home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1144 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1061 1062 [1063] 1064 1065 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1876011 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15930: 21 Jan 2013, 20:16 »

Nårrh det ved jeg nu ikke. Skyhøj løn som selv Joe Cole ville være misundelig over, sol året rundt og kebab dagen lang. Hvad er problemet?  Cool

Sol året rundt? Mig bekendt er vinter da vinter i Tyrkiet Grin..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #15931: 21 Jan 2013, 20:16 »

Det er da også en af de underligste beslutninger længe, at man ikke har villighed til at forlænge med så god en spiller.
Men det taget i betragtning så giver det mere mening. Havde jeg været så god som Sneijder havde jeg dog ALDRIG sat mine ben i en liga som den tyrkiske. Det havde jeg da set som et nederlag af de helt store...
Tror også selv han tænkte sådan, til sidst indså han vel bare der ikke var andre muligheder. Ellers kan jeg ikke så hvorfor det tog ham knap 2 uger at underskrive en kontrakt der allerede var færdig gjort.

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

JKJ
Gæst

« Svar #15932: 21 Jan 2013, 20:33 »

Det er stadig fuldkommen ude i hampen at tage til Galatasarary når man er så god en spiller som han er. Spild af talent ud over alle grænser. Omvendt er Liverpool også for dumme hvis de ikke har budt på ham. Manden har stadig en masse gode år, er rutineret as fuck, og en fantastisk fodboldspiller.

Synes også det lød for billigt for Coutinho. Men det er så åbenbart heller ikke rigtigt.

Vi aner jo ikke om vi har spurgt på ham. Og hvis han på daværende tidspunkt ikke var interesseret i at gå ned fra hans 2 mio kr løn om ugen så gjorde vi det eneste rigtige og holdt os langt væk fra ham.

Jeg har det ganske fint med at vi ikke spurgte på den primadonna. HVordan vil han reagere når han blev sat på bænken, når han skulle spille lidt anerledes end 10'eren, skulle tage del i den defensive del af spillet.

Hvorfor var de klubber som er en del af toppen, som 2x Manchester, Chelsea og Spurs ikke interesseret? Når en såkaldt klassespiller bliver sat til salg plejer disse klubber ikke at holde sig tilbage, det gjorde de denne gang så måske er han bare ikke bedre pt.

Nu har han valgt tyrkist bold hvor pengene, i de helt store klubber ihf, er ret gode så mon ikke han har tænkt mere med tegnebogen end hvilken liga det kunne blive.

DeBuur
Manager

« Svar #15933: 21 Jan 2013, 20:42 »

Sneijder kunne have løftet os ingen tvivl om det..men det ville blive dyrt.

IMO så skal vi ud og kigge efter spillere som passer BR stilen og her tænker jeg Hollandsk og ikke mindst Ajax.

Spillere som Eriksen og Fischer kunne med tiden bliver sublime Liverpool spillere - Eriksen er klar til sommer og Fischer kunne passende hentes i 2014 IMO er de nogle af de største talenter der pt lyser op i det Hollandske.

Coutinho har jeg aldrig set spille men ud fra det der skrives så lyder han interessant og da Italiens fodbol mangler penge så kunne han måske lokkes fra Inter.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #15934: 21 Jan 2013, 20:48 »

Som situationen ser ud pt er CE helt uden for vors rækkevide.
Han ender i en topklub i PL, Bundesligaen eller måske endda Serie A. I en klub der kan tilbyde ham CL hvert år og som kæmper med om titlen hvert år.

Vi kan i bedste fald sige at vi måske spiller CL, og om 2-4 år er med i topstriden i PL igen. Og det kun måske.

Man U er flere gange blevet sat i forbindelse med ham, så jeg tror slet ikke vi er inde i billedet til at hente ham.

verdenskrig
Manager

« Svar #15935: 21 Jan 2013, 20:59 »

Er det bare mig der ikke ser det samme lys i Eriksen. Bevares jeg synes han er en fin spiller, men jeg ser slet ikke det der ENORME potientiale i ham som andre gør. De gange han med landsholdet har mødt kvalificeret modstand er han ofte om ikke faldet igennem, så været meget usynlig.

Han er talentfuld, men jeg kan slet ikke se en grund til at gå ud og spendere 200 millioner på ham, ellers hvad han nu koster.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Korzika
Gæst

« Svar #15936: 21 Jan 2013, 21:26 »

Eriksen var ikke god til EM; det kan skyldes flere ting. Måske kunne han ikke stå for forventningspresset eller måske var han mentralt og fysisk træt efter 2 sæsoner, hvor han havde fået ekstraordinært meget spilletid af en 20-årig at være. Ydermere, så havde modstanderne til EM også stort fokus på ham. Christian Eriksen skal selvfølgelig også selv have en del af skylden for et skidt EM, men husk på, at han kun var 20 år og de faktorer, der allerede er blevet nævnt.

Christian Eriksen mangler at præstere mere konsistent, men der er ingen tvivl om, at han i flere kampe har vist hvad han kan. Både på landsholdet og på klubplan i Ajax, hvor han har haft nogle gode kampe i Champions League. I dette års Champions League har han eksempelvis 4 assists i 6 kampe mod 3 modstandere af høj klasse.  Jeg syntes Christian Eriksen kan noget helt specielt af en spiller i hans alder. Hans overblik, teknik, splitvision er noget, som han virkelig mestre. Jeg mener virkelig Christian Eriksen har potentiale, og det siger jeg ikke bare fordi han er dansk.

verdenskrig
Manager

« Svar #15937: 21 Jan 2013, 21:31 »

Som du siger. Han er en dygtig fodboldspiller, ingen tvivl om det.
Men jeg er stadig i tvivl om om han virkelig er SÅ stort et talent. Jeg synes han er god, men jeg må alligevel indrømme at jeg også synes han har sine svagheder så snart han møder en kompakt og fysisk stærk modstander.
Han bliver i mine øjne hypet lige rigeligt i DK, og jeg ville ikke være stor fan af at vi betalte mange penge for ham.

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #15938: 21 Jan 2013, 21:41 »

Personligt er jeg mere end glad for at Sneijder valgte Galatasaray. For det det første så kunne han fortsærke os, ja, men jeg kan stort set ikke finde en spiller der vil kunne ødelægge harmonien i en trup mere end ham. Så skulle det lige være Balo, men alligevel. Dybest set virker han bare som en overbetalt primadonna, med et ego der er større end hele det hollandske landsholds til sammen. Han har lige bevist at han er grådig as fuck, og dybest set synes jeg bare han virker usympatisk. Måske det hænger sammen med at jeg ikke bryder mig om det hollandske landshold der totalt ødelagde den største fodboldfest i verden i 2010. Dét vil jeg aldrig glemme. Jeg ved det ikke, men jeg er i hvert fald rigtigt glad for at han holder sig væk.

Eriksen er ikke en spiler jeg ser i Liverpool. Vi har ikke brug for ham, og han har ikke brug for os. Så simpelt er det.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #15939: 21 Jan 2013, 22:23 »

Som du siger. Han er en dygtig fodboldspiller, ingen tvivl om det.
Men jeg er stadig i tvivl om om han virkelig er SÅ stort et talent. Jeg synes han er god, men jeg må alligevel indrømme at jeg også synes han har sine svagheder så snart han møder en kompakt og fysisk stærk modstander.
Han bliver i mine øjne hypet lige rigeligt i DK, og jeg ville ikke være stor fan af at vi betalte mange penge for ham.

Jeg har set så meget som muligt med Ajax i år og jeg ser en spiller med et overblik og et øje for spillet som kan slå helt igennem - det har han ikke gjort endnu og derfor er det nu vi vil kunne hente ham og ikke om 2 år.
Jeg ville hellere at vi hentede ham nu og jeg tror ikke prisen ville ende på 200 millioner og lønnen ville heller ikke være på højde med f.eks. Agger.

Risikoen ved Eriksen er at han ikke fysisk og mentalt ville kunne klare livet i PL - men omvendt så er han sgu en moden spiller og han der er flere spillere med ringere fysik i PL.

Når jeg ser det Eriksen kan så ser jeg noget af det jeg så da jeg så en 18 årig Michael Laudrup spille fodbold og netop Michael Laudrup var tæt på at ende i Liverpool inden han røg til Juventus og blev lejet ud til Lazio - med BR ved roret er Eriksen en type der kunne tilføre vores spil noget stort.

Det eneste der kan tiltrække Eriksen er at han lettere kan komme på hold hos os end hos klubber som Man Utd, Man City og Chelsea.... jeg drømmer stadig men ved at der måske er 10% realitet bag drømmen  Peace

YNWA

PhilipFlink
Manager

« Svar #15940: 26 Jan 2013, 16:05 »

BREAKING: Sky Italia reports that Inter Milan have accepted €13m bid from Liverpool for Coutinho and the player will have medical on Monday.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15941: 26 Jan 2013, 16:07 »

BREAKING: Sky Italia reports that Inter Milan have accepted €13m bid from Liverpool for Coutinho and the player will have medical on Monday.

130 mio er i mine øjne for mange penge, og jeg så i øvrigt hellere at de blev brugt på en venstre back eller skraldemand... But he can prove me wrong!

Anfield Road
Manager

« Svar #15942: 26 Jan 2013, 16:14 »

Håbløst....

Jeg kan virkelig ikke se hvad i alverden vi dog skal med ham

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #15943: 26 Jan 2013, 16:42 »

Hmm han skulle efter sigende have et rigtig stort potientiale og allerede været en rigtig dygtig spiller. Inter fansene rundt omkring er i hvert fald triste over at miste ham.

Med et køb af ham har vi altså potentiale til at have en fuldkommen vanvittig offensiv om nogle år. Ikke dermed sagt at vi ikke allerede har det.

Cool

Risom
Manager

« Svar #15944: 26 Jan 2013, 17:12 »

@Sir Jeppe. Det er kun 97 mio. DKK ca. Tror du har taget fejl af Euro og Pund tegnene Wink

Er dog enig med jer andre. På den position mangler vi ikke så meget en ny spiller ift til andre pladser på banen. Dog er jeg ikke så negativ over købet, da jeg ser et stort talent i ham. Vel at mærke, hvis han udvikler sig godt.

Men 97 mio. er jo også mange penge for en, der måske ikke går direkte ind i startopstillingen, men det er måske der prislejet ligger nu... Hope for the best!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 1061 1062 [1063] 1064 1065 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010