home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1090 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1088 1089 [1090] 1091 1092 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1874562 gange)
Sterling
Juniorspiller
**

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16335: 07 Mar 2013, 11:59 »

Liverpool har en liste med tre navne til midterforsvaret, som de vil hente til sommer. Én af dem er Nicolas Isimat-Mirin, som jeg gerne ser i Liverpool. Bomstærk og taktisk klog fodboldspiller Smiley

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #16336: 07 Mar 2013, 12:12 »

Liverpool har en liste med tre navne til midterforsvaret, som de vil hente til sommer. Én af dem er Nicolas Isimat-Mirin, som jeg gerne ser i Liverpool. Bomstærk og taktisk klog fodboldspiller Smiley
Men hvis der ryger 3, og der kommer 3 nye ind, skal de lige lære at spille sammen og lære spillestilen at kende, før I begynder at se resultater Peace

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skipper
Gæst

« Svar #16337: 07 Mar 2013, 12:24 »

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16338: 07 Mar 2013, 12:43 »

Heldigvis kun vores 3.-trøje, for de er dælme ikke ligefrem smukke... meeeen de er da anderledes... Peace

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #16339: 07 Mar 2013, 12:49 »

Ifølge TV2, kommer I til at miste en del forsvarer Peace

"Dermed ser det ud til, at Liverpool-manager Brendan Rodgers skal til at spejde efter nyt guld til midterforsvaret, hvor veteranen Jamie Carragher stopper efter denne sæson, og hvor Martin Skrtel er blevet rygtet til Zenit og ururguayeren Sebastian Coates kan være på vej tilbage til Sydamerika."
TV2
Nu er det heldigvis KUN rygter. Jeg tror ikke at vi mister hele vores midterforsvar. Det ville være en katastrofe! Håber vi kan holde på Agger og Skrtel. Jeg kan godt lide coates, men han får ikke mange chancer og har efter sigende ikke vist så højt niveau, så måske ikke udelukket at han skifter, evt på leje.

Jeg har til gengæld massere af ord der vil ud, for hold kæft hvor er den dog grim!!

Risom
Manager

« Svar #16340: 07 Mar 2013, 12:51 »

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16341: 07 Mar 2013, 13:33 »

Håber det med trøjen er en joke. Fy for helvede.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Skipper
Gæst

« Svar #16342: 07 Mar 2013, 15:55 »

Er det officielt? Smiley

Nej, fandt den på en Liverpool fan side på facebook. Troede først at det var deres officielle side, men det var så bare en af de utallige fan sider.
Så forhåbentligt er det en spøj, kan ikke forstå hvorfor der skal være blå på den....

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #16343: 07 Mar 2013, 15:58 »

For jeres skyld håber jeg, at det er en spøg. Nøj, hvor er den dog grim  Opstemt  crazy Peace

Neal Caffrey!

Risom
Manager

« Svar #16344: 07 Mar 2013, 17:14 »

Nej, fandt den på en Liverpool fan side på facebook. Troede først at det var deres officielle side, men det var så bare en af de utallige fan sider.
Så forhåbentligt er det en spøj, kan ikke forstå hvorfor der skal være blå på den....

Det var også det, jeg bemærkede, så jeg skulle bare lige være sikker på, at jeg ikke var helt fra den  Wink

JKJ
Gæst

« Svar #16345: 07 Mar 2013, 20:04 »

Så lang tid der ikke er kommet noget officielt om 3. trøjen er der da håb. Den man troede der skulle komme til denne sæson, kom heldigvis ikke til at se ud som rygterne troede. Ikke fordi vores 3. trøje er vildt pæn af den grund Wink

Jeg tror simpelthen ikke på at Agger smutter, så ser jeg simpelthen ingen grund til at man ikke solgte ham sidste år og samtidig gav ham en pæn ny kontrakt som gør ham til en af de bedst lønnede spillere i truppen.

Men det er da korrekt at vi skal have fat i mindst 2-3 nye forsvarspillere. Måske kun 2 hvis man vælger at satse på Kelly og Wisdom i centerforsvaret.
Personligt så jeg gerne en af de 2 siden af Agger. Så har vi den rutineredei Agger og fremtiden, men alligevel meget noget rutine i Kelly.

Men jeg tror simpelthen ikke på et Agger salg, medmindre ham selvfølgelig selv vil afsted og med de udtalelser han tidligere er kommet med er det pt utænkeligt at han vil det.

