Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1115 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1100
1101
[
1102
]
1103
1104
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1874318 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #16515:
17 Apr 2013, 23:19 »
Hvis Diame, når sommervinduet klapper i ikke er at finde i Liverpool FC, så bliver jeg ganske enkelt nødt til at lægge sag an mod klubben eftersom jeg så har revet alt mit hår af !!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
«
Svar #16516:
18 Apr 2013, 07:44 »
Citat af: verdenskrig 17 Apr 2013, 23:19
Hvis Diame, når sommervinduet klapper i ikke er at finde i Liverpool FC, så bliver jeg ganske enkelt nødt til at lægge sag an mod klubben eftersom jeg så har revet alt mit hår af !!
Helt enig. Den mand er alt, hvad vi har brug for på midtbanen og mere til. Han har den fysik og fandenivoldskhed, vi har brug for defensivt, men han er også glimrende offensivt, og det viser han igen og igen! Prisen skulle endda være ganske fornuftig, så hvis vi ikke forsøger at hente ham, vil jeg gerne tilslutte mig, VK!
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #16517:
18 Apr 2013, 09:33 »
Jeg er enig i, at Diame ville være glimrende at have på midtbanen.
Men er det kun mig der har leget med tanken om at omskole Shelvey til en boldvindende midtbanespiller? Han har den rette indstilling, de mentale egenskaber og så er han ikke bange for at sætte sig igennem. Derudover har han også selv bedt om at blive brugt lidt på den position for reserveholdet. IMO kunne det sagtens være en mulighed, hvis han får den rette træning, men ingen tvivl om at jeg hellere ser Diame
Edit: Her er linket:
http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/rodgers-delighted-with-shelvey-attitude
«
Seneste Redigering: 18 Apr 2013, 09:56 af snaever
»
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #16518:
18 Apr 2013, 20:56 »
Citat af: snaever 17 Apr 2013, 12:01
Jeg kan ikke helt præcis huske hvilken kamp det var hvor Suarez spillede på kanten, men i den kamp var han næsten usynlig og han har ikke spillet der siden. I og med at han spiller på kanten tvinger det ham til at være mere med i det defensive og vi ved jo allesammen at det ikke er der hans spidskompetencer er. Suarez skal ligge på toppen hvor han kan jagte bolden og splitte modstanderens forsvar op.
Må lige bryde ind her. Suarez var i særklasse mod Arsenal. Han løb konstant opad kanten, og med tanke på det pres Arsenal lagde på os igennem 60-70 minutter, så var hans præstation meget bemærkelsesværdig. Vi spillede kampen på en helt forkert måde, til trods for vi kom på 2-0. Vi lod Arsenal tage initiativet, og med den defensiv vi har haft i sæsonen, så var det en helt forkert disposition. Vi skulle op og møde dem, og lægge pres på.
Til Suarez igen, for udover han voldsomme arbejde på kanten/backen, hvor han flere gange havde succes med defensive aktioner, og vel egentlig havde en masse bolderobringer, så var han vores klart bedste pasningsspiller/playmaker den kamp. Han lagde centimeter præcise afleveringer, hver gang han søgte de lange bolde. Han var vores bedste mand i den kamp, men havde svært ved at vise sig offensivt, pga. en stor fejldisponering af Rodgers taktisk. Suarez er meget alsidig, og spiller godt uanset hvorvidt han spiller kant, angriber eller off. midt.
Liverpool F.C
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #16519:
18 Apr 2013, 21:10 »
Det lader til at du husker den kamp lidt bedre end jeg, så det kan jeg så ikke sige så meget til.
Det ændrer dog ikke så meget på det faktum at jeg synes vi mangler rigtig meget i front, hvis ikke han spiller der. Hans fantastiske dybde løb og evne til at drible en masse spillere direkte mod mål tror jeg ikke vi får lige så meget ud af, hvis han spiller på kanten, desværre. Og det kan godt være, at han var defensivt god i den kamp, men det er ikke det vi har ham til, faktisk synes jeg det er skræmmende at det er ham der skal være nede og rydde op, det vidner om at vi i den grad skal prioritere en forstærkning i forsvaret aller først.
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #16520:
18 Apr 2013, 21:37 »
Citat af: snaever 18 Apr 2013, 21:10
Det lader til at du husker den kamp lidt bedre end jeg, så det kan jeg så ikke sige så meget til.
Det ændrer dog ikke så meget på det faktum at jeg synes vi mangler rigtig meget i front, hvis ikke han spiller der. Hans fantastiske dybde løb og evne til at drible en masse spillere direkte mod mål tror jeg ikke vi får lige så meget ud af, hvis han spiller på kanten, desværre. Og det kan godt være, at han var defensivt god i den kamp, men det er ikke det vi har ham til, faktisk synes jeg det er skræmmende at det er ham der skal være nede og rydde op, det vidner om at vi i den grad skal prioritere en forstærkning i forsvaret aller først.
