home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1069 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 957 958 [959] 960 961 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930242 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14370: 24 Sep 2012, 20:12 »

Generelt set synes jeg at dommerstandarden i England er helt vild høj, og langt størstedelen af dem gør det rigtigt godt. Men ham her er da den eneste jeg har set, som jeg vil tillade mig at kalde dårligere(eller mere korrupt) end Howard Webb. Den dommer standard jeg så i går var rystende ringe, og når selv JKJ råber højt så må der da være noget galt  Wink Han skal bare degraderes til Blue Square omgående og hvis ikke det sker, må FA da være bundkorrupt. For hvis de ikke kan se at det i går var så godt som penge under bordet, så ved jeg da virkelig ikke hvad der skal til før at de får spærret øjnene op.

Og nu fremhæver du Valencia som diver, men jeg behøver vel heller ikke nævne Nani, Welbeck, Young og Chicharito?  Huh Evra og Rio er også gode for et dive ind imellem. I sær Evra.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Anfield Road
Manager

« Svar #14371: 24 Sep 2012, 20:17 »

Bare i orden, men du skulle da ikke snydes, når jeg nu lovede at vi skulle fortsætte i dag Kys
Uden at håbe på at en fck spiller scorer, så kunne det være sjovt hvis han provede min påstand crazy
Jeg havde ærligt talt håbet at du havde glemt det, da jeg altid roder mig ind i diskussioner jeg ikke kan trække mig ud af inden jeg bliver overargumenteret   crazy Men nej, ingen skal snydes og selvom jeg altid forlader tråden som taber er det sjovt nok alligevel  Opstemt Jeg håber desuden at jeg kan komme tilbage om to måneder og sige at du var for hurtigt ude her. Hvis han bare ville gå kold, ville de andre danske hold unægteligt have større chance for at hente FCK  Opstemt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Swizz CataR
Manager

« Svar #14372: 24 Sep 2012, 20:50 »

Jeg så ikke kampen igår, men jeg så dog en kampanalyse fra Sky Sports, hvor både Gary Neville og (jeg tror) Jamie Redknapp var med som eksperter. De gennemgik foruden målene også de to straffesport - eller de to der nok skulle have været der. Jeg synes i og for sig at begge straffespark, både det United får, og det som Liverpool ikke får, er utrolig tynde.

Nu er klippet naturligvis blevet fjernet fra Youtube siden da, men jeg synes at de to eksperter havde ret i især én ting omkring straffesparket lavet mod Suarez. Hans ry iler forud for ham, og så vælger han - på sådant et tyndt straffespark - at spille på, hvilket gør at han ikke får det. Det de helt eksakt kommenterer er, at han laver et vildt og unaturligt kast med hovedet, langt mere end nødvendigt. Det opfatter dommeren som en unaturlig bevægelse, og derfor vælger han at se det som et teatralsk fald og ikke et straffespark.

Jeg siger ikke, at der ikke var straffe - Suarez rammer bolden først, og i superslow kan man se at Evans rammer hans fod en smule netop efter. Dog vil jeg personligt mene at det er så tyndt, at det mere end langt ude både at hylde hårdheden i den engelske spillestil og samtidig råbe på straffe i situationen.

Omkring Uniteds straffe, så ser det ligeså tyndt ud. Eksperterne mener i klippet at Glen Johnson kommer til at ramme Valencias hæl, samtidig med at han giver ham et puf i ryggen. Vinklen jeg så det fra gjorde det mere end almindeligt svært at se, hvorvidt der reelt var kontakt, og det så derfor tyndt ud, for ikke at sige ikke eksisterende. Men rammer Glen Johnson hælen på Valencia, så er dommen jo 100 % korrekt.

Jeg mener bestemt godt at I kan føle jer snydt ud fra hvad jeg har hørt om hele kampen, især når det bliver afgørende, men IMO er begge straffespark utroligt tynde og skal man vælge et af dem som det største, så er det uden tvivl det begået mod Valencia - såfremt altså at Johnson rammer ham.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager

« Svar #14373: 24 Sep 2012, 20:57 »

Og nu fremhæver du Valencia som diver, men jeg behøver vel heller ikke nævne Nani, Welbeck, Young og Chicharito?  Huh Evra og Rio er også gode for et dive ind imellem. I sær Evra.

Generelt skal ingen United fans kritisiere Suarez for at dive, når de selv har sådan en flok skuespillere af rang i truppen.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #14374: 24 Sep 2012, 22:01 »

http://www.bold.dk/nyt/Lang-pause-til-Liverpools-Kelly
Det er vist lidt noget skidt det der. Mon ikke det betyder at Glen Johnson ryger tilbage på sin højre back og at Enrique eller Downing vil få chancen? Jeg håber da i hvert fald ikke at John Flanagan vil overtage. Han er rystende usikker. Men også møg ærgerligt for Kelly der har været meget skadet og jeg har egentlig altid set krummer i ham. Det er synd  Skuffet
« Seneste Redigering: 24 Sep 2012, 22:04 af Anfield Road » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #14375: 24 Sep 2012, 22:02 »

Tja det er sgu synd at Englands næstbedste højreback igen er ude med en slem skade.. Ærgelig nyhed, Kelly er vild Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Risom
Manager

« Svar #14376: 24 Sep 2012, 22:04 »

Lort. Han var ellers begyndt at vise positive takter. Det kører for os i tiden Skuffet

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

PhilipFlink
Manager

« Svar #14377: 24 Sep 2012, 22:06 »

Englands næstbedste højreback

Say what?

verdenskrig
Manager

« Svar #14378: 24 Sep 2012, 22:07 »

Roy er enig med mig Kys

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #14379: 24 Sep 2012, 22:07 »

Say what?

Tja i følge Roy Hodgson har han ret  Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #14380: 24 Sep 2012, 22:08 »

Roy er enig med mig Kys

Tja i følge Roy Hodgson har han ret  Wink

Ja, det skal man nok ikke ligge så meget i Wink

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14381: 24 Sep 2012, 22:09 »

Say what?

Han er ihvertfald bedre end Richards.

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #14382: 24 Sep 2012, 22:10 »

Når jeg siger Englands, mener jeg i øvrigt ikke næstbedste af alle backs i PL. Ja Sagna er bedre, så tag du det bare heeeelt roligt Opstemt Wink

Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #14383: 24 Sep 2012, 22:11 »

Når jeg siger Englands, mener jeg i øvrigt ikke næstbedste af alle backs i PL. Ja Sagna er bedre, så tag du det bare heeeelt roligt Opstemt Wink

Jeg mener skam stadig væk bare af Engelske hb Opstemt

Richards, Johnson , Walker, også vil jeg endda smide en Danny Simpson og Tony Hibbert foran Kelly Wink

Anfield Road
Manager

« Svar #14384: 24 Sep 2012, 22:13 »

Ja, det skal man nok ikke ligge så meget i Wink

Ved jeg nu ikke. I denne sammenhæng er Roy en klog mand  Wink

Sider: 1 ... 957 958 [959] 960 961 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010