home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 904 905 [906] 907 908 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1440862 gange)
WaterWar
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13575: 22 Dec 2011, 10:35 »

Har du en kilde til det? Jeg har nemlig kun læst 2-3 uger for Young.

Official member of Manchester United Football Club

plutonium
Manager

« Svar #13576: 22 Dec 2011, 11:08 »

Drengen får da bare en maske på, og så er den prut slået Wink
Men utroligt at den liste med skadede spillere bliver ved med at vokse. Lige så snart en kommer tilbage, ryger 2 på listen. Er det nye spillere eller en ny læge/træner stab, der skal investeres i?

Det afhænger da 100 % af hvad det er for nogle skader Wink

Lægestaben kan jo ikke gøre så meget andet end at behandle de skadede. Hvis det er overbelastningsskad er skal trænerstaben give de følsomme spillere et lidt lettere træningsprogram, og muligvis spare dem lidt oftere i kampe. Hvis det er skader forårsaget af hårde tacklinger, uheldige vrid eller landinger, så er det jo ikke andet end sort uheld for klubben, og ikke noget man kan forebygge udenfor kampene.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #13577: 22 Dec 2011, 11:15 »

I har begge to ret Smiley

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=14750

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #13578: 22 Dec 2011, 11:24 »

Der er så næsten også kun 2 uger tilbage af året Smiley
Hvis det havde været sæsonen, er der stået sæsonen..

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #13579: 22 Dec 2011, 11:32 »

Lindegaard er verdens mest undervurderet målmand. Jeg har aldrig set ham lave et drop der har kostet mål og det er selvom jeg har set alle hans kampe i United og alle hans kampe på landsholdet. Det er ikke svært at finde sådanne eksempler på drop med De Gea, bare i hans United tid.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2011, 11:34 af Messi1987 » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #13580: 22 Dec 2011, 11:35 »

Lindegaard er verdens mest undervurderet målmand. Jeg har aldrig set ham lave et drop der har koster mål og det er selvom jeg har set alle hans kampe i United og alle hans kampe på landsholdet. Det er ikke svært at finde sådanne eksempler på drop med De Gea bare i hans United tid.

Alle 13 kampe, ja

5 landskampe, 4 liga-kampe, 2 cup-kampe og 2 Champions League-kampe.

Søgaard
Gæst

« Svar #13581: 22 Dec 2011, 11:41 »

Lindegaard er verdens mest undervurderet målmand. Jeg har aldrig set ham lave et drop der har kostet mål og det er selvom jeg har set alle hans kampe i United og alle hans kampe på landsholdet. Det er ikke svært at finde sådanne eksempler på drop med De Gea, bare i hans United tid.
Jeg kender mange målmænd, som også har haft 12-13 kampe, hvor de ikke har droppet...

Din påstand er egentlig korrekt, da Lindegaard agerer væsentlig mere autoritær i feltet end De Gea og generelt virker til at være mere sikker i sine indgreb end den unge spanier. Jeg er egentlig også sikker på at De Gea nok skal udvikle sig til at være en rigtig god keeper for United, men for at han skal det, så bliver han nødt til at få spilletid. Spørgsmålet er dog om rollerne på De Gea og Lindegaard bør skiftes, således De Gea får de lidt mindre vigtige kampe, hvor der er knap så meget pres på ham, mens Lindegaard kan begynde at få de kampe, hvor han for alvor bliver sat på prøvelser. For alt respekt for Lindegaard, men mange af de kampe, som han har stået i denne sæson, har ikke været de kampe, hvor United har været under pres og hvor modstanderen for alvor har sat Lindegaard på prøvelser.

plutonium
Manager

« Svar #13582: 22 Dec 2011, 11:42 »

JG7: Man kan omvendt sige, at med det antal kampe de Gea har fået sammenholdt med hans antal drop i Unitedtiden gør at Lindegaard har en bedre statistik Peace

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvem der er bedst af dem, men jeg synes i hvert fald Lindegaard er en fabelagtig keeper. En god keeper bør jo efter min mening måles på om man føler sig tryg ved at have ham i målet, og selv en målmand der sjældent lukker mål ind kan give mig en følelse af at det kan gå galt når som helst. Så er han ikke god. For hvis jeg sidder og føler det sådan, hvem siger så at forsvaret ikke har det på samme måde! Og har de det, så spiller de mere nervøst, og det er aldrig en god ting.

Lindegaard har det med at dele folk op i haters og lovers. Personligt står jeg et sted inde på midten. Anerkender hans kvaliteter, men prøver ikke at gøre ham til en Buffon, Casillas eller lignende.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Newton Heath
Manager

« Svar #13583: 22 Dec 2011, 13:13 »

Fandeme utroligt med alle de skader, god bedring til Jones, Young og Rio, guderne skal vide at vi har brug for dem alle tre i dette tætte juleprogram.

Fantastisk sejr igår, 0-5 på Craven Cottage er fandeme ikke for sjovt, desværre var jeg ikke hjemme til at se kampen, men har lige set målene, og de sidste to er perler. Fremragende drøn fra Rooney til 4-0 og Berbas hælafslutning er virkelig overskud, ufatteligt han har så meget af det. Godt af Welbeck også kom på tavlen, og dejligt med endnu et rent bud til Anders.

God sejr på en svær bane, nu skal der gerne lægge seks point og vente mod Wigan og Blackburn på Old Trafford, inden vi tager til St. James Park, der ikke længere virker som et fort.

UNITED!

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #13584: 23 Dec 2011, 11:22 »

Newton Heath, med alt det Berba laver, så burde der vidst også være overskud Wink

Men Phil Jones er klar igen til mandagens kamp! både bbc og skysports.com skriver det på twitter, inklusiv links:
http://www1.skysports.com/football/news/11667/7392817/Jones-boost-for-United
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16294091.stm

Så den burde være god nok.

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #13585: 23 Dec 2011, 12:14 »

Newton Heath, med alt det Berba laver, så burde der vidst også være overskud Wink

Men Phil Jones er klar igen til mandagens kamp! både bbc og skysports.com skriver det på twitter, inklusiv links:
http://www1.skysports.com/football/news/11667/7392817/Jones-boost-for-United
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16294091.stm

Så den burde være god nok.

Satme en nice nyhed.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13586: 23 Dec 2011, 13:01 »

Jeg er enig: har det lidt med De Gea, som jeg har det med Mertesacker. De gør det egentligt fint, men man sidder altid, eller det gør jeg, med en følelse af, at de kan give modstanderen et mål i næste aktion.

Jeg tør godt sige, at jeg synes, Lindegaard er en bedre målmand end De Gea. Den eneste grund til, at De Gea får flere kampe, er hans pris.

Swizz CataR
Manager

« Svar #13587: 23 Dec 2011, 13:07 »

Jeg er enig: har det lidt med De Gea, som jeg har det med Mertesacker. De gør det egentligt fint, men man sidder altid, eller det gør jeg, med en følelse af, at de kan give modstanderen et mål i næste aktion.

Jeg tør godt sige, at jeg synes, Lindegaard er en bedre målmand end De Gea. Den eneste grund til, at De Gea får flere kampe, er hans pris.

Jeg er meget enig med dig. Jeg håber og tror kun det bedste om De Gea og fremtiden, men sandheden må være, at Lindegaard står i en dårlig situation. De Gea er ung, og for at blive bedre skal han have tillid og masser af spilletid. Han har et stort potentiale, og kan han indfri det bliver han fantastisk. Desværre for Lindegaard, så er United også klar til at give De Gea masser af chancer, ikke mindst grundet De Geas kæmpe transferpris sammenlignet med Lindegaards.

Det bedste Lindegaard kan gøre, er at bakke op om De Gea, vise den rette ånd, og så ellers spille suverænt når han får chancen.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #13588: 26 Dec 2011, 17:55 »

Chelsea, Liverpool og City fik alle uafgjort (1-1, 1-1 og 0-0 hhv). Nu er vi á point med City i toppen af Premier League. Dejligt!
Så desværre ikke kampen fordi 6'eren synes Liverpool - Blackburn var mere spændende/underholdende. Vi vandt 5-0 og Berbatov fik et hat-trick samt Fryers fik en PRL-kamp hvilket er en udmærket ting. Alt i alt en dejlig Boxing Day! Opstemt

Official member of Manchester United Football Club

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13589: 26 Dec 2011, 18:01 »

En fantastisk Boxing Day. Flot at vi vinder 5-0 med den noget alternative opstilling, med kun 2 reelle forsvarsspillere. Carrick spiller endnu en gang en sublim kamp, denne gang i midterforsvaret. Park gjorder det også fornuftigt, og så er der selvfølgelig Berbalove. Kæft, hvor er han cool.

Ellers må dagens detalje vel være, at Valencia lavede et indlæg med sit venstre ben.

Sider: 1 ... 904 905 [906] 907 908 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010