Enig i alt du skriver, påpeger blot at han spillede en god kamp. Det vidner om hvor ringe vi var i den kamp. Mener sagtens Suarez kan bruges på kanten, men ikke hvis vi spiller han som mod Arsenal. Han skal trække ind i banen og være delvis støtte til vores anden angriber. Problemet er bare at vi ikke har en afløser til ham. Sturridge er en god spiller, men hans afslutninger sejler, og han er pisse uskarp, og har alt for mange udsving. Carroll kommer forhåbentlig tilbage, og så håber jeg vi spiller ham som frontangriber, og med Suarez som kant/angriber i optaktskampene til sæsonen. Coutinho/Downing og muligvis Eriksen kan godt finde i et rotationssystem om en ene kant + off. midt. Det samme med Carroll og Sturridge. Hvis vi spiller Sturridge i stedet for Carroll, ser jeg Suarez helt fremme, og med Sturridge som delvis støtte på kanten.
Men som du skriver, så er det alarmerende at han bliver nød til at spille back, og forstrækninger i forsvaret skal selvfølgelig til. 2 i midterforsvaret er umiddelbart hvad vi mangler.
Liverpool F.C
DeBuur
Manager
«
Svar #16521:
21 Apr 2013, 22:55 »
Liverpool uden Suarez = ingen mål Det ved Rodgers og Direktionen i Liverpool... så i den næste tid vil vi se utallige eksperter fortælle hvad Liverpool bør gøre og det er sgu en dum situation at stå i - geniet Suarez har igen bragt sig selv i fokus - man kan få fanden da ikke løbe rundt og bide modstanderen
et er at kalde dem racistiske skælds ord.. men at bide og så en Chelsea spiller... føj Manden er jo syg i hovedet intet mindre
Jeg er sgu spændt på om FA går ind i sagen... sker det tør jeg godt garantere at Suarez har spillet den sidste kamp i denne sæson.
Uanset hvad så må det være sådan at bed han reelt så må det være farvel til Liverpool sådan et fjols fortjener ikke at bære vores trøje og hold nu op med at sige alle fortjener en chance... dem har Suarez fået flere af - har Suarez ikke bidt og det er jo bare at spørge modstanderen.. så bør han trækkes i 500.000 i løn som doneres til mindre bemidlede Liverpool indbyggere med ondt i tænderne.
YNWA
verdenskrig
Manager
«
Svar #16522:
21 Apr 2013, 23:01 »
Citat af: DeBuur 21 Apr 2013, 22:55
Liverpool uden Suarez = ingen mål Det ved Rodgers og Direktionen i Liverpool... så i den næste tid vil vi se utallige eksperter fortælle hvad Liverpool bør gøre og det er sgu en dum situation at stå i - geniet Suarez har igen bragt sig selv i fokus - man kan få fanden da ikke løbe rundt og bide modstanderen
et er at kalde dem racistiske skælds ord.. men at bide og så en Chelsea spiller... føj Manden er jo syg i hovedet intet mindre
Jeg er sgu spændt på om FA går ind i sagen... sker det tør jeg godt garantere at Suarez har spillet den sidste kamp i denne sæson.
Uanset hvad så må det være sådan at bed han reelt så må det være farvel til Liverpool sådan et fjols fortjener ikke at bære vores trøje og hold nu op med at sige alle fortjener en chance... dem har Suarez fået flere af - har Suarez ikke bidt og det er jo bare at spørge modstanderen.. så bør han trækkes i 500.000 i løn som doneres til mindre bemidlede Liverpool indbyggere med ondt i tænderne.
Manden løber rundt uge efter uge, i et halsbrækkende arbejdsraseri, dribler, scorer mål, roser klubben gang på gang, viser den største entusiasme..
Og så er takken det der. Hold kæft der er mange Liverpool fans i dag, der har glemt vores ordsprog " You'll never walk alone"
Anfield Road
Manager
«
Svar #16523:
21 Apr 2013, 23:03 »
Jeg er ligeglad, så længe han bare får sin topscorer pris som jeg under ham så meget. At han så risikerer at sætte hele balladen over styr i dag, er velsagtens tilstrækkeligt dumt til at man kan bekymre sig for hvor lang snor BR og co. giver ham.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16524:
21 Apr 2013, 23:08 »
Citat af: verdenskrig 21 Apr 2013, 23:01
Manden løber rundt uge efter uge, i et halsbrækkende arbejdsraseri, dribler, scorer mål, roser klubben gang på gang, viser den største entusiasme..
Og så er takken det der. Hold kæft der er mange Liverpool fans i dag, der har glemt vores ordsprog " You'll never walk alone"
DeBuur har jo ret. Hans opførsel burde komme i førsteprioritet, og sådan burde det altid være. Så jeg vil skide på arbejdsindsats, loyalitet, mål og alt andet. Hvis man ikke kan opføre sig nogenlunde anstændigt, hvilket Suarez mange gange har vist, han ikke kan, så skal han ikke hyldes for noget som helst.
