home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  1 Bruger, 325 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1025 1026 [1027] 1028 1029 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2118439 gange)
AggerYnwa
Lilleputspiller
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15390: 26 Nov 2012, 15:55 »

# Euthenasia ..

Kunne ikke være mere enig , det er simpelthen ikke iorden vi ligger under midten af tabellen også selv om BR er i gang med en lang opbygning .

#JKJ
Med liverpools omdømme kan vi ikke ligge og slikke helt nede i buden af tabllen . Håber på at det BR er i gang med viser sig i den sidste ende

YNWA !

JKJ
Gæst

« Svar #15391: 26 Nov 2012, 16:00 »

JKJ: Enig i mange af de ting du konkluderer. Tror bare generelt mange inklusiv, jeg selv er hyper optimister og er naturligvis skuffet over at ligge under midten i tabellen. Holdet er desværre som det ser ud nu, slet ikke i nærheden af fordoms storhedstid. Det er hårdt at se Liverpool "kæmpe" med om sub top pladser, som ikke er dette store holds vante situation. Håber og tror på vi har fadt i noget af det rigtige, hvilket også ses i glimt. Holder med drengene i medvind og modvind, YNWA

Jeg er skam også optimist, og det er netop pga BR.

Vi har fået en ung træner med fremtiden foran sig og som vi kan have de næste 25 år eller noget i den stil.
Vi har fået nye ejere som er igang med rydde op i klubben og få styr på vores elendige økonomi.
Vi har en strategi og en linie der skal styre efter.

Der er med andre ord masser at være optimist over.

Men der er vel ingen der er så naive at tro på det kan ske i løbet af mindre end 6 mdr?
Det vil komme til at tage noget tid og når man ser på hvor elendige vi rent faktisk har været de seneste sæsoner så er der jo faktisk pænt med fremskridt allerede nu.

Nej vi er ikke som vi engang var, men det burde altså været godt op for de fleste.

Man skulle tro at enkelte tror det her er et spil FM13, men så skriver de i den forkerte tråd.

JKJ
Gæst

« Svar #15392: 26 Nov 2012, 16:05 »

# Euthenasia ..

Kunne ikke være mere enig , det er simpelthen ikke iorden vi ligger under midten af tabellen også selv om BR er i gang med en lang opbygning .

#JKJ
Med liverpools omdømme kan vi ikke ligge og slikke helt nede i buden af tabllen . Håber på at det BR er i gang med viser sig i den sidste ende
YNWA !

Jeg ved ikke om du har følgt med de seneste 20 år, men dette er vores omdømme, vi er ikke bedre og dette er den skinbarlige sandhed.

Og nu ligger vi altså ikke i bunden bare lige til orientering.

Men vi er et midterhold i øjeblikket og det må vi forholde os til.
Imo har vi en fantastisk start-11'er. Men så knipper det derefter og det er det der koster at dem der er bagefter de bedste de er ikke altid gode nok.
Vi er igang med en proces hvor vi køber talenter, eller har de selv og der er masser af potentiale, det vil bare tage nogle år inden Jonjo, Suso, Wisdom, Sterling osv bliver stabile og hart et højt bundniveau over en hel sæson.

Plus hvad vil det hjælpe at fyre BR? Så kan vi begynde forefra og aså kommer vi jo aldrig fremad igen, så er det jo endnu et skridt frem og to tilbage...

AggerYnwa
Lilleputspiller
*

« Svar #15393: 26 Nov 2012, 16:07 »

Jeg er skam også optimistisk Smiley.
Kan sagtens følge dig vi kunne have en god manager de næste mange år uden tvil . Lad os se hvad der sker her til Januar om vi ikke kan få hentet et par profiler ind på holdet igen , også væk med downing , (henderson) talent ? synes ikke han er noget som helst værd også bring Carrol back to the kop .

JKJ
Gæst

« Svar #15394: 26 Nov 2012, 16:12 »

Jeg er skam også optimistisk Smiley.
Kan sagtens følge dig vi kunne have en god manager de næste mange år uden tvil . Lad os se hvad der sker her til Januar om vi ikke kan få hentet et par profiler ind på holdet igen , også væk med downing , (henderson) talent ? synes ikke han er noget som helst værd også bring Carrol back to the kop .

Hendo er indtil nu klasser bedre end Sahin så det er da bedre at få ham sendt retur.
Du skal jo samtidig se på hvordan han bliver brugt. Han er feks blevet brugt som højre fløj/wing! Skal vi ikke bare blive enig om at det er han ikke. Han er blevet brugt som højreback, det kan vi vel også blive enig om at han heller ikke er.
De kampe hvor han har fået lov til at spille centralt har han imo gjort det ganske godt.
Umiddelbart kan jeg ihf ikke se den store forskel på Hendo og Allen, bortset fra at BR selvfølgelig er nød til at bruge Allen fordi han selv har købt ham og Hendo allerede var i klubben da han kom til.

