home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  1 Bruger, 596 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1027 1028 [1029] 1030 1031 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2117818 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15420: 28 Nov 2012, 17:15 »

At sige nej til en spiller som Bent, ville være hul i hovedet.. Især når Liverpool er i den situation de er i .. I mangler præcis sådan en spiller som Bent.. En der kan score mål .. I har kun Suarez, og med Borini skadet, er der vel ingen der kan tage Suarez plads? Bent ville være et fantastisk køb/leje, som giver flere strenge at spille på, og en som kan score mål.. At sige nej til ham, ville være hul i hovedet Smiley Bent er tæt på en af de beste angribere i kan få til klubben ..

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #15421: 28 Nov 2012, 17:17 »

At sige nej til en spiller som Bent, ville være hul i hovedet.. Især når Liverpool er i den situation de er i .. I mangler præcis sådan en spiller som Bent.. En der kan score mål .. I har kun Suarez, og med Borini skadet, er der vel ingen der kan tage Suarez plads? Bent ville være et fantastisk køb/leje, som giver flere strenge at spille på, og en som kan score mål.. At sige nej til ham, ville være hul i hovedet Smiley Bent er tæt på en af de beste angribere i kan få til klubben ..
"Bent er tæt på en af de beste angribere i kan få til klubben .." - Kæft det er dumt sagt..

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

PhilipFlink
Manager

« Svar #15422: 28 Nov 2012, 17:18 »

"Bent er tæt på en af de beste angribere i kan få til klubben .." - Kæft det er dumt sagt..

Hahah, cool, okay Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #15423: 28 Nov 2012, 17:22 »

Så spillede han vel i Man U/C, Chelsea osv og sad ikke på bænken eller tribunen for et bundhold Wink

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #15424: 28 Nov 2012, 17:22 »

Jeg må nu erklære mig enig, vi må altså til at indse at vi virkelig ikke har frit valg på alle hylder mht. spillere, og Bent er i hvert fald et af de bedste alternativer til en angriber der er realistisk at få til klubben.

PhilipFlink
Manager

« Svar #15425: 28 Nov 2012, 17:23 »

Jeg må nu erklære mig enig, vi må altså til at indse at vi virkelig ikke har frit valg på alle hylder mht. spillere, og Bent er i hvert fald et af de bedste alternativer til en angriber der er realistisk at få til klubben.

Præcis ..

Så spillede han vel i Man U/C, Chelsea osv og sad ikke på bænken eller tribunen for et bundhold Wink

Undkyld, hvem pokker ser du i nogen af de klubber, i kan hente? .. Bent er en klasse angriber .. Det ændre intet at han spiller i Villa ..

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15426: 28 Nov 2012, 17:25 »

Ved ikke hvor interesseret jeg er i Bent, men på en lejeaftale kan jeg dog ikke se det store problem. Hvis det virker, så virker det. Hvis det ikke gør, er den ikke længere end at vi ikke køber ham?

Til gengæld kan jeg ikke se hvorfor de gør angriberproblemet så stort... Hent AC tilbage til vinter, og brug ham sammen med Suarez. Så kan Suarez flagre rundt lige så tosset han vil, og lave alle sine lækre genialiteter, mens der stadig er en dygtig mand i boksen han kan spille på, når han ikke selv kan komme igennem. Det vil give vores angreb en ny dimension, samtidig med at det imo. vil gøre Suarez endnu farligere!

JKJ
Gæst

« Svar #15427: 28 Nov 2012, 17:28 »

Jeg har lidt svært ved at tyde hvad BR rent faktisk har til rådighed i det kommende vindue.
I et interview har han midler nok, et andet vil der blive meget lidt aktivitet hvis overhovedet nogen, og i helt tredje og fjerde kommer der nogle andre udmeldinger.

Synes bare ikke Bent er manden der kan løse vores problemmer.
Så håber jeg langt heller at de køber lidt dyrt, men så kun sater på at købe den angriber vi så seriøst mangler.
Og en spiller er imo alt for dyr i forhold til hvor god han er. Plus er han nok heller ikke billig i løn.
Så håber jeg i den grad hellere at vi henter Carroll hjem, det sker nok ikke, men håber det. Han kender klubben og ligaen plus han har fået masser af spilletid i West Ham.
Og han er en spiller du kan spille bolden op til og han vil med stor garanti vinde 8-9 ud af 10 dueller med hans direkte mand i disse situationer.
Ønsketænkning, ja tak  Thumbs Up

Bent, nej tak  Peace

JKJ
Gæst

« Svar #15428: 28 Nov 2012, 17:37 »

Undkyld, hvem pokker ser du i nogen af de klubber, i kan hente? .. Bent er en klasse angriber .. Det ændre intet at han spiller i Villa ..

Du skrev Bent var blandt de bedste i PL.

Så skrev jeg bare at så burde han spille i topklubberne og ikke for et bundhold hvor han sidder på bænken eller på tribunen.

Om vi kan hente nogen fra top klubberne, tjaa vi er da sat i forbindelse med både Sturridge og Walcott. Men det er ikke det samme som at hente dem, det er korrekt.

Edit: desuden bliver vi jævn tit sat i forbindelse med Llorente og Cavani. Rygter korrekt, de kommer bare med jævne mellerum, så ved ikke hvad der præcist ligger i det.
Men vi står da nok ikke øverst på deres prioriterings liset Wink
« Seneste Redigering: 28 Nov 2012, 17:39 af JKJ » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #15429: 28 Nov 2012, 17:41 »

Du skrev Bent var blandt de bedste i PL.

Så skrev jeg bare at så burde han spille i topklubberne og ikke for et bundhold hvor han sidder på bænken eller på tribunen.

Om vi kan hente nogen fra top klubberne, tjaa vi er da sat i forbindelse med både Sturridge og Walcott. Men det er ikke det samme som at hente dem, det er korrekt.

Edit: desuden bliver vi jævn tit sat i forbindelse med Llorente og Cavani. Rygter korrekt, de kommer bare med jævne mellerum, så ved ikke hvad der præcist ligger i det.
Men vi står da nok ikke øverst på deres prioriterings liset Wink

Til det med fed.. Neeeeej? Kig igen ..

Hvem der er den bedste "ST" af Sturrigde, Walcott & Bent? - Bent er da klar at foretrække luge nu .. Han er en 100% spids angriber ..

Zone 43
Manager

« Svar #15430: 28 Nov 2012, 17:44 »

Hent AC tilbage til vinter

Har Fætter BR ikke været ude og afvise, at det vil ske?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #15431: 28 Nov 2012, 17:46 »

Til det med fed.. Neeeeej? Kig igen ..

Hvem der er den bedste "ST" af Sturrigde, Walcott & Bent? - Bent er da klar at foretrække luge nu .. Han er en 100% spids angriber ..

Sorry, læste det forkert Wink

Nej Bent er ikke god nok. Han er ikke skadet, men er ikke engang på AV bænk i øjeblikket. Hvis han er så pokkers god ville han vil spille, eller ihf sidde på bænken, det gør han ikke.

PT ville jeg vælge Walcott, han er den der er i bedste form og spillemæssigt humør i øjeblikket.
Sturrigde spiller trods alt engang imellem så han må være nr 2.
Desuden er der langt mere fremtid i de to end der er i Bent.

Og når Bent har siddet på bænken 3-4 kampe vil han nok væk alligevel Wink

JKJ
Gæst

« Svar #15432: 28 Nov 2012, 17:47 »

Jep, flere gang endda.

Men hvis det er og bliver vores eneste mulighed for at få endnu en angriber tror jeg ikke det er en umulighed.

Dog tror jeg han spiller videre i WH og efter sæsonen bliver solgt, desværre  Forlegen

PhilipFlink
Manager

« Svar #15433: 28 Nov 2012, 17:50 »

Sorry, læste det forkert Wink

Nej Bent er ikke god nok. Han er ikke skadet, men er ikke engang på AV bænk i øjeblikket. Hvis han er så pokkers god ville han vil spille, eller ihf sidde på bænken, det gør han ikke.

PT ville jeg vælge Walcott, han er den der er i bedste form og spillemæssigt humør i øjeblikket.
Sturrigde spiller trods alt engang imellem så han må være nr 2.
Desuden er der langt mere fremtid i de to end der er i Bent.

Og når Bent har siddet på bænken 3-4 kampe vil han nok væk alligevel Wink

Nu kan der jo ske så meget i en klub, som vi aldrig får at vide.. Bent kunne være blevet uvenner med manageren, vi ved det ikke ..

Ja, men lige nu har i ikke brug for fremtid, i har brug for nutiden Wink ..I har brug for en der kan banke kasser ind de næste 1-2 sæsoner, sammen med Suarez .. Borini må vel være jeres upcomming talent, og ham der skal spilles på i fremtiden .. Hun kunne lære meget af Bent ..
« Seneste Redigering: 28 Nov 2012, 17:55 af PhilipFlink » Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #15434: 28 Nov 2012, 17:51 »

Er jeg faktisk i tvivl om. Lige da aftalen var indgået udtalte han vist at de var meningen at AC skulle blive i West Ham hele året, og han ikke havde i sinde at udnytte klausulet. Noget han har sagt flere gange! Og da Borini så blev skadet sagde han at vi var på udkig efter en ny angriber, altså at vi ikke ville hente AC hjem. Men et andet sted står der også at han sagde, at vi ikke skal forvente noget fra Liverpool i næste vindue, og så må vi forudsætte at han henter AC hjem, da alt andet ville være at skyde sig selv i foden. Så jeg ved det sku' faktisk ikke, men jeg håber godt nok han gør det. Jeg kan i hvert fald se masser af muligheder i AC, hvis han blot bliver brugt korrekt!

Du må i øvrigt ikke hænge mig op på ovenstående, der er bare sådan jeg husker det Wink
« Seneste Redigering: 28 Nov 2012, 17:53 af Sir Jeppe Nielsen » Logged

Sider: 1 ... 1027 1028 [1029] 1030 1031 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010