|
Iloveme
|
|
Nu er det jo også begrænset hvad han har at handle for .. Mener jeg læste et sted at han havde 2 mio£ tilbage..
|
|
|
|
|
|
You'll never walk alone (L)
- Liverpool er mit liv
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Ja han har kun 13 millioner at handle for..Det står på Onside  Fuck de skide amerikanere!
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
tonsborg
|
|
Ja men det var vist til en forsvar spiller er der blevet snakket om
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iloveme
|
|
Ja han har kun 13 millioner at handle for..Det står på Onside  Fuck de skide amerikanere! Ja! de er fucking til grin !!
|
|
|
|
|
|
- Liverpool er mit liv
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Endnu en grund til at hade USA  .. Kan de to emhætter ikke snart fucke af.. Helt ærlig, det kan da ikke være rigtigt at vi skal være tjent med sådanne fuldtids konkursramte Mc'd fanatikere!. Fjern dem, skyd dem, sælg dem til Uganda gør noget
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
jemil
|
|
Der går rigtig mange rygter på internettet om, at Benitez er stormet ud af Liverpool. Ifølge rykterne overtog Sammy Lee så dagens træning. Nogle bettingsites har lukket for at man kan spille på Benitez som første manager ud, og Benitez' forhold til amerikanerne forstærker måske også bare rygterne endnu mere?
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Der går rigtig mange rygter på internettet om, at Benitez er stormet ud af Liverpool. Ifølge rykterne overtog Sammy Lee så dagens træning. Nogle bettingsites har lukket for at man kan spille på Benitez som første manager ud, og Benitez' forhold til amerikanerne forstærker måske også bare rygterne endnu mere?
Damn  Alligevel rimelig dramatisk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Så vidt jeg er orienteret har de på Sky Sports afkræftet disse rygter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iloveme
|
|
VIGTIGT! 1-0 efter 4 min .. og united er bagud, men vi ved jo alle at de nok skal hive den hjem alligevel.. Er der andre der ser den? 
|
|
|
|
|
|
- Liverpool er mit liv
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Arh mon dog...  Det lyder lige lidt FOR dramatisk imo.  Benitez er for professionel til sådan noget, hvis jeg kender ham ret.  Til kampen: Smukt med en 2-0 føring og United er bagud. Lækkert!  Torres og Glen Johnson er spillerne bag de to mål. Typisk Torres-mål og et nærmest saksespark efter hjørne af Johnson. Arbeloa er jo allerede glemt, fandme fantastisk, at Real Madrid købte ham. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iloveme
|
|
Arh mon dog...  Det lyder lige lidt FOR dramatisk imo.  Benitez er for professionel til sådan noget, hvis jeg kender ham ret.  Til kampen: Smukt med en 2-0 føring og United er bagud. Lækkert!  Torres og Glen Johnson er spillerne bag de to mål. Typisk Torres-mål og et nærmest saksespark efter hjørne af Johnson. Arbeloa er jo allerede glemt, fandme fantastisk, at Real Madrid købte ham.  Der er jo klasser forskel på Johnson og Arbeloa ! Hvilken start han har fået ..
|
|
|
|
|
|
- Liverpool er mit liv
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
3-0! Dirk Kuyt  Og United er stadig bagud, de er inde i overtiden  EDIT: UNITED TABTE 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|