home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1106 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1078 1079 [1080] 1081 1082 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875312 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16185: 12 Feb 2013, 20:20 »

Liverpools forsvar kontra Arsenals kan man jo ikke tage spiller for spiller. I begge forsvarskæder er det jo fire gode fodboldspillere der spiller og alle otte er så at sige bedre end det forsvar de spiller i. Det er ikke kvaliteten der er problemet i forsvarene. Det er selve sammenhængen og sammenspillet der er problemet. Tit ligner det jo bare det rene kaos og vi skiftes til at overgå hinanden i elendighed. Begge forsvar er usandsynligt dårligt organiseret, og begge ligner jo en ren børnehave. Sås jo tydeligt da vi spillede på Emirates.

Jeg ville ikke bytte vores for Arsenal, men jeg ville trods alt bytte det for det meste efterhånden.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #16186: 12 Feb 2013, 20:28 »

Hvor mange gange skal vi have den debat på fmf før folk forstår at vi aldrig bliver enige?
Altså hvis jeg skulle bytte vores forsvar ud med et andet er Arsenal da så absolut en af de sidste klubber jeg ville se i, for det er ofte lige så uorganiseret og kaotisk som vores eget.

Enrique og Gibbs synes jeg er på niveau med hinanden. De har begge deres hjerneblødninger, og begge deres gode moments. Synes ikke nogen af dem er noget specielt.
Vermalene og Agger er det samme. Fine offensivt, med en god lyst til at deltage, men ofte katastrofale beslutninger og placeringer defensivt, og ofte alt for satset i spillestilen.

Koscielny/Merte & Skrtel / Carra har alle 4 det til fælles at man aldrig ved hvad man får. Enten spiller de en brandkamp eller også koster de 3 mål i samme kamp og snubler over deres egne ben hvert andet minut. Ingen af de 4 burde være gode nok til en klub a Arsenal og Liverpools størrelse, og hvis jeg kunne vælge ville jeg ikke have nogen af dem. Du får ingen stabilitet overhoved med nogen af de tre af dem, og Carra er oppe i årene.

Glen Johnson synes jeg tilgengæld er bedre end Sagna, og en Arsenal fan vil sikkert til enhver tid hævde det modsatte. Johnson er bedst offensivt, hvor jeg ser Sagna en smule bedre defensivt, men ingen af dem er katastrofale med omvendt fortegn.

Men generelt er det en dum diskussion, som jeg ikke kan udlede andet fra end at stort set alle de nævnte spillere har alt for mange katastrofale hjerneblødninger i deres spil.

Tak og godt brølet... Vi har da nok at bekymre sig over hos os selv og absolut ingen i det defensive i Arsenal kunne løse opgaven bedre.

Hovedproblemet hos os er at vi spiller usædvanlig ringe når vores nøgle personer ikke performer.... så er vi på højde med klubber som Vest Ham og Aston Villa.

Liverpool har flere sæsoners fejlkøb i truppen og så har vi en kultur i klubben som ikke er sund - det virker ikke til at spillerne er fokuseret på opgaven og flere manager har ikke formået at ændre på det.

Agger bør IMO sættes af i næste kamp har vi unge forsvars spillere så skal de have muligheden nu for pt er Agger ikke god nok til en start plads.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #16187: 12 Feb 2013, 21:08 »

Er sgu stadig rystet over kampen igår. Jeg havde hånden på hjertet regnet med vi havde spillet WBA baglæns ud af Anfield og vundet med mindst 3 mål.

Nu har jeg heft et døgns tid til at tænke lidt over kampen og der er et par punkter der presser sig på.

Lige pt er vores bedste forsvarsspiller en aldrende kommende fodbold pensionist, Carra.
Hvordan har han kunnet distancere spillere som Agger, Skrtel og Coates så meget?
Før sæson start var der ikke mange der håbede at dette var Carra's sidste sæson. Indrømmer gerne på stedet at jeg håber han har fortrudt og tager næste sæson med også.
Som Agger har spillet de sidste mange år er jeg faktisk ked af at vi ikke solgte ham til City eller Barca for 130-150 mio dkr som blev nævnte i sommers. Han er dælme ringe pt.
Og hvis der skal følges op på den diskutuion der var her i tråden om en kommende viceanføre og at Reina IKKE skulle være det pga hans ringe præstationer så skal Agger lige så lidt være det.

