home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1072 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1089 1090 [1091] 1092 1093 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1874589 gange)
Vinokourov
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16350: 08 Mar 2013, 16:27 »

http://sporten.tv2.dk/2013-03-07-avis-klubber-vil-have-christian-eriksen

Vi skulle angiveligt være interesseret i Eriksen.... hmmm Har vi ikke lige hentet Coutinho ?

Personligt kunne jeg godt tænke mig at se Eriksen i den rigtige trøje.. men lige nu har vi mere brug for en dmc og et forsvar.

Agger bliver i Liverpool sådan er det og sådan bliver det ticked off
Kunne være spændende at få Eriksen til Premier League. Spørgsmålet er, om Liverpool er den rette klub for ham? Personligt tror jeg, han vil få det svært ved spille sig til en fast plads på holdet.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Anfield Road
Manager

« Svar #16351: 10 Mar 2013, 11:12 »

http://www.bold.dk/nyt/AVB-vil-knuse-Liverpools-ChL-droemme

Som altid er han alt for sent ude, den gode AVB.

Anyway, så er kampen i dag en temmelig vigtig en af slagsen. Hvis vi vil spille EL næste sæson (lidt europæisk er trods alt bedre end intet) så skal vi vinde i dag. Også fordi vi endnu ikke har slået nogen af de hold der ligger højere placeret end os. Det tror jeg på vi gør idag, og endnu engang sætter Suarez scenen med et hattrick  Kys

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #16352: 10 Mar 2013, 13:13 »

Suarez og Bale bliver helt sikkert denne kamps højdepunkter

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Risom
Manager

« Svar #16353: 10 Mar 2013, 13:19 »

Suarez og Bale bliver helt sikkert denne kamps højdepunkter

Ja, den duel glæder jeg mig også til at overvære. De to spillere må siges at være blandt verdens allerbedste spillere a.t.m. Forhåbentligt vinder Suarez den kamp i kampen Smiley

Jeg glæder mig godt nok også helt vildt til kampen, og jeg tror ikke et positivt resultat er videre usandsynligt. Jeg skyder, ligesom AR, på en sejr med et par Suarez-kasser Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager

« Svar #16354: 10 Mar 2013, 16:12 »

Så er startelleveren bekræftet:

Jones - Johnson, Enrique, Agger, Carragher - Lucas, Gerrard, Downing - Coutinho, Sturridge, Suarez.

Jones erstatter en efter sigende småskadet Reina, hvilket er ærgerligt efter Reinas kamp mod Wigan. Derudover må det siges at være en meget offensiv opstilling.

YNWA

Skipper
Gæst

« Svar #16355: 10 Mar 2013, 16:14 »

Ja altså med undtagelse af målmandsposten så er det vel stærkeste opstilling. Selvom Reina er langt fra fordums styrke er han stadig lige en klasse over Jones.
Vi skal have en ny makker til Agger til næste sæson. Jeg er aldrig 100 % rolig når Carragher spiller, men han er lige den tand bedre (for øjeblikket) end Skrtel. Men jeg er aldrig 100% sikker med Carragher.  Ubeslutsom

Ellers rigtig rigtig godt Thumbs Up Suarez, Sturridge og Coutionho skal nok få skabt noget fremad  Opstemt

bryllen
Reserveholdsspiller

« Svar #16356: 10 Mar 2013, 17:31 »

Jeg begriber ikke at Inter valgte at sælge Coutinho. De lækkerier han disker op med gør mig våd steder jeg vidste jeg havde... især ved målet...

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16357: 10 Mar 2013, 19:18 »

YEEEEEES MAN HVOR ER DET VIGTIGT! Et mega flot resultat mod et virkeligt stærkt Tottenham-mandskab! Rigtig god start på kampen som også kaster et flot mål af sig. Derefter falder vi lidt i niveau og Tottenham overtager hurtigt kampen. Da Tottenham scorer til 2-1 begynder det at se svært ud, men så er det jo herligt at Lloris laver en Reina ( Rullende Øjne ) - og at Walker i det hele taget prøver at slå så vanvittig en tilbagelægning. Derefter følger en utroligt intens periode med chancer i begge ender, hvor vi heldigvis har marginalerne med os og får et straffe - flere kunne være dømt! Set over hele kampen er det svært at pege på hvem der spillede bedst, men fantastisk at vi får alle 3 point!

Suarez vs. Bale må siges at gå til Suarez med et mål og et straffespark hvor Bale "kun" præsterer en assist. Dejlig fight af drengene og en super kamp for os som tilskuere! Med spillere som Suarez, Coutinho og Sturridge fremme samt en Downing der begynder at vise noget, må vores offensiv siges at være ganske potent! Fantastisk! Opstemt

Jeg er fortrøstningsfuld omkring resten af sæsonen, og så lad da lige the Scums tabe til Chelsea, og så er dagen fuldendt! Thumbs Up

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #16358: 10 Mar 2013, 20:26 »

Fantastisk resultat mod en meget stærk modstander!
Vores offensiv er fantastisk og skaber det som kræves af et tophold.
Vores forsvar er derimod alt for ustabilt, især på dødbolde og indlæg! Charragher vinder simpelthen ikke nok dueller, og Aggers nye makker skal være et rigtigt bæst i luften.
Straffesparket kan sagtens dømmes, og den mod Johnson bør dømmes hver eneste gang!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #16359: 11 Mar 2013, 17:11 »

Risom
Manager

« Svar #16360: 11 Mar 2013, 17:18 »

Fandt lige denne video, og den skal I selvfølgelig ikke snydes for, for hold kæft, hvor er den lækker  Thumbs Up

<a href="http://www.youtube.com/v/rXrKq1UKusI?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/rXrKq1UKusI?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Den mand er intet mindre end exceptionel! Jeg elsker ham sgu!