Downing tror jeg heller ikke på mere, men han skal ikke bare væk uden en erstatning, for vi har i forvejen en meget smal trup.

Carroll back? Det kan jeg kun tilslutte med 110%  Thumbs Up

euthenasia
Reserveholdsspiller

« Svar #15395: 26 Nov 2012, 16:13 »

Hehe. I FM 13 er Liverpool ikke særlig gode imo. Spøg til side.

Er helt enig i, at vi er i en opbygnings fase, men nu er det altså ikke relativt længe siden vi blev nummer to i ligaen og spillede med om CL pladser. Dette er ikke alene grundet vi er blevet dårligere, men ligeledes grundet andre hold er blevet markant forbedret.

Er optimistisk for fremtiden, med BR og ser stort potentiale i mange af spillerne, i sær typer som Wisdom, Sterling og Suarez, som jeg ikke tror vi har set det bedste fra endnu.

Stadigvæk mener jeg personligt, at med den trup vi har nu, burde ligge markant bedre i ligaen end vi gør nu. Det har både været en del marginaler, brændte chancer, skader, eller held om man vil, der gør det. Det der bekymrer mig mest, er de kampe (must win kampe), som vi bare ikke vinder! Det er frustrerende at smide point, uge efter uge, opbygnings fase eller ej. Der er også de kampe hvor vi bare ikke kommer frem til noget som helst, og når vi gør, så scorer vi bare ikke. Der mangler bare det sidste topholds attitude, som afgør kampene.

Når alt dette er sagt, mener jeg helt sikkert, som sagt før, at BR kan være den rette stadigvæk. Han er ung og kan udvikle sig yderligere. Det kræver blod, sved og tårer. Men Håber inderligt det kommer til at ske. En acceptabel placering i år, efterfulgt af et fornuftigt udskiftningsvindue, (ud Joe Cole, Andy C. Downing etc.) og måske et enkelt klassekøb eller to, så tror jeg nok vi skal få spillet et top 4 hold sammen. Derefter må marginalerne afgøre hvad der sker. Helt sikkert, har BR fat i noget af det rigtige.

LFC & OB!!!

JKJ
Gæst

« Svar #15396: 26 Nov 2012, 16:22 »

Hehe. I FM 13 er Liverpool ikke særlig gode imo. Spøg til side.

Er helt enig i, at vi er i en opbygnings fase, men nu er det altså ikke relativt længe siden vi blev nummer to i ligaen og spillede med om CL pladser. Dette er ikke alene grundet vi er blevet dårligere, men ligeledes grundet andre hold er blevet markant forbedret.

Er optimistisk for fremtiden, med BR og ser stort potentiale i mange af spillerne, i sær typer som Wisdom, Sterling og Suarez, som jeg ikke tror vi har set det bedste fra endnu.

Stadigvæk mener jeg personligt, at med den trup vi har nu, burde ligge markant bedre i ligaen end vi gør nu. Det har både været en del marginaler, brændte chancer, skader, eller held om man vil, der gør det. Det der bekymrer mig mest, er de kampe (must win kampe), som vi bare ikke vinder! Det er frustrerende at smide point, uge efter uge, opbygnings fase eller ej. Der er også de kampe hvor vi bare ikke kommer frem til noget som helst, og når vi gør, så scorer vi bare ikke. Der mangler bare det sidste topholds attitude, som afgør kampene.

Når alt dette er sagt, mener jeg helt sikkert, som sagt før, at BR kan være den rette stadigvæk. Han er ung og kan udvikle sig yderligere. Det kræver blod, sved og tårer. Men Håber inderligt det kommer til at ske. En acceptabel placering i år, efterfulgt af et fornuftigt udskiftningsvindue, (ud Joe Cole, Andy C. Downing etc.) og måske et enkelt klassekøb eller to, så tror jeg nok vi skal få spillet et top 4 hold sammen. Derefter må marginalerne afgøre hvad der sker. Helt sikkert, har BR fat i noget af det rigtige.

Der er sket endda rigtig meget siden vi blev nr 2. BR er den 4. træner siden, vores forrige ejere kørte klubben totalt i sænk, både sportslig som økonomisk, så det kan vi ikke rigtig bruge til noget idag.
Alt det har der jo skulle rettes op på og det gør man ikke bare sådan lige hen over en weekend.

