home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 823 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 935 936 [937] 938 939 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1437735 gange)
TardCore
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #14040: 08 Feb 2012, 11:41 »

Ja, men det godtgøre sgu da ikke Cahill's indgreb...

Men du svarer ikke på mit spørgsmål - Tror du ikke, at vi havde vundet kampen, hvis Cahill havde modtaget rødt kort?

Det får vi aldrig svar på. Men nej, det tror jeg ikke. Jeg tror det havde blevet en 1-1 eller 0-0.

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14041: 08 Feb 2012, 11:43 »

Totalt pseudo diskussion... Det havde i måske, men så kunne det også være straffesparkene ikke var blevet dømt, det kunne også være vi havde fået et kompensationsstraff e, eller at Raphael havde lavet et af hans tåbelige stunts med 2 gule... Alt er relativt... Du kan ikke bare sige at i formentlig havde vundet hvis Cahill havde fået rødt.
Hvad fanden snakker du om?

Jeg tager stilling til noget, der burde være udløst, da det faktisk var en ting som skete i kampen, og Cahill skulle have haft rødt, selvom Jakob ikke er enig.

Du kan sgu da ikke bare sidde og tage stilling til noget som ikke hændte.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14042: 08 Feb 2012, 11:45 »

Det får vi aldrig svar på. Men nej, det tror jeg ikke. Jeg tror det havde blevet en 1-1 eller 0-0.
Er du vanvittig?

Hvis I havde mistet en af jeres centrale forsvarsspillere? Og vi oven i købet havde fået vores (i mine øjne) fortjente straffespark?

By the way, så er denne debat ved at tage et sidespor.

Szczesny
Manager

« Svar #14043: 08 Feb 2012, 11:49 »

Men det er nu ganske fin underholdning Grin

Hvis I nu bare bliver ved én uge mere, og får overtalt modparten, så kan det være at FA ændrer det til 4-3 sejr, til jeres hold Thumbs Up

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #14044: 08 Feb 2012, 12:13 »

Er du vanvittig?

Hvis I havde mistet en af jeres centrale forsvarsspillere? Og vi oven i købet havde fået vores (i mine øjne) fortjente straffespark?

By the way, så er denne debat ved at tage et sidespor.

Han havde jo bare taget en passiv Malouda ud, og sat en Bertrand ind, rykket Bosingwa tilbage på højre og Ivanovic ind centralt. Da det jo er et rivalopgør, ville de bare tænde spillerne mere og måske ville United føle at sejren var hjemme. Det kan give fejl i jeres forsvar og Mata skal nok udnytte hullerne. Intet er umuligt, men vi finder aldrig ud af det.

Forever a true blue!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14045: 08 Feb 2012, 12:16 »

Hvad fanden snakker du om?

Jeg tager stilling til noget, der burde være udløst, da det faktisk var en ting som skete i kampen, og Cahill skulle have haft rødt, selvom Jakob ikke er enig.

Du kan sgu da ikke bare sidde og tage stilling til noget som ikke hændte.

Det er ikke min pointe... min pointe er der er ingen der kan  vide om kampen var endt anderledes hvis det røde kort var givet til Cahill, som du mener det skulle være. Det er jo fair nok at have den holdning at han skulle have rødt, men at sige i havde vundet på baggrund af den hændelse er umuligt at sige. I ville have haft gode muligheder, det giver jeg dig, men så havde hele kampen ændret karakter og dommeren havde måske haft tildens til at forfordele Chelsea resten af kampen, hvilket måske ville give et par tvivlsomme kendelser mod jer og måske et straffe til Chelsea eller dobbelt gult til jer. INGEN KAN VIDE DET!

Kampen er slut og endte 3-3, vi kan ikke blive ved med at diskutere tvivlsomme kendelser og hvad der kunne have ændret kampens resultat. For resultatet bliver ikke ændret og dårlige dommerpræstationer i en kamp udligner sig nok i en anden. Du og Jakob E bliver aldrig enig, så det er nok også en ide at stoppe debatten her, inden den bliver for lav for jer begge.

