home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1021 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1068 1069 [1070] 1071 1072 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1875936 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16035: 30 Jan 2013, 23:49 »

En ting man kan bruge dagens kamp til, er at vise ungdomsspillere hvordan man ikke skal forsvare sig i mange situationer crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #16036: 30 Jan 2013, 23:54 »

Læs lige den her VK Wink

https://www.facebook.com/#!/LiverpoolFcDanmark

HansenLFC
Gæst

« Svar #16037: 30 Jan 2013, 23:56 »

JKJ
Gæst

« Svar #16038: 30 Jan 2013, 23:58 »

Fixed!

Takker, havde ikke lige set det Wink

Det er jo ved at være sent  Rullende Øjne

JKJ
Gæst

« Svar #16039: 31 Jan 2013, 21:00 »

Så lukker vinduet snart og det ser ikke ud til at der sker ret meget mere idag.

Doni er fritstillet og rejser hjem til Brasillien.
Pacheco er udlejet til en spansk 2. div klub. Hvorfor vi ikke bare sælger ham er mig en gåde. Der er jo åbenlst ingen tillid til ham lige meget hvem der er træner.

Efter de seneste kampe havde jeg gerne set en stærk makker til Agger, men det sker jo nok desværre ikke.

Men hvad hvis vi kigger internt, hvem har vi så udover Skrtel, Carra og Coates?

Wisdom spiller højre back, og selvom han kæmper røven ud af bukserne hvergang er det bare ikke hans plads.
Han er hovedstøds stærk og brølstærk og han favoritplads er centerforsvar, kunne han være en mulighed?
Det samme er gældende med Kelly, som godt nok ikke er aktuelt i æjeblikket.
Men kunne han ikke være en mulighed også? Hans favortiplads er også i centerforsvaret.

De 2 er unge og de har en Agger at læne sig op af i mange år fremover.

At de så er "indfødte" gør det i min bog så hellere ikke dårligere, men her er det nok mit hjerte der snakker fremfor hjernen Wink 

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #16040: 31 Jan 2013, 21:20 »

Pacheco er udlejet til en spansk 2. div klub. Hvorfor vi ikke bare sælger ham er mig en gåde. Der er jo åbenlst ingen tillid til ham lige meget hvem der er træner.

Efter de seneste kampe havde jeg gerne set en stærk makker til Agger, men det sker jo nok desværre ikke.

Wisdom spiller højre back, og selvom han kæmper røven ud af bukserne hvergang er det bare ikke hans plads.
Han er hovedstøds stærk og brølstærk og han favoritplads er centerforsvar, kunne han være en mulighed?
Men kunne han ikke være en mulighed også? Hans favortiplads er også i centerforsvaret.

At de så er "indfødte" gør det i min bog så hellere ikke dårligere, men her er det nok mit hjerte der snakker fremfor hjernen Wink 

Skrtel er jo vanvittig!

Men hvorfor var det han ikke var med mod Arsenal? Jeg nogen snakke om at han og Rodgers er blevet uvenner eller noget, kan det passe?

JKJ
Gæst

« Svar #16041: 31 Jan 2013, 21:24 »

Skrtel er jo vanvittig!

Men hvorfor var det han ikke var med mod Arsenal? Jeg nogen snakke om at han og Rodgers er blevet uvenner eller noget, kan det passe?

Uvenner? Nææææhhh han er bare vanvittig dårlig i øjeblikket og har intet at gøre på holdet i øjeblikket. Alle kan han en formnedgang, men at hans bundniveau har været så skræmmende lavt er simpelthen ikke acceptabelt.

Så nej de er ikke uvenner, han er kort og godt bare sat af fordi han er vanvittig ringe i øjeblikket Wink

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #16042: 31 Jan 2013, 21:34 »

Ifølge footy.dk skulle Liverpool være i drøftelser om at låne Martin Stekelenburg fra Roma resten af sæsonen og så få indskrevet en købsklausul i aftalen.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JKJ
Gæst

« Svar #16043: 31 Jan 2013, 21:52 »

Ifølge footy.dk skulle Liverpool være i drøftelser om at låne Martin Stekelenburg fra Roma resten af sæsonen og så få indskrevet en købsklausul i aftalen.

Tjaaa bom bom,både og  Ubeslutsom

Inden han kom til Roma ville jeg med glæde have sagt ja tak, men han har på ingen måde vist alverden i Roma. Det skulle da lige være at han er ustabil.

Men vi skal nok tænke den vej, Reina er jo nok væk til sommer, så vi kan jo lige så godt sondere terrænet allered nu.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #16044: 31 Jan 2013, 21:58 »

Nu når Doni er væk vil det i min optik være en udmærket mulighed for at få ham set godt og grundigt an i løbet af foråret med tanke på at Reina formentlig er væk til sommer. Hvis han beviser at han kan finde tilbage til sit gamle niveau vil det være fantastisk at han allerede er integreret i klubben.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

Zone 43
Manager

« Svar #16045: 31 Jan 2013, 21:59 »

Læste godt rygtet tidl. på Twitter, men tror ikke der er hold i det. I eftermiddags var han stort kommet ind i det fly, der skulle sende ham til et lægetjek hos Fulham, da Roma ombestemte sig, da de angiveligt ikke havde nogle alternativer til ham.

Rygtet kom vidst noglelunde samtidig med at Reina blev rygtet til Arsenal, hvad der viste sig at være en and.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #16046: 31 Jan 2013, 22:02 »

Wisdom i midterforsvaret lyder som en yderst klog og logisk slutning. Skrtel har vist sig at være pivringe, Coates kan ikke tæmme en bold og Carra kan ikke løbe. Wisdom hører afgjort ikke til på højre back hvor hans teknik og hurtighed i den grad gør sig gældende. Derudover er han utroligt tung og stærk i duellerne. Efter i går, kan det dårligt blive værre, så lad os bare prøve.

Kelly derimod mener jeg dog gør det bedst som højreback. Hans teknik er ikke verdensklasse, men på trods af sin højde er han faktisk ret hurtig. Han har et fantastisk drive og jeg synes det er dejligt at se når han bare stormer op af højrekanten i fuld fart. Han lægger tilmed rimeligt okay indlæg og er også godt med defensivt. Lad ham bare blive på højre back.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #16047: 31 Jan 2013, 22:03 »

Brendan Rogers du skuffer mig. At spille så defensivt imod et historisk ringe Arsenalmandskab, er som en kniv i hjertet på mig. Vi løb os trætte efter små 60 minutter og det resulterede i sjusket opdækning og dårlige tilbageløb. Lucas stod alt for dybt til at kunne bidrage med noget. Jeg mener, at Lucas er bedste i fasen, når modstanderholdet er ved at forme et kontrastød og han så enten direkte bryder spillet med en takling/erobring eller presser boldholderen ud mod sidelinjen. Igår lå han konstant foran vores egen bagkæde, hvor han lå alt for langt fra Wilshere, Cazorla og Walcott. Han dækkede konstant bare zonen op til stortset ingen verdens nytte.
Derudover var Hendo og Downing yderst ringe i vores omstillinger, som var dagens taktiske oplæg. Fejlafleveringer, dårlige beslutninger, dårlige indlæg, dårlige løb osv. At Hendo så laver en ufattelig heldig og vigtig basse er bare rart, men igen igår beviste hvor dårlig en kontraspiller han er.

Thaurat al Shabab

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #16048: 31 Jan 2013, 22:03 »

Læste godt rygtet tidl. på Twitter, men tror ikke der er hold i det. I eftermiddags var han stort kommet ind i det fly, der skulle sende ham til et lægetjek hos Fulham, da Roma ombestemte sig, da de angiveligt ikke havde nogle alternativer til ham.

Rygtet kom vidst noglelunde samtidig med at Reina blev rygtet til Arsenal, hvad der viste sig at være en and.

Ja okay, så lyder det ikke som om der er meget hold i det.

AaB - Liverpool

Pride & Passion

PhilipFlink
Manager

« Svar #16049: 01 Feb 2013, 16:17 »

Liverpool have already agreed a deal to sell Andy Carroll to West Ham at the end of the season, according to WHU co-owner David Sullivan.

Sider: 1 ... 1068 1069 [1070] 1071 1072 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010