Vi burde ligge bedre end vi gør, ganske enig.
Men når stængerne i den grad har set sig sure på os som de har er det altså op af bakke.
Plus er dommerne heller ikke altid lige med os. Everton og Swansea kampene som burde have givet 4 point mere alene.
Man U kampen hjemme hvor Jonjo bliver smidt, korrekt, ud, mens Evans og van Persie begår de samme forseelser og slipper med et gult kort til vP. Ikke at vi kunne havde vundet kampen, men det kunne have gjort det nemmere at få point hvis vi fik samme betingelser på banen.
Desuden fejlede vores ejerene i forrige vindue med at låne Carroll ud uden ar have en aftrale med en anden.
Det koster helt sikkert i dag hvor der jo nærmest er rovdrift på Suarez og når han skal have en pause så har vi intet at komme med, det kan vi jo ikke klandre BR for.

euthenasia
Reserveholdsspiller

« Svar #15397: 26 Nov 2012, 16:26 »

Ligeledes bliver det godt for klubbens indtjening, når Anfield bliver udbygget. fanskaren er til det i hvert fald. Glæder mig også til at se hvordan den generation af unge vi har nu, udvikler sig.. Suso, Robinson, Shelvey, Allen, Henderson, Wisdom, Sterlig osv.

Rigtigt at vores reputation er dalet, og fryder mig over den dag, Anfield bliver et nedbrydeligt fort igen! Smiley Vi har ikke vundet PL de sidste 20 år nej, men i Europa er det trods alt blevet til et par trofæer, ej at forglemme Smiley Fa cup og liga cup sejre ligeledes. Men fuck hvor vi trænger til den PL sejr! tror på det inden for de kommende 6-7 år Smiley Primært grundet det store talentarbejde, som i sidste ende ikke kan købes for penge.

LFC & OB!!!

Anfield Road
Manager

« Svar #15398: 26 Nov 2012, 16:27 »

Ligeledes bliver det godt for klubbens indtjening, når Anfield bliver udbygget. fanskaren er til det i hvert fald. Glæder mig også til at se hvordan den generation af unge vi har nu, udvikler sig.. Suso, Robinson, Shelvey, Allen, Henderson, Wisdom, Sterlig osv.

Rigtigt at vores reputation er dalet, og fryder mig over den dag, Anfield bliver et nedbrydeligt fort igen! Smiley Vi har ikke vundet PL de sidste 20 år nej, men i Europa er det trods alt blevet til et par trofæer, ej at forglemme Smiley Fa cup og liga cup sejre ligeledes. Men fuck hvor vi trænger til den PL sejr! tror på det inden for de kommende 6-7 år Smiley Primært grundet det store talentarbejde, som i sidste ende ikke kan købes for penge.

Du mener vel unedbrydeligt?  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

euthenasia
Reserveholdsspiller

« Svar #15399: 26 Nov 2012, 16:31 »

klandrer ikke BR for noget Smiley Enig i marginalerne i kampene ikke er gode ved os, specielt man U kampen, hvor du glemte at nævne det straffe de fik. føj da! Rigtig skidt, at Borini er skadet, da han er eneste angriber udover Suarez. Enig i, at den tidligere ledelse har en stor del af skylden, i hvordan det er nu. Er optimistisk for fremtiden, og tror at de nye ejere vil bringe klubben til succes igen. Tror også på, den transerpolitik vi kommer til at føre i fremtiden bliver mere gavnlig, så vi ikke laver endnu en Caroll eller Downing.

LFC & OB!!!

euthenasia
Reserveholdsspiller

« Svar #15400: 26 Nov 2012, 16:32 »

ja okay! Opstemt my bad.. haha... Uovervindelighed på Anfield igen!

LFC & OB!!!

PhilipFlink
Manager

« Svar #15401: 26 Nov 2012, 16:41 »

Hvad er det vi/De skal bruge det til? Messi spiller i en bøsse liga, på , nok , verdens bedste klubhold ...

Dont get me wrong, han er meeeeget god..

(Og jeg ved, at CL også tæller med.. Tror jeg? Wink )

JKJ
Gæst

« Svar #15402: 26 Nov 2012, 16:47 »

Og??

Det er dælme også nemt at lave mål når 18 ud af 19 hold i LaLiga har givet op på forhånd.

Jeg tvivler stærkt på ahn vil kunne lave ligeså mange mål i PL, om ikke andet så pudser vi Agger på ham  Wink

AggerYnwa
Lilleputspiller
*

« Svar #15403: 26 Nov 2012, 16:52 »

Messi skulle bare lige have et par kampe i england mod AGGER / SKRTEL , SÅ vil han tilbage til de små tøser i spainen

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #15404: 27 Nov 2012, 01:47 »

Håber I kan hjælpe mig med et simpelt spørgsmål, spillede Jose Enrique fløj i søndags, og hvor offensiv forventer I at hans rolle bliver fremadrettet?

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 1025 1026 [1027] 1028 1029 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010