Og hvor har han været så vigtig i denne sæson, og jeg vil mene, at han har udviklet sig meget op til sæson 12/13 her. Bare se på videoen, næsten halvdelen af målene er fra denne sæson. Men det hænger måske sammen med, at han nu for alvor har vænnet sig til Premier League. Nu må vi bare håbe, at han bliver i LFC i lang tid, hvilket jeg også tror på efter mange udtalelser fra ham omkring emnet, men der vil med garanti være interesse og bud på ham til sommer. Om det så kan lokke ham væk, håber jeg bestemt ikke, og jeg tror det som sagt heller ikke.

Derudover har han jo også fået nogle flere 'at spille sammen med' oppe foran; Coutinho og Sturridge er kommet til og Downing begynder at brillere. De fire (+ flere) kan i mine øjne udgøre et unikt sammenspil, som kan vise sig særdeles frugtbart, hvilket vi jo ser p.t.. Derfor er det i min optik heller ikke offensiven, som skal styrkes til sommer. Det skal nærmere være spillere til defensiven. Umiddelbart har jeg en Kevin Strootman fra PSV i tankerne som defensiv midtbanespiller. Han er ung (hvilket Rodgers jo kan lide) - 23 år - boldsikker så vidt jeg ved og har bare potentiale. Hvad siger I? Har I andre bud til sommerkøb?

EDIT: Du nåede så at smide videoen op, Sterling, mens jeg skrev indlægget  Tunge

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #16361: 11 Mar 2013, 17:32 »

Fandt lige denne video, og den skal I selvfølgelig ikke snydes for, for hold kæft, hvor er den lækker  Thumbs Up

Den mand er intet mindre end exceptionel! Jeg elsker ham sgu!

Og hvor har han været så vigtig i denne sæson, og jeg vil mene, at han har udviklet sig meget op til sæson 12/13 her. Bare se på videoen, næsten halvdelen af målene er fra denne sæson. Men det hænger måske sammen med, at han nu for alvor har vænnet sig til Premier League. Nu må vi bare håbe, at han bliver i LFC i lang tid, hvilket jeg også tror på efter mange udtalelser fra ham omkring emnet, men der vil med garanti være interesse og bud på ham til sommer. Om det så kan lokke ham væk, håber jeg bestemt ikke, og jeg tror det som sagt heller ikke.

Derudover har han jo også fået nogle flere 'at spille sammen med' oppe foran; Coutinho og Sturridge er kommet til og Downing begynder at brillere. De fire (+ flere) kan i mine øjne udgøre et unikt sammenspil, som kan vise sig særdeles frugtbart, hvilket vi jo ser p.t.. Derfor er det i min optik heller ikke offensiven, som skal styrkes til sommer. Det skal nærmere være spillere til defensiven. Umiddelbart har jeg en Kevin Strootman fra PSV i tankerne som defensiv midtbanespiller. Han er ung (hvilket Rodgers jo kan lide) - 23 år - boldsikker så vidt jeg ved og har bare potentiale. Hvad siger I? Har I andre bud til sommerkøb?

EDIT: Du nåede så at smide videoen op, Sterling, mens jeg skrev indlægget  Tunge
Helt enig, Risom!
Sammen med Coutinho og Sturridge kan jeg virkelig ikke så, hvordan han skulle blive dårligere!

Altså vi kommer jo nok til at købe en eller to midterforsvarer, da Carragher stopper og Coates formentlig også forlader klubben. Jeg tror, vi henter Nicolas isimat-mirin fra Valenciennes Smiley

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16362: 11 Mar 2013, 17:35 »

Jeg så lige noget statistik for, hvordan det havde set ud i Premier League, hvis man fjernede hans mål her den anden dag - kan ikke huske placeringen, men det var ikke kønt kan jeg sige... Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #16363: 11 Mar 2013, 17:38 »

Hvad siger I? Har I andre bud til sommerkøb?

Diame fra West Ham ! Jeg har sagt det før og siger det gerne igen. Manden har boldsikkerhed, er et fysisk pragteksemplar som kaster rundt med sine modstandere efter behag og som tager fra i luftspillet, og så minder han mig bare generelt utroligt meget om Yaya Toure.

Vi må og skal have den mand!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16364: 11 Mar 2013, 20:45 »

Diame fra West Ham ! Jeg har sagt det før og siger det gerne igen. Manden har boldsikkerhed, er et fysisk pragteksemplar som kaster rundt med sine modstandere efter behag og som tager fra i luftspillet, og så minder han mig bare generelt utroligt meget om Yaya Toure.

Vi må og skal have den mand!

Er helt enig i at han virker som et godt bud på den balancespiller, vi mangler på midtbanen! Spændende spiller som vi sagtens burde kunne erhverve, uden at skulle slippe enorme mængder penge.

Sider: 1 ... 1089 1090 [1091] 1092 1093 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010