home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1026 1027 [1028] 1029 1030 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2117959 gange)
Sterling
Juniorspiller
**

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15405: 27 Nov 2012, 02:20 »

Håber I kan hjælpe mig med et simpelt spørgsmål, spillede Jose Enrique fløj i søndags, og hvor offensiv forventer I at hans rolle bliver fremadrettet?
Ja det gjorde han, men Downing som back (som selvfølgelig skuffede) Jeg er imponeret af Enrique offensive instinkt! Han er hele tiden med i det offensive og også tit med i feltet på indlæg, hvor vi ofte kun har 1-2 spillere. Tror godt han kunne blive rigtig god på den plads - hvertfald med det han har vist indtil nu Smiley

Ajes
Ynglingespiller

« Svar #15406: 27 Nov 2012, 09:32 »

No offense - men Barcelona har altid haft svært mod fysisk-stærke hold (undtaget United i CHL, men det er jo også United), se bare deres kampe mod Celtic. Messi vil ikke kunne begå sig i en liga som England, da han mod et hold som Stoke vil blive revet midt over.

Men, anyways, er det kun mig der har hørt at vore fantastiske vidunderbarn, Raheem the Magician, ikke vil forlænge og at Arselol vil bytte med Walcott? Jeg håber ikke det sker, fordi endelig har vi en guldklump på niveau med Old Steven. Giv knægten hvad han vil have i løn og forlang så en 5 års kontrakt. Håber dog ikke rygterne har noget på sig. (Ved ikke om i har diskuteret det allerede).

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #15407: 28 Nov 2012, 16:03 »

http://onside.dk/premier-league/avis-denne-pl-angriber-er-paa-vej-til-liverpool
Det ville jeg i hvert fald, ikke have noget i mod, han har i hvert fald før vist, at han er i stand til at score mål.
Og selv hvis han skulle være skuffende i Liverpool trøjen, skal han jo kun være i klubben på leje til at starte med  Thumbs Up
Hent!   Peace

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #15408: 28 Nov 2012, 16:06 »

Det ville jeg i hvert fald, ikke have noget i mod, han har i hvert fald før vist, at han er i stand til at score mål.
Og selv hvis han skulle være skuffende i Liverpool trøjen, skal han jo kun være i klubben på leje til at starte med  Thumbs Up
Hent!   Peace
Det ville være en super god løsning, lad os gøre det!! Jeg er samtidig vild med at Rodgers prøver at hente en angriber der kender til PL og har vist at han kan score mål i ligaen.

JKJ
Gæst

« Svar #15409: 28 Nov 2012, 16:10 »

Hent!   Peace

Nej tak.

Han har jo snart været hos samtlige PL klubber efterhånden, det siger mig et eller andet om at han kan være svær at arbejde sammen med.

Desuden er han for "gammel" i den strategi BR og FSG kører med at der skal være fremtid i dem de køber.

Vi har brug for en langsigtet løsning, ikke noget der måske duer og så begynde forefra til sommer, igen.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #15410: 28 Nov 2012, 16:32 »

Nej tak.

Han har jo snart været hos samtlige PL klubber efterhånden, det siger mig et eller andet om at han kan være svær at arbejde sammen med.

Desuden er han for "gammel" i den strategi BR og FSG kører med at der skal være fremtid i dem de køber.

Vi har brug for en langsigtet løsning, ikke noget der måske duer og så begynde forefra til sommer, igen.

Der er jeg ikke enig i at han er for "gammel" til holdet, han bliver snart 29, hvilket imo. betyder at han har en del gode år tilbage. Selvfølgelig vil jeg elske at få f.eks. Cavani og andre topangribere til klubben, men jeg tror desværre ikke at det er realistisk. Derudover vil jeg hellere have en "aldrende" Bent, end at få en "ung" Carrol, da Bent imo. kan tilføre meget mere til spillet, og passer bedre til taktikken.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #15411: 28 Nov 2012, 16:33 »