Hvornår i helvede hullende finder div Liverpool trænere ud af at Hendo IKKE skal spille fløj.
Han var imo en af vores allerbdste spillere igår, men det var for hans ukuelige indsats på midtbanen hvor han var her der og alle vegne, Som fløj dumpede han med et brag.
Men det er ikke hans skyld. BR burde vide at Hendo høre til på midten og ikke andre steder.

Og til sidst, er nr 8, Steven George Gerrard MB, fredet i klasse A lige meget hvor ringe han spiller?
Jeg siger bestemt ikke han skal på ud på bænken efter gårdagens indsats, men når man spiller så ringe som han gjorde det så skal man ud.
At Hendo blev taget ud fremfor SG er mig stadig en gåde for Hendo var da en klasse bedre igår.
Det er nemt at være bagklog, men da han skulle sparke straffe viste jeg næsten med det samme han ville brænde.

Det eneste gode der kom ud af nederlaget igår er da heldigvis at alt snak og CL må forstumme nu.
bevars der er "kun" 12 point, men vi skal gså forbi 5-6 hold og så mange hold fejler simpelthen ikkemens vi ludselig finder stabilitet og vinder mindst 10 ud af de sidste 12 kampe.

Jeg er ikke bitter, men er virkelig rystet endnu og at vi kunne falde så lavt.
« Seneste Redigering: 12 Feb 2013, 21:10 af JKJ » Logged

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #16188: 12 Feb 2013, 22:34 »

At Hendo blev taget ud fremfor SG er mig stadig en gåde for Hendo var da en klasse bedre igår.
Det er nemt at være bagklog, men da han skulle sparke straffe viste jeg næsten med det samme han ville brænde.

Det er sjovt du siger det, for jeg havde det på akkurat samme måde. Jeg lagde i sengen sammen med min kæreste og så kampen og jeg sagde følgende til hende: "Jeg er 100 på at han brænder den her" og så gjorde han det. På samme måde var jeg sikker på at det bare var "en af de kampe" som vi har haft en del af de sidste par år, hvor vi bare ikke KAN score. Da vi havde spillet 60 minutter var jeg sikker på, at vi ikke ville score i den kamp.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #16189: 12 Feb 2013, 23:49 »

Det er sjovt du siger det, for jeg havde det på akkurat samme måde. Jeg lagde i sengen sammen med min kæreste og så kampen og jeg sagde følgende til hende: "Jeg er 100 på at han brænder den her" og så gjorde han det. På samme måde var jeg sikker på at det bare var "en af de kampe" som vi har haft en del af de sidste par år, hvor vi bare ikke KAN score. Da vi havde spillet 60 minutter var jeg sikker på, at vi ikke ville score i den kamp.

Jeg kan også nikke genkendende til det der. Var overbevist om, at hvis vi skulle vinde den kamp, så skulle mostanderen have lavet et selvmål. Da vi så endelig fik straffesparket havde jeg en bange anelse men trøstede mig med, at Captain Fantastic da ikke ville brænde den chance. Da han så formåede at brænde sparket, grinte jeg højt og vidste godt, at nu havde klokket slået. Vi ville tabe.

Det er kraftedeme til at blive idiot af.

verdenskrig
Manager

« Svar #16190: 14 Feb 2013, 19:36 »

Tak til Luis Suarez for at vi atter engang kan vinke farvel til europa.
Jeg er vild med ham normalt, men manden er simpelthen for dyr i alt for store perioder hver sæson. Alt for mange kampe hvor han ikke kan ramme en ladeport om den så står lige foran ham. Kæft hvor er jeg træt af ham nogle gange, det er mig en gåde hvordan en så teknisk stærk spiller kan afslutte så meget med hovedet under armen.

