home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 950 951 [952] 953 954 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1518409 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14265: 16 Feb 2012, 12:44 »

Og det er godt givet ud, for 159,- om måneden kan du se hovedparten af TV3, 3+ mv.. programmer når du har lyst, samt der ligger rigtig mange film, som du kan se når du har lyst.

Samt alt fodbold fra Premier League, samt NHL Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #14266: 16 Feb 2012, 12:54 »

Og det er godt givet ud, for 159,- om måneden kan du se hovedparten af TV3, 3+ mv.. programmer når du har lyst, samt der ligger rigtig mange film, som du kan se når du har lyst.

Samt alt fodbold fra Premier League, samt NHL Smiley

Og den danske Superliga, NFL (når det er der) osv. Er meget enig i at pengene er godt givet ud Smiley

Manchester United

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #14267: 16 Feb 2012, 13:08 »

Jeg har allerede kanel 6 til at se Permier League + FA cup, så det er kun Europa League jeg gerne vil se.
Er der nogle betting sites der streamer kampen? Smiley

Official member of Manchester United Football Club

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14268: 16 Feb 2012, 13:29 »

Jeg har allerede kanel 6 til at se Permier League + FA cup, så det er kun Europa League jeg gerne vil se.
Er der nogle betting sites der streamer kampen? Smiley

Men kanal 6 viser ikke alle kampene, f.eks. Lørdag kl. 16. Det gør Viaplay (uden det skal være salgstale)

Du må da bare kigge på Bet365, Unibet mv.. om de sender dem...

plutonium
Manager

« Svar #14269: 16 Feb 2012, 13:35 »

Men kanal 6 viser ikke alle kampene, f.eks. Lørdag kl. 16. Det gør Viaplay (uden det skal være salgstale)

Du må da bare kigge på Bet365, Unibet mv.. om de sender dem...

Jeg tilmelder mig også viaplay når superligaen går i gang igen! Ved du om man kan se kampene forsinket, eller kan man kun se dem live?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14270: 16 Feb 2012, 13:45 »

Tror kun det er live, ihvertfald den fornemmelse jeg har af det.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #14271: 16 Feb 2012, 13:58 »

Jeg vil overveje at anskaffe viaplay. Tak for hjælpen Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #14272: 16 Feb 2012, 18:41 »

De Gea

Jones, Ferdinand, Evans, Fabio

Nani, Carrick, Cleverley, Young

Rooney, Hernandez.

- Glæder mig rigtig meget til at se Phil Jones på højrebacken - hvilket jeg synes er hans bedste position. Derudover glæder jeg mig også rigtig meget til at se Cleverley igen, og håber at han kan holde fast i det høje niveau han havde i starten af sæsonen. Også lækkert at Valencia får en pause, han havde vidst fået fuldtid i de sidste 10 kampe. Har United med 2 i aften, så skuf mig nu ikke drenge Smiley

Manchester United

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14273: 16 Feb 2012, 18:42 »

Daniel Nordentoft: I skal spille i Holland og stiller sandsynligvis ikke i stærkeste opstilling. Alligevel tror du, at United vinder 3-0? Selvfølgelig er United favoritter, men jeg synes, at du har en tendens til at overvurdere United en tand for meget nogle gange. Personligt tror jeg mere på en tæt kamp, som Ajax sagtens ville kunne få noget med fra.
Amsterdam Arena bliver da en fordel for Ajax, ingen tvivl, men se vores trup. Der kommer måske en Fryers og Pogba i spil, men ellers er det udelukkende førsteholdsspillere, endda på bænken.

Selvfølgelig er jeg lidt farvet grundet min store passion og kærlighed til klubben, men jeg forsøger altid at forholde mig obektivt herinde. Som sagt, hvis vi tager kontrollen på midtbanen og får skubbet Ajax langt tilbage, så tror jeg sgu ikke, at de har en chance. De har nogle fine boldspillere, men så vidt jeg ved, så er de ikke glade for at stå langt tilbage i banen og forsvare med næb og klør. Vi er jo niveauer over Ajax, og en spiller som Pogba kan sagtens agere på det her niveau, hvis han bliver sat i spil i dag. Han er pisse dygtig, og kan gå en stor, stor fremtid i møde.

Lad os se, det kan være at jeg tager fejl, men jeg mener nu ikke, at en 2-0 eller 3-0 er urealistisk.

Vi stiller op som følger:

De Gea

Jones, Ferdinand, Evans, Fabio

Nani, Carrick, Cleverley, Young

Rooney, Hernandez.

Rigtig stærk opstilling, og lækkert med Cleverley fra start. Håber han får sat sit aftryk hurtigt og vender tilbage med fuld smadder til PL. Lad os også håbe, at Ærten får lavet en kasse eller to i dag.

UNITED!

Med hensyn til Viaplay.dk, så har der været utrolig megen negativ feedback fra brugerne, som er utilfredse med, at det tager 100 år og en krig, at streame og den står og 'buffering' i alt for lang tid, så man til sidst får lange ****** af det.

Men det er da billigt og en fin idé, så hvis de kan få styr på det, så ville det da være klasse.

JimmyGP
Manager

« Svar #14274: 16 Feb 2012, 20:56 »

Nogen der kan fortælle lidt om kampen? Jeg kunne ikke se den da vores antennestik er fucket op..  Græder

Men ved da at kampen endte med en 2-0 sejr på mål af Young og Hernandez Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager

« Svar #14275: 16 Feb 2012, 21:03 »

Nogen der kan fortælle lidt om kampen? Jeg kunne ikke se den da vores antennestik er fucket op..  Græder

Men ved da at kampen endte med en 2-0 sejr på mål af Young og Hernandez Thumbs Up

Kedelig og chancefattig første halvleg bliver fulgt op af tyve glimrende første tyve minutter i anden halvleg, hvor Ajax var presset. Det var et spørgsmål om tid, før vi skulle score, og det var fortjent, at Young bragte os i front. Ajax kom lidt bedre med, men Hernandez øger til 2-0 på en kontra. Lidt skidt første halvleg, men super komfortabel præstation i anden halvleg.

Det er fantastisk at have Cleverley tilbage. Han gjorde det fint med gode bevægelser. Hans afløser, Scholes, var eminent. Fuck, han er god. Hernandez var også suveræn med en enorm bevægelighed, og hvor mange gange blev han ikke lige sendt i dybden, hvor han ikke var offside? 6-7 gange. Vidunderligt. Ferdinand og Evans var forrygende i defensiven. Carrick og Valencia kommer til at kæmpe om årets United-spiller.

God præstation, vi er videre, Pogba på banen om en uge.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2012, 21:05 af SirToby » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #14276: 16 Feb 2012, 21:11 »

Kedelig og chancefattig første halvleg bliver fulgt op af tyve glimrende første tyve minutter i anden halvleg, hvor Ajax var presset. Det var et spørgsmål om tid, før vi skulle score, og det var fortjent, at Young bragte os i front. Ajax kom lidt bedre med, men Hernandez øger til 2-0 på en kontra. Lidt skidt første halvleg, men super komfortabel præstation i anden halvleg.

Det er fantastisk at have Cleverley tilbage. Han gjorde det fint med gode bevægelser. Hans afløser, Scholes, var eminent. Fuck, han er god. Hernandez var også suveræn med en enorm bevægelighed, og hvor mange gange blev han ikke lige sendt i dybden, hvor han ikke var offside? 6-7 gange. Vidunderligt. Ferdinand og Evans var forrygende i defensiven. Carrick og Valencia kommer til at kæmpe om årets United-spiller.

God præstation, vi er videre, Pogba på banen om en uge.

Tak for det SirToby Thumbs Up

Jamen det lyder da som en anden halvleg, der er værd at huske på og specielt fedt med Cleverly/Scholes..  Thumbs Up Men i det hele taget en masse positvt at tage med fra kampen så.. Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Hvordan stod De Gea?

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager

« Svar #14277: 16 Feb 2012, 21:14 »

Tak for det SirToby Thumbs Up

Jamen det lyder da som en anden halvleg, der er værd at huske på og specielt fedt med Cleverly/Scholes..  Thumbs Up Men i det hele taget en masse positvt at tage med fra kampen så.. Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Hvordan stod De Gea?

Solidt og fejlfrit. Havde en super redning på et fantastisk langskud fra De Jong, og derudover gjorde han, hvad han skulle.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #14278: 16 Feb 2012, 21:23 »

Der er snak om at Valencia har fået en "hamstring injury" (Har glemt det danske ord) og frygtes ude i 4 ugers tid. Virkelig ærgeligt for ham at få det på dette tidspunkt. Lad os håbe han kommer sig hurtigt!

SirToby
Manager

« Svar #14279: 16 Feb 2012, 21:35 »

Der er snak om at Valencia har fået en "hamstring injury" (Har glemt det danske ord) og frygtes ude i 4 ugers tid. Virkelig ærgeligt for ham at få det på dette tidspunkt. Lad os håbe han kommer sig hurtigt!

Ja, der er risiko for en måneds pause til vores bedste mand i øjeblikket. Lad os krydse fingre for, at det ikke er så slemt.

Det er helt ufatteligt, så uheldige vi har været med skader i den her sæson.

Sider: 1 ... 950 951 [952] 953 954 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010