home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1006 1007 [1008] 1009 1010 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1932910 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15105: 29 Okt 2012, 16:00 »

Hvis du helt seriøst ikke kan holde dig fra diskussionen grundet vrede, har du intet at lave herinde. Der må man altså kontrollere sig selv. Det er fair nok at være uenig med Gemma og jeg, det er ikke der, jeg vil hen. Problemet er, at det foregår på en måde, der ikke er særlig pæn.

Gemma erkender fuldt ud, at I blev snydt, men nævner at kampen kunne være gået begge veje. En fuldt ud sand påstand.

Ja Jakob. En fuldt ud sand påstand som jeg også skrev tidligere at jeg er enig i. Det ændrer dog ikke mi holdning omkring at jeg synes det var lidt usmart at man kommenterer det lige der. Og jeg kan blankt afvise at det ikke sker særligt pænt. Jeg synes generelt der bliver talt ordenligt herinde, og jeg har endnu ikke oplevet at jeg synes det har taget overhånd. Jeg har heller ingen interesse i at komme på en side hvor folk lusker rundt om hinanden af frygt for at sige hvad de mener, men samtidigt komme til at sige et enkelt forkert ord. En diskussion må gerne have lidt tænding også. Jeg oplever ikke at Gemma blev svinet til, men hvis han mener andet må han da gerne skrive det. Jeg synes generelt at man skal passe på at gå i forsmå sko når man færdes herinde.

Jeg synes ikke at i udviser den store empati ved at komme med sådanne udtalelser på det givne tidspunkt, men skal vi ikke lukke den her? Inden det tager overhånd?  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15106: 29 Okt 2012, 16:06 »

Ja Jakob. En fuldt ud sand påstand som jeg også skrev tidligere at jeg er enig i. Det ændrer dog ikke mi holdning omkring at jeg synes det var lidt usmart at man kommenterer det lige der. Og jeg kan blankt afvise at det ikke sker særligt pænt. Jeg synes generelt der bliver talt ordenligt herinde, og jeg har endnu ikke oplevet at jeg synes det har taget overhånd. Jeg har heller ingen interesse i at komme på en side hvor folk lusker rundt om hinanden af frygt for at sige hvad de mener, men samtidigt komme til at sige et enkelt forkert ord. En diskussion må gerne have lidt tænding også. Jeg oplever ikke at Gemma blev svinet til, men hvis han mener andet må han da gerne skrive det. Jeg synes generelt at man skal passe på at gå i forsmå sko når man færdes herinde.

Jeg synes ikke at i udviser den store empati ved at komme med sådanne udtalelser på det givne tidspunkt, men skal vi ikke lukke den her? Inden det tager overhånd?  Wink
Vi kan konkludere, at vi er uenige. Dog er det meget tydeligt, at blandt andet mfsjovhat med flere ikke snakker i en særlig pæn tone. Derudover oplever jeg en del folk, der støder til mig grundet uenighed i en tidligere debat. Det er nu sådan, det er, det klarer jeg nok, men det hæmmer klart en debat og siden generelt. Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke, at jeg er ene om den opfattelse.

Men lad os stoppe da det her omhandler Liverpool mindre og mindre.

JKJ
Gæst

« Svar #15107: 29 Okt 2012, 16:25 »

Gerrads snakkede åbenbart med liniedommeren om det annuleret mål til sidst.

Og han troede nok der var off-side!!

Troede mig et vist sted!!!  ticked off ticked off ticked off
I en sådan situation skal man dælme være mindst 100% sikker, intet andet er godt nok.

Hvor ville jeg gerne hører hvad dommeren mente, han blev jo desværre nød til at tro på sin liniedommer i situationen.
Men det må man jo desværre ikke for FA!

JKJ
Gæst

« Svar #15108: 31 Okt 2012, 18:09 »

Glæder mig til at se hvordan vi sarter i aften hjemme mod Swansea.

Lucas, Kelly, Borini, Reina og GJ er alle helt ude med skader.

Gerrard og Suarez er såvidt jeg ved ikke med i truppen.
Og spillere som Skrtel, Agger og Sterling bør blive sparet.

Der er forlydner om at følgende vil starte:
Jones
Hendo!? - Carra - Coates - Robinson
Allen - Shelvey - Cole
Downing - Yesil - Assaidi

Hendo som back og Joe Cole som central midtbane mand? Hmm med alt respekt for disse to er det ikke noget jeg vil være vildt trygt med.
Så vil jeg hellere have Hendo op på midtbanen og så må vi finde en anden løsning på højrebacken. Er der nogen der ved om Flana er skadet? Han burde jo være oplagt.

Jeg regner stærkt med at vi sender Swansea ud af cuppen i aften, det behøver helst bare ikke være på samme måde som Arsenal sendte Reading ud i går  Rullende Øjne

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #15109: 31 Okt 2012, 18:19 »

Som jeg har læst det, så snakkede Carra om at spille ved siden af Wisdom? Der var vist en artikel på bold.dk om det?

Her er den: http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-veteran-roser-Wisdom

Kolo Abib Touré

MichaelPaw
Gæst

« Svar #15110: 31 Okt 2012, 18:36 »

Hvor kan man se kampen i aften?

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #15111: 31 Okt 2012, 20:14 »

Citat
Hvor kan man se kampen i aften?

Livestream, igen...  Græder  Græder

Skipper
Gæst

« Svar #15112: 31 Okt 2012, 20:32 »

Bet365 sender den.... Det bedste jeg har kunnet finde Skuffet

JKJ
Gæst

« Svar #15113: 31 Okt 2012, 20:33 »

Opstillingen blev følgende:

Liverpool: Jones, Henderson, Carragher, Coates, Robinson, Allen, Shelvey, Downing, Cole, Assaidi, Yesil. Subs: Ward, Suarez, Gerrard, Fernandez Saez, Sterling, Skrtel, Wisdom.

Alt¨så som rygtet sagde.
De samme ygter sagde jo også at Gerrard og Suarez helt blev sparet, det gør de så ikke helt. Håber da vi så kører Swansea helt over såde kan blive på bænken og dermed blive sparet helt.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #15114: 31 Okt 2012, 20:37 »

For satan, hvad sker der. det er jo 2 dansker klubber der skal spille imod hinanden.

Risom
Manager

« Svar #15115: 31 Okt 2012, 20:39 »

For satan, hvad sker der. det er jo 2 dansker klubber der skal spille imod hinanden.

Ja, det tænker jeg også. Nu har de vist Swansea efterhånden mange gange fremfor storklubberne, og så når de møder LFC, bytter de rundt på det.  Skuffet Tunge

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #15116: 31 Okt 2012, 20:41 »

Det er squ noget lort :/

Anfield Road
Manager

« Svar #15117: 31 Okt 2012, 21:43 »

Kom nu man. Vi skal da vinde Mickey Mouse cup igen  Skuffet Vi kan ikke for alvor ryge ud til Swansea  Forlegen

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #15118: 31 Okt 2012, 21:49 »

En ting kan jeg konkludere på første halvleg.. Joe Cole er en JOKE ! Kæft hvor er han komplet talentløs, og så får han så stor en hyre.. Pinlig indsats af ham..

Generelt er der ikke mange spillere der viser at de bør spille i PL. Det skal blive MARKANT bedre i anden halvleg hvis vi bare skal i forlænget.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DahlYNWA
Ynglingespiller

« Svar #15119: 31 Okt 2012, 22:27 »

Shit det sejler!!! Ellers ærgeligt at Gerrards skud ikke røg ind Skuffet

Sider: 1 ... 1006 1007 [1008] 1009 1010 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010