Anfield Road
Manager

« Svar #16346: 07 Mar 2013, 20:15 »

Hvis det der bliver Liverpools nye 3.trøje, så skyder de sig selv i foden. Hvem gider dog købe det der? Synes godt de kunne diske op med en ny udebanetrøje, for den vi har nu er helt til grin, mens jeg synes at vores 3.trøje er hamrende fed.

Vores forsvar har afgjort brug for forstærkning, for hvor har det dog været til grin efter nytår. Men det skal helst være en spiller der kan gå direkte ind i "systemet" for ellers vil det tage lang tid at sammenspille et helt nyt centerforsvar. Ser ikke den store sandsynlighed for at Agger ryger ud, for jeg er ret sikker på at vil Liverpool have ham, så vil han gerne blive. Skrtel ryger nok. Han har ikke haft tillid fra BR efter nytår og er fuldt fortjent røget ud på bænken. Han passer afgjort ikke ind i systemet, dertil tænker han simpelthen alt for langsomt, selvom han er en glimrende, fysisk stærk forsvarsspiller. Hvem der lige kunne være af emner har jeg dog svært ved at se lige nu...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #16347: 07 Mar 2013, 20:32 »

Agger ryger ingen steder, han bliver i Liverpool til han går på pension.

Risom
Manager

« Svar #16348: 07 Mar 2013, 21:14 »

Hvis det der bliver Liverpools nye 3.trøje, så skyder de sig selv i foden. Hvem gider dog købe det der? Synes godt de kunne diske op med en ny udebanetrøje, for den vi har nu er helt til grin, mens jeg synes at vores 3.trøje er hamrende fed.

Vores forsvar har afgjort brug for forstærkning, for hvor har det dog været til grin efter nytår. Men det skal helst være en spiller der kan gå direkte ind i "systemet" for ellers vil det tage lang tid at sammenspille et helt nyt centerforsvar. Ser ikke den store sandsynlighed for at Agger ryger ud, for jeg er ret sikker på at vil Liverpool have ham, så vil han gerne blive. Skrtel ryger nok. Han har ikke haft tillid fra BR efter nytår og er fuldt fortjent røget ud på bænken. Han passer afgjort ikke ind i systemet, dertil tænker han simpelthen alt for langsomt, selvom han er en glimrende, fysisk stærk forsvarsspiller. Hvem der lige kunne være af emner har jeg dog svært ved at se lige nu...

Lodret uenig. Jeg synes udebanetrøjen er pisse fed og derfor har jeg også anskaffet mig den. Derimod kan jeg ikke lide 3. trøjen, da jeg ikke synes der skal være mørkeblå i LFC.... Det minder for meget om Everton. Rød og så sort og hvid skal være farverne på vores trøjer IMO.

Men nok trøjesnak. Det er vel underordnet Tunge

Ang. forsvaret er jeg også sikker på, at Agger bliver. Jeg tror bestemt ikke, han er typen, der udtaler et (elsker Liverpool o.l.) og gør noget andet. Desuden passer han fremragende ind i systemet - i modsætning til Skrtel, som er faldet meget i niveau ift til sidste sæson. Jeg kan heller ikke lige komme på en spiller, som kunne gå ind på holdet på den position.

Derudover ser jeg også frem til, at Kelly ikke er skadet længere. Jeg har altid været vild med ham, og jeg er sikker på han vil gøre en fin figur, og så er han jo Liverpool-dreng. ( Thumbs Up ) JKJ nævner ham som en midterforsvarer, hvilket sagtens kan være fint nok. Jeg ser ham dog heller på backen, hvor GJ så kunne få nogle pauser engang imellem og generelt er det sundt at have lidt konkurrence, selvom Johnson nu spiller fortrinligt. Men det er også rigtigt godt at have en spilelr, som kan dække flere pladser. God backup i Kelly!

DeBuur
Manager

« Svar #16349: 07 Mar 2013, 22:20 »

http://sporten.tv2.dk/2013-03-07-avis-klubber-vil-have-christian-eriksen

Vi skulle angiveligt være interesseret i Eriksen.... hmmm Har vi ikke lige hentet Coutinho ?

Personligt kunne jeg godt tænke mig at se Eriksen i den rigtige trøje.. men lige nu har vi mere brug for en dmc og et forsvar.

Agger bliver i Liverpool sådan er det og sådan bliver det ticked off

YNWA

Sider: 1 ... 1088 1089 [1090] 1091 1092 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010