home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:24:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 22:07:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  0 Brugere, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 326 327 [328] 329 330 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2133480 gange)
RMFC
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #4905: 08 Aug 2009, 19:15 »

Kæft jeg glæder mig til, at vi præsenterer Aquilani. Han kommer til at blive gud. Thumbs Up Han er langt hurtigere og bedre til at drible end Xabi, dog ikke ligeså stærk fysisk, men han er ligesom Xabi også en fremragende pasningsspiller samt trussel udefra. Han kommer til at blive en god spiller, det er helt sikkert! Thumbs Up
Har du set ham spille LFC ? Rullende Øjne

-LFC-
Manager

« Svar #4906: 08 Aug 2009, 19:29 »

Har du set ham spille LFC ? Rullende Øjne
Jeg har set ham i Champions League og et par enkelte gange i Serie A, samt et par YouTube-compilations, der ikke kan give et bud på hvor god en spiller er generelt, men glimrende viser hans spidskompetencer. Hvorfor spørger du? Rullende Øjne

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #4907: 08 Aug 2009, 19:40 »

Okay:) ,fordi du mener han er lige så god pasningsspiller og han har kun spillet 15 kampe for Roma i Serie A de seneste to sæsoner Smiley..

-LFC-
Manager

« Svar #4908: 08 Aug 2009, 20:01 »

Okay:) ,fordi du mener han er lige så god pasningsspiller og han har kun spillet 15 kampe for Roma i Serie A de seneste to sæsoner Smiley..
Læs hvad jeg skriver. Wink

"Han er langt hurtigere og bedre til at drible end Xabi, dog ikke ligeså stærk fysisk, men han er ligesom Xabi også en fremragende pasningsspiller samt trussel udefra."

Hvilket mener, at jeg synes de begge er gode pasningsspillere... Synes godt nok stadig, at Xabi er bedst, men mener, at de begge er fremragende. Desuden så spillede han 14 kampe i Serie A sidste sæson, og fire i CL, mens han spillede 21 kampe i Serie A i 07/08, og 5 kampe i CL der. Jeg har set nogle få af dem, og har yderligere brugt YouTube for at se noget mere.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #4909: 08 Aug 2009, 20:07 »

Som LFC skriver har han spillet langt mere end 15 kampe på 2 sæsoner. Ellers ville han heller aldrig været blevet så god. Han har været en god makker til De Rossi og Liverpool får fat i en rigtig god spiller. Jeg ved ikke om han er bedre en Xabi Alonso men han må bevise noget jo Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #4910: 08 Aug 2009, 20:11 »

Som LFC skriver har han spillet langt mere end 15 kampe på 2 sæsoner. Ellers ville han heller aldrig været blevet så god. Han har været en god makker til De Rossi og Liverpool får fat i en rigtig god spiller. Jeg ved ikke om han er bedre en Xabi Alonso men han må bevise noget jo Smiley
Han er rigtig god, og det har han vist ganske ofte. Han mangler at gå igennem en sæson uden at blive ramt af skader, men det forventer jeg, at han kan når han kommer tilbage igen. Han har potentialet til at blive noget, og Rafa har planer med ham, for ellers ville han ikke have været hentet så hurtigt efter.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #4911: 08 Aug 2009, 20:14 »

Ja det er helt sikkert han har et stort potientale.

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #4912: 08 Aug 2009, 23:10 »

har læst et sted at han skulle være skadet i 2 mdr nu her :S

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #4913: 08 Aug 2009, 23:11 »

Ja han er ude i 2-3 måneder men han kommer nok igen. Alt dette siger jeg som Man Utd-fan :/

-LFC-
Manager

« Svar #4914: 08 Aug 2009, 23:34 »

Ja han er ude i 2-3 måneder men han kommer nok igen. Alt dette siger jeg som Man Utd-fan :/
Nok nærmere 1-2 måneder dog. Wink

bøvle
Manager

« Svar #4915: 11 Aug 2009, 16:23 »

http://www.bold.dk/nyt/Lescott-til-Everton-Jeg-vil-vaek

Nu hvor Lescott gerne selv vil væk, skal vi så ikke lige vise vi mener det alvorligt i denne sæson og vise vi er et rigtigt tophold, ved at snuppe ham for næsen af City ??
Han vil i mine øjne, selvom det er fra rivalerne, være den ideelle forstærkning, i stedet for de andre navne der har været inde over, er i enig? Peace

-LFC-
Manager

« Svar #4916: 11 Aug 2009, 16:29 »

http://www.bold.dk/nyt/Lescott-til-Everton-Jeg-vil-vaek

Nu hvor Lescott gerne selv vil væk, skal vi så ikke lige vise vi mener det alvorligt i denne sæson og vise vi er et rigtigt tophold, ved at snuppe ham for næsen af City ??
Han vil i mine øjne, selvom det er fra rivalerne, være den ideelle forstærkning, i stedet for de andre navne der har været inde over, er i enig? Peace
Er enig i, at han ville være en rigtig god forstærkning, men Everton vil under ingen omstændigheder sælge. Og sikkert endnu mindre til os. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #4917: 11 Aug 2009, 16:31 »

alt kan købes for penge, det er real madrid et levende bevis på Smiley

Jeg så ham rigtig gerne i vores klub, og er sikker på at han ville hæve niveauet endnu mere i det centrale forsvars, sådan at vi slipper for flere 4-4 kampe Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #4918: 11 Aug 2009, 16:35 »

alt kan købes for penge, det er real madrid et levende bevis på Smiley

Jeg så ham rigtig gerne i vores klub, og er sikker på at han ville hæve niveauet endnu mere i det centrale forsvars, sådan at vi slipper for flere 4-4 kampe Wink
Korrekt, men vi har ikke de penge. Skuffet 150 millioner har de afvist fra City, og Moyes vil næppe sælge til lokalrivalerne. Ubeslutsom

verdenskrig
Manager

« Svar #4919: 11 Aug 2009, 16:38 »

Men vi har lige solgt alonso for 300 Rullende Øjne ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 326 327 [328] 329 330 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010