Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23473
0 Brugere, 855 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MaryDype7890
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
936
937
[
938
]
939
940
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1437719 gange)
plutonium
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #14055:
08 Feb 2012, 14:08 »
Citat af: Szczesny 08 Feb 2012, 12:33
Tænker vi lige så godt kan få lidt ud af "debatten".
Hvis dommeren
forfordeler
Chelsea, så betyder det at han dømmer til fordel for United.
Forfordele har sådan set den modsatte mening, af hvad mange tror
Det giver jo minus mening det der? Hvor er logikken i at 'forfordeling' er en ulempe? Dansk Sprognævn RAUS!! En forfordeling ser jeg da klart som at den, der bliver forfordelt, får en fordel frem for modstanderen..?
Hvorfor ændre noget der giver mening?!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #14056:
08 Feb 2012, 14:13 »
Hurra, haaaps er tilbage.
Citat af: plutonium 08 Feb 2012, 14:08
Hvorfor ændre noget der giver mening?!
Jeg tror ikke du er helt med. Forfordele har aldrig betydet "få yderligere fordele", før tosser som dig ikke kunne forstå at det betød det modsatte. De har jo netop givet efter for sådanne typer som dig.
Tag i øvrigt ikke ordet "tosser" osv. personligt
plutonium
Manager
«
Svar #14057:
08 Feb 2012, 14:17 »
Citat af: g00n 08 Feb 2012, 14:13
Hurra, haaaps er tilbage.
Jeg tror ikke du er helt med. Forfordele har aldrig betydet "få yderligere fordele", før tosser som dig ikke kunne forstå at det betød det modsatte. De har jo netop givet efter for sådanne typer som dig.
Tag i øvrigt ikke ordet "tosser" osv. personligt
Det gør jeg heller ikke
Men 'at man forfordeler Chelsea' betyder da klart i min optik at man hjælper Chelsea? Hvis man splitter ordet op, så er det jo 'før fordeling', hvilket jeg opfatter som om, at man tager lidt af puljen og lægger over til den ene part før man fordeler resten ligeligt. Men det er måske helt forkert?! Det er da i hvert fald sådan jeg logisk opfatter ordet (men min logik kan også være helt ude i hampen nogle gange)
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #14058:
08 Feb 2012, 14:22 »
Citat af: plutonium 08 Feb 2012, 14:17
Det gør jeg heller ikke
Men 'at man forfordeler Chelsea' betyder da klart i min optik at man hjælper Chelsea? Hvis man splitter ordet op, så er det jo 'før fordeling', hvilket jeg opfatter som om, at man tager lidt af puljen og lægger over til den ene part før man fordeler resten ligeligt. Men det er måske helt forkert?! Det er da i hvert fald sådan jeg logisk opfatter ordet (men min logik kan også være helt ude i hampen nogle gange)
Det er forkert ja.
Ordet kommer af ældre tysk vervorteilen, afledt af Vorteil ('fordel') og det tryksvage ver-, der også gemmer sig bag ord som forplumre, fordreje, forspise (sig) og forskertse.
EDIT: Jeg må i øvrigt også hellere lige irettesætte mig selv - Dansk Sprognævn har selvfølgelig kun indflydelse på ordenes stavning, ikke betydning. Ret skal være ret.
plutonium
Manager
«
Svar #14059:
08 Feb 2012, 14:25 »
Citat af: g00n 08 Feb 2012, 14:22
Det er forkert ja.
Ordet kommer af ældre tysk vervorteilen, afledt af Vorteil ('fordel') og det tryksvage ver-, der også gemmer sig bag ord som forplumre, fordreje, forspise (sig) og forskertse.
EDIT: Jeg må i øvrigt også hellere lige irettesætte mig selv - Dansk Sprognævn har selvfølgelig kun indflydelse på ordenes stavning, ikke betydning. Ret skal være ret.
Jeg fatter hat, men det er jo heller ikke noget nyt. Jeg kravler op i mit tårn igen...
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #14060:
08 Feb 2012, 14:31 »
Citat af: plutonium 08 Feb 2012, 14:25
Jeg fatter hat, men det er jo heller ikke noget nyt. Jeg kravler op i mit tårn igen...
Læs gerne delen om pendulord i denne skrivelse fra Dansk Sprognævn i 2006:
http://dsn.dk/nyt/nyt-fra-sprognaevnet/2006-4.pdf
ogasogas
Reserveholdsspiller
«
Svar #14061:
08 Feb 2012, 14:46 »
Citat af: haaaps 08 Feb 2012, 13:48
Årrhh læg jer ned og tud på jeres grædene knæ !
Skriver måske en tand flabbet , og er helt bestemt RØD og det giver mine indlæg her inde et lidt twist . Men seriøst drenge, mange af jer må sart suseme os have haft jeres blå briller på når i har set kampen og stadig snakker om at i blev snydt og og jeg ved ikk hva' .
Og at jeg skal ha' på munden for at rose Rooney i en MANCHESTER UNITED tråd , come on , så er i os selv ude om at blive stødt. Lidt må i da ku tåle ,,. Og David Luiz er helt afgjort en PUSSY . I må da selv være ved at flække af grin da i så det stunt han lavet mod slutningen. Hev den nu mest en for at gøre obs på at en - her helt afgjort og indiskutabel - dommerfejl der gik jeres vej os var tæt på at afgøre kampen til jeres fordel ,. I fik os lidt tynde nogen
- Og ikk så meget for at fremhæve det faktum at David Luiz er en PUSSY
Skal med det samme så undskylde at jeg tilsydenladene var for hurtig med at påstå at når bagerste mand tager en spiller ned er det ikk insta direkte rødt - men at det så kun er det i 90% af tilfældene da han slevfølgelig oftere end ej vil fratage en oplagt scoringschance- Men så at bruge det ene argument og så derfra konkludere at resten af mit indlæg dermed os er det rene sludder , jaa det er da virkelig os sagligt kan jeg godt se .. NOT !!
Resten af indlægget er rent og skær den skindbare sandhed af kampens forløb !! Proofed
I gjorde det udemærket , hver nu bar glad for det , i kan være stolte af at det lykkeds at få jer det ene point mod UNITED.
Og i kæmpet for det , og i fik det ikke forræret , ligesom UNITED heller ikk fik forærret deres Point , i en super spændene kamp!
HIGH FIVE til Daniel Nordentoft !! Du du - prøver - at føre en saglig debat og forklare dine synspunkter - der er 100% korrekte - med nøje beskrivelse af hver enkelt episode og dine tanker bag , men bliver stadig mødt af Haters der hårdtnakket mener det modsatte og helt hyklerisk skriger efter en mere saglig debat selvom de selv ikk kan andet end at skyde vores meninger ned som værende det rene pjat, uden selv rigtig at komme med nået der tilnærmelsesvis kan gøre godt for alle de påstande om snyd og forærelse de selv snakker om.
Keep the red flag flying high!!
Du skriver rigtig nok utrolig flabet og du staver ubegribeligt dårligt. Det at du skriver ting som >> Årrhh læg jer ned og tud på jeres grædene knæ ! >> gør at der nok ikke er ret mange som gider at tage dig seriøst.
Manchester United just arrogant, not better
haaaps
Juniorspiller
«
Svar #14062:
08 Feb 2012, 14:57 »
Arrhh så er det hvis heller ikk værere var
- Og den kommentar er jo kun fordi man ikk høre andet end gråd fra de flestes side ,, Men i behøves nu heller ikk at tage alt hva' jeg skriver helr seriøst ,, ligesom jeg heller ikk tager alt hva' der ellers er skrevet helt seriøst ..
For går ud fra at mange her inde bare er fans der prøver at finde en undskyldning for hvorfor de ikk formået at holde en 3-0 førring , og er en anelse pisst over det ..
Ligesom jeg bliver en anelse piist af at høre på hvordan æren for udfaldet tilskrives dommerfejl , og ikk alt det hårde arbejde UNITED lagde bag ved dette comeback
So jo , tud !!
What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!
plutonium
Manager
«
Svar #14063:
08 Feb 2012, 15:06 »
Citat af: haaaps 08 Feb 2012, 14:57
- Og den kommentar er jo kun fordi man ikk høre andet end gråd fra de flestes side ,, Men i behøves nu heller ikk at tage alt hva' jeg skriver helr seriøst ,, ligesom jeg heller ikk tager alt hva' der ellers er skrevet helt seriøst ..
For går ud fra at mange her inde bare er fans der prøver at finde en undskyldning for hvorfor de ikk formået at holde en 3-0 førring , og er en anelse pisst over det ..
Ligesom jeg bliver en anelse piist af at høre på hvordan æren for udfaldet tilskrives dommerfejl , og ikk alt det hårde arbejde UNITED lagde bag ved dette comeback
So jo , tud !!
Skru lige op for kvalitetsniveauet på dine indlæg, haaaps. De sidste to indlæg fra dig i den her tråd harmonerer ikke med vores retningslinier. Du skriver at alt du skriver ikke skal tages seriøst, men så vil jeg i så fald anbefale dig i fremtiden KUN at skrive ting der skal tages seriøst. Det kan være det vil hjælpe på folks reaktion på dine indlæg.
Skrevet både som Man U-fan til en anden og som crewmedlem til en bruger. Så tag det her indlæg seriøst.
haaaps
Juniorspiller
«
Svar #14064:
08 Feb 2012, 15:44 »
heh heh det modtaget comander
What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!
TardCore
Ynglingespiller
«
Svar #14065:
08 Feb 2012, 21:17 »
Citat af: haaaps 08 Feb 2012, 14:57
So jo , tud !!
Cahill/Welbeck situationen: Han er ikke sidste mand og jeg har set værre tacklinger der har givet mindre end rødt.
Sturridge/Evra: Ikke verdens største straffe, men kan stensikkert dømmes. Og skal dømmes efter reglerne. (Se slutningen af indlægget)
Ivanovic/Welbeck: Efter min optik, som værende igang med dommerkursus, er Welbeck selv skyld i at han falder. Han filmer, det er soleklart. Desuden gør Ivanovic alt han kan for at undgå det, hvorimod Welbeck smutter sin fod lidt til højre, istedet for at trække forbi ham. Ud med foden, ind i Ivanovic, og film på det. Classy hollywood style.
