home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1067 1068 [1069] 1070 1071 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2115017 gange)
ptrN
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16020: 30 Jan 2013, 23:20 »

Det er nok min formulering du tager fejl af så. Vores mål var ikke fantastiske. Dog umiddelbart ikke forsvarsfejl men nærmere tilfældigheder. Jeres mål mener jeg kommer på efter situationer hvor vores forsvar og/eller målmand burde have afværget situationen. Smiley
Vores forsvar kunne da også have afværget jeres første mål - endda i to omgange ..

welbz is dat guy

ptrN
Manager

« Svar #16021: 30 Jan 2013, 23:22 »

Hehe hvad er der spydigt i den?

Når man læser hvad der er skrevet i chatten i aften og tildels også i jeres egen tråd så er påstanden om at jeres forsvar sejler jo ligefrem i den pæne ende Wink

Desuden er det skrevet i Liverpool tråden og ikke direkte i jeres egen tråd, så kan ikke rigtig se der er noget at komme efter  Peace
Kommentaren har jo intet med det jeg skriver at gøre. Vores forsvar var ringe ja, men bare fordi han "forventer" to mål mod os, gør jo ikke målene mindre fesne.

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager

« Svar #16022: 30 Jan 2013, 23:26 »

Det der frustrerer mig mest er at jeg som fan kan se alle de problemer. Manglende fysik, manglende afstemning rent defensivt, Hvem gør hvad hvornår?, hvem dækker hvem. Henderson dækker Big Per op flere gange. Hvad er meningen med det?

Vores midtbane er så let at nedspiller, Lucas fylder så lidt, Gerrard er ikke den motor han var engang, og Hendo var mere offensivt mindet i dag. Hvorfor er det man ikke forbedrer disse ting på træningsbanen. Det er jo seriøst hver gang vi møder en modstander der har noget pondus, eller hurtigt og bevægeligt i deres spil, så skøjter vi rundt. Modstanderen pisser gennem vores midtbane efter behag, så ofte. Det er elendigt.

Hvorfor er det at vi ikke enten går ud og henter det monster til den defensive midt, eller for sat disse ting i skak til træning?
Jeg tør generelt slet ikke tænke på hvordan det havde set ud i dag, hvis ikke Carragher havde været med i stedet for Skrtel. Vor herre til hest, den var blevet lang den kamp så.... crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16023: 30 Jan 2013, 23:30 »

Vores forsvar kunne da også have afværget jeres første mål - endda i to omgange ..

Muligvis. Men jeg mener stadig, at det i højere grad er tilfældigheder der gør at vi kommer til vores chancer, fremfor at det er ringe forsvarsspil af jer. Jeres mål mener jeg, at Reina og forsvaret i samarbejde burde have fået afværget.

verdenskrig
Manager

« Svar #16024: 30 Jan 2013, 23:32 »

Muligvis. Men jeg mener stadig, at det i højere grad er tilfældigheder der gør at vi kommer til vores chancer, fremfor at det er ringe forsvarsspil af jer. Jeres mål mener jeg, at Reina og forsvaret i samarbejde burde have fået afværget.

Jeg synes det er tåkrummende at Reina ikke er ude og blande sig ved 1-2 målet. Det er simpelthen useriøst.
Det andet mål er godt pevet ind. Men den sidder lige op af ham. Det kaldes reaktionsevne. Hans udsyn er jo ikke blokeret.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager

« Svar #16025: 30 Jan 2013, 23:32 »

Jeg er enig i at jeres er tilfældigheder - derfor mener jeg at de er fesne.

welbz is dat guy

ptrN
Manager

« Svar #16026: 30 Jan 2013, 23:34 »

Dit stream har været rigtig ringe eftersom det var Merte og ikke Sagna der rettede den af på første mål Opstemt Men ja, deres mål var langt mere fesne end vores... Rent held i begge mål.

welbz is dat guy

HansenLFC
Gæst

« Svar #16027: 30 Jan 2013, 23:36 »

Såså det er hellere ikke nemt at se forskel  Tunge

ptrN
Manager

« Svar #16028: 30 Jan 2013, 23:37 »

Såså det er hellere ikke nemt at se forskel  Tunge
Hehe. Nu havde han "udstillet mig" ved at tage fejl af Verm og Jack - så jeg skulle lige vise at han også tog fejl ;-)

welbz is dat guy

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #16029: 30 Jan 2013, 23:38 »

Jeg er enig i at jeres er tilfældigheder - derfor mener jeg at de er fesne.

Nå ja, men så er vi tilbage hvor vi startede. At jeg så burde have uddybet "fesne" er måske min fejl. For det jeg ønskede at gøre klart var, at vi ikke burde have lukket begge jeres mål ind, da jeg må erklære mig delvist enig med VK i, at Reina ihf. skulle have taget den ene. At han så står en solid kamp udover det, er en anden sag.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16030: 30 Jan 2013, 23:39 »

Hehe. Nu havde han "udstillet mig" ved at tage fejl af Verm og Jack - så jeg skulle lige vise at han også tog fejl ;-)

Tog fejl? Det er en lousy vinkel det der, andre replays viser tydeligt at den rammer indersiden af Mertes venstre ben. Så beklager at du tog fejl her også Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager

« Svar #16031: 30 Jan 2013, 23:41 »

Tog fejl? Det er en lousy vinkel det der, andre replays viser tydeligt at den rammer indersiden af Mertes venstre ben. Så beklager at du tog fejl her også Wink
Waaaaat. Indtil jeg ser andre beviser har jeg ret.

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager

« Svar #16032: 30 Jan 2013, 23:43 »

At han så står en solid kamp udover det, er en anden sag.

Håber ikke jeg har sagt andet. Reina står som han plejer. Har sine redninger, men får ikke hjulpet sit forsvar tilpas meget i luftspillet. Et sted hvor vi i forvejen er svage, og derfor er det helt vitalt at ham der må bruge hænder blander sig. Det er bedre end at han bare står og er anonym inde på stregen.

Cool

Legenden
Manager

« Svar #16033: 30 Jan 2013, 23:43 »

HAhahahah, hvor er det mål random. Lorte forsvar. Grin

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ptrN
Manager

« Svar #16034: 30 Jan 2013, 23:44 »

HAhahahah, hvor er det mål random. Lorte forsvar. Grin
Du har deværre helt ret.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 1067 1068 [1069] 1070 1071 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010