Hæl midt for mål. Ja det flot, kæft du er dygtig.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #16191: 14 Feb 2013, 19:38 »

Tak til Luis Suarez for at vi atter engang kan vinke farvel til europa.

Tak til Suarez for at vi er over stregen i ligaen.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #16192: 14 Feb 2013, 19:39 »

Helt enig VK. Han er så pisse uskarp, og minder mig lidt om den Suarez vi så sidste sæson. Det er tydeligt hvor meget Sturridge forbedre vores hold, nu når vi har set det både med og uden ham. Vi er så tydeligt ingenting uden ham, imens vi med ham har det bedste angreb i hele ligaen!

Liverpool F.C

MichaelPaw
Gæst

« Svar #16193: 14 Feb 2013, 19:41 »

Hvordan kan de være vi er sååååååå mega dårlige, jeg fatter det ikke. Hvad skal der til? en ny træner måske?

verdenskrig
Manager

« Svar #16194: 14 Feb 2013, 19:43 »

Tak til Suarez for at vi er over stregen i ligaen.
Han er bestemt en fantastisk spiller, og et stort aktiv for os. Men når manden er så dygtig teknisk, og har så godt et spark, så kan jeg gå helt ud af mit gode skind når han sløser sådan. Det er for sindsygt at man kan være så god, og så så nonchelant samtidigt. Gal hvor jeg savner en Jimmy Floyd Hasselbaink type af og til, der bare tager den kugle og knalder den i kassen.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #16195: 14 Feb 2013, 19:53 »

Hvis ikke det var fordi vi ofte var så godt spillende og chanceskabende, ville jeg øjeblikkeligt kræve at Rodgers blev fyret. I februar måned står vi reelt set uden chance for at vinde noget som helst, mens selv kvalifikation til EL virker langt ude i horisonten.

I dag kan Rodgers dog ikke lastes. Vi var det bedste hold, har 5 kæmpechancer der bare SKAL GIVE MÅL!! Har fuldkommen styr på dem i anden halvleg, og ud af ingenting trykker Hulk den bare op i trekanten. Alt i mens Glen Johnson for gud ved hvilken gang glemmer at følge med på bagerste stolpe. Hovedrystende, intet mindre.

Det er over min fatteevne at vi så mange ofte kan være så markant bedst, skabe de fleste chancer, og ud af ingenting scorer de andre.

Cool

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16196: 14 Feb 2013, 19:57 »

Holy shit hvor er det her langt ude. Vi har chancerne til 2, 3, 4 og 5 mål men vi står tilbage med et stort rundt 0. Det er virkeligt et ubrugeligt resultat det her, og chancen for videre avancement efter et 2-0 nederlag ude er nærmest minimal. Dog er der ikke meget at gøre ved de to mål de scorer, specielt ikke det første - det var satme godt sparket ind! Sur

Sterling
Juniorspiller
**

« Svar #16197: 14 Feb 2013, 19:57 »

Suarez har uden tvivl været den bedste mand for Liverpool i denne sæson, og jeg har rost ham meget! Derfor skal han også have at vide, når det ikke er godt!

Han var hovedrystende ringe i dag! Ligeså hovedrystende/bekymrende er det, at ingen kan tage en smule ansvar (bare en smule), når han ikke rammer dagen. Vi er intet uden ham! Det er bekymrende!

verdenskrig
Manager

« Svar #16198: 14 Feb 2013, 20:01 »

Tror dog godt vi kan vende det her. Med alle de chancer, og den kontrol vi udviste, er jeg ikke i tvivl om at vi nok skal skabe nok chancer i returen til at score tre. Omvendt er spørgsmålet så om vi kan holde dem nede.

Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #16199: 14 Feb 2013, 21:59 »

er jeg ikke i tvivl om at vi nok skal skabe nok chancer i returen til at score tre.

Problemet pt. for jer, er vel ikke at skabe nok chancer.. men at få scoret på dem - Det kan jo være ligemeget hvor mange chancer i skaber, hvis der ingen mål kommer. I skal bare håbe i snart får hul på scoringerne igen Smiley

Sider: 1 ... 1078 1079 [1080] 1081 1082 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010