home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:24:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 22:07:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  0 Brugere, 697 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 328 329 [330] 331 332 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2132879 gange)
Iloveme
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4935: 16 Aug 2009, 21:51 »

Er enig med stort set alt hvad du siger LFC.. Jeg mener dog, at det er carra der begår fejlen da de støder sammen .. Man kan se at han kigger på Skrtel og han kan se at han vil heade bolden væk .. Og det er et tåbeligt frispark han laver da de scorer til 2-1!
Samtidig mener jeg ikke at torres er bestået (og gerrard).. Hans førsteberøringer og driblinger var pivringe.. Han søgte overhovedet ikke inde i feltet når der kom et indlæg, men stod helt stille eller så var han slet ikke inde i feltet!..Gerrard og torres skal spille godt før at vi spiller godt og det så man tydeligt i dag!
Men en helt anden ting som jeg synes vi har manglet i den tur johnson tager, hvor vi får straffe! Kan ikke mindes Arbeloa gøre sådan noget (vil spille den tilbage til carra, som spiller den tilbage til reina)..

BENAYOUN er en rigtig vigtig del for os.. Kun fordi han er en intelligent spiller og vælger næsten altid det rigtige og så er han faktisk undervurderet mht dribling! Hvis han ikke starter med ham inde i næste kamp ved jeg ikke hvad !

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

verdenskrig
Manager

« Svar #4936: 17 Aug 2009, 13:28 »

http://www.bold.dk/nyt/Benitez-raser-mod-dommeren

Benitez hold nu KÆFT din kæmpe torsk.. Det er da helt utroligt, dit hold spillede som en pose nødder, og vi skabte NADA udover det straffespark, og så sidder du gudhjælpe mig og kritisere dommeren i stedet for dit hold..

Jesus christ, dommeren gjorde det fint, jeg mener ikke der var en finger at sætte på hans præstation!!

Jeg syntes det er trættende hvis Benitez skal begynde at køre samme stil som Ferguson, for hold kæft det er kvalmende crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4937: 17 Aug 2009, 13:56 »

Ikke for at forsvare Benitez, men jeg mener nu at straffesparket på Voronin var ret tydeligt.

verdenskrig
Manager

« Svar #4938: 17 Aug 2009, 14:01 »

altså jeg kan ikke engang huske situationen, så så tydeligt har det nok heller ikke været Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4939: 17 Aug 2009, 14:15 »

Altså, når jeg siger det er tydeligt, så er det naturligvis klokkeklart. Tunge

Det kan ses efter 7:40 i denne video: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/3214126/ og især på den 3. replay kan man se at han bare brager direkte i ryggen på Voronin uden forsøg på at spille bolden overhovedet.

De engelske kommentatorer på Sky Sports var heldigvis også enig med mig Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #4940: 17 Aug 2009, 14:21 »

Kæft den tænkte jeg slet ikke på som et straffe Grin.. Jeg kan huske at jegråbte og skreg over at idioten slet ikke afsluttet, så har helt misset at han faktisk blev skubbet Opstemt

Men når det så er sagt, så kan jeg simpelthen ik se hva man får ud af at kritisere dommeren... Havde han set det ordentligt havde han fløjtet det jo.. Jeg savner bare at han fremhæver det hans hold har lavet, frem for dommeren Smiley

For det er ikke dommeren der skal vinde guld for os Wink

Cool

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #4941: 17 Aug 2009, 14:21 »

Altså, når jeg siger det er tydeligt, så er det naturligvis klokkeklart. Tunge

Det kan ses efter 7:40 i denne video: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/3214126/ og især på den 3. replay kan man se at han bare brager direkte i ryggen på Voronin uden forsøg på at spille bolden overhovedet.

De engelske kommentatorer på Sky Sports var heldigvis også enig med mig Wink
Der er jo kæmpe straffe, det er tydeligt at se  Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4942: 17 Aug 2009, 14:25 »

Jeg savner bare at han fremhæver det hans hold har lavet, frem for dommeren Smiley

For det er ikke dommeren der skal vinde guld for os Wink

Enig - det var en temmelig sløj indsats Liverpool leverede i går.

patrick J
Manager

« Svar #4943: 17 Aug 2009, 15:13 »

Midterforsvaret sejlede jo også rundt! Men er dommeren/linjevogteren også blind?

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #4944: 17 Aug 2009, 15:20 »

Hele vores hold sejlede jo!

at vi var så ringe bagudtil skyldes jo lige så meget at vi INTET spil havde fremad banen.. Gerrard mistede hver anden bold, Torres vadede rundt i kuglen, og mistede den også hele tiden, og Babel var bare en stor skandale og havde vel ikke en eneste god aktion i hele hans tid på banen!

Det er skræmmende så ringe vi var!

Cool

patrick J
Manager

« Svar #4945: 18 Aug 2009, 20:32 »

Nogen der kender noget til denne gut, som vi lige har købt: http://www.goal.com/en/people/greece/9393/sotiris-kyrgiakos

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #4946: 18 Aug 2009, 21:02 »

Overhovedet ikke, men hvor ligner det bare SÅ meget Benitez at købe sådanne random spillere. Nogle der kun næsten har klasse til at begå sig på det niveau.

Vuelve la ilusión

-LFC-
Manager

« Svar #4947: 18 Aug 2009, 21:07 »

Mærkeligt køb. Aner ganske enkelt ikke hvem han er. Håber han kan noget, men det var sgu da underligt.

verdenskrig
Manager

« Svar #4948: 18 Aug 2009, 21:11 »

Han er i hvertfald et stort brød Grin.. Men har nu ik lige de store forventninger til ham Peace

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #4949: 18 Aug 2009, 22:13 »

Så forleden at det var Ryan Showcross (stav), i var ude efter, da Agger og Skrtel (og Carragher?) var (små)skadet, så det kommer ikke bag på mig, at i henter en mand til forsvaret. Spørgsmålet er så om hvem der sælges næste gang fra midterforsvaret, for de er næppe alle ude på samme tid, og de vil vel næppe tilfreds med en plads på bænken eller tribunen.. Der kunne man så have brugt en ungdomsspiller. Hobbs?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 328 329 [330] 331 332 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010