Man må jo også bare give Cadeau til man Utd for at komme tilbage i kampen, hvorfor det ene point var fortjent.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14046: 08 Feb 2012, 12:19 »

Til jer begge:

Selvfølgelig kan jeg ikke kende kampens udfald på baggrund af en udvisning, men I ville bestemt for oddsene i mod jer, og jeg nævner det egentlig også kun fordi mange mener at United var heldige, og Chelsea blev bortdømt, hvilket ikke er tilfældet i min optik, nærmere tværtimod.

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #14047: 08 Feb 2012, 12:28 »

Til jer begge:

Selvfølgelig kan jeg ikke kende kampens udfald på baggrund af en udvisning, men I ville bestemt for oddsene i mod jer, og jeg nævner det egentlig også kun fordi mange mener at United var heldige, og Chelsea blev bortdømt, hvilket ikke er tilfældet i min optik, nærmere tværtimod.

Jeg er stadig uenig, men vi kan jo blive ved. Lad os stoppe den her, og lad os være tilfredse med ikke at have tabt. For begge hold. Smiley

Forever a true blue!

Szczesny
Manager

« Svar #14048: 08 Feb 2012, 12:33 »

Det er ikke min pointe... min pointe er der er ingen der kan  vide om kampen var endt anderledes hvis det røde kort var givet til Cahill, som du mener det skulle være. Det er jo fair nok at have den holdning at han skulle have rødt, men at sige i havde vundet på baggrund af den hændelse er umuligt at sige. I ville have haft gode muligheder, det giver jeg dig, men så havde hele kampen ændret karakter og dommeren havde måske haft tildens til at forfordele Chelsea resten af kampen, hvilket måske ville give et par tvivlsomme kendelser mod jer og måske et straffe til Chelsea eller dobbelt gult til jer. INGEN KAN VIDE DET!

Kampen er slut og endte 3-3, vi kan ikke blive ved med at diskutere tvivlsomme kendelser og hvad der kunne have ændret kampens resultat. For resultatet bliver ikke ændret og dårlige dommerpræstationer i en kamp udligner sig nok i en anden. Du og Jakob E bliver aldrig enig, så det er nok også en ide at stoppe debatten her, inden den bliver for lav for jer begge.

Man må jo også bare give Cadeau til man Utd for at komme tilbage i kampen, hvorfor det ene point var fortjent.

Tænker vi lige så godt kan få lidt ud af "debatten".

Hvis dommeren forfordeler Chelsea, så betyder det at han dømmer til fordel for United.
Forfordele har sådan set den modsatte mening, af hvad mange tror Peace

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14049: 08 Feb 2012, 12:40 »

Hvis dommeren forfordeler Chelsea, så betyder det at han dømmer til fordel for United.
Korrekt!

Jeg har faktisk også altid forstået det som det modsatte af, hvad det i realiteten er, men jeg lærte det for nogle år siden, da jeg for første gang så Sorte Kugler!  crazy

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #14050: 08 Feb 2012, 12:45 »

Argh... der hoppede jeg i min egen fælde... det er rigtigt at forfordeles man, så får man mindre end de andre og jeg mente selvfølgelig at United ville være forfordelt, samtidig vil jeg dog henlede opmærksomheden på at man efterhånden ikke ved hvad der er rigtigt fra Dansk Sprognævn, da den yngre generation er begyndt at anvende det som det siges at man fordeler dem man snakke om før andre [for]. Men du har selvføgelig ret i ordets rigtige betydning. Og samtidig skriver jeg til den yngre generation, så det var for at Daniel kunne forstå det... [er den reddet Peace]

Derudover ved jeg godt hvordan man staver til tendens [ikke tildens] - når du nu skulle highligte mit lidt hurtige svar Peace

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14051: 08 Feb 2012, 12:47 »

Dansk Sprognævn lefler alt for meget for pøblen.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14052: 08 Feb 2012, 13:00 »

Argh... der hoppede jeg i min egen fælde... det er rigtigt at forfordeles man, så får man mindre end de andre og jeg mente selvfølgelig at United ville være forfordelt, samtidig vil jeg dog henlede opmærksomheden på at man efterhånden ikke ved hvad der er rigtigt fra Dansk Sprognævn, da den yngre generation er begyndt at anvende det som det siges at man fordeler dem man snakke om før andre [for]. Men du har selvføgelig ret i ordets rigtige betydning. Og samtidig skriver jeg til den yngre generation, så det var for at Daniel kunne forstå det... [er den reddet Peace]

Derudover ved jeg godt hvordan man staver til tendens [ikke tildens] - når du nu skulle highligte mit lidt hurtige svar Peace
Når så prøver du rigtigt, at få den over på mig, hva'?  Peace

Som sagt, lærte jeg ordets rigtige betydning, da jeg så Anden's Sorte kugler... (Ja, det lød forkert!) Opstemt

Szczesny
Manager

« Svar #14053: 08 Feb 2012, 13:00 »

Hehe, yes: reddet og reddet Peace

Er i øvrigt enig med g00n

haaaps
Juniorspiller
**

« Svar #14054: 08 Feb 2012, 13:48 »

Årrhh læg jer ned og tud på jeres grædene knæ !

Skriver måske en tand flabbet , og er helt bestemt RØD og det giver mine indlæg her inde et lidt twist . Men seriøst drenge, mange af jer må sart suseme os have haft jeres blå briller på når i har set kampen og stadig snakker om at i blev snydt og og jeg ved ikk hva' .

Og at jeg skal ha' på munden for at rose Rooney i en MANCHESTER UNITED tråd , come on , så er i os selv ude om at blive stødt. Lidt må i da ku tåle ,,. Og David Luiz er helt afgjort en PUSSY . I må da selv være ved at flække af grin da i så det stunt han lavet mod slutningen. Hev den nu mest en for at gøre obs på at en - her helt afgjort og indiskutabel - dommerfejl der gik jeres vej os var tæt på at afgøre kampen til jeres fordel ,. I fik os lidt tynde nogen Wink - Og ikk så meget for at fremhæve det faktum at David Luiz er en PUSSY

Skal med det samme så undskylde at jeg tilsydenladene var for hurtig med at påstå at når bagerste mand tager en spiller ned er det ikk insta direkte rødt - men at det så kun er det i 90% af tilfældene da han slevfølgelig oftere end ej vil fratage en oplagt scoringschance- Men så at bruge det ene argument og så derfra konkludere at resten af mit indlæg dermed os er det rene sludder ,  jaa det er da virkelig os sagligt kan jeg godt se .. NOT !!

Resten af indlægget er rent og skær den skindbare sandhed af kampens forløb !! Proofed

I gjorde det udemærket , hver nu bar glad for det , i kan være stolte af at det lykkeds at få jer det ene point mod UNITED.
Og i kæmpet for det , og i fik det ikke forræret , ligesom UNITED heller ikk fik forærret deres Point , i en super spændene kamp!

HIGH FIVE til Daniel Nordentoft !! Du du - prøver - at føre en saglig debat og forklare dine synspunkter - der er 100% korrekte - med nøje beskrivelse af hver enkelt episode og dine tanker bag , men bliver stadig mødt af Haters der hårdtnakket mener det modsatte og helt hyklerisk skriger efter en mere saglig debat selvom de selv ikk kan andet end at skyde vores meninger ned som værende det rene pjat, uden selv rigtig at komme med nået der tilnærmelsesvis kan gøre godt for alle de påstande om snyd og forærelse de selv snakker om.

Keep the red flag flying high!!

What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!

Sider: 1 ... 935 936 [937] 938 939 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010