Jeg har set værre United dives end det David Luiz hidtil har præsteret - Nani er langt værre.
Og jeg vil gerne se det såkaldte "proof" for at det var sådan kampen forløb.
Derudover vil jeg gerne vide hvordan man kan dominere kampen og komme bagud 3-0, og komme tilbage på det, som i min optik, er en dommerfejl.
MEN! Dommere laver fejl, og sådan er det. Mange ting der skal dømmes ifølge fodbold loven, bliver ikke håndhævet. Sådan er fodbold nu engang blevet. Du kan sige United er bedre så mange gange du vil, men det ændrer ikke på resultatet det mindste. Derimod kan jeg være dig meget uenig, og kun til slut sige - hyg dig med dit hold i Europa League.
Kepp the
blue flag
flying high!
Blue blood runs in my veins and through my blue heart!
Forever a
true blue!
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #14066:
08 Feb 2012, 21:31 »
Citat af: TardCore 08 Feb 2012, 21:17
Derimod kan jeg være dig meget uenig, og kun til slut sige - hyg dig med dit hold i Europa League.
Kepp the
blue flag
flying high!
Sødt. Viva John Terry.
Iøvrigt skal du da bestemt ikke føle dig snydt de sidste mange kampe mellem United og Chelsea, da I i den grad ikke kan klage.
Men ak ja, vi kunne selvfølgelig ikke have fået uafgjort uden vores 12 mand Webb.
Howard Webb is a red, is a red, is a red,
Howard Webb is a red...
He hates Scousers!
Korzika
Gæst
«
Svar #14067:
08 Feb 2012, 21:47 »
Ikke at jeg har lyst til at gå ind i nogen diskussion, da jeg har set, hvor nytteløst det er, vil jeg dog gerne påpege det faktum, at det stortset kun er United-fans, der mener at Chelsea ikke er blevet snydt eller at Manchester United er blevet snydt. Selv Arsenal- og Liverpool-fans har fx støttet Chelsea ifh til dommerpræstationen i kampen.
Man kan eksempelvis gå ind på bold.dk og læse kommentarene til artiklen om kampen, og meningerne om dommerpræstationen er meget entydig.
Citat af: SeRuX 08 Feb 2012, 21:31
Sødt. Viva John Terry.
Iøvrigt skal du da bestemt ikke føle dig snydt de sidste mange kampe mellem United og Chelsea, da I i den grad ikke kan klage.
Men ak ja, vi kunne selvfølgelig ikke have fået uafgjort uden vores 12 mand Webb.
Howard Webb is a red...
He hates Scousers!
Så de to offside-mål United fik i ligakampen i september, var helt korrekte og retfærdige, eller hvad?
Og nej. I kunne ikke have fået uafgjort uden Webb. To af jeres mål var nemlig på straffe, som altså ikke kommer af sig selv. Der har man brug for en dommer, som kan fløjte dem!
«
Seneste Redigering: 08 Feb 2012, 21:52 af Korzika
»
TardCore
Ynglingespiller
«
Svar #14068:
08 Feb 2012, 21:49 »
Citat af: SeRuX 08 Feb 2012, 21:31
Sødt. Viva John Terry.
Howard Webb is a red...
He hates Scousers!
Det har jeg slet ikke sagt.. Og jeg mener at i Chelseas sidste opgør mod United på OT fik i to offside mål anerkendt. Sådan er fodbold vel bare, og det kan jeg desværre ikke ændre ved. Fortid er fortid!
Desuden lyder den:
He's bald, he's red, he sleeps in Fergies bed! Howard Webb, Howard Webb!
Blue blood runs in my veins and through my blue heart!
Forever a
true blue!
Newton Heath
Manager
«
Svar #14069:
08 Feb 2012, 21:55 »
Ja, og i PL-kampen på Stamford Bridge sidste sæson fik Martin Atkinson på en eller anden måde undgået at vist David Luiz et rødt kort, trods talrige muligheder, og derudover dømte han et ikke-eksisterende straffespark på Zhirkovs dive. Dommerne vil altid lave fejl, og er der et hold der har held med dommeren den ene kamp, så har de måske uheld med den næste. Som du selv så fint siger det, så er der ikke noget at gøre ved det, men må bare lære at leve med det, selvom det kan være surt indimellem.
Dommerheld eller ej må man også bare erkende at det er skidt af Chelsea at sætte en 3-0 føring over styr. Måske fik United et par kendelser med sig, det vil jeg gerne medgive, men den kan i sku ikke skyde alt skylden på. United viste stor moral ved at komme tilbage i kampen, men samtidig var det også som om at Chelsea knækkede fuldstændigt efter den første reducering. Det er bare ikke godt nok, og hvis AVB har planer om at føre jer tilbage på mesterskabsstien, så er der klart noget der skal ændres. Det må simpelthen bare ikke ske.
Sider:
1
...
936
937
[
938
]
939
940
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »