home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 853 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 842 843 [844] 845 846 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955439 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12645: 24 Mar 2012, 21:29 »

I øvrigt er jeg ikke enig i dit argument med hensyn til at Kenny har levet på chokeffekten og det momentum det er at få en ny træner.. For vi tabte faktisk et par af hans første kampe, bla til United og Blackpool og fik kun med nød og næppe uafgjort hjemme mod Everton. Men jo længere vi nåede hen i foråret jo bedre spillede vi..

Her i efteråret spillede vi også i lange perioder klassebold. Vi stod solidt bagi, og skabte i stort set hver kamp så mange kæmpe chancer at det mig stadig er en gåde at vi ikke vandt flere kampe end vi gjorde.. Navnligt på hjemmebane. Så langt henne i hans tid, kan man ikke undskylde med chokeffekt.

Jeg synes tilgengæld også det virker som om det har suget al selvtillid og positiv indstilling ud af os at vi i så mange kampe har haft så mange chancer men bare ikke kunne score det som skulle til.

Jeg synes dog Kennys tid har vist at han sagtens kan få os til at være et dominerende og godt spillende hold. Og det ændrer en perioder hvor resultaterne udbliver, ikke på i mine øjne Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Korzika
Gæst

« Svar #12646: 24 Mar 2012, 21:51 »

Første skridt for Liverpool er at agere fornuftigt på transfermarkedet, hvis de vil opnå succes.

Under KD's regeringstid har Liverpool lavet fuldstændig indkøb til hovedløse priser. Et hold med Liverpools ambitioner burde sgu ikke bruge penge på spillere som Henderson, Carroll, Downing og Charlie Adam. Spillerne er da alle gode, men de er immervæk en klasse under hvad United, City, Arsenal, Spurs og Chelsea har til rådighed eller går efter på transfermarkedet. Liverpool skal altså finde spillere på øverste hylde, og ikke blot fortsætte deres anglofile-tendens, hvor middelmådige spillere bliver hentet ind til overpriser.

KD har også underpræsteret som træner. Resultaterne i Premier League har været uacceptable, mens der stadig er en god mulighed for at vinde FA-Cuppen. Mickey mouse cuppen er også blevet vundet, men det er ikke det en sæson skal bedømmes ud fra.

Men man skal huske på, at Liverpool egentligt har spillet fint under KD, og også haft deres uheld. Derudover har Gerrard ikke rigtig været fit under KDs tid som LFC-manager, mens Suarez - som har været en nøglespiller for Liverpool - også har haft karantæne. Jeg ville give Daglish en sæson til, han er trods alt en Liverpool-legende, der brænder for klubben. Men leverer han ikke i næste sæson, så skal Comolli til at finde en kvalificeret erstatning.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12647: 24 Mar 2012, 21:53 »

Jeg tror ikke Kenny bliver fyret. Jeg tror at Kenny elsker klubben så højt, at hvis det skulle gå helt galt, så ville han selv sige op. Det tror jeg også at ejerne er klar over Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #12648: 24 Mar 2012, 21:58 »

Men man skal huske på, at Liverpool egentligt har spillet fint under KD, og også haft deres uheld. Derudover har Gerrard ikke rigtig været fit under KDs tid som LFC-manager, mens Suarez - som har været en nøglespiller for Liverpool - også har haft karantæne. Jeg ville give Daglish en sæson til, han er trods alt en Liverpool-legende, der brænder for klubben. Men leverer han ikke i næste sæson, så skal Comolli til at finde en kvalificeret erstatning.

Ganske enig. Synes folk kigger alt for isoleret på den seneste måned.. ETHVERT fodboldhold havner på et eller andet tidspunkt, i en situation hvor INGENTING fungerer.. Ingen skal komme og fortælle mig at Ferguson ikke har været i situationer i United hvor tingene bare er gået i mod ham og holdet. Men de har holdt fast i ham, og se hvor de er i dag?

Derudover er det jo som du påpeger svært når man på skift har manglet Lucas, Gerrard, Agger, Suarez. De fire vigtigste spillere i vores opstilling som jeg ser det. Det er jo hele rygraden der ryger her, og så er det altså ikke underligt at holdet pludselig falder sammen..

Tabet af Lucas er i mine øjne noget som har ødelagt en stor del af sæsonen. Håber han kommer stærkt tilbage, så vi kan genfinde balancen på midten Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #12649: 24 Mar 2012, 22:49 »

Jeg har mistet tilliden til KD, og det ser det desværre også ud til at spillere og flere fans og tilskuere har.

Jeg håber ikke han bliver fyret, det har han ikke fortjent.
Men hvis han vil klubben det bedste smutter han selv. I øjeblikket er der jo ikke hoved og hale i det han foretager sig.
Han har tilført klubben enomt meget, både som spiller og træner. Men det er altså tilbage til slut firserne og start halvfemserne. Er det ikke på tide at komme videre?
Vi kan ikke leve på fortiden og hvad nogle engang kunne. Nu lever vi i nutiden og KD ser desværre ikke ud til at være up to date på den front.

Hans seneste udtalelser har heller ikke været for heldige. Undskyldningen idag var at vi var trætte??  Huh
Jamen det lyder da betrykkende at spillerne ikke er klar til tre kampe på en uge når vi nu så gerne vil spille ude i Europa.
Kære KD, hvis en spiller ikke er frisk så brug da for pokker en anden, det burde sgu da være logik for selv de dummeste burhøns!  Rullende Øjne

Og undskyldningen med Lucas ikke er klar er også tåbeligt. Han havde muligheden for at hente en ny ind i januar, både han selv og klubben ledelse sagde at hvis vi ville ku´nne vi hente nye ind. Skaden skete lang tid før vinduet åbende så klubben havde masser af tid til at undersøge hvem der skulle ind.
Hvis skaden var sket de sidste dage i januar eller vinduet lukkede så havde jeg måske godtaget den undskyldning. Men det andet kan jeg ikke bruge til noget.

I kampen mod QPR mente han vi var koncentreret i hele kampen. Jo jo det var jo tydeligt for enhver, det var vel derfor vi lod 3 mål gå ind på 13 min.

Jeg har forsvaret mange af indkøbende i så stor udstrækning jeg har kunnet. Det kan jeg bare ikke mere. De har været flop langt de fleste af dem og det falder også tilbage på KD. Han har håndplukket dem hver og en så det kan ikke tørres af på andre.

Og alt det med fint og flot spil, masser af chancer, masser af hjørnespark osv osv. Jamen det er alt sammen meget godt, men det får vi ikke point for. Vi får ikke stil-point for at spille flot for så havde vi haft flere point.

Det eneste vi kan og skal forholde os til og som er de rene facts det er tabellen og den lyder aldrig. Vi er ikke bedre og det er nok det første vi skal og bør indse.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12650: 25 Mar 2012, 00:50 »

Nu vil jeg altså også lige give mit besyv med i denne diskussion, inden jeg drager til køjs.

Kenny Dalglish er en klubmand som få. Han ved hvad Liverpool står for, og jeg synes faktisk at hans tid som manager i L'pool har været positiv som helhed. Rent spillemæssigt synes jeg, at han har rykket jer på nogle fronter. I spiller til tider rigtig flot fodbold, og spiller modstanderen ud af banen. Afslutningsfasen er så et helt andet emne. Hold da op, hvor I brænder meget! Læste på et tidspunkt et statistik om, at I var det hold i PL som fik mindst udbytte af jeres tonsvis af chancer, og i tilmed ramte træværket som ingen anden. Afslutningsfasen er reelt set det vigtigste, når man skal skrabe point. Du kan spille nok så flot, og voldtage modstanderen spilmæssigt, men hvis man ikke får puttet læderkuglen i netmaskeren, jamen så får du jo ikke point, så enkelt er det jo. Men hvis vi skal se lidt nuanceret på det, så er der jo til tider mange positive facetter i jeres spil, selvom jeres effektivitet nu engang er og har været så dårlig på det seneste. Nu så jeg faktisk ikke kampen i mod Wigan i dag, men dem skal man jo slå, - ingen undskyldninger. Der er simpelthen ikke godt nok.