Så mange klubber har han heller ikke spillet med? Startede i Ipswich der rykkede ned i hans første sæson. Og kom aldrig op igen i hans yderligere 3 år der. Skiftede så til Charlton og PL, vel forståeligt? Efter to år der rykkede de også ned, og igen et eller andet sted forståeligt han gerne vil spille PL? Kritikpunktet må næsten hellere være at hans klubber har en tendens til at rykke ned Wink

Når det så oven i købet er en klub som Tottenham, der allerede dengang udviste ambitioner så bliver det endnu mere forståeligt. Den periode bliver naturligvis en skuffelse, og Tottenham vil af med ham igen. Derefter lader det til at det bliver lidt problemer med ham, med først en transfer request for at skifte til Aston Villa og nu er han sat af. Hvad grunden til det er kan man kunne gætte om. Men fakta er så han trods alt startede de første 5 kampe. Så det kan vel ikke udelukkes han har sin skyld i problemerne. Men en Glen Johnson mangler kun et transfer så har han spillet i ligeså mange klubber f.eks.

Min mening om manden er at han ikke ville være mit førstevalg, og vel heller ikke andetvalget... Men hvis de primære planer for Liverpool ikke er mulige at udføre i dette transfervindue, så ville jeg bestemt ikke have noget imod at få ham ind til en eller anden billig aftale. F.eks. en lejeaftale som der er snakket om.

Swizz CataR
Manager

« Svar #15412: 28 Nov 2012, 16:37 »

No offense - men Barcelona har altid haft svært mod fysisk-stærke hold (undtaget United i CHL, men det er jo også United), se bare deres kampe mod Celtic. Messi vil ikke kunne begå sig i en liga som England, da han mod et hold som Stoke vil blive revet midt over.

Jeg kunne ikke være mere uenig i alt i dette indlæg! Først, hvordan kan du betragte United som et fysisk stærkt hold? Chelsea er et stærkt fysisk hold, men er dog ved at gå væk fra det set i forhold til tidligere. United rimer dog ingen steder på fysisk stærkt..

Hvis Messi spillede mod Stoke, så ville det ikke være Messi der ville blive revet midt over, det ville være Stoke. Hvor mange beviser skal du og andre have på, at små hurtige spillere sagtens kan begå sig i PL? PL er jo ikke længere så hård som tidligere, alt andet er vås. Se på samtlige topholds spillestil og topspillere. Nu nævner jeg bare i flæng nogle spillere af nogenlunde samme størrelse som Messi; Walcott, Cazorla, Lennon, Mata, Hazard, Oscar, Silva, Valencia, Kagawa, Nasri, Aguero og jeres egen Sterling! Alle sammen spillere der klarer sig aldeles fremragende i Premier League..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

PhilipFlink
Manager

« Svar #15413: 28 Nov 2012, 16:44 »

Jeg kunne ikke være mere uenig i alt i dette indlæg! Først, hvordan kan du betragte United som et fysisk stærkt hold? Chelsea er et stærkt fysisk hold, men er dog ved at gå væk fra det set i forhold til tidligere. United rimer dog ingen steder på fysisk stærkt..

Hvis Messi spillede mod Stoke, så ville det ikke være Messi der ville blive revet midt over, det ville være Stoke. Hvor mange beviser skal du og andre have på, at små hurtige spillere sagtens kan begå sig i PL? PL er jo ikke længere så hård som tidligere, alt andet er vås. Se på samtlige topholds spillestil og topspillere. Nu nævner jeg bare i flæng nogle spillere af nogenlunde samme størrelse som Messi; Walcott, Cazorla, Lennon, Mata, Hazard, Oscar, Silva, Valencia, Kagawa, Nasri, Aguero og jeres egen Sterling! Alle sammen spillere der klarer sig aldeles fremragende i Premier League..

Korrekt Swizz .. Det med at små spillere ikke kan klare sig i PL, er noget vås.. Vi får det nok aldrig at se, men Messi ville ikke kunne lave det samme antal mål i PL, som i La Liga .. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #15414: 28 Nov 2012, 16:48 »

Bent har en tendens til at skifte lige så snart der er modgang.

