home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:25:32 LaicOaken Klubsøgnin... The have an effect on ...
I dag kl. 09:24:42 LaicOaken Omklædning... Cowboys information: D...
I dag kl. 09:23:47 LaicOaken Træningsbanen Caleb Williams is gett...
I dag kl. 09:22:41 LaicOaken Blogs Does Jim Harbaugh Reco...
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1001 1002 [1003] 1004 1005 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1932180 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #15030: 28 Okt 2012, 16:48 »

Dejlig tolerance, VK. Jeg kommer med noget seriøst her. Jeg sagde da intet om dommen, men jeg sagde bare at kampen havde været tæt og kunne gå begge veje.

Jamen når kampen kunne være gået begge veje er det da helt fair at vi får frataget et sejrsmål i overtiden. Så er alle glade.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15031: 28 Okt 2012, 16:48 »

Det var skam aldrig min tanke. Min pointe var bare, at begge hold kunne have vundet. Liverpool taber bare to point på en fejl dom.

tænkte jeg nok, men prøv at formulere dig anderledes næste gang så.  Thumbs Up

Thaurat al Shabab

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15032: 28 Okt 2012, 16:49 »

Jamen når kampen kunne være gået begge veje er det da helt fair at vi får frataget et sejrsmål i overtiden. Så er alle glade.
Lad være med at læg ord i munden på mig. Det klæder dig ikke.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15033: 28 Okt 2012, 16:50 »

tænkte jeg nok, men prøv at formulere dig anderledes næste gang så.  Thumbs Up
Jeg troede min formulering var klar. Ingen kan være i tvivl om, at LFC burde vinde, når de får underkendt et mål så sent. Det lod dog ikke til, at alle forstod den, men det kan der jo ikke gøres noget ved.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15034: 28 Okt 2012, 16:51 »

Jeg troede min formulering var klar. Ingen kan være i tvivl om, at LFC burde vinde, når de får underkendt et mål så sent. Det lod dog ikke til, at alle forstod den, men det kan der jo ikke gøres noget ved.

Den var ret uklar.

Thaurat al Shabab

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15035: 28 Okt 2012, 16:52 »

Gemma, du vil snart finde ud af, at du befinder dig på en side hvor debat og indlæg i en klub-tråd, hvor du ikke er fan af holdet, bliver mere og mere uset herinde. Desværre.

Men jeg er helt enig med dig, og du har heller ikke på noget tidspunkt sagt, at det var i orden, at Suarez' mål blev underkendt.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15036: 28 Okt 2012, 16:52 »

Den var ret uklar.
Åbenbart.

patrick J
Manager

« Svar #15037: 28 Okt 2012, 16:53 »

Tænder snart fuldstændig af. Hvorfor i al helvede skal vi altid snydes af korrupte dommere, som absolut ingenting fatter.
Dejligt at se Suarez spille så god en kamp, og mindst lige så godt at han gav Moyes(Cunt!) svar på tiltale.
Dog sejler vores defensiv lidt i første halvleg, og ser man på kampen som helhed er 1 point fortjent, men det er måden som det sker på, der pisser mig og alle Liverpool supportere af.

Dog er der her en Liverpool fan som er lidt mere sur, end man normalt ser.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #15038: 28 Okt 2012, 16:53 »

Dagens hændelse var i øvrigt det som fik mig overbevist. For at komme de her groteske dommerfejl til livs som mere og mere begynder at lugte af en reel mangel på objektivitet, så bør man indføre at hvert hold har tre challenges så man kan challenge en dommers afgørelse. Det er som jeg ser det, den eneste måde hvorpå man kan komme de her bundhamrende elendige og fuldkommen uhelbredeligt syge dommeren til livs.

Jeg HADER dommere. Først blev vi røvrendt på det groveste af en med mit eget hold i går, og så det i dag.. Det er kraftdeme utroligt. Idioter hver og en.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #15039: 28 Okt 2012, 16:53 »

Gemma, du vil snart finde ud af, at du befinder dig på en side hvor debat og indlæg i en klub-tråd, hvor du ikke er fan af holdet, bliver mere og mere uset herinde. Desværre.

Men jeg er helt enig med dig, og du har heller ikke på noget tidspunkt sagt, at det var i orden, at Suarez' mål blev underkendt.
Det er utroligt, at jeg ikke engang kan komme ind og nævne noget om en kamp, som jeg har set, uden at jeg skal kaldes troll og at jeg skal gå tilbage til ML, men nuvel - det må jeg leve med. Jeg ville egentlig bare snakke om det, som vi alle er her for - fodbold.

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #15040: 28 Okt 2012, 16:54 »

Jeg har ingen ord. Der bør snart komme en ransagning og undersøgelse af FA, som grundigt undersøger Ferguson og hans interne arbejde, samt hans tydelige påvirkning på blandt andet sine to hobitter, Pulis og Moyes. Samtidig kan de kigge på, hvorfor i alverden at en United-mand sidder som nummer 2 i organisationen.

patrick J
Manager

« Svar #15041: 28 Okt 2012, 16:54 »

Håbede lige Chelsea tog sejren i dag, lige indtil dette indlæg. Håber i bliver snydt på groveste vis, og må nøjes med 1 point. Lad dog vær med at komme ind og være så arrogant og provokende lige efter den kamp.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15042: 28 Okt 2012, 16:55 »

Det er utroligt, at jeg ikke engang kan komme ind og nævne noget om en kamp, som jeg har set, uden at jeg skal kaldes troll og at jeg skal gå tilbage til ML, men nuvel - det må jeg leve med. Jeg ville egentlig bare snakke om det, som vi alle er her for - fodbold.
Det er desværre den udvikling siden har taget.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #15043: 28 Okt 2012, 16:56 »

Håbede lige Chelsea tog sejren i dag, lige indtil dette indlæg. Håber i bliver snydt på groveste vis, og må nøjes med 1 point. Lad dog vær med at komme ind og være så arrogant og provokende lige efter den kamp.
Bare se her, Gemma.

Anfield Road
Manager

« Svar #15044: 28 Okt 2012, 16:56 »

Hold nu kæft maaan. Nu må FA og hele fodbold england snart tage sig sammen, og se at United rent faktisk har bestukket hele dommerstaben. Det kan kraftedme ikke passe at de blinde idioter skal ødelægge alle mine søndage. Nu må spaderne snart tage sig sammen!!  ticked off  ticked off  ticked off

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 1001 1002 [1003] 1004 1005 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010