Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23488
0 Brugere, 1008 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatavarnam
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 37 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
841
842
[
843
]
844
845
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1955274 gange)
PhilipFlink
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #12630:
24 Mar 2012, 19:22 »
Citat af: HansenLFC 24 Mar 2012, 19:21
De sidste 10 indlæg er så postet fordi du postede dit indlæg i forkerte tråd Flink!
Det synes jeg ikke
Synes det er relevant til at de fleste tilhængere ser ham blive, hvor i mod "eksperter" ser ham til at blive fyret.. Og sørme om Jakob ikke også skrev noget med at han skulle ud bagefter
Bare hvordan den her ene kamp mod et bundhold har rykket i oddsene på at han ryger.. At ikke alle ser det som ligemeget, at de taber disse kampe
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Yessir
Manager
«
Svar #12631:
24 Mar 2012, 19:27 »
Citat af: verdenskrig 24 Mar 2012, 18:04
I øvrigt tvivler jeg på at jeg nogensinde får rejsning igen, efter at have set Pepe Reina stå på mål i denne sæson.. For mere ligegyldigt og ustabilt målmandsspil, totalt blottet for alt hva der hedder aggressivitet, mod, og tro på egne evner, skal man da lede længe efter.
Lev Yashin må vende sig i graven over at se det.
Edit: TheX
.. Jeg orker ikke at være sur...
Selv Bruce Grobbelaar sidder og tænker at han stod bedre under sin matchfixing karriere..
HansenLFC
Gæst
«
Svar #12632:
24 Mar 2012, 19:28 »
Citat af: Thierry_Henry12 24 Mar 2012, 19:22
Det synes jeg ikke
Synes det er relevant til at de fleste tilhængere ser ham blive, hvor i mod "eksperter" ser ham til at blive fyret.. Og sørme om Jakob ikke også skrev noget med at han skulle ud bagefter
Bare hvordan den her ene kamp mod et bundhold har rykket i oddsene på at han ryger.. At ikke alle ser det som ligemeget, at de taber disse kampe
Sjovt det er alle andre som ser ham ude. Træner fyringer er ikke vejen frem, derimod tid, er vejen frem.
Jeg har masser tålmodighed, ellers er mulighederne mange for at skifte klub. Det så moderne at holde med dem som vinder.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #12633:
24 Mar 2012, 19:31 »
Den eneste der er lol herinde, er dig, Hansen
Og det er satme sørgeligt at se. Men på den anden side, hvad kan man regne med, når man starter med Flanagan, Henderson, Spearing, Downing og Kuyt? Lige oveni at Reina egentligt heller ikke er specielt god mere og Carragher egentligt heller ikke har så meget at gøre på det niveau mere. Liverpool hører ikke til på det niveau her og jeg kan ingen anden udvej se end at fyre Dalglish, som jeg dog kan se, nyder stor opbakning i nogle kredse. Jeg synes overhovedet ikke, at han er det, der skal til.
HansenLFC
Gæst
«
Svar #12634:
24 Mar 2012, 19:32 »
Citat af: Riis 24 Mar 2012, 19:31
Den eneste der er lol herinde, er dig, Hansen
Og det er satme sørgeligt at se. Men på den anden side, hvad kan man regne med, når man starter med Flanagan, Henderson, Spearing, Downing og Kuyt? Lige oveni at Reina egentligt heller ikke er specielt god mere og Carragher egentligt heller ikke har så meget at gøre på det niveau mere. Liverpool hører ikke til på det niveau her og jeg kan ingen anden udvej se end at fyre Dalglish, som jeg dog kan se, nyder stor opbakning i nogle kredse. Jeg synes overhovedet ikke, at han er det, der skal til.
Tak Riis.
Hvorfor høre de ikke til?
Hjernedødt at begynde at fyre nogen midt i en sæson hvor der kun pt. er en vigtig kamp tilbage.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #12635:
24 Mar 2012, 19:37 »
Hvorfor de ikke hører til på det niveau, som de spiller på? Fordi det er direkte patetisk at se på det, som de leverer lige for tiden og de - på trods af det mandskabet - altså har mere talent end det, som de viser. Det er vel klart for enhver.
Synes jeg overhovedet ikke, at det er. Synes ikke Dalglish er i stand til at administrere taktikken og generelt laver mange underlige ting, som virker uforstående ting for mig. Synes på ingen måde at han har det trænerfaglige niveau, som skal til for at stå i spidsen for Liverpool - han har så meget andet, men jeg mener ikke, at det vejer op for det.
HansenLFC
Gæst
«
Svar #12636:
24 Mar 2012, 19:47 »
Flanagan er ung og man kan sige manden er 3. valg. Hvor meget kan man lige forlange? Kelly og Johnson er skadet og derved hives han op og gør det nu ganske fornuftigt. Henderson er ung og har bestemt ikke slået igennem det kan vi være helt enige omkring, men synes nu han til tider vise et godt nivaeu, men ung og for ustabil som hele holdet. Spearing gør det da over al forventning, manden han laver alle de defensive opgaver, men er jo også langt tilbage i køen når der skal sættes hold. Men med Adam ude resten af sæsonen og Lucas ligeså, ja så begynder det jo altså at ramme på breden. Downing synes jeg får alt for meget kritik iforhold til hans indsats, manden levere ofte rigtig dygtige indlæg men med det mini angreb vi atter en gang stiller med, så er der altså ikke mange til at vinde boldene som bliver slået i feltet. Jeg håber også selv at Kuyt kører på sidste sæson i Liverpool, uden tvivl og også ringe indsats idag. Men manden har været vigtig tidligere og gjort sin pligt, men tiden er inde til han må videre.
Igen jeg ser ikke trænerfyring som vejen frem og det gør jeg sjælent. Vi står lige nu foran en masse "ligegyldige kampe". Det er jo en umulig opgave han står overfor, spillerne er sikkert sådan lidt lala og rammer modgangen først, så ofres der jo ikke det sidste, når kampene ikke rykker det store. Spillerne har fejlet langt hen af vejen, men i knald eller fald kampene har han jo været genial til at sætte dem op. Vi har trods alt slået Stoke x 2, Chelsea, City, United ud i pokal turneringerne i denne sæson. I mine øjne ligger den vigtigste kamp altså der vi har været bedst, derfor ingen grund til at skifte ud på den front. Til sommer kan man så finde ud af om der skal nappes en sæson mere eller en anden skal tage over.
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #12637:
24 Mar 2012, 20:17 »
Det positive er da at vi bidrager til spændingen i bunden. Jeg ser ingen grund til at fyre Dalglish, manden skal nok få os tilbage til toppen - bare ikke i år. Vi vinder et trofæ i år, måske to. Det er bedre end sidste år det er fremskridt.
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
verdenskrig
Manager
«
Svar #12638:
24 Mar 2012, 20:36 »
Citat af: Jakob E 24 Mar 2012, 19:10
I bliver nød til at skifte Dalglish ud. Sorry to say.
Jeg ved, han er et stort klubikon, men hans præg på holdet er sat. I tænker for meget over, at det er Dalglish, der træner jer. Det er nemt at være bagklog, men jeg har længe ment, at det var en fejl at fortsætte med ham som træner. Jeg håber lidt, at Chelsea kigger på Liverpool lige nu, og derved ikke lader Di Matteo fortsætte med Chelsea efter sommerferien. Sådanne typer er gode til at overvinde en svær periode ovenpå en trænerfyring, men når den chokeffekt så er væk, skal man søge efter en ny træner. Det er i hvert fald min mening om det at hyre et stort klubikon som træner.
Du har måske ret Jakob. Men jeg vil ikke skrive " Dalglish raus" for det fortjener han ikke.. Når jeg tænker på hva han har gjort for os i tidens løb ( Stor spiller, hans enorme støtte til de efterladte efter Hillsborough, hans trænerkarriere efter han var aktiv) så er det simpelthen respektløst at svine ham til. Jeg VÆMMES ganske enkelt ved den tone Dalglish bliver omtalt i, på Liverpools danskerforum. De fleste Spillere kommer og går, og er sgu i sidste ende glade hvis bare de får deres penge.
Men her taler vi om en mand som har viget sit liv til den klub som jeg og mange andre holder af og med. Ingen vil det her mere end ham, og det er mig ganske enkelt en gåde at hans enorme entusiasme og status ikke smitter af på holdet..
Jeg betvivler en del af vores spilleres motiavation, for den måde vi har spillet på siden nytår har ganske enkelt været en ren skandale i perioder.. Jeg vil hellere skifte mere ud på holdet, og beholde Dalglish som det ser ud nu!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
HansenLFC
Gæst
«
Svar #12639:
24 Mar 2012, 20:37 »
Citat af: verdenskrig 24 Mar 2012, 20:36
Du har måske ret Jakob. Men jeg vil ikke skrive " Dalglish raus" for det fortjener han ikke.. Når jeg tænker på hva han har gjort for os i tidens løb ( Stor spiller, hans enorme støtte til de efterladte efter Hillsborough, hans trænerkarriere efter han var aktiv) så er det simpelthen respektløst at svine ham til. Jeg VÆMMES ganske enkelt ved den tone Dalglish bliver omtalt i, på Liverpools danskerforum. De fleste Spillere kommer og går, og er sgu i sidste ende glade hvis bare de får deres penge.
Men her taler vi om en mand som har viget sit liv til den klub som jeg og mange andre holder af og med. Ingen vil det her mere end ham, og det er mig ganske enkelt en gåde at hans enorme entusiasme og status ikke smitter af på holdet..
Jeg betvivler en del af vores spilleres motiavation, for den måde vi har spillet på siden nytår har ganske enkelt været en ren skandale i perioder.. Jeg vil hellere skifte mere ud på holdet, og beholde Dalglish som det ser ud nu!
Smukke ord VK selvom du er en hård type.
Jeg er 110% enig!
verdenskrig
Manager
«
Svar #12640:
24 Mar 2012, 20:46 »
Hansen
.. Vi kan jo ikke alle være "Flink"e og svigermors drøm
Men noget andet jeg også har bidt mærke i, er at vi overordnet set gennem hele 2011 spillede pisse god fodbold.. Jeg har ikke tal på hvor mange gange vi i efteråret nærmest spiller modstanderen baglæns ud af Liverpool på hjemmebane, men bare ikke kan putte den fordømte bold i nettet. Det var jo helt surrealistisk i perioder, og igennem sæsonen har vi ramt træværket omkring 24 gange mener jeg det er. Det er jo helt og holdent Dalglish som ramte plet med sine taktikker her. Jeg synes også han har haft sine dårlige dage, og er bestemt ikke enig i alt han laver. Kunne for eksempel godt tænke mig at han ikke ventede så længe med at skifte ud altid.
Men i foråret, og efteråret spillede vi altså i mine øjne god fodbold i de fleste kampe. Plus at vi altså har vundet et trofæ.
Derudover har vores vigtigste offensive kort Suarez været ude i en lang række kampe med karantæne, plus vores defensive ankermand Lucas har været langtidsskadet. To vitale spillere. Gad godt se Arsenal klare sig så længe uden RVP og Song som eksempel.
Lige nu og her er det hele helt til rotterne, men jeg tror også det passer meget godt med det du siger Hansen ( Manglende motivation hos spillerne)...
Selvfølgelig skal Dalglish kunne motivere sine spillere, men burde man ikke også kunne forlange at topprofessionelle spillere kan motivere sig selv? Men motivationen har ENORMT meget at sige.. I sæsonen hvor vi vandt CL var vi 30 point fra Chelsea mener jeg det var. Lidt af en kontrast.
Ingen tvivl om at Fa Cuppen fylder ekstremt meget hos spillerne her og nu, og det koster i ligaen som alligevel er tabt.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #12641:
24 Mar 2012, 21:03 »
Citat af: verdenskrig 24 Mar 2012, 20:36
Jamen det er sikkert rigtigt nok, men altså man skal også videre. Man skal fremme sin klub så godt, man kan. Jeg går ud fra at Liverpool-fansne herinde selvfølgelig vil Liverpool det bedste, og hvis det ikke bliver med Dalglish, jamen så må han altså ud af vagten. Også selv om han er en stor legend, engageret og en ægte klubmand. Hvis han ikke kan forløse Liverpools potentiale, hvilket jeg personligt ikke mener, han kan, ja så må han fyres. Ingen vej udenom. Han var god i starten, og den chok-effekt som jeg snakkede om i mit forrige indlæg, udnyttede han til fulde, men nu har dagligdagen altså indmeldt sig igennem et længere stykke tid, og hvis vi havde nulstillet tabellen ved årsskiftet, så havde Liverpool ligget under stregen.
Jeg er nok enig i, at det ikke skal være nu, men jeg mener, at det er en forkert beslutning, hvis Kenny Dalglish stadig er træner i Liverpool efter sommerferien.
Zone 43
Manager
«
Svar #12642:
24 Mar 2012, 21:11 »
Citat af: verdenskrig 24 Mar 2012, 20:46
Selvfølgelig skal Dalglish kunne motivere sine spillere, men burde man ikke også kunne forlange at topprofessionelle spillere kan motivere sig selv?
Alene det at kunne repræsenterer en af Englands og Europas største tradionsklubber, bør være motivation nok til at yde en 100%'s indsats hver weekend.
Som situationen er nu må motivationen være, at sikre sig på næste sæsons holdkort, og en triumf i FA Cuppen naturligvis også.
