Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 967 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
1057
1058
[
1059
]
1060
1061
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1875635 gange)
Gemma
Førsteholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #15870:
13 Jan 2013, 16:24 »
Citat af: verdenskrig 13 Jan 2013, 16:23
Har du anden agenda på denne side end at være på tværs? Det må du gerne stoppe med
Jeg har da hjulpet jer, så sent som i dag.
www.SportsLounge.dk
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #15871:
13 Jan 2013, 16:28 »
Citat af: Hawkins 13 Jan 2013, 16:17
Det var nu denne kommentar jeg hentydede til
Men det er klart at der altid vil være gråzoner hvor det er lige på grænsen, og så må crewet jo træffe en beslutning efter det. Da der kom 3 intetsigende indlæg i træk, valgte jeg ikke at ignorere det denne gang, men hentyde til at man benyttede chatskakten i stedet. Pudsigt nok er det altid Liverpool tråden det sker i, så måske der er en grund til dette?
Du understreger hermed hvor latteligt det er, at I på den måde skal bestemme, hvad folk skal have lov til at sige, når du nu selv kommer med en intetsigende kommentar. Og ja, jeg sagde latterligt.
Det burde kun være nødvendigt at rette på folk, hvis det befandt sig i den sorte zone.
«
Seneste Redigering: 13 Jan 2013, 16:30 af Hallihallo
»
Est-1892
Førsteholdsspiller
«
Svar #15872:
13 Jan 2013, 16:30 »
Hvad fuck sker der for BR ! Han satser ikke en skid i de sidste 10 min , ved ikke hvad jeg skal synes om det.
Downing er noget af det ringeste fodboldspiller til dato joe allen spillede heller ikke godt ,
Positive : Udemærket anden halvleg også en kasse fra Sturridge .
Amen for helvede da .
#Respect
The Captain says goodbye!
verdenskrig
Manager
«
Svar #15873:
13 Jan 2013, 16:32 »
Og så får vi lige tråden tilbage på sporet. Har i flere ting som i vil have svar på eller diskutere kan det foregå over PB !
Ærgeligt nederlag. Jeg så ikke så meget af første halvleg, men anden halvleg var bestemt godkendt. VI har mange gode facetter i vores spil, rejser os flot efter at være kommet bagud 2-0. Jeg synes dog godt vi kunne satse mere end vi gjorde til sidst. Savner at vi smider en forsvarsspiller ( Skrtel eller Agger) op foran. Eller eventuelt Coates ind så man har noget at sige efter.
Men mange gode præstationer, vi giver dem dog det utilgivelige 2-0 mål, og så er der så langt på OT. Opløftende, men bittert
Tak for kampen til diverse scums
!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
DeBuur
Manager
«
Svar #15874:
13 Jan 2013, 16:32 »
Fuck jeg hader når vi taber til Man Utd idag kunne vi med lidt held have fået 1 point.... damm det havde hjulpet på humøret.
Sturridge kom ind og viste at han mellemnavn er mål...det må gerne fortsætte - næste kamp må han sgu gerne starte på banen og giv så lige Sterling en pause han er ikke i nærheden af at være i Flow pt.
Sneijder rygtes igen til Liverpool - IMO må det gerne lykkes vi mangler en spiller som ham - alternativet kunne være at hente en Eriksen som vil være en billigere løsning men ikke nødvendigvis ringere
YNWA
Ajes
Ynglingespiller
«
Svar #15875:
13 Jan 2013, 16:33 »
Den første halvleg kostede os virkelig point i dag. Lykkelig for at Sturridge viser os, at han er pengene værd! Synes det er ofte at vores niveau hopper op og ned fra halvleg til halvleg. Vi er slet ikke stabile over en kamp - og det er så uhyre vigtigt o en kamp mod United.
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
«
Svar #15876:
13 Jan 2013, 16:34 »
Vores første halvleg var under alt kritik. Vi hverken ville eller kunne noget. Specielt Downing og Allen så skidt ud i flere situationer, og det kunne sagtens være blevet til minimum 2-0 før pausen. I anden halvleg mener jeg dog at vi i store dele er det klart bedste hold på banen. Derfor er det også mega ærgerligt at de skal have 2-0 målet inden vi kommer i gang. Allen stepper sit spil op, hvorimod Downing om muligt er endnu mindre synlig. At han ikke bliver taget ud fatter jeg ikke.
Til gengæld var Sturridge og Suarez dejlige at se sammen. Suarez har et godt blik for Sturrigde, og blot det at forsvaret skal forholde sig til to angribere, gør Suarez meget mere farlig. Selvfølgeligt pisse ærgerligt at vi ikke får noget ud af kampen, men vi må også erkende at vi ikke længere kan forvente point på Old Trafford. I første halvleg syntes jeg bestemt ikke vi fortjente noget, hvorimod at vi med vores anden halvleg, godt kunne have listet et point med hjem. Dog syntes jeg ikke vi satser nok, vi skal bare gå all-in til sidst, og smide alt frem. I stedet for at spille bolden rundt nede på egne banehalvdel!
