home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 901 902 [903] 904 905 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1441081 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13530: 17 Dec 2011, 15:16 »

En skod holdning?

Skodholdningen kommer vel lige netop fra Manchester United. Den tilgang de har haft til Champions League, har da lige netop virket som en devaluering af turneringen, og derfor er det da fuldt fortjent at de røg. Hvis ikke man skaffer de fornødne point, så skal man heller ikke bitche over ikke at være videre.

Jeg ved faktisk ikke om de har haft en dårlig holdning. Mit indtryk er faktisk bare mere at man ikke har været bedre. Og desuden bitcher jeg ikke overhovedet - jeg synes bare det er federe at møde de bedste Smiley

Manchester United

Batigol
Manager

« Svar #13531: 17 Dec 2011, 15:24 »

Jeg ved faktisk ikke om de har haft en dårlig holdning. Mit indtryk er faktisk bare mere at man ikke har været bedre. Og desuden bitcher jeg ikke overhovedet - jeg synes bare det er federe at møde de bedste Smiley

Men nu sidder du jo lige netop og argumentere for at United så ikke er blandt de bedste. Du siger det egentlig selv da du påpeger at de egentlig bare ikke har været bedre. Så kan man vel også snildt argumentere for at Basel simpelthen bare har været bedre og dermed er blandt de bedste, hvorimod United ikke er det? Jeg er som udgangspunkt fuldstændig enig i at det ikke er det samme uden United, men det giver bare ikke megen mening først at beklage sig over at United ikke er med, fordi de bedste hold bør være med i turneringen, for derefter at sige at Basel ganske enkelt har været bedre. Det bliver dog en spændende kamp i Europa League - en jeg virkelig glæder mig til at se.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13532: 17 Dec 2011, 15:31 »

Det synes jeg er en skod holdning. Jeg synes at det er fedest med de bedste hold. Derfor ville jeg også hellere have Arsenal med fremfor, f.eks. Basel.

Jeg synes også at din holdning, er en skod holdning. Men sådan er vi jo så forskellige. Hvad er det galt i godt at kunne lide, at underdogs leverer? Jeg elsker, når undertippede hold slår de gode hold ud - således også at Napoli