Kenny Dalglish har meget at tilføre holdet, i min optik. Han er, som førnævnt, en bundloyal klubmand, og hans passion og kærlighed til klubben skinner igennem, og det har rigtig meget at skulle have sagt i den daglige træning. Det er et stort mentalt boost for enhver spiller, når en træner er så topengageret. Men det mentale er ikke alt, slet ikke på dette niveau faktisk. Taktisk er han ikke nogen Mourinho, hvis I spørger mig, men han er heller ikke for sans og samling tilgengæld. Han har lavet nogle fejl, det medgiver jeg jer, men rent teknisk har jeres spil som helhed fungeret ganske udmærket.

Man taler ofte om chok-effekten, og den tror jeg faktisk også ofte på. Dog mener jeg, at det ville være en brøler af dimensioner, hvis man valgte at tage afsked med Kenny nu. Hvis man har andre visioner, så bør man tage afskeden til sommer, som mange af jer også fint påpeger. Så er det så spørgsmålet, - hvem tager man ind? Der er selvfølgelig en lang række topkompetente kandidater, som bestemt ikke ville afslå et jobtilbud fra en klub af den størrelse. Men jeg synes, at man virkelig skal træffe en velovervejet beslutning, hvis man ikke længere ønsker Dalglish ved roret. Det skal tilpasse klubbens visioner, da jeg ikke mener at man skal lave store revolutionerende ændringer i Liverpool. Klubben har et yderst solidt fundament at stå på, men der skal ske noget, hvis man har langsigtede ambitioner om, at blive et dominerende tophold i engelsk- og europæisk sammenhæng igen, - og det ved vi alle vel at klubben besidder disse visioner og fremtidsdrømme.

DeBuur
Manager

« Svar #12651: 25 Mar 2012, 15:28 »

Hvad skulle vi kunne vinde ved at lade KD gå nu ?

Liverpool kommer ikke i CL næste år - vi har kun FA-cuppen at gå efter i denne sæson.

Hvis ejerne overvejer at stoppe med KD så bliver det efter sæsonen - hvor vi så skal ud og finde en manager der kan føre os tilbage i top 3 i PL.

Men hvem kan det ?

Frank De Boer fra Ajax kunne være en mulighed - men er han parat til det og vil han kunne magte den enorme pres der er i PL fra fans og ikke mindst pressen.

Mancini kunne være en mulighed hvis han kikser med Man City og dermed ryger på porten i City

Brendan Rodgers er bestemt en mulighed, han har et koncept og det kunne sagtens overføres og forfines i Liverpool.
Liverpool bør IMO satse på en ny forretnings plan, målet bør være at vi i løbet af 3-5 sæsoner kan komme tilbage til den absolutte top i PL

Forretningen skal moderniseres, vi har et brand og det skal udvides endnu mere

Anfield Road bør blive til Anfield Road nr 2 - Liverpool skal ud og investere i et nyt Stadion...

Liverpool skal være førende på talent udvikling

Liverpool har en trup som løbende skal udskiftes - det kommer til at tage 2-3 sæsoner og vi er hæmmet af at vi ikke kan vælge spillere fra første hylde - vi skal med andre ord ud og hente talentfulde spillere som kan udvikles.

Jeg håber Liverpool vil begynde at kigge lidt mere i Hollandsk Fodbold og gerne i Ajax.

Downing, Henderson og Adam er spillere som vi kan beholde idet de har potentiale til mere.

Kuyt og Maxi bør sælges i næste vindue de er dyre og de har toppet.

