home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 949 950 [951] 952 953 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1518408 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14250: 12 Feb 2012, 14:39 »

Man skal jo ikke lede længe eller tænke videre langt for at se og fornemme, at Evra som person absolut ikke er noget godt forbillede for nogen. Som United-tilhænger kan jeg ikke andet end til tider at væmmes ved hans opførsel udadtil, og måbe over, hvordan han i flere situationer totalt taber hovedet, og går ned på et børneniveau - fx som da han igår passerer lige forbi Suarez for at juble. Jo, det står ham frit for at juble, men man skal jo ikke være universitetslektor for at kunne se, at han tydeligt vælger og timer sit løb således, at hans jubelscene kommer lige ind for næsen af Suarez, der så i denne situation dog er klog nok til at bare at gå uden om. Det er dårlig stil af Evra, og det understreger blot, at selvom han til tider er en stor fodboldspiller, så er han bestemt ikke nogen stor person eller et stort menneske.

Jeg ser dog den handling som Suarez laver i optakten som dummere og langt mere alvorligt. Som de også var inde på i studiet, så det at han ikke giver hånden til Evra gør hele ceremonien til en utrolig negativ oplevelse, i stedet for at den skal være et billede på venlighed og medmenneskelighed forud for kampen. Det er simpelthen både for dumt og for dårligt, at han ikke giver hånden til Evra, uanset deres indbyrdes forhold til hinanden. Der er ingen krav til, at han skal hverken smile eller se på Evra, men han skal give hånden som reglen nu er. Derfor mener jeg godt, at FA kunne gå ind her, og give ham som minimum en advarsel for dårlig og usportslig opførsel. Karantæne vil formentlig være for meget, set i forhold til at de 8 kampe han allerede har fået, må være en hård nok straf..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #14251: 12 Feb 2012, 14:41 »

Endnu en gang, jeg griner ikke ad din generelle holdning, da jeg er enig i, at der er noget provokerende fra Evra's side, men og påstå at det er værre end alt hvad Suaréz har gjort, det kan jeg kun grine af. Jeg har allerede afgivet svar på dit spørgsmål, endnu en gang, jeg vil ikke engang tage stilling til dine evige postulater om, at jeg angriber folk hvis jeg ikke er enig med dem. Underbyg det, Jakob.
Ja, jeg har da lavet en lille kavalkade.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #14252: 12 Feb 2012, 14:43 »

Wayne Bridge og John Terry giver ikke hånd og det samme gjorde Nasri og Gallas heller ikke, men skete der noget der udover en Youtube-film?

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

verdenskrig
Manager

« Svar #14253: 12 Feb 2012, 14:43 »

Jeg ser dog den handling som Suarez laver i optakten som dummere og langt mere alvorligt. Som de også var inde på i studiet, så det at han ikke giver hånden til Evra gør hele ceremonien til en utrolig negativ oplevelse, i stedet for at den skal være et billede på venlighed og medmenneskelighed forud for kampen.

Hvordan kan man kræve venlighed og medmenneskelighed forud for et opgør som er et af dem præget af mest had i engelsk fodbold. United og Liverpool hader hinanden, og at Suarez ikke gav Evra hånden var bare startskuddet til det had, den tænding, og den gnist et opgør mellem United-Liverpool skal have.

I øvrigt kan det ikke være ulovligt ikke at give hånden.. For var det det, havde Suarez allerede der måtte modtage et gult kort. For dommeren så det men gjorde intet.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14254: 12 Feb 2012, 14:48 »

Du har helt ret. Jeg vil forsøge, at ændre min tone fremover.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14255: 12 Feb 2012, 15:15 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/luis-suarez-i-m-sorry

Nådada.

EDIT: Naturligvis blot noget han er blevet pålagt af Dalglish, men alligevel.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #14256: 12 Feb 2012, 15:54 »

Synes det vidner om stort format uanset hvad. Vi må trods alt lade tvivlen komme til gode her og antage, at han gør det af egen fri vilje Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #14257: 12 Feb 2012, 15:59 »

Synes det vidner om stort format uanset hvad. Vi må trods alt lade tvivlen komme til gode her og antage, at han gør det af egen fri vilje Smiley

Undskyld, men det ville virkelig være naivt og antage.

Swizz CataR
Manager

« Svar #14258: 12 Feb 2012, 16:00 »

Hvordan kan man kræve venlighed og medmenneskelighed forud for et opgør som er et af dem præget af mest had i engelsk fodbold. United og Liverpool hader hinanden, og at Suarez ikke gav Evra hånden var bare startskuddet til det had, den tænding, og den gnist et opgør mellem United-Liverpool skal have.

I øvrigt kan det ikke være ulovligt ikke at give hånden.. For var det det, havde Suarez allerede der måtte modtage et gult kort. For dommeren så det men gjorde intet.

Hele pointen i at man nu i alle større ligaer giver hånd forud for kampene er jo, at man skal symbolisere en respektfuld holdning overfor det andet hold - ikke at man skal have den, men at man skal symbolisere den. Ved at lave en sådan ceremoni for dernæst ikke at følge den, så mener jeg at man går kraftigt over stregen, i forhold til hvad man som professionel bør kunne tillade sig. Det er i mine øjne en provokation på linje med at spytte på en anden spiller - at det så muligvis blot er min holdning kan jeg jo så kun beklage, men jeg mener at det er dybt foragteligt, at man ikke kan vise større respekt for det image man nu engang har og viser udadtil. Roden til meget ondt i vores samfund kommer af gestus'er som den der..

@JeppeA:
Det er meget muligt korrekt - jeg har ikke lige set klippene. Men det er jo helt det samme, og jeg mener at alle disse tilfælde bør medføre en straf fra det engelske forbund. Hvorfor dog udføre denne ceremoni, der vel er kommet til verden for at pleje et image udadtil, hvis det så for de enkelte individer står dem frit for at boykotte det?

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14259: 13 Feb 2012, 11:02 »

Det var lidt af en voldsom kavalkade, og netop dette har efter seneste diskussion også fået mig til at holde mig fra begive mig ud i yderligere debatter med Daniel. Men heldigvis siger han da at han vil forsøge at ændre det, så det må vi håbe på sker..

Wayne Bridge og John Terry giver ikke hånd og det samme gjorde Nasri og Gallas heller ikke, men skete der noget der udover en Youtube-film?

Ja, det har jeg også tænkt på. Der ligger ikke racisme bag disse, men netop håndrækningen er et symbol på at man glemmer de indbyrdes rivalrier og går ind til kampene for sportens skyld og uden bestemte forudsætninger, og det viser meget når man undlader denne gestus. At Ferdinand så også lader være med at give Suarez hånd fordi han ikke gav Evra hånd viser også meget fra Ferdinands side, men det snakker man jo heller ikke om. Det er dog langt værre at Suarez ikke giver hånd end at Evra vælger lige at være lidt mere idiotisk og håne Suarez i sin fejring.

Så enig med Swizz..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14260: 16 Feb 2012, 09:48 »

Så skal Ajax have en røvfuld i aften. Truppen er som følger:

Målmænd: David de Gea og Ben Amos.

Forsvaret: Jonny Evans, Rafael, Fábio, Chris Smalling, Phil Jones, Ezekiel Fryers og Rio Ferdinand.

Midtbanen: Antonio Valencia, Nani, Michael Carrick, Ashley Young, Park Ji-Sung, Tom Cleverley, Paul Pogba og Paul Scholes.

Angrebet: Javier Hernández, Danny Welbeck og Wayne Rooney.

Med denne trup så kan tre point absolut kun godtages i aften. Jeg troede faktisk ikke, at vi ville stille så stærkt op, men dette underbygger vel også, at turneringen bliver taget relativt alvorligt. Det er egentlig også fint nok, omend jeg synes ligaen er klart vigtigst, og den skal selvfølgelig prioteres højest.

Vi skal sørge for at være på bolden og være fremadrettet og få dem presset ned til baglinjen, så skal vi nok vinde kampen komfortabelt. De har nogle gode pasningsspillere, og de må endelig ikke få boldbesiddelsen i deres favør.

3-0, gætter jeg på, og så håber jeg, at Cleverley kommer i spil i dag.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #14261: 16 Feb 2012, 10:01 »

Er det egentligt muligt at se kampen, lovligt, nogen steder hvis man ikke har viasat? Smiley

Official member of Manchester United Football Club

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #14262: 16 Feb 2012, 10:13 »

Daniel Nordentoft: I skal spille i Holland og stiller sandsynligvis ikke i stærkeste opstilling. Alligevel tror du, at United vinder 3-0? Selvfølgelig er United favoritter, men jeg synes, at du har en tendens til at overvurdere United en tand for meget nogle gange. Personligt tror jeg mere på en tæt kamp, som Ajax sagtens ville kunne få noget med fra.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #14263: 16 Feb 2012, 10:38 »

Jeg tror/håber SAF prioterer dette relativt højt. Jeg tror på en 'smal' 2 måls sejr da jeg føler vi burde kunne slå Ajax på deres græs. Det er dog ikke til at sige da vi ikke ved hvor stærkt SAF vil stille. Vi har jo heldigvis ingen kamp her i weekenden pga FA Cup så vi behøves ikke sparer spillere som sådan.

Jeg tror på følgende opstilling:
De Gea
Rafael - Smalling - Ferdinand - Fabio
Valencia - Carrick - Scholes/Cleverley - Park
Rooney - Welbeck

Official member of Manchester United Football Club

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #14264: 16 Feb 2012, 12:26 »

Er det egentligt muligt at se kampen, lovligt, nogen steder hvis man ikke har viasat? Smiley

Du kan købe kampen på www.viaplay.dk Smiley

Manchester United

Sider: 1 ... 949 950 [951] 952 953 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010