Når han ryger på bænken, eller han har været med til at spille et hold en række ned så vil han væk.
Så er det dælme ikke os han skal til, for vi har rigeligt med modgang.
Desuden vil han tilbringe en del tid på bænken hvis Suarez fortsætter det spille humør han er i, i øjeblikket.

Hvis AV vil sælge ham vil de med stor garanti forsøge at hente nogle af de 160 mio de gav for ham, og så ender vi bare med en ny Carroll vi betaler alt for meget for.

Og som skrevet, så er han simpelthen for "gammel" hvis strategien skal følges. Og nogen verdenskalsse angriber er han jo ikke, så det skal ikke ændres pga af dette.

HansenLFC
Gæst

« Svar #15415: 28 Nov 2012, 16:50 »

Vi betaler ikke for meget for Carroll. Vi har blot en fatsvag træner, på det punkt!

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #15416: 28 Nov 2012, 16:52 »

Bent har en tendens til at skifte lige så snart der er modgang.

Når han ryger på bænken, eller han har været med til at spille et hold en række ned så vil han væk.
Så er det dælme ikke os han skal til, for vi har rigeligt med modgang.
Desuden vil han tilbringe en del tid på bænken hvis Suarez fortsætter det spille humør han er i, i øjeblikket.

Hvis AV vil sælge ham vil de med stor garanti forsøge at hente nogle af de 160 mio de gav for ham, og så ender vi bare med en ny Carroll vi betaler alt for meget for.

Og som skrevet, så er han simpelthen for "gammel" hvis strategien skal følges. Og nogen verdenskalsse angriber er han jo ikke, så det skal ikke ændres pga af dette.

Ikke en verdensklasseangrib er nej, men hvor mange af dem er vi i stand til at købe?

Og hvorfor kan Suarez og Bent ikke spille på samme tid? Suarez er jo meget flagrende, hvilket jeg synes er positivt miforstå mig ikke, men mens han løber langs sidelinjen, mangler vi jo en spiller til at afslutte inde i boksen, hvor jeg synes Bent plejer at være meget kynisk med sine afslutninger.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #15417: 28 Nov 2012, 17:05 »

De fleste spillere med PL kvalitet skifter nu altså klub når de rykker ned. Både fordi de selv ikke er interesseret i at spille championshipbold, og fordi klubberne i mange tilfælde ikke har råd til at beholde spillerne uden PL indtægter.

Selvfølgelig skal han ikke til Liverpool hvis der skal betales en stor pris for det. Men nu har medierne sat en forudsætning der hedder lejeaftale op, hvilket vel er det vi må diskutere ud fra?

Vores helt store problem med hensyn til målscoringen, fra andre end Suarez er simpelthen løbene, og at folkene mangler inde foran målet. Du kan bare se på hvor meget det har givet med Enrique der gerne tager løbene på både forreste og bageste stolpe. Og det er netop en poacheragtig type jeg synes der mangler. Det ville måske endda give Suarez nogle forbedrede arbejdsbetingelser fordi midterforsvaret ligefrem har nogen at skulle forholde sig til udover ham selv.

JKJ
Gæst

« Svar #15418: 28 Nov 2012, 17:07 »

Jeg tror ikke vi ændre system pga Bent Wink

Og jeg tror heller ikke Suarez bliver rykket tilbage på banen  Peace

Derfor er der ikke plads til ham på holdet Thumbs Up

Og igen, han virker til at være en medgangsspiller, indtil nu har han jo stukket halen mellem benene lige så snart der er noget der er gået galt.
Så tror ikke vi vil betale omkring 100 mio dkr for en spiller vi ikke ved hvor vi har sæsonen efter  Peace

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #15419: 28 Nov 2012, 17:13 »

Jeg mener da heller ikke at vi bør ændre vores system, bare pga. Bent.
Jeg mener dog at Suarez sagtens kan spille en kant/fløj i vores system, da han jo er en utrolig flagrende angriber i forvejen, mens vi jo ikke spiller med traditionelle fløje i vores system  Wink
Indtil videre går rygtet jo også på at handlen skulle starte med en lejeaftale, hvilket jeg ikke kan se noget problem i Smiley

Sider: 1 ... 1026 1027 [1028] 1029 1030 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010