home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 923 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1069 1070 [1071] 1072 1073 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875993 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16050: 01 Feb 2013, 20:36 »

http://footy.dk/2013/01/31/suarez-jeg-bliver-i-liverpool-mange-ar-endnu/

Det her lyder jo ikke mindre end fantastisk  Thumbs Up
MEN, lad os nu se hvad der sker når Bayern München byder 400 mio dkr som rygterne siger, til sommer.

Et eller andet tro jeg han taler sandt, men på den anden side ved vi jo efterhånden at pengene har en så enmorm magt at intet er givet fra den ene dag til den anden.

Og så dagens chok, for mig ihf.
Sterling er officielt anklaget for vold mod en 27-årig kvinde tilbage i november.

For pokker hvad har han gang i? 18 år, far til 2 og nu anklaget for vold? Er han "vores" problembarn?
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-merseyside-21291106

HansenLFC
Gæst

« Svar #16051: 01 Feb 2013, 20:47 »

Er du ikke selv far til to? Er du et problembarn så Wink

Alle unge laver da lidt ballade i disse år, det skal man ikke ligge så meget i.

JKJ
Gæst

« Svar #16052: 01 Feb 2013, 20:53 »

Hehe jeg er far til 2 sammen med den samme pige.
Jeg fik mit førte barn som 37-årig.
Jeg har aldrig været ankalget for vold.

Sterling har fået 2 børn som 17-årig, med 2 forskellige piger , plus han altså er anklaget for vold med en kvinde på 27.

Jeg vil påstå der er en hvis forskel mellem os to hvis vi ser bort fra vores respektive talent Wink

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16053: 01 Feb 2013, 20:53 »

Jeg ville virkeligt græde mig selv i søvn de næste mange år, hvis Sterling floppede pga. problemer udenfor banen! Men jeg hverken tror eller håber, at man skal lægge noget i det...

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #16054: 01 Feb 2013, 21:11 »

Skal man ikke ligge for meget i en mulig voldsdom? Arrrg, nu spiller vi vidst lidt for meget i Liverpool dragten.

Legenden
Manager

« Svar #16055: 01 Feb 2013, 21:24 »

Kan den lille gut slå en flue ud af kurs? Grin

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #16056: 01 Feb 2013, 21:26 »

Du bliver en god far!  Grin

Men til dels enig dog, det er svært at håndtere alt den fame som helt ung. Synes dog grænsen går når man begynder at slå kvinder.

Anfield Road
Manager

« Svar #16057: 01 Feb 2013, 21:34 »

Min første tanke var egentlig: Hvem kan han dog slå ned? Manden er jo en tændstik  Grin

Men hvis det her ender i en fængselsdom eller lignende så får vi problemer. Så har vi hvem til en kant? Assaidi er pt med Marokko til ACON pg Suarez på kant lyder som en særdeles dårlig ide som permanent løsning. Han har meget af den uforudselighed som er så vigtig for os.

Ikke at det kommer som en overraskelse for mig. I en alder af 18 er han far til to med to forskellige piger. Set i det lys, kan det næppe være en overraskelse.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16058: 01 Feb 2013, 21:40 »

Min første tanke var egentlig: Hvem kan han dog slå ned? Manden er jo en tændstik  Grin

Men hvis det her ender i en fængselsdom eller lignende så får vi problemer. Så har vi hvem til en kant? Assaidi er pt med Marokko til ACON pg Suarez på kant lyder som en særdeles dårlig ide som permanent løsning. Han har meget af den uforudselighed som er så vigtig for os.

Ikke at det kommer som en overraskelse for mig. I en alder af 18 er han far til to med to forskellige piger. Set i det lys, kan det næppe være en overraskelse.

Sååååå det du siger er, at hvis man får to piger som 18-årig, er man en voldsmand? Wink

Ej, kan sagtens se hvad du mener. Det er den evige fare ved unge der får for meget succes for tidligt. Det kræver en stærk personlighed at leve under det pres!

JKJ
Gæst

« Svar #16059: 01 Feb 2013, 21:41 »

Nu skal der jo lige være en retssag først plus han så skal dømmes til fængsel også.
Dommeren sagde at hans unge alder, 17 år da han blev sigtet, kunne være en formildende omstændighed.

Men ja det an da ske sidst på sæsonen. Men vi har Downing, Suarez, Sturrigde, Assaidi, Sosu, Enrique, Borini og sikkert flere jeg ikke liga kan huske her som altså godt kan spille fløj.
Så helt håbløst ser det da ikke ud.