Bellamy lever åbenbart med hans rolle som joker og trup spiller fortsætter det så er han klart en spiller vi skal beholde.

Carragher eller MR. Liverpool, han er ganske enkelt ikke god nok mere håber klubben bruger ham fremover i en eller anden rolle og måske kan han have en enkelt sæson mere i sig.

Flanagan, Robinson, Coates, Shelvey, Spearing og Kelly det er spillere som i de næste sæsoner skal slå igennem, sker det ikke så skal de væk fra klubben.

Steven Gerrard holder ikke mange år endnu - derfor skal Liverpool ud og finde en spiller der har potentiale til at erstatte Gerrard - det bliver svært - det bliver dyrt men det skal gøres.

Navne som Eriksen og Götze så jeg gerne i Liverpool - men når vi nu ikke kan få dem så kunne det være vi skulle prøve at satse på at hente Nuri Sahin i Real Madrid og kunne vi fiske en Sami Khedira samtidig ville det være super.

Fernando Gago er ligeledes en mulighed - jeg mener ikke han har toppet og han har brug for et klub skifte for at få gang i karrieren igen.

YNWA

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12652: 27 Mar 2012, 18:57 »

http://www.youtube.com/v/PMZlH14swjM&feature=g-all-lik&context=G24e9e88FAAAAAAAAAAA

Meget kan man sige om den mand, men hold kæft hvor er han en fantastisk fodboldspiller!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Risom
Manager

« Svar #12653: 27 Mar 2012, 19:26 »

http://www.youtube.com/v/PMZlH14swjM&feature=g-all-lik&context=G24e9e88FAAAAAAAAAAA

Meget kan man sige om den mand, men hold kæft hvor er han en fantastisk fodboldspiller!
Ja en fremragende fodboldspiller. Håber han vil vise os mange flere gode ting som i klippet!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

HansenLFC
Gæst

« Svar #12654: 27 Mar 2012, 19:32 »

Enig.

Han er klasse og skal blive der mange år endnu, hvis det stod til mig Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #12655: 28 Mar 2012, 20:42 »

Enig.

Han er klasse og skal blive der mange år endnu, hvis det stod til mig Smiley

Det gør du heldigvis ikke  Tunge

Og han skal dælme til at koncentrere sig om spillet på banen hvis han skal blive hos os.

Der har jo været mere ballade med ham i denne sæson end godt spil.
For han kan jo godt så hvis fokus bliver rettet til det sportslige kan han blive en guldgrube for os.
Spørgsmålet er vel bare om han vil hvis der ikke sker noget drastisk til sommer mht til kvalitets sspillere fremfor kvantitet spillere.

Skipper
Gæst

« Svar #12656: 28 Mar 2012, 20:48 »

Syntes nu personligt altid at Suarez leverer en god præstation når han spiller.
Det er virkelig sjældent at noget går galt for ham og han er en fighter uden lige.
Alle problemerne udenfor banen, jo det var da irreterende, men mon ikke han har lært sin lektie.
Så kan ikke se hvorfor vi ikke skulle forlænge med ham, og så hvis Real Madrid eller PSG vil købe ham, så må de jo bare diske op med endnu flere penge.

Og nu har han lige sagt han elsker det i Liverpool og gerne vil forlænge sin kontrakt, og har da også læst et sted at de er gået til kontraktforhandling er med ham. Så mon ikke han bliver et år endnu Opstemt

PhilipFlink
Manager

« Svar #12657: 28 Mar 2012, 20:55 »

Syntes nu personligt altid at Suarez leverer en god præstation når han spiller.
Det er virkelig sjældent at noget går galt for ham

Det er ikke fordi jeg vil komme ind og provokere på nogen måde Smiley

Men det er godt du skriver personligt, for så kan man ikke rigtig kommentere på det, udover at sige jeg er meget uenig Wink Synes han har mange svingninger i sine præstationer..

