favorit? Wauw tror du selv på det? Captain Chelsea?
Det har i øvrigt intet med sagen at gøre. Jeg mindes ikke at du har skrevet i Chelsea tråden at Terry burde sælges på trods af de ting? Burde du ikke det, når du så flot kan gå ud og postulere at menneskelige egenskaber er så vigtige?
Men ja udover at dive, skabe sig foran et kamera og råbe disgrace efter dommeren, og få direkte rødt kort i en CL finale for at slå ud efter en modspiller ja så er Drogba da en dygtig spiller, og ikke en af de værste. Men han har også dumheder på bagen. Men han er jo Chelsea spiller så det går jo nok? Jeres spillere er jo fredet i dine øjne.
Tror godt selv du kan se hvor tomhjernet din kommentar er, bedømt ud fra det svar.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16768:
31 Maj 2013, 20:28 »
Citat af: bøvle 31 Maj 2013, 20:21
Syndromet er vel som sådan det samme?
Drogba bliver pludselig hevet med ned i suppedasen (fedt ord iøvrigt) selvom han i min verden heller intet har lavet. Det skyldes jo nok at synet på Terry og hans gerninger har smittet af på truppen præcis som vi nu frygter det vil ske p åresten af vores trup efter Suarez' handlinger...
Jeg frygter da i hvert fald at resten af Liverpools trup vil blive skåret over én kam grundet Suarez' hjerneblødninger
Dog synes jeg stadig at Terry med hans arrogance og nedværdigende syn på andre topper listen... Skyldes måske jeg stadig ikke kan forholde mig til det at bide en modstander...
Nej, det der skete var, at Nichlas nævnte en spiller, der aldrig nogensinde har lavet noget, der ligner det hverken Terry eller Suarez har. Det var en fejl og har intet med den engelske presses forvaltning af noget at gøre. Det var en regulær fejl.
verdenskrig
Manager
«
Svar #16769:
31 Maj 2013, 20:32 »
Citat af: Jakob E 31 Maj 2013, 20:28
Nej, det der skete var, at Nichlas nævnte en spiller, der aldrig nogensinde har lavet noget, der ligner det hverken Terry eller Suarez har. Det var en fejl og har intet med den engelske presses forvaltning af noget at gøre. Det var en regulær fejl.
Tror bare jeg behøver nævne at slå ud efter en modspiller i en CL finale. Closes the case.
Sider:
1
...
1116
1117
[
1118
]
1119
1120
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »