home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 783 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 952 953 [954] 955 956 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1518508 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14295: 20 Feb 2012, 22:52 »

Nani har da selvfølgelig sine nedture, ligesom resten af holdet har, men synes nu det bliver opblæst lige lovligt nok. Jeg sidder nu altid med den fornemmelse, at når hele holdet spiller af lårt - inklusiv Nani - er det altid ham det skal komme fra, og tit faktisk kommer fra. Der har jeg altid en langt større tiltro til at Nani hiver et eller andet op end Rooney. Selvom han har en mindre god kamp, laver han altid nogen fantastisk skabende ting, eller banker den ind udefra. Som Bovski nævner, taler hans statistik de sidste mange år for sig selv, og derfor skal han naturligtvis være fast starter hver gang, når han er klar. 

Dermed ikke sagt, at han da i perioder svinger en del, men ligefrem så meget at han skal af holdet, er jeg langt fra enig i. I den her tid hvor han har været skadet, har Valencia som bekendt været helt fantastisk. Ufatteligt som den mand dog kan skabe så mange ting, når han render rundt med et invalid venstreben. Det er utroligt så simpelt han gør det, men er alligevel altid garant for en masse gode indlæg samt stenhårdt defensivt arbejde.
Faktisk er det lidt sjovt, at når Nani virkelig rammer superform i en periode, så er Valencia aldrig helt oppe og ringe og omvendt. De 2 i hver deres bedste form er uhyggeligt.

Ud fra det kan man nok også se, at med alle vores kantspillere i topform fortrækker jeg klart Nani og Valencia frem for Young. Young er selvfølgelig også en rigtig god spiller, med lidt andre kvaliteter, og derfor er det jo et dejligt luksusproblem at have. Derudover er der også Park, som vi langt fra skal glemme, og har en vigtig rolle i udvalgte kampe, hvor vi skal spille lidt anderledes. Er det dog ikke dejligt, med de valgmuligheder vi har på kanterne.
Det er skønt med vores luksusproblem, ingen tvivl der.

Nu er det 'tykt-markerede' sikkert ikke henvendt til mig, men vil også blot klargøre, at jeg absolut ikke mener, at Nani skal sættes af holdet. Han er, som førnævnt, en uhyggelig dygtig fodboldspiller, og jeg mener faktisk at han er en af vores bedste spillere overhovedet. Hans tekniske færdigheder er verdensklasse, og hans udfordrende og fremadrettet spillestil er fantastisk og meget ankerkendelsesværdi gt. Samtidig er det krydret med en masse flair og attitude, som gør portugiseren endnu mere unik.

Valencia har spillet forrygende på det sidste, og derfor skal han selvfølgelig være førstevalget pt. Young og Nani må konkurrere om venstrekanten, da de begge er bedst der i min optik, men selvfølgelig hælder jeg mest til vores kære portugiser, omend Young er en storslået spiller.

Nani har bestemt ikke været dårlig i denne sæson, slet ikke. Men mere stabilitet ville gavne holdet. Berbatov er et klassisk eksempel på den manglende stabilitet. Den ene dag kan han brillere totalt, og smadre 4-5- kasser ind, og næste weekend kan han spille som en pose lort.

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #14296: 20 Feb 2012, 23:48 »

Jeg synes ikke, at jeg har læst noget angående vores "problem" på den centrale midtbane for nylig, så jeg vil lige prøve at sætte gang i en diskussion.

For tiden kører en masse rygter om Christian Eriksen og det er netop ham, jeg gerne vil diskutere. For hvad mener I om ham? Vil han passe ind på holdet og i givet fald, hvorfor? Er det helt i skoven og hvem vil så kunne være et bedre, realistisk, bud? Eller skal vi bare fortsætte med vores nuværende midtbane, nu hvor Cleverley er ved at være retur?

Personligt mener jeg bestemt, at Fergie skal gå efter ham. Jeg synes, at han ligner Scholes en hel del fra da Scholes kom frem. Ikke så fysisk stærk, men boldsikker og kreativ, med et fantastisk blik for den splittende aflevering. Da Scholes startede var han jo angriber/ offensiv midtbane, men blev så omskolet til den kontrollerende midtbanespiller, vi alle kender og elsker i dag, og jeg er helt sikker på at Eriksen kunne blive en lige så dygtig "playmaker", som Scholes har været i mange år.

Jeg mener ikke, at jeg er farvet af at være dansker, for jeg kan virkelig ikke se en spiller, som kan udvikles til at blive "den nye Scholes" på samme måde som Eriksen.

Spørgsmålet er så, om Fergie kan lokke Eriksen til Old Trafford, nu når det ikke er en hemmelighed, at Eriksen helst vil til Spanien.

Kom endelig med jeres synspunkter og endelig med andre bud på "den nye Scholes".

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #14297: 20 Feb 2012, 23:55 »

Jeg synes ikke, at jeg har læst noget angående vores "problem" på den centrale midtbane for nylig, så jeg vil lige prøve at sætte gang i en diskussion.

For tiden kører en masse rygter om Christian Eriksen og det er netop ham, jeg gerne vil diskutere. For hvad mener I om ham? Vil han passe ind på holdet og i givet fald, hvorfor? Er det helt i skoven og hvem vil så kunne være et bedre, realistisk, bud? Eller skal vi bare fortsætte med vores nuværende midtbane, nu hvor Cleverley er ved at være retur?

Personligt mener jeg bestemt, at Fergie skal gå efter ham. Jeg synes, at han ligner Scholes en hel del fra da Scholes kom frem. Ikke så fysisk stærk, men boldsikker og kreativ, med et fantastisk blik for den splittende aflevering. Da Scholes startede var han jo angriber/ offensiv midtbane, men blev så omskolet til den kontrollerende midtbanespiller, vi alle kender og elsker i dag, og jeg er helt sikker på at Eriksen kunne blive en lige så dygtig "playmaker", som Scholes har været i mange år.

Jeg mener ikke, at jeg er farvet af at være dansker, for jeg kan virkelig ikke se en spiller, som kan udvikles til at blive "den nye Scholes" på samme måde som Eriksen.

Spørgsmålet er så, om Fergie kan lokke Eriksen til Old Trafford, nu når det ikke er en hemmelighed, at Eriksen helst vil til Spanien.

Kom endelig med jeres synspunkter og endelig med andre bud på "den nye Scholes".
Jeg synes det kunne være intet mindre end LÅGSUS hvis Eriksen kom til Old Trafford! Er meget enig med dit syn på ham og The Ginger Prince, men synes også han minder lidt om en ældre Giggs (nutidens Giggs), med den fantastiske boldkontrol, guldboldene og det store overblik. Krydser fingre for at Eriksen ender i United, og bliver stamspiller, for jeg synes han er klasse!

FC BLOD PÅ TRØJEN

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #14298: 20 Feb 2012, 23:59 »

Jeg synes det kunne være intet mindre end LÅGSUS hvis Eriksen kom til Old Trafford! Er meget enig med dit syn på ham og The Ginger Prince, men synes også han minder lidt om en ældre Giggs (nutidens Giggs), med den fantastiske boldkontrol, guldboldene og det store overblik. Krydser fingre for at Eriksen ender i United, og bliver stamspiller, for jeg synes han er klasse!

Men tror du på det? Tror du han kommer til United?

Jeg er nemlig i syv sind... På den ene side tror jeg på det, da Fergie plejer at få sin mand, men på den anden side er det jo så oplagt, at han ender i Spanien. Jeg ved det virkelig ikke...

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #14299: 21 Feb 2012, 00:09 »

Men tror du på det? Tror du han kommer til United?

Jeg er nemlig i syv sind... På den ene side tror jeg på det, da Fergie plejer at få sin mand, men på den anden side er det jo så oplagt, at han ender i Spanien. Jeg ved det virkelig ikke...
Synes den er svær... Men hvis han vil have spilletid og udvikle sig, synes jeg at United og SAF ville være et perfekt valg for ham. Tror virkelig på at han kunne være god i engelsk fodbold, på grund af sin gode teknik. Men altså, jeg ved ikke om jeg tror på at han kommer til United. Det er sådan lidt 50/50. Kunne nemlig godt forestille mig Fergie hentede en random talentfuld portugiser eller brasilianer, som først slog til om nogle sæsoner. Der hentyder jeg til Nani og Anderson.

FC BLOD PÅ TRØJEN

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #14300: 21 Feb 2012, 08:23 »

Jeg tænker at vi mangler en skraldemand mere end vi mangler en playmaker/boldflytter. Nu hvor Darren Fletcher er skadet på ubestemt tid mangler vi nogen på midtbanen som virkelig kan sætte sig igennem. Af boldflyttere har vi allerede Carrick, Giggs, Scholes, Cleverley og til dels Anderson. Vores midtbane kan hurtigt blive tryglet i en fysisk kamp om midtbanen hvis vi ikke har nogle der kan sætte sig igennem. Hvilket fx kan blive nødvendigt når vi stiller med to mod tre i midten af banen.
Jeg tænker på en type som Fellaini, Rodwell, Cattermole, Song, De Rossi osv er det vi mangler.

Eriksen ville være en god erstatning for Giggs og Scholes når de stiller støvlerne på hylden (Hvilket vel er noget de må gøre på et eller andet tidspunk Peace ) da han, som I siger, er af samme type. Derudover vil han få betydeligt mere spilletid hos os end hos fx Real Madrid og/eller Barcalona.

Official member of Manchester United Football Club

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #14301: 21 Feb 2012, 09:05 »

Jeg tænker at vi mangler en skraldemand mere end vi mangler en playmaker/boldflytter. Nu hvor Darren Fletcher er skadet på ubestemt tid mangler vi nogen på midtbanen som virkelig kan sætte sig igennem. Af boldflyttere har vi allerede Carrick, Giggs, Scholes, Cleverley og til dels Anderson. Vores midtbane kan hurtigt blive tryglet i en fysisk kamp om midtbanen hvis vi ikke har nogle der kan sætte sig igennem. Hvilket fx kan blive nødvendigt når vi stiller med to mod tre i midten af banen.
Jeg tænker på en type som Fellaini, Rodwell, Cattermole, Song, De Rossi osv er det vi mangler.

Eriksen ville være en god erstatning for Giggs og Scholes når de stiller støvlerne på hylden (Hvilket vel er noget de må gøre på et eller andet tidspunk Peace ) da han, som I siger, er af samme type. Derudover vil han få betydeligt mere spilletid hos os end hos fx Real Madrid og/eller Barcalona.

Men er det ikke det, man skal bruge Jones til, eller Pogba?

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14302: 21 Feb 2012, 10:49 »

Vores midtbane har været et omdiskuteret emne i et stykke tid. Vi har haft svært ved, at finde den rette centrale konstellation, omend vi er perioder har været rigtig godt kørende på midtbanen.

Jeg synes faktisk, at det er et svært punkt at tale om vores midtbane. Vores spilmateriale på positionen er verdensklasse, hvis man spørger mig. Carrick, Giggs, Cleverley, Anderson, Jones og sidst men ikke mindst 'Gingerprince.' Samtidig har vi Pogba skal nok også bliver klasse, og samtidig har vi jo også Flechter som forhåbentlig snart gør comeback, hvis hans helbred ellers tillader det. Håber på det bedste.

Overstående spillere er alle af tårnhøjt niveau, og med bredden taget i betragtning så burde vi jo egentlig kunne stille en super kompetent midtbane op. I perioder har det set godt ud på den centrale. Især tænker jeg her på sæsonstarten, hvor Anderson og Cleverley lå derinde. Vi sprudlede offensivt, men noget som mange beskuer ikke lagde mærke til, var jo nemlig at vi manglede balancen, og når vi fik et boldtab, havde vi ikke oprydderen, og derfor fik vi unødvendigt mange skud i mod os. Hvis jeg ikke husker helt galt, var vi faktisk det hold som fik flest skud i mod os i en perioder, og der kom vores forsvar op og vende som den næste problemstilling. Her mener jeg dog at den manglende balance i maskinrummet har været vores største problemstilling.

I sommers snakkede vi alle om, at det kunne være klasse med en offensivt-tænkende, central playmaker, og den overbevisning er jeg stadigvæk af. Det er en subjektiv mening, om man har den rette konstellation, og det kommer jo an på mange ting, bl.a. hvordan man ønsker at spille. Hvis man gerne vil være meget boldbesiddende og kontrollerende, som vi oftest gerne vil, så skal man i min optik bruge to forskellige slags typer, når man spiller med to centrale midtbanespillere i en traditionel 4-4-2. Man skal have balancespilleren, hvor jeg til hver en tid vil vægte Carrick. Jeg synes at han er en yderst undervurderet spiller, og virkelig en spiller af høj, høj klasse. Han kan alt hvad en balancespiller skal kunne. Rydde op, holde organisationen, være den boldflyttende og jeg kunne blive ved. Ved siden af denne balancespiller vil jeg gerne have en fremadrettet playmaker, og her er Cleverley og Scholes fantastiske eksempler i min bog. De er lidt forskellige og så alligevel ikke. Begge skal agere samme rolle på vores midtbane. Dog er Scholes mere stationær, hvorimod Tom er den unge, energiske, som også løber med bolden. Selvfølgelig vægter jeg vores levende legende højst, da han er en sand klassespiller. Hans blik for afleveringer er fra en anden verden. Jeg er ret sikker på, at han dog ikke spiller længere end til sommer, og derfor skal vi finde den langsigtede løsning. Som førnævnt så kunne Cleverley være den spiller vi efterlyser, men hans skader kan desværre blive en hindring for, at han udvikler sig som forventet. Han var en stor faktor til, at Wigan blev oppe i Premier League, og han imponerede mig også i de kampe jeg så med ham, men ikke så meget, så jeg til nogen tid skulle tro, at han skulle agere en så vigtig brik og hele omdrejningspunktet på vores midtbane i United sæsonen efter. Hold da kæft en udvikling han havde gennemgået - hatten af for det. Men så satte skadesplagerne en stopper for det, desværre. Jeg håber at han vender tilbage i fuld form, og han spillede såmænd også en fin kamp i Holland i sidste uge.

Hvis ikke Cleverley bliver 100% fit og udvikler sig yderligere som forventet, så mener jeg at vi skal foretage nye tiltag, og her kunne en større investering i en spiller være en mulighed. Vi alle ved jo, at Sir Alex yderst sjældent gøre sig kolosalle investeringer og fortager store handler med stjernespillere, medmindre vi selvfølgelig er sælger. Beckham, Ronaldo and you name it.

Eriksen kunne være en mulighed og efter opgøret i torsdags, udtalte han selv, at man ikke kunne takke nej til et tilbud fra United, omend chancerne for at han ender i enten Madrid eller Barcelona sikkert er større. Han har et kæmpe potentiale, ingen tvivl, men han er bestemt ikke min favoritinvestering. Han er 19 år gammel og kan udvikle sig til en stjerne, så han er bestemt en mulighed, og Alex Ferguson har jo allerede udtalt, at United følger ham.

Jeg vil gerne komme med en masse emner til en evt. investeringen, men noget jeg ikke har så meget forstand på er markedspriser, så derfor kunne det være at nogle af jer har en fornemmelse af, hvor meget man skulle slippe for at få Eriksen.

Malte26
Ynglingespiller

« Svar #14303: 21 Feb 2012, 12:47 »

Jeg mener hans kontrakt med Ajax udløber i 2014, dette kan komme det handlende hold til gode. Derfor ville jeg umiddelbart  tro, at Eriksen ville kunne hentes for et sted mellem 100-150 millioner kroner på nuværende tidspunkt.
Hans fremragende potentiale og ikke mindst hans unge alder taget i betragtning.
Transfermarket.do.u k vurderer ham også til et sted mellem 11.5-13 millioner pund.

Om Fergie vil smide så mange penge efter en spiller som Eriksen må tiden vise, men det kunne da være spændende med 2 danskere i Uniteds start 11'er til næste sæson  Smiley

Our history's full of legends,
And football played on high,
Raich Carter, Peter Doherty,
You should have seen 'em fly.
Now we all just love football,
But will we lift the crown,
The noise goes up, the Rams come out,
Onto the hallowed ground.

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #14304: 21 Feb 2012, 15:02 »

Her må jeg sige, at den rolle synes jeg passer 100 % på Carrick og i fremtiden Jones, så jeg syntes bestemt ikke der skal investeres på den plads, selvom en De Rossi ville pynte på alle mandskaber.

Eriksen kunne være en mulighed og efter opgøret i torsdags, udtalte han selv, at man ikke kunne takke nej til et tilbud fra United, omend chancerne for at han ender i enten Madrid eller Barcelona sikkert er større. Han har et kæmpe potentiale, ingen tvivl, men han er bestemt ikke min favoritinvestering. Han er 19 år gammel og kan udvikle sig til en stjerne, så han er bestemt en mulighed, og Alex Ferguson har jo allerede udtalt, at United følger ham.

Men hvem ville så være din favorit-investering?

Jeg tror dog, at Scholes også napper næste sæson sammen med Giggs, herefter tror jeg desværre også at løbet er kørt for de to og nye kræfter skal på banen og her ser jeg virkelig Eriksen som en nøglespiller, hvis han kommer (helst allerede til sommer, så han kan lære klubben at kende, mens vi stadig har Giggs og Scholes).

Med Eriksen på holdet synes jeg efterhånden at vores hold, hvis det kan holde sig skadesfrit, ser yderst lovende ud, også med henblik på fremtiden, mens jeg mener at uden ham eller en anden "ny Scholes" ser det mere "sort" ud, for jeg mener ikke, at Cleverley indtil videre har overbevist om, at det skal være ham.

verdenskrig
Manager

« Svar #14305: 21 Feb 2012, 15:31 »

Her må jeg sige, at den rolle synes jeg passer 100 % på Carrick og i fremtiden Jones, så jeg syntes bestemt ikke der skal investeres på den plads, selvom en De Rossi ville pynte på alle mandskaber.

Jones er da forsvarsspiller.. Enig i at han har gjort et fint stykke arbejde på midten, men som jeg ser det er det spildt talent hvis man bruger Jones på midten og ikke i forsvaret.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Bailey
Juniorspiller
**

« Svar #14306: 21 Feb 2012, 15:45 »

Jones er da forsvarsspiller.. Enig i at han har gjort et fint stykke arbejde på midten, men som jeg ser det er det spildt talent hvis man bruger Jones på midten og ikke i forsvaret.

Jeg synes faktisk, at han har været langt bedre på midtbanen end i forsvaret, og desuden synes jeg vi er godt dækket ind i forsvaret mht. fremtiden med Rafael og Fabio (kan de blive deres skader kvit) samt Evans og Smalling.

Desuden skulle der være flere talenter klar i kulissen, hvoraf især en Zeki Fryers bliver spået en stor fremtid.

Så Jones frem på midtbanen, så kan han jo blive endnu en af Fergies omskolede stjerner.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #14307: 21 Feb 2012, 15:47 »

Jeg har det ligesom verdenskrig: Jones hører til i forsvaret. Om det er centralt eller ude på backen må være op til SAF at beslutte. Jeg synes han spille begge pladser godt.
Carrick ser jeg ikke som en decideret skraldemand men nærmere balancespiller som der bliver nævnt. Det er dog stadig ikke nok, hvis han kommer ud for en skade da vi så har ingen til at være den defensive spiller af de to i midten.
Anderson kunne man diskutere hvorvidt han kan bruges, jeg synes bare ikke han er god nok til United. Han er en god breddespiller, men det er så det. Jeg har ikke været imponeret over ham når jeg har set ham spille. Han smider nogle åndsvage bolde væk og prøver ofte den svære løsning uden held.

Official member of Manchester United Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #14308: 21 Feb 2012, 15:49 »

Bailey@
Jones er da bedre end Evans? Evans er en fin forsvarsspiller men absolut ingen topklasse spiller. Han har sine udfald.. Jones er en skolet forsvarsspiller som er et langt større talent end Evans. Naturligvis vil han kunne gardere på midten, men jeg synes virkelig man får det mest optimale ud af ham i forsvaret. Det er som jeg ser det, der han er købt til, og når Vidic-Ferdinand ikke kan mere, så vil Smalling-Jones udgøre et forrygende forsvar. Så er de også begge blevet det ældre.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14309: 21 Feb 2012, 16:35 »

Men hvem ville så være din favorit-investering?

Jeg tror dog, at Scholes også napper næste sæson sammen med Giggs, herefter tror jeg desværre også at løbet er kørt for de to og nye kræfter skal på banen og her ser jeg virkelig Eriksen som en nøglespiller, hvis han kommer (helst allerede til sommer, så han kan lære klubben at kende, mens vi stadig har Giggs og Scholes).

Med Eriksen på holdet synes jeg efterhånden at vores hold, hvis det kan holde sig skadesfrit, ser yderst lovende ud, også med henblik på fremtiden, mens jeg mener at uden ham eller en anden "ny Scholes" ser det mere "sort" ud, for jeg mener ikke, at Cleverley indtil videre har overbevist om, at det skal være ham.
Som jeg også gav udtryk for i mit første lange indlæg, så er jeg lidt i tvivl. Eriksen er en rigtig spændende spiller, og han går en stor fremtid i møde. Der er mange emner, hvoraf Schweinsteiger og Sneijder kunne være ekstremt spændende spiller, omend deres prisskilt sikkert er vanvittigt. Hollænderen koster sikkert omtrent 300-450 mio. kr. kunne jeg forestille mig. Nu er der samtidig kommet ekstra bejlere med i spillet om ham, da Zenit og Anzhi angiveligt er klar med bud og det hele, og derfor bliver det nok ikke manden vi får se i den røde trøje. Schweinsteiger kan jeg ikke andet end at beundre. Hold kæft hvor er han klasse! Det er præcis sådan en spiller jeg efterlyser. Tror han kunne være verdensklasse ved siden af Mr. Carrick. Bastian har det hele, og den spiller jeg ønsker mig mest. Han har været rygtet til os for nogle år tilbage, og jeg ville simpelthen græde af glæde, hvis vi erhvervede ham. Han kan noget begge veje, og har udviklet sig ekstremt igennem de senere år. Han er en undervurderet spiller. Jeg ved ikke hvor meget man skal slippe for ham, men Bayern slipper ham nok ikke for en slik, og hans loyalitet in mente, så tror jeg desværre heller ikke at han bliver vores næste dirigent på midtbanen. Men hvis man kunne få ham for 200-250 mio., så ville jeg allerede have sendt tilbuddet afsted nu, men igen, min viden indenfor markedspriserne er ikke høj, så det er et skud i tågen. Nogle der har en fornemmelse af, hvor meget han koster? De Rossi ville jo også være fantastisk, men han er lidt en anden type spiller, og han koster sikkert også det hvide ud af øjnene. De tre er nok mine favoritter, men samtidig nogle af de dyreste spillere overhovedet.

Så løber der jo også en vis Ganso rundt i Brasilien og brillere, men jeg har svært ved at se sådan en type i vores system og generelt i den engelske liga. Han mangler lidt råstyrke, og derfor vil jeg vægte tre overnævnte verdensklassespille re højere.

EDIT: Og så må jeg erklære mig dybt uenig med dig omkring Cleverley. Han har været yderst fremragende i denne sæson, inden han blev ramt af de helvedes skader. Han kan blive en forrygende spiller, omend jeg stadigvæk har min tvivl til om han er arvetageren på midtbanen. Han kvaliteter er enorme, men de mange skader kan blive et problem for den videre udvikling.

Desuden synes jeg også, at du overvurderer Eriksen en smule.
« Seneste Redigering: 21 Feb 2012, 16:50 af Daniel Nordentoft » Logged

Sider: 1 ... 952 953 [954] 955 956 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010