Det der med at noget "går galt" for ham, synes jeg også er mærkeligt Smiley Alle angribere, selv de bedste, brænder chancer.. Men synes bare Suarez brænder mere end de fleste.. Det vil jeg da sige der var noget der gik galt for ham.. Desuden synes jeg i mange kampe, hvor han aaaaaaaaaaaltid prøver at komme forbi hans markør hvor han måske kun kommer forbi 3/10 gange.. Hvor der mange gange er bedre muligheder for at spille bolden Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #12658: 28 Mar 2012, 22:01 »

Ikke for at provokere men det lykkedes dig da udemærket at kommentere?  Huh

OT: Det første du skriver med at du syntes han har mange svingninger, kan jeg ikke følge da jeg altid syntes han gør sidst bedste. Måske lige med undtagelse af sidst i nogle kampe hvor tingene bare ikke var gået liverpools vej. Men udover det tror jeg ikke vi kan blive enige.

Det med: "Går galt" vil jeg godt tag i mig igen, det var ikke det helt rigtige udtryk. Selvfølgelig er der gange hvor driblingen ikke lige gik, og alt for ofte gange hvor bolden rammer en stolpe eller andet. Suarez kommer bare tit med nogle lækkerier der enten gør vi kommer i en farlig position eller mindst får et hjørnespark ud af det (ikke at det er til meget hjælp), men ja "går galt" var et forkert udtryk.

verdenskrig
Manager

« Svar #12659: 29 Mar 2012, 10:38 »

Det er ikke fordi jeg vil komme ind og provokere på nogen måde Smiley

Men det er godt du skriver personligt, for så kan man ikke rigtig kommentere på det, udover at sige jeg er meget uenig Wink Synes han har mange svingninger i sine præstationer..

Det der med at noget "går galt" for ham, synes jeg også er mærkeligt Smiley Alle angribere, selv de bedste, brænder chancer.. Men synes bare Suarez brænder mere end de fleste.. Det vil jeg da sige der var noget der gik galt for ham.. Desuden synes jeg i mange kampe, hvor han aaaaaaaaaaaltid prøver at komme forbi hans markør hvor han måske kun kommer forbi 3/10 gange.. Hvor der mange gange er bedre muligheder for at spille bolden Smiley

Jeg synes bestemt godt Suarez kan have dage hvor han vil det hele FOR meget Smiley.. Og nogle gange så kan man også se at han spiller med en overtænd attitude. Det hæmmer naturligvis hans spil, men sådan er han nu engang som person, og det kan vi ikke ændre på..

Men til hans forsvar vil jeg sige at jeg hellere vil have en spiller som prøver 10 gange at gå forbi oppasseren, hvor det lykkes 3 gange, end at have en som ikke tør udfordre.
Suarez spillestil lægger op til at han laver mange fejl, men tilgengæld sætter han også sin modstander så tilpas mange gange hver kamp, og skaber farlige situationer at det opvejer det til fulde.. At lave fejl hører med til at være en dribler, men tør man ikke lave de fejl kan man i mine øjne ikke spille den rolle.

Derudover synes jeg det er EKSTREMT vigtigt at påpege, at når han endelig rammer en dag hvor ingenting lykkes, så leverer han en stenhamrende hård arbejdsindsats tilbage i banen. Hos Suarez er der ingen stjernenykker når han mister bolden, så løber han efter modstanderen og prøver at få den igen..

Jeg vil gerne erkende at hans afslutninger er der hvor han skal udvikle sig mest. Jeg synes hans største svaghed i afslutningsspillet er at han konsekvent uanset hvor han står, storset altid sparker med en stenhård vrist. Nogle gange ville det klæde ham bare at lægge bolden roligt i kassen med en behersket inderside. Som f.eks mod Wigan Smiley

I øvrigt synes jeg ikke du provokerer, det er fair nok du har din holdning om Suarez. Så længe din bror holder sig væk fra den her debat  Wink

Cool

Sider: 1 ... 842 843 [844] 845 846 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010