ØV!
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #15877:
13 Jan 2013, 16:40 »
Der kan tages en masse positivt med fra denne kamp. Borini er med igen. Sturridge viser at han ved hvor han skal være. Vi har igen noget at skifte med oppe foran og det er rigtig positivt for resten af sæsonen. Vi var var uheldige ikke at få point til sidst.
Synes dog det var helt fint at BR ikke ændrede noget til sidst, fordi de sidste 40 minutter vidste at vi sagtens kunne spille os frem til chancer.
Jeg er optimist mod næste weekend mod Norwich. Den kamp skal og vil give 3 point.
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #15878:
13 Jan 2013, 16:44 »
Første halvleg var helt væk, enough said about that. Anden halvleg var meget bedre, især da Sterling bliver taget ud. Jeg syntes virkelig ikke knægten har bidraget med det store i den seneste tid, så måske kan trænger til at sidde lidt ude. Godt at se at Sturridge kom ind og i den grad bidrog til offensiven, det var meget opløftende at se. Især var det opløftende at se hvordan han allerede så ud til at have en lille form for forståelse med Suarez om løbemønstre, det var rigtig godt. Ligeledes var det skønt at se Borini tilbage hvilket betyder, at vi efterhånden er nogenlunde besat på angriberpladsen.
Joe Allen spillede sig rigtig godt op i anden halvleg, rigtig godt, og så var Gerrard rigtig godt i presspillet idag. I forhold til Webb idag, så var vi vist heldige, Glen Johnson kunne sagtens have fået sit anden gule kort og Skrtel kunne også godt have fået rødt for den friløber han ødelægger.
Og så lige til den diskussion der har kørt i tråden. For en anden gangs skyld, så passer den vel bedre ind i PB, da det ikke ligefrem omhandler Liverpool.
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #15879:
13 Jan 2013, 16:45 »
Citat af: MartinV1989 13 Jan 2013, 16:30
Hvad fuck sker der for BR ! Han satser ikke en skid i de sidste 10 min , ved ikke hvad jeg skal synes om det.
Downing er noget af det ringeste fodboldspiller til dato joe allen spillede heller ikke godt ,
Positive : Udemærket anden halvleg også en kasse fra Sturridge .
Amen for helvede da .
Det var nu alligevel et helt ubrugeligt indlæg, der kun bærer præg af raseri over nederlaget.
Brendan Rodgers satser i hele 2. halvleg med nogle rigtig gode udskiftninger. Det der kan klages over er spillernes 1. halvleg. Jeg mener ikke, at Rodgers gør noget forkert.
Derimod er Joe Allen en rigtig god spiller for jer. Han er af større betydning, end I tror.
plutonium
Manager
«
Svar #15880:
13 Jan 2013, 16:45 »
Citat af: The Red 13 Jan 2013, 16:44
Og så lige til den diskussion der har kørt i tråden. For en anden gangs skyld, så passer den vel bedre ind i PB, da det ikke ligefrem omhandler Liverpool.
Helt afgjort, og hermed taget til efterretning!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #15881:
13 Jan 2013, 16:49 »
Har efterhånden sat mig for, at denne sæson bare skal overståes, og at det bliver endnu en af dem, hvor man føler det er lige ved og næsten i alle de tætte kampe, og at vi konstant mangler marginalerne. Vi mangler marginalerne i vores afslutninger, og synes også vi mangler dommermarginaler. Det kan selvfølgelig ikke være nogen undskyldning i denne kamp, hvor Webb dømte udemærket, men alligevel overså 2 klokkeklare hjørnespark til os. Vi var derimod heldige med ikke at få vist Johnson ud, men man kan også vende den om og sige, at han måske skulle have frispark til at starte med. Edit: alt i alit var vi dog heldige med dommeren idag.
Vi bliver mellem 6-8 i denne sæson, og så må vi se næste sæson. Vi viser at vi er et af de bedste hold i ligaen, ved at kunne presse United helt i bund, og skabe flere store chancer inden for kort tid. Det er der kun meget få hold der kan i ligaen, så stor præstation af os idag trods 0 point.
Nu ved jeg ikke meget om Thomas Ince, men hent ham nu bare, så vi har alternativer til både Sterling og Downing. Borini kan intet på egen hånd, fair nok, han kan til tider lave en aflevering, men ellers er han ikke meget værd. Downing er fint nok i spil, hvor vi bare skal kontrollere, men ligeså snart vi skal forcere, og spille offensivt fodbold, så falder han totalt ud, og er en kæmpe skændsel. Sterling har sikkert nok potentialet, men lige nu og her, er han på trods af alt, ikke god nok til at være med i de store kampe, hvis vi skal have forhåbninger.
Liverpool F.C
Lasse Jatta
Gæst
«
Svar #15882:
13 Jan 2013, 16:54 »
Med et topholds held havde vi haft et point med hjem, men vi må bare indse at vi ikke er et tophold endnu
Reina - 10. Spiller hans bedste kamp i lang tid, med et par vanvittige redninger. Han havde et par småfejl i opspillet, men det er også det eneste negative i dag.
Wisdom - 7. Spiller en solid kamp, specielt hvis man tænker på hans alder og hvad modstanderen hedder i dag. Han kom også ret godt med offensivt, hvilket giver et 7-tal.
Agger - 7. God kamp, hvor jeg egentlig synes at han har godt styr på RVP sammen med Skrtel. Desværre er det tæt på umuligt at holde RVP fra at score.
Skrtel - 7. Det samme som Agger.
Johnson- 4. Synes han havde en svag kamp, hvor han virkelig havde svært ved at fulge med offensivt, hvor han mistede bolden regelmæssigt.
Lucas -4. Spillede kun den første halveg, hvor vi var skræmmende ringe, og synes ikke han gjorde det specielt godt i den tid han var på banen.
Allen- 4+. Rystende ringe første halveg, men god anden halveg, det giver et 4-tal med pil op.
Gerrard - 10. Stærk kamp fra Captain Fantastic, hvor han bl.a. vælger at skyde udenfor feltet for en gangs skyld, og så ender det ovenikøbet med et mål. Han viser fantastisk energi, og var virkelig meget med i spillet.
Sterling - 02. Selv taget hans alder i betragting var det en virklig ringe indsats, hvor han ikke skabte noget som helst. Men igen, man må forvente der kommer udslag med sådan et talent.
Downing- 4. Skaber ikke meget mere end Sterling, men han formår alligevel at være med i passningsspillet, hvilket giver et 4-tal.
Suarez - 7. Han prøver hele kampen igennem, men det må være tydeligt for alle, at han bliver meget bedre, når han har nogen at spille sammen med, som Sturridge og Borini.
Sturridge - 7. Han kommer til størstedelen af vores chancer i den kamp, og jeg synes det lover godt for fremtiden.
Borini - 4. Han gør det faktisk bedre end jeg husker ham. men han kommer ind på et hektisk tidspunkt, så det er klart at han ikke kan bringe sit A-game.
Henderson - kom for sent ind, til at det er muligt at bedømme.
verdenskrig
Manager
«
Svar #15883:
13 Jan 2013, 16:55 »
Citat af: Jakob E 13 Jan 2013, 16:45
Det var nu alligevel et helt ubrugeligt indlæg, der kun bærer præg af raseri over nederlaget.
Brendan Rodgers satser i hele 2. halvleg med nogle rigtig gode udskiftninger. Det der kan klages over er spillernes 1. halvleg. Jeg mener ikke, at Rodgers gør noget forkert.
Derimod er Joe Allen en rigtig god spiller for jer. Han er af større betydning, end I tror.
Jeg er enig med henblik på anden halvleg.
Med henblik på første synes jeg han sælger holdet. Jeg forstår ikke hvorfor Henderson eller Shelvey ikke er inde fra start. Begge spillere med en langt større motor og vilje end Lucas, Gerrard, Allen som jeg synes er en tynd midtbane på en så svær udebane.
Allen spillede sig dog gevaldigt op i anden, og holdet viste også at vi pt faktisk er bedre uden Lucas. Manden er åbenlyst langt fra hvor han skal være. Håber han kommer tilbage, men indtil da har vi bedre alternativer.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #15884:
13 Jan 2013, 17:00 »
Citat af: verdenskrig 13 Jan 2013, 16:55
Jeg er enig med henblik på anden halvleg.
Med henblik på første synes jeg han sælger holdet. Jeg forstår ikke hvorfor Henderson eller Shelvey ikke er inde fra start. Begge spillere med en langt større motor og vilje end Lucas, Gerrard, Allen som jeg synes er en tynd midtbane på en så svær udebane.
Allen spillede sig dog gevaldigt op i anden, og holdet viste også at vi pt faktisk er bedre uden Lucas. Manden er åbenlyst langt fra hvor han skal være. Håber han kommer tilbage, men indtil da har vi bedre alternativer.
Fejlen er ikke at bruge Lucas. Lucas er i topform bedre end Henderson og Shelvey. Faktisk en af de allerbedste på den position i hele ligaen. Måske har du ret med hensyn til Lucas' form. Jeg ved ikke hvor klar og oppe i omdrejninger, han er. Jeg synes dog, at I skal prøve jer af uden Gerrard. Helt seriøst. Han er så langt fra tidligere niveau.
Sider:
1
...
1057
1058
[
1059
]
1060
1061
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »