home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1038 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2010
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2010  (Læst 46300 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Tour De France 2010
« Svar #105: 13 Jul 2010, 12:54 »

Det vil jeg mene han kunne, men ja det ville nok være konsekvensen at han var røget ud, Kim Andersen havde en nøgle position hos Saxo Bank, samtidig sad han og modarbejdede det Team han får løn fra.... det er absolut illoyal adfærd.

Modarbejdede? Det kan ingen af os vide. Han afviser selv at have ført konkrete forhandlinger med nogen ryttere, og det er langt fra sikkert, at han har været en af bagmændene bag det kommende hold. Det er vel sandsynligt, at han og Schleck-brødrene er blevet kontaktet samtidig. Jeg er ikke i tvivl om, at han har udført sit job som sportsdirektør, som han i øvrigt er ekstremt dygtig til, som han altid har gjort, mens forhandlingsprocess en har været i gang.

DeBuur
Manager

« Svar #106: 13 Jul 2010, 13:04 »

Modarbejdede? Det kan ingen af os vide. Han afviser selv at have ført konkrete forhandlinger med nogen ryttere, og det er langt fra sikkert, at han har været en af bagmændene bag det kommende hold. Det er vel sandsynligt, at han og Schleck-brødrene er blevet kontaktet samtidig. Jeg er ikke i tvivl om, at han har udført sit job som sportsdirektør, som han i øvrigt er ekstremt dygtig til, som han altid har gjort, mens forhandlingsprocess en har været i gang.

Kim Andersen har allerede i januar måned holdt møder med det kommende Team, altså har han også handlet imod Team Sxo Banks interesse, den går altså ikke når han sidder i en top stilling på et andet hold... deri ligger illoyaliteten.

Er det forsatåeligt han gør det... ja det er det men så skulle han istedet have gjort følgende. fratråd sin stilling eller meldt ud til Team Saxo Bank således de kunne afgøre om de fortsat kunne stole på ham... intet firma vill acceptere hvis en af underdirektørerne forhandlede med konkurrenten dt ville betyde øjeblikkelig fyring.

YNWA

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #107: 13 Jul 2010, 16:27 »

vild etape! Opstemt
Jeg er ret sikker på at Evans kan hænge på Contador i så lang tid, at han ikke når over 1 minuts tidstab
sagde jeg det?  Tunge

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #108: 14 Jul 2010, 13:37 »

Med hensyn til diskussionen om Kim Andersen og Schleck-brødrene, skal det også siges, at Kim Andersen ikke har taget fordel af sit gode forhold til Schleck-brødrene og det er Schleck-brødrene der har været mest iloyal, ved at det er familien Schleck der er blevet kontaktet af sponsorerne, og derefter har kontaktet Kim Andersen da han var deres favorit til jobbet.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #109: 14 Jul 2010, 14:22 »

Med hensyn til diskussionen om Kim Andersen og Schleck-brødrene, skal det også siges, at Kim Andersen ikke har taget fordel af sit gode forhold til Schleck-brødrene og det er Schleck-brødrene der har været mest iloyal, ved at det er familien Schleck der er blevet kontaktet af sponsorerne, og derefter har kontaktet Kim Andersen da han var deres favorit til jobbet.

Hvad snakker du om? Kim Andersen er ikke blevet "valgt" af nogen. Brian Nygaard og ham har selv startet projektet op, så han er skam ikke blevet valgt af nogen.

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #110: 14 Jul 2010, 14:35 »

Hvad snakker du om? Kim Andersen er ikke blevet "valgt" af nogen. Brian Nygaard og ham har selv startet projektet op, så han er skam ikke blevet valgt af nogen.

Nope. De hedest rygter går på at de luxemburgske sponsorer har kontaktet familien Schleck, der så selv har kontaktet Kim Andersen. 

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #111: 14 Jul 2010, 14:42 »

Nope. De hedest rygter går på at de luxemburgske sponsorer har kontaktet familien Schleck, der så selv har kontaktet Kim Andersen. 

Kim Andersen har ellers udtalt, at det var et projekt de selv har startet op, men altså, hvis i har et link, tager jeg gerne ordene i mig Smiley

Edit: Har selv fundet det. Der står han har sagt ja til et tilbud, men ikke at det var fra sponsorere.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2010, 14:48 af ItaliensLarsen » Logged

RMFC
Ynglingespiller

« Svar #112: 14 Jul 2010, 14:54 »

Okay. Jeg må indrømme jeg ikke kun finde et link, men er 100 % sikker på jeg har læst det Smiley

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #113: 14 Jul 2010, 14:59 »

Okay. Jeg må indrømme jeg ikke kun finde et link, men er 100 % sikker på jeg har læst det Smiley

"fordi han kunne få tryghed og hele de sportslige ansvar, hvis han tog imod Luxembourg-tilbuddet."

Fandt også kun lige det citat Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #114: 15 Jul 2010, 18:37 »

Så er Mark Renshaw smidt ud af Touren efter han i dag bankede til Julian Dean med hovedet under spurten.

Hvad synes I om det?

Barredo får både for at banke løs på Rui Costa med et cykelhjul, mens Renshaw smidt ud efter lidt kropskontakt under spurten..

Selv må jeg sgu indrømme, at det virker meget hårdt og rytterne må da sidde og grine lidt af kommisærerne over denne afgørelse.. Linjen er umiddelbart meget svær at finde efter denne beslutning, som er meget hård, mens Barredo fik en meget mild straf for et måske endnu værre episode..

United-styrer
Gæst

« Svar #115: 15 Jul 2010, 18:39 »

Når Barredo og Rui Costa fik lov til at fortsætte, virker det som en overreaktion, især når det offentliggøres så få minutter efter etapens afslutning. Virker overilet.

Jeg synes desuden, det var grovere, hvad Renshaw gjorde, da han havde leveret Cavendish, hvor han trak ud til venstre og pressede Farrer ud mod banderne.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #116: 15 Jul 2010, 18:54 »

latterlig afgørelse. en skandale at renshaw bliver smidt ud. en lige så stor skandale som englands underkendte mål mod tyskland. 'fysisk kontakt' hører med til spurterne

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #117: 15 Jul 2010, 18:57 »

latterlig afgørelse. en skandale at renshaw bliver smidt ud. en lige så stor skandale som englands underkendte mål mod tyskland. 'fysisk kontakt' hører med til spurterne

Han nikkede ham 2 skaller i siden, måske lidt mere end fysisk kontakt.

Men når det så er sagt, så synes jeg det er latterligt han bliver smidt ud, når Barrede ikke gør.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #118: 15 Jul 2010, 18:59 »

Det er en fuldstændig overdrevet reaktion fra ASO's side. Som i også har nævnt, fik Barredo lov til at fortsætte efter han angreb Rui Costa. Det er også sket før i tiden, hvor en rytter som McEwen stangede hovedet ind i Thor Hushovd, og efterfølgende lagde hele hans kropsvægt ind i et skulderskub på Hushovd, det fik ingen konsekvenser. Som Thor Hushovd også sagde, efter 5. etape "Sådan noget sker, når der er positionskamp".

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #119: 15 Jul 2010, 19:27 »

Lad os tage det sådan her. Hvis Renshaw og Dean kom i så stor kontakt midt i en spurt, så kan det risikere andres sikkerhed. Den med Barredo og Rui Costa var også slem, men der var der ingen chancer for at andre fik skader. Men hvis Rui Costa og Barredo skulle ud, så skulle Hunter og Fuglsang vel også ud..

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010