home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 875 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 53 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 840 841 [842] 843 844 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955018 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12615: 24 Mar 2012, 18:58 »

Forlegen Pinligt at tabe til Wigan - men jeg nægter at tro på at King kenny hænger i en tynd tråd - et skifte nu vil kun medføre uro i truppen og det eneste vi har tilbage i denne sæson er at vinde FA cuppen.

Vinder vi den har det været en god sæson omend spillet generelt har været middelmådigt.

Næste sæson er jeg derimod ikke sikker på at King Kenny står i front for liverpool - men hvem kunne vi så se som manager ?

YNWA

HansenLFC
Gæst

« Svar #12616: 24 Mar 2012, 18:59 »

Forlegen Pinligt at tabe til Wigan - men jeg nægter at tro på at King kenny hænger i en tynd tråd - et skifte nu vil kun medføre uro i truppen og det eneste vi har tilbage i denne sæson er at vinde FA cuppen.

Vinder vi den har det været en god sæson omend spillet generelt har været middelmådigt.

Næste sæson er jeg derimod ikke sikker på at King Kenny står i front for liverpool - men hvem kunne vi så se som manager ?

Jeg er helt enig i hele dit indlæg.

Jeg ser kun Kenny og Rafa som muligheder!

verdenskrig
Manager

« Svar #12617: 24 Mar 2012, 19:02 »

Hvis Chelsea beholder De Matteo eller henter en anden, og Wenger tager endnu en tørn i Arsenal så ville jeg da gerne se Swanseas træner hos os. Selvom vi ikke er så gode i øjeblikket, så må det alt andet lige være et skridt op for ham..

Jeg er i hvert fald meget vild med hans spillestil, og det kunne være spændende at give ham lov at indføre sådan et koncept hos os.. HVIS altså at Kenny ikke vil mere Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #12618: 24 Mar 2012, 19:05 »

Rafa den mand er rød!

http://www.youtube.com/v/WRllRTMU51s

Så smukt, Rafa skal tilbage en gang!!

PhilipFlink
Manager

« Svar #12619: 24 Mar 2012, 19:08 »

Enig..
Enhver idiot ved at Dalglish hænger i en tynd tråd og nok ikke holder sæsonen ud medmindre vi vinder Fa Cuppen. Hvad vi skal bruge nogle odds til har jeg meget svært ved at se.. De fortæller intet man ikke ved i forvejen.

Haha Opstemt

HansenLFC
Gæst

« Svar #12620: 24 Mar 2012, 19:09 »

Haha Opstemt

Styr din bitterhed, fordi du tabte på oddset og find din egen klubtråd.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12621: 24 Mar 2012, 19:10 »

I bliver nød til at skifte Dalglish ud. Sorry to say.

Jeg ved, han er et stort klubikon, men hans præg på holdet er sat. I tænker for meget over, at det er Dalglish, der træner jer. Det er nemt at være bagklog, men jeg har længe ment, at det var en fejl at fortsætte med ham som træner. Jeg håber lidt, at Chelsea kigger på Liverpool lige nu, og derved ikke lader Di Matteo fortsætte med Chelsea efter sommerferien. Sådanne typer er gode til at overvinde en svær periode ovenpå en trænerfyring, men når den chokeffekt så er væk, skal man søge efter en ny træner. Det er i hvert fald min mening om det at hyre et stort klubikon som træner.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12622: 24 Mar 2012, 19:10 »

Styr din bitterhed, fordi du tabte på oddset og find din egen klubtråd.

Der var lidt bitterhed til at starte med, men nu er det gået over til at være lidt sjovt Opstemt
Jeg må skam befinde mig i alle de klubtråde jeg vil Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #12623: 24 Mar 2012, 19:12 »

Der var lidt bitterhed til at starte med, men nu er det gået over til at være lidt sjovt Opstemt
Jeg må skam befinde mig i alle de klubtråde jeg vil Wink

Man bør ligeledes vælge sine ord med omhu når man omtaler klubber, spillere eller fans af andre klubber, da vi ikke vil tillade unødig provokation af rivaler. Drillerier af andre klubber bør derfor ske i egen klubtråd, og ikke modstanderens.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12624: 24 Mar 2012, 19:14 »

Man bør ligeledes vælge sine ord med omhu når man omtaler klubber, spillere eller fans af andre klubber, da vi ikke vil tillade unødig provokation af rivaler. Drillerier af andre klubber bør derfor ske i egen klubtråd, og ikke modstanderens.

Hvor skulle jeg vælge mine ord med omhu Smiley?
 Hvor provokere jeg? ingen steder Smiley så du kan finde nok så mange retningslinjer Opstemt

HansenLFC
Gæst

« Svar #12625: 24 Mar 2012, 19:15 »

Hvor skulle jeg vælge mine ord med omhu Smiley?
 Hvor provokere jeg? ingen steder Smiley så du kan finde nok så mange retningslinjer Opstemt

Haha Opstemt

PhilipFlink
Manager

« Svar #12626: 24 Mar 2012, 19:16 »

Hvad har det med at provokere? Jeg skrev det til det VK skrev, ikke til resultatet idag, eller jeres situation Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #12627: 24 Mar 2012, 19:18 »

Hvad har det med at provokere? Jeg skrev det til det VK skrev, ikke til resultatet idag, eller jeres situation Smiley

Jeg ser bare ikke noget sjovt i det Verdenskrig skriver. Andet end only lol fra din side!

PhilipFlink
Manager

« Svar #12628: 24 Mar 2012, 19:19 »

Jeg ser bare ikke noget sjovt i det Verdenskrig skriver. Andet end only lol fra din side!

Synes bare det er sjovt som han altid skal være den hårde type Wink brugen af ordet "idiot" osv Wink Grinte lidt da jeg læste det, så det satte jeg bare herind, i stedet for at starte en mærkelig diskussion .. Som du så har startet nu ..

HansenLFC
Gæst

« Svar #12629: 24 Mar 2012, 19:21 »

Synes bare det er sjovt som han altid skal være den hårde type Wink brugen af ordet "idiot" osv Wink Grinte lidt da jeg læste det, så det satte jeg bare herind, i stedet for at starte en mærkelig diskussion .. Som du så har startet nu ..

De sidste 10 indlæg er så postet fordi du postede dit indlæg i forkerte tråd Flink!

Sider: 1 ... 840 841 [842] 843 844 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010