Anfield Road
Manager

« Svar #16060: 01 Feb 2013, 22:00 »

http://www.sporten.dk/fodbold/liverpool-maalmand-sekunder-fra-doeden

Stødte også lige på den her. Utroligt at man har kunnet holde det hemmeligt så lang tid. Men selvfølgelig en hård oplevlese for Doni og holdkammeraterne, så man må da håbe han har klaret den uden problemer siden da  Ubeslutsom

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #16061: 01 Feb 2013, 22:11 »

http://www.sporten.dk/fodbold/liverpool-maalmand-sekunder-fra-doeden

Stødte også lige på den her. Utroligt at man har kunnet holde det hemmeligt så lang tid. Men selvfølgelig en hård oplevlese for Doni og holdkammeraterne, så man må da håbe han har klaret den uden problemer siden da  Ubeslutsom

Helt enig.

Jeg undre mig bare over hvorfor pokker alle har holdt det hemmeligt i så lang tid?
Hvad ville det skade hvis man havde meldt det ud?

Jeg tror der er noget der bliver skjult ellers kan jeg ikke se hvorfor det skulle holdes hemmeligt.

DeBuur
Manager

« Svar #16062: 03 Feb 2013, 08:02 »

Forstår bedre nu hvorfor Sterling ikke performer.... uanset hvor stor en psykopat han er (og det tror jeg ikke han er) så vil det påvirke en at være sigtet for vold.
At det så også er pinligt at det er en kvinde han har slået gør sgu nok ikke noget godt ved selv været Wink

Hvis han skal slå helt igennem så er der nogen der skal hjælpe den knægt på vej.... vold er ikke vejen frem og der er da noget helt galt med hans opfattelse af hvad der er acceptabelt hvis han mener det er ok at slå kvinder i ansigtet.

Nu er han så ikke dømt så indtil da er han uskyldig... men jeg håber ikke vi skal se vores største talent i den rolle fremover.... desværre styrker det mig i min mistanke om at miljøet i og omkring Liverpool FC ikke altid er 100% professionelt.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #16063: 03 Feb 2013, 08:21 »

Altså jeg kom også engang i noget der ligner infight med en pige i byen. Simpelthen fordi hun var snothamrende provokerende og direkte truende. Når jeg sagde " stop" sagde hun bare " Jamen jeg er en pige du må jo ikke slå mig, og du tør heller ikke".. Ikke at jeg slog hende i hovedet, væltede hende bare omkuld crazy

Det jeg forsøger at sige her er at vi ikke ved hvad der er sket. Sterling har naturligvis min fulde opbakning, da der fandme findes mange kvinder som er nogle spader i byen og truer og slår på fyre fordi de tænker " Nå men de gør jo intet igen".. At han direkte flækker hende en på skærmen er måske ikke heldigt, men når man er i byen handler man per instinkt nogle gange. Det har intet med professionelle forhold i Liverpool at gøre. Ellers skulle vi forbyde spillerne at drikke.

Men det her giver større mening for mig med hensyn til hans formkurve. Han har jo været decideret patetisk elendig det seneste stykke tid, og helt ved siden af den han var i starten af sæsonen. Håber sagen kan komme ud af verden så han kan performe igen Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #16064: 03 Feb 2013, 10:53 »

Altså jeg kom også engang i noget der ligner infight med en pige i byen. Simpelthen fordi hun var snothamrende provokerende og direkte truende. Når jeg sagde " stop" sagde hun bare " Jamen jeg er en pige du må jo ikke slå mig, og du tør heller ikke".. Ikke at jeg slog hende i hovedet, væltede hende bare omkuld crazy

Det jeg forsøger at sige her er at vi ikke ved hvad der er sket. Sterling har naturligvis min fulde opbakning, da der fandme findes mange kvinder som er nogle spader i byen og truer og slår på fyre fordi de tænker " Nå men de gør jo intet igen".. At han direkte flækker hende en på skærmen er måske ikke heldigt, men når man er i byen handler man per instinkt nogle gange. Det har intet med professionelle forhold i Liverpool at gøre. Ellers skulle vi forbyde spillerne at drikke.

Men det her giver større mening for mig med hensyn til hans formkurve. Han har jo været decideret patetisk elendig det seneste stykke tid, og helt ved siden af den han var i starten af sæsonen. Håber sagen kan komme ud af verden så han kan performe igen Thumbs Up
Måske har du ret, måske ikke(aner jo ikke en skid om det selv crazy), men jeg tvivler stærkt på at den med at handle pr. instinkt holder i en retssag. Det kan vi jo ikke bruge til noget som helst. Der står i loven at du ikke må yde vold mod andre, og sådan er det. Bum færdig.

Sider: 1 ... 1069 1070 [1071] 1072 1073 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010