Nogen gange skal man se bort fra fodbold. Finder Liverpool det interessant og tilfredsstillende at have sådan en spiller i klubben? De menneskelige værdier burde tælle rigtig meget. Hvis jeg var Liverpool-fan, vil jeg ønske, at han blev solgt.
Og jeg ved godt, at du er uenig.
«
Seneste Redigering: 21 Apr 2013, 23:11 af Jakob E
»
HansenLFC
Gæst
«
Svar #16525:
21 Apr 2013, 23:11 »
Citat af: Jakob E 21 Apr 2013, 23:08
DeBuur har jo ret. Hans opførsel burde komme i førsteprioritet, og sådan burde det altid være. Så jeg vil skide på arbejdsindsats, loyalitet, mål og alt andet. Hvis man ikke kan opføre sig nogenlunde anstændigt, hvilket Suarez mange gange har vist, han ikke kan, så skal han ikke hylde for noget som helst.
Nogen gange skal man se bort fra fodbold. Finder Liverpool det interessant og tilfredsstillende at have sådan en spiller i klubben? De menneskelige værdier burde tælle rigtig meget. Hvis jeg var Liverpool-fan, vil jeg ønske, at han blev solgt.
Så hvis Lampard lavede samme nummer som Suarez gjorde idag og blev beskyldt for at kalde Evra et eller andet. Så ville du have ham solgt? Jeg ønsker kun et ja eller nej.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16526:
21 Apr 2013, 23:13 »
Citat af: Hansen. 21 Apr 2013, 23:11
Så hvis Lampard lavede samme nummer som Suarez gjorde idag og blev beskyldt for at kalde Evra et eller andet. Så ville du have ham solgt? Jeg ønsker kun et ja eller nej.
For en episode, nej.
For det antal episoder Suarez nu har været involveret i på få år, ja.
verdenskrig
Manager
«
Svar #16527:
21 Apr 2013, 23:13 »
Citat af: Jakob E 21 Apr 2013, 23:08
DeBuur har jo ret. Hans opførsel burde komme i førsteprioritet, og sådan burde det altid være. Så jeg vil skide på arbejdsindsats, loyalitet, mål og alt andet. Hvis man ikke kan opføre sig nogenlunde anstændigt, hvilket Suarez mange gange har vist, han ikke kan, så skal han ikke hylde for noget som helst.
Da man købte Suarez vidste man at man havde købt en spiller der har en hang til at kunne tabe hovedet.
Så kan man enten vælge at arbejde med manden hvilket jeg ikke har indtryk af er gjort nok og bevare alle de ting han bidrager med, eller man kan sælge ham og blive fri for hans problemer OG de sportslige fordele han giver os.
Jeg ved godt hvad jeg ville vælge. Fodbold er iskold business, og så længe manden er så fantastisk og dedikeret til hans arbejde i klubben så må og skal man fokusere på det og så arbejde med det andet.
At mene andet er idioti på højde med folk der påstod at jorden var flad. Det er ikke sagligt sagt, men er det min holdning. Du får mig aldrig nogensinde til at mene at vi skal give slip på Suarez pga hans personlighed.
edit: Havde vidst lige kopieret noget af den sidste del i indlægget op til starten, så undskylder forvirringen
«
Seneste Redigering: 21 Apr 2013, 23:15 af verdenskrig
»
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #16528:
21 Apr 2013, 23:15 »
Citat af: verdenskrig 21 Apr 2013, 23:13
Da man købte Suarez vidste man at man havde købt en spiller der har en hang til at kunne tabe hovedet.
Så kan man enten vælge at arbt business ejde med manden hvilket jeg ikke har indtryk af er gjort nok og bevare alle de ting han bidrager med, eller man kan sælge ham og blive fri for hans problemer OG de sportslige fordele han giver os.
Jeg ved godt hvad jeg ville vælge. Fodbold er iskold business, og så længe manden er så fantastisk og dedikeret til hans arbejde i klubben så må og skal man fokusere på det og så arbejde med det andet.
At mene andet er idioti på højde med folk der påstod at jorden var flad. Det er ikke sagligt sagt, men er det min holdning. Du får mig aldrig nogensinde til at mene at vi skal give slip på Suarez pga hans personlighed.
Så manden skal reelt bures inde, før at du mener, han skal sælges?
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #16529:
21 Apr 2013, 23:15 »
Citat af: verdenskrig 21 Apr 2013, 23:01
Hold kæft hvor er det langt ude, VK. Som Jakob siger, læg fodbolden til side og prøv at tænk på hvor stor en skændsel han er for jeres hold, og hvilket billede han viser af Liverpool rundt omkring i verden. Jeg kan slet ikke begribe at du holder fast i hårdnakket at forsvare ham, blot på baggrund af at han er god til at spille fodbold. Du havde råbt efter spillerens hoved hvis det var enhver anden.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Sider:
1
...
1100
1101
[
1102
]
1103
1104
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »