home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1120 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 956 957 [958] 959 960 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1930262 gange)
Risom
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #14355: 23 Sep 2012, 21:14 »

Vil slet ikke skrive om kampen i dag, men i stedet tage fat på nogle mere positive ting.
Talenterne;

Hvor er det dog dejligt, at vi begynder at bruge nogle af de unge spillere. De gør det jo kanon godt. Indtil videre er det jo mest Sterling og Shelvey vi lovpriser(hvilket er fuldt fortjent), men Martin Kelly og Suso viser i dag også positive tegn. De er uimponerede og de har masser af gå-på-mod. Dejligt, vi får dem på banen.  Thumbs Up til Rodgers for at han tør bruge dem. Håber på, at han vil føre Henderson, Robinson og Coates mere ind i Pl også. De har i hvert fald et stort potentiale, og det vil gavne os på langt sigt.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager

« Svar #14356: 23 Sep 2012, 21:19 »

Vil slet ikke skrive om kampen i dag, men i stedet tage fat på nogle mere positive ting.
Talenterne;

Hvor er det dog dejligt, at vi begynder at bruge nogle af de unge spillere. De gør det jo kanon godt. Indtil videre er det jo mest Sterling og Shelvey vi lovpriser(hvilket er fuldt fortjent), men Martin Kelly og Suso viser i dag også positive tegn. De er uimponerede og de har masser af gå-på-mod. Dejligt, vi får dem på banen.  Thumbs Up til Rodgers for at han tør bruge dem. Håber på, at han vil føre Henderson, Robinson og Coates mere ind i Pl også. De har i hvert fald et stort potentiale, og det vil gavne os på langt sigt.

Enig...det bliver alligevel ikke denne sæson vi kommer i spil til en top 4 placering så netop derfor er det vigtigt at få testet vores talenter af, spillere son jonjo, Kelly, Henderson og Coates skal have spilletid og vi skal have undersøgt om de har evnerne til at slå igennem.

Nu ser det desværre ud til at Agger er ude flere måneder så der bliver tid til at teste Coates af - personligt så jeg også gerne at Kelly blev prøvet i midterforsvaret.

YNWA

Anfield Road
Manager

« Svar #14357: 23 Sep 2012, 21:21 »

Enig...det bliver alligevel ikke denne sæson vi kommer i spil til en top 4 placering så netop derfor er det vigtigt at få testet vores talenter af, spillere son jonjo, Kelly, Henderson og Coates skal have spilletid og vi skal have undersøgt om de har evnerne til at slå igennem.

Nu ser det desværre ud til at Agger er ude flere måneder så der bliver tid til at teste Coates af - personligt så jeg også gerne at Kelly blev prøvet i midterforsvaret.

Hvad med Danny Wilson? Er han solgt eller roder han bare rundt langt nede i hierakiet? For dengang han fik chancen og spillede lidt synes jeg at han gjorde det godt  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #14358: 23 Sep 2012, 21:23 »

Hvad med Danny Wilson? Er han solgt eller roder han bare rundt langt nede i hierakiet? For dengang han fik chancen og spillede lidt synes jeg at han gjorde det godt  Smiley
Ja, Kelly har i hvert fald staturen til midterforsvaret, så det kunne også være en god idé.
Havde lige glem Wilson, men han skal uden tvivl også prøve det Wink

Naustratze
Gæst

« Svar #14359: 23 Sep 2012, 21:24 »

Wilson er udlejet til Blackpool mener jeg, synes ellers også han er spændende.

Risom
Manager

« Svar #14360: 23 Sep 2012, 21:29 »

Wilson er udlejet til Blackpool mener jeg, synes ellers også han er spændende.

http://www.liverpoolfc.com/team/first-team

Det ser det ikke ud til Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #14361: 23 Sep 2012, 22:11 »

Nej selvfølgelig er det ikke det du siger. Men før sommerferien kendte jeg ham dårligt nok, og så med en kometkarriere skal Liverpool  Huh  Huh ud og købe ham. Nej det er for nemt. Det er jo Carroll om igen. Jeg havde heller ikke hørt om ham før Newcastle rykkede op og han begyndte at lave mål. Et halvt år efter går vi ud og lægger 300 mio. Se hvad der sket med ham. Liverpool er en af verdens mest kendte klubber og vi kan ikke tillade os at gå ud og købe en eller anden ung, målfarlig angriber bare fordi han har taget et lille land med storm. Vent lidt med det  Smiley Jeg vil ikke afskrive at han kan blive interessant om et par år, men lige nu skal vi vente  Smiley

Det har jo ikke noget med nemt at gøre? Det ville have været nemt hvis han gjorde det i 1-2 kampe. Men han bliver jo ved. Så sent som i dag garner han på flot vis to gange, og spiller med så meget overskud, spilforståelse, og målnæse. Han er jo evigt farlig.

Nu nævner du Carroll, men Carroll er jo langt fra så komplet. Carroll er god i feltet og det er sådan set det. Han er hverken hurtig, teknisk god, arbejder ikke specielt hårdt defensivt. Han er kort sagt langt fra komplet, men dog stadig en god angriber.

Min pointe er blot. Hvorfor skal man vente til han er blevet en kæmpe profil og koster kassen, mens klubber vi ikke kan konkurrere med så også er interesseret.. Vores chance er at nuppe en spiller som ham nu, inden han kommer for godt i gang og bliver for dyr.

Var vi nu en klub med kæmpe succes, som hev titler ind på rad og række, og som år efter år spyttede kæmpe talenter ud af vores akademi så kunne vi snakke.. Men pt er vi nødt til at være snu, og henter vi Cornelius i vinterpausen er vi snu.

Cornelius er så vanvittig, og han kunne blive et rent monster for os.   

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #14362: 23 Sep 2012, 22:19 »

Det har jo ikke noget med nemt at gøre? Det ville have været nemt hvis han gjorde det i 1-2 kampe. Men han bliver jo ved. Så sent som i dag garner han på flot vis to gange, og spiller med så meget overskud, spilforståelse, og målnæse. Han er jo evigt farlig.

Nu nævner du Carroll, men Carroll er jo langt fra så komplet. Carroll er god i feltet og det er sådan set det. Han er hverken hurtig, teknisk god, arbejder ikke specielt hårdt defensivt. Han er kort sagt langt fra komplet, men dog stadig en god angriber.

Min pointe er blot. Hvorfor skal man vente til han er blevet en kæmpe profil og koster kassen, mens klubber vi ikke kan konkurrere med så også er interesseret.. Vores chance er at nuppe en spiller som ham nu, inden han kommer for godt i gang og bliver for dyr.

Var vi nu en klub med kæmpe succes, som hev titler ind på rad og række, og som år efter år spyttede kæmpe talenter ud af vores akademi så kunne vi snakke.. Men pt er vi nødt til at være snu, og henter vi Cornelius i vinterpausen er vi snu.

Cornelius er så vanvittig, og han kunne blive et rent monster for os.   

Måske er han mere komplet end Carroll, men jeg tror bare ikke at han har niveauet til at spille for Liverpool. Heller ikke om to år. Nu lavede han to mål idag, men det kunne jeg jo ikke vide i går hvor vi begyndte, så lad os se bort fra det  Tunge

Jeg tror han få en stor karriere, men jeg tror ikke det bliver i klubber af Liverpools kaliber. Han kommer til at få en stor karriere i Tyskland eller Holland, men det er jo svært at vurdere en spiller efter 15 kampe(eller hvor meget det nu er). Lad ham vise at han også laver mål om to måneder, men indtil da skal vi holde os væk. Jeg synes tit vi ser unge spillere der tager det hele med storm, de første 10 kampe, for derefter at gå kolde. Lad ham vise at han ikke går kold  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #14363: 23 Sep 2012, 22:22 »

Synes bare han kan for meget til at gå kold. Mange unge spillere virker langt mere arrogante og tager tingene som en selvfølge, og har svagheder.. Han virker tilgengæld som en der nyder hvert øjeblik og vil gøre alt for at det skal fortsætte..

Rent fodboldfagligt har jeg endnu ikke kunne udpege et eneste svagt punkt ved ham. Tænkte lidt at hans højreben ikke var noget vildt, men så tager han da bare bolden i dag og dunker den overligger ind med sit "dårlige" ben uden at Heinze ser den. Han er både relativt hurtig, og samtidigt BRØLSTÆRK. Altså jeg kan ikke se nok hvor god han er, jeg synes det er helt sindsygt, og jeg kan faktisk ikke mindes en angriber der på den måde bare har slået benene væk under mig.

Som spiller minder han mig totalt om Daniel Agger da han startede i Brøndby.. Kan alt, fjerner alle totalt uimponeret, og går forrest i alle situationer.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #14364: 23 Sep 2012, 22:27 »

Synes bare han kan for meget til at gå kold. Mange unge spillere virker langt mere arrogante og tager tingene som en selvfølge, og har svagheder.. Han virker tilgengæld som en der nyder hvert øjeblik og vil gøre alt for at det skal fortsætte..

Rent fodboldfagligt har jeg endnu ikke kunne udpege et eneste svagt punkt ved ham. Tænkte lidt at hans højreben ikke var noget vildt, men så tager han da bare bolden i dag og dunker den overligger ind med sit "dårlige" ben uden at Heinze ser den. Han er både relativt hurtig, og samtidigt BRØLSTÆRK. Altså jeg kan ikke se nok hvor god han er, jeg synes det er helt sindsygt, og jeg kan faktisk ikke mindes en angriber der på den måde bare har slået benene væk under mig.

Som spiller minder han mig totalt om Daniel Agger da han startede i Brøndby.. Kan alt, fjerner alle totalt uimponeret, og går forrest i alle situationer.
Nej han virker komplet, men hvordan kan du vide at det er godt nok til Liverpool? Springet er kæmpestort og jeg er ikke sikker på at han kan tage det. Og lad nu være med at sige: Fordi han spiller så godt. Det er svært at vurdere om en spiller har klasse til Liverpool på 15 kampe  Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #14365: 23 Sep 2012, 22:32 »

Det er omvendt også for let af dig at sige " Ej det kan han ikke" Smiley.. Jeg synes han har værktøjerne til at blive en hamrende god pl angriber. Fysisk stærk, okay hurtig, hurtigt aftræk, sparker åbenbart godt med begge ben, god i småspillet, kæmper røve ud af bukserne. Samtidigt kan han enda sparke udefra.

Må også indrømme at man bør lytte når Solskjær siger at han mener at Cornelius har United potientiale. Solskjær har trods alt være en habil målscorer i klubben, så han må vide hva han snakker om ?

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #14366: 23 Sep 2012, 22:44 »

Det er omvendt også for let af dig at sige " Ej det kan han ikke" Smiley.. Jeg synes han har værktøjerne til at blive en hamrende god pl angriber. Fysisk stærk, okay hurtig, hurtigt aftræk, sparker åbenbart godt med begge ben, god i småspillet, kæmper røve ud af bukserne. Samtidigt kan han enda sparke udefra.

Må også indrømme at man bør lytte når Solskjær siger at han mener at Cornelius har United potientiale. Solskjær har trods alt være en habil målscorer i klubben, så han må vide hva han snakker om ?

Men vil de kvaliteter han har er de gode nok til Liverpool? Jeg tror det ikke. Men nu gider jeg ikke mere. Vi bliver ikke enige her. Men måske har overbevist mig om to måneder? Hvem ved?  Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #14367: 23 Sep 2012, 22:46 »

Bare i orden, men du skulle da ikke snydes, når jeg nu lovede at vi skulle fortsætte i dag Kys
Uden at håbe på at en fck spiller scorer, så kunne det være sjovt hvis han provede min påstand crazy

Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #14368: 24 Sep 2012, 08:17 »

Nu har jeg så sundet mig lidt over det her korrupte nederlag og det er med stolthed at jeg bærer Liverpool-trøjen i dag. Jeg synes sgu vi kan være stolte over spillerne og jeg er mere end fortrøstningsfuld med hensyn til fremtiden. Selv med bare 10 mænd i går spillede vi bedre end Manchester United. Brendan Rodgers' filosofi skal nok bære frugt snart og det varer ikke længe før vi får høstet nogle tiltrængte point ind, det er jeg slet ikke i tvivl om.
In Brendan we trust! YNWA!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #14369: 24 Sep 2012, 16:59 »

Jeg er stadig dybt rystet over dommeren igår.

Jeg brokker mig meget meget sjældent over dommeren når vi taber, men det vi så igår var så tydeligt en for fordeling til Man U at det var pinligt i den mest negative forstand.

Hvis Man U så bare havde været bedre end os og havde slået os på regulær basis så havde jeg nok kunnet leve med det eller ihf tildels accepteret det.
Hvis dette var sket i det civile liv så havde dommeren fået en straf for korreption for han lagde da på ingen måde skjul på at han holdt med udeholdet.

Jeg kan godt acceptere at Jonjo fik det røde kort for han kom nu engang med knopperne forrest. Men den kære Evans kom også med 2 par støvler med knoperne forrest og får ikke engang en advarsel. Og RVP kommer springende sidst i kampen også med knopperne forest og får først en advarsel efter spilstop!
Hvor var linien hene hr. dommer??

Og er der nogen der kan forklare hvorfor Reina får en advarsel ved straffesparket for hvis der var nogen der skulle have begået det straffe var det da GJ!!
Og efter at have set det starffe fra jeg ved ikke hvor mange vinkler må det da engang for alle være slut for Man U fan at kalde Suarez en diver, for i jeres Valencia har i det fået en der er en større skuespiller end Suarez, for han får da i det mindste noget når han falder, det gør Suarez trods alt ikke!!

Når man har en dommer der er så åbenlyst imod ens hold så er det dælme at vinde.
Måske man skulle blive domemr i PL, man skal åbenbart bare have en favorithold og kunne fløjte engang imellem, andet skal man jo ikke kunne!

Sider: 1 ... 956 957 [958] 959 960 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010