Hvorvidt om KD skal væk eller ej, nu eller til sommer, skal jeg lade være usagt, for jeg er lidt splittet der. Men noget skal der ske, primært i offensiven, hvor der skal ske nogen forandringer og noget konkret for hvordan man skabe spillet og chancerne på den sidste 1/3-del af banen. For det hjælper ikke alverden at have to dyrtindkøbte, gymnasie elever der dårligt kan tage fem på højrefoden og en pose blandede bolsjer til at skulle stå for at skabe noget uden en konkret plan.
Defensivt ser det ganske fint ud, hvilket også kan ses i stillingen, hvor kun 2x Manchester har indkasseret færre mål.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
-LFC-
Manager
«
Svar #12643:
24 Mar 2012, 21:16 »
Citat af: HansenLFC 24 Mar 2012, 18:59
Jeg er helt enig i hele dit indlæg.
Jeg ser kun Kenny og Rafa som muligheder!
Er efterhånden også enig i, at det vil være selvmord at fyre Dalglish når vi bare har FA Cuppen at fokusere på, selvom jeg synes det vi leverer i PL i øjeblikket er en decideret kæmpeskandale, så er den fugl fløjet og vi kan jo være ligeglade med om vi når en EL-plads, da vi har sikret det og CL er ude af rækkevidde. Er meget i tvivl om Dalglish, synes det er en skandale at nogen omtaler ham som de gør, han ofrer liv og sjæl for denne klub og som VK bemærker, så er hans entusiasme og indlevelse fantastisk og en kæmpe gåde, at det ikke påvirker holdet mere.
Jeg ser tværtimod vores trup som for dårlig og lidt forkert sammensat. Jeg håber, at der kommer nogen kloge løsninger på bordet til sommer, for vil være ked af at starte næste sæson med præcis samme trup som vi har nu. Der skal skiftes et par af overflødighederne ud og nogen af de gamle drenge kører altså også på sidste omgang.
Jeg stoler stadig på Kenny. Synes den vej han gerne vil trække Liverpool i er den rigtige, men de spillere han har hentet til det, er jeg stadig i tvivl om. Men hvis Kenny ryger, så må jeg erklære mig lodret uenig med dig Hansen? Hvorfor i alverden vil du have Rafa tilbage? Jeg har meget respekt for Rafa og det han udrettede i de seks år han var her, men han er nok den sidste der kan bringe noget nyt til Liverpool.
verdenskrig
Manager
«
Svar #12644:
24 Mar 2012, 21:24 »
Citat af: Jakob E 24 Mar 2012, 21:03
Jamen det er sikkert rigtigt nok, men altså man skal også videre. Man skal fremme sin klub så godt, man kan. Jeg går ud fra at Liverpool-fansne herinde selvfølgelig vil Liverpool det bedste, og hvis det ikke bliver med Dalglish, jamen så må han altså ud af vagten. Også selv om han er en stor legend, engageret og en ægte klubmand. Hvis han ikke kan forløse Liverpools potentiale, hvilket jeg personligt ikke mener, han kan, ja så må han fyres. Ingen vej udenom. Han var god i starten, og den chok-effekt som jeg snakkede om i mit forrige indlæg, udnyttede han til fulde, men nu har dagligdagen altså indmeldt sig igennem et længere stykke tid, og hvis vi havde nulstillet tabellen ved årsskiftet, så havde Liverpool ligget under stregen.
Jeg er nok enig i, at det ikke skal være nu, men jeg mener, at det er en forkert beslutning, hvis Kenny Dalglish stadig er træner i Liverpool efter sommerferien.
Selvfølgelig vil jeg Liverpool det bedste.. Det ville alle Liverpool fans nok.. Og hvis jeg bombesikkert kunne sige at det ville blive bedre uden Dalglish, så ville jeg også overveje kraftigere om han ikke burde fyres..
Men jeg tror stadig på at Dalglish er den rette for os. Vi var pisse gode i det første år med Kenny, og det kan simpelthen ikke passe at vi skal fyre ham fordi vi nu er inde i en dårlig periode. Den slags sker for alle klubber, og det er netop her man i mine øjne skal vise sig tålmodig.
Jeg gider ikke at Liverpool ender som Chelsea, der fyrer deres træner så snart der er den mindste modgang. Det er ikke den vej jeg vil have Liverpool til at gå. Jeg så gerne at vi holdt fast i Kenny nu, og under alle omstændigheder giver ham sæsonen ud.
Så kan vi altid diskutere til sommer hvordan og hvorledes, men at fyre en træner på nuværende tidspunkt ville simpelthen være så komplet idiotisk.
Sider:
1
...
841
842
[
843
]
844
845
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »