home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1028 1029 [1030] 1031 1032 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2117951 gange)
Lasse Jatta
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15435: 28 Nov 2012, 17:53 »

Sorry, læste det forkert Wink

Nej Bent er ikke god nok. Han er ikke skadet, men er ikke engang på AV bænk i øjeblikket. Hvis han er så pokkers god ville han vil spille, eller ihf sidde på bænken, det gør han ikke.

PT ville jeg vælge Walcott, han er den der er i bedste form og spillemæssigt humør i øjeblikket.
Sturrigde spiller trods alt engang imellem så han må være nr 2.
Desuden er der langt mere fremtid i de to end der er i Bent.

Og når Bent har siddet på bænken 3-4 kampe vil han nok væk alligevel Wink

Walcott er god ingen tvivl om det! Dog mener jeg ligesom Flink, at vi skal bruge en rigtig spids angriber, i stedet for typer som Walcott og Sturridge. Jeg kender ikke grunden til at han er på tribunen i AV, men jeg tvivler ærligt talt på at det kan være grundet dårlige præstationer  Huh

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #15436: 28 Nov 2012, 18:18 »

Mht. aftenens kamp så skulle dette eftersigende være start-11'eren:

Reina - Wisdom, Skrtel, Agger, Johnson - Gerrard, Allen, Henderson - Sterling, Suarez, Enrique

Hvis jeg skulle bestemme ville jeg have Enrique tilbage på backen, og Johnson over på højre, mens at Shelvey tager Hendersons plads, Suso tager så "fløjen" i stedet for Enrique  Wink
Er optimistisk og tror på en 1-2 sejr til os, hvor Suarez og Gerrard scorer  Thumbs Up
Jeg frygter dog Bale og Lennon, og det bliver højst sandsynligt, der det bliver farligt i aften  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 28 Nov 2012, 18:51 af Lasse Jatta » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #15437: 28 Nov 2012, 18:41 »

Enrique har vel været blandt vores 2-3 bedste de 2 kampe han har spillet på kanten så ser bestemt ingen grund til at han skal ned på backen igen.
Og samtidig tvinger det jo Lennon til at tænke lidt baglæns at han spiller der.

Opstillingen er helt som forventet og jeg kan ikke se hvem der skulle have spillet istedet for dem der er nævnt.
Hendo har taget kampen op da han blev sat på bænken og har fuldt fortjent gjort sig fortjent til en startplads.

Vi har i efterhånden rigtig langt tid haft det mere end svært mod Spurs og især ude.
Vi kan med en sejr mindske deres forspring til kun et point, men jeg må indrømme at jeg som udgangspunkt går efter et point og så må vi se om vi kan tage dem alle elelr om vi skal være tilfreds med det ene når det er slut.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15438: 28 Nov 2012, 18:45 »

Undskyld jeg spørger, men hvordan kan Gerrard blive ved med at spille på jeres hold? Han har jo været uhyggelig ringe i den her sæson. Jeg ved godt, at han er jeres kaptajn, et ikon osv, men burde man ikke stille med det bedst mulige hold? Jeg må sige, at jeg ikke synes, han er god nok til jeres hold mere.

DeBuur
Manager

« Svar #15439: 28 Nov 2012, 18:59 »

Undskyld jeg spørger, men hvordan kan Gerrard blive ved med at spille på jeres hold? Han har jo været uhyggelig ringe i den her sæson. Jeg ved godt, at han er jeres kaptajn, et ikon osv, men burde man ikke stille med det bedst mulige hold? Jeg må sige, at jeg ikke synes, han er god nok til jeres hold mere.

Gerrard er et af de bærende elementer på Liverpool holdet og udoverdet så er han en leder skikkelse..derfor er han med.

Det vil kræve en meget stærk manager at sætte Gerrard af holdet men alle ved at det sker en dag... men det ville sgu være selvmord hvis BR smed ham af holdet og IMO også en fejl.

Med hensyn til Gerrards spil, så har de seneste sæsoner været problematisk, han spiller som ofte på 85 % og det er ikke godt.

Som jeg flere gange har skrevet i denne tråd, så skal Liverpool ud og finde efter en spiller der med tiden kan overtage Gerrads rolle... men det bliver ikke nemt.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #15440: 28 Nov 2012, 19:00 »

Den Gerrard vi så for nogle år siden ser vi aldrig igen, han er blevet ældre, han har været meget skadet og holdet er helt anerledes end dengang han var på toppen.

Det vil vi nok altid sammenligne med desværre, men dermed ikke sagt han er blevet dårlig. Han og holdet spiller bare på en anerledes måde.
Han ER vore anfører, han ER vore indpisker og han ER stadig den bedste på pladsen i vores trup. Derfor spiller han  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #15441: 28 Nov 2012, 19:03 »

Gerrard er et af de bærende elementer på Liverpool holdet og udoverdet så er han en leder skikkelse..derfor er han med.

Det vil kræve en meget stærk manager at sætte Gerrard af holdet men alle ved at det sker en dag... men det ville sgu være selvmord hvis BR smed ham af holdet og IMO også en fejl.

Med hensyn til Gerrards spil, så har de seneste sæsoner været problematisk, han spiller som ofte på 85 % og det er ikke godt.

Som jeg flere gange har skrevet i denne tråd, så skal Liverpool ud og finde efter en spiller der med tiden kan overtage Gerrads rolle... men det bliver ikke nemt.

Ikke enig.

Vi har ham allerede i Jonjo, men han skal have tid og stadig lære af mesteren ham selv.

Så han vi vores nye indpisker om 2-3 år i ham Wink

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15442: 28 Nov 2012, 19:06 »

Kan sagtens se hvad du mener. Som fodboldspiller isoleret er han måske ikke god nok længere. Men jeg mener dog, at han giver så meget andet. Hvis du kan huske de kampe sidste sæson, hvor Gerrard gjorde comeback efter sin lange skade, ville du også kunne huske den forskel han gjorde. Det var som om hele holdet og fansene, lige blev de sidste 5% bedre. Han er muligvis den bedste anfører i verden, så selvom han måske ikke er nogen stor fodboldspiller bedømt på det tekniske længere, mener jeg stadig at han giver så meget andet til holdet. Det retfærdiggør imo. hans startplads, men jeg tror måske man skal være Poolfan for at kunne se det Wink

I hvert fald tør BR ikke at bænke ham, hvilket jeg godt forstår, men jeg mener også stadig det er i orden at han starter! Smiley

bøvle
Manager

« Svar #15443: 28 Nov 2012, 19:10 »

Vil jeg blive meget ilde set, hvis jeg siger vi allerede har Henderson ?

(Plus Jonjo også er der, som nævnt)

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15444: 28 Nov 2012, 19:19 »

Tjaaa... hans indstilling er den rette, men om talentet er der er en anden sag? Wink Men det er vel egentligt det samme med Jonjo? Men grunden til Gerrard opnåede den status han har, var jo ved at han havde en fantastisk mentalitet OG var en fantastisk fodboldspiller! Hvis man vil afløse Gerrard ordentligt skal man imo. også have begge dele til en vis grad ihf. Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #15445: 28 Nov 2012, 19:22 »

Det eneste problem ved Gerrard er hans vilje. Han laver nogle fantastiske afleveringer engang imellem, og han er vores bedste spiller på den centrale midtbane (midt midt).
Men som sagt, ingen vilje, Intet gå-på-mod og ingen devil may care. Gud jeg savner den unge Gerrard, der var med i alt! Så kan det godt være han fik nogle dumme røde kort, men for fanden hvor var han god!  Opstemt
Vi skal ikke ud og finde en ny spiller til at overtage. Vi har Shelvey, en spiller med et kæmpe potentiale og en fantastisk vilje. Derudover har vi Henderson, Allen og Lucas som alle er forholdsvis unge og nok skal blive gode spillere for os. Fokus på nye kanter og angribere, da resten af holdet er godt nok Smiley

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #15446: 28 Nov 2012, 20:33 »

Mht. aftenens kamp så skulle dette eftersigende være start-11'eren:

Reina - Wisdom, Skrtel, Agger, Johnson - Gerrard, Allen, Henderson - Sterling, Suarez, Enrique
Her kommer så den officielle Start-11'er:

Reina - Johnson, Skrtel, Agger, Downing - Allen, Henderson, Gerrard - Sterling, Suarez, Enrique.

SUBS: Jones, Sahin, Wisdom, Carragher, Assaidi, Suso Shelvey.

YNWA  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #15447: 28 Nov 2012, 20:33 »

Jeg kan rigtig godt lide Hendo, han skal bare bruges rigtigt og det er ikke som fløj eller back. Men det er han jo ikke selv herre over. Hvis træneren vil bruge ham der skal han selvfølgelig spille der.

Men en "ny Gerrard"? Nej det synes jeg ikke hans stil og temperament er til.

Det er imo mere Jonjo det har det vildskab og fanden-i-voldskhed som en ung Gerrd også viste da han var i samme alder.

DahlYNWA
Ynglingespiller

« Svar #15448: 28 Nov 2012, 21:02 »

Flot Reina....

Lindkvist
Juniorspiller
**

« Svar #15449: 28 Nov 2012, 21:06 »

2 ting : Vi bliver beskyldt for at filme meget? Det var vidst det man kalder minimal kontakt mellem Demshit  og Hendo ...
Det var første ting (sorry for lidt galde)
2. ting, jeg ved godt det måske virker lidt overdrevet, men altså vi skal mindst have 4 nye spillere ind i januar, 1 angriber, 2x midtbane, og en venstre back, (måske en ny målmand ville være på sin plads)

Anyway, det her bliver 4/5-0

Spirit of Shankly!

Sider: 1 ... 1028 1029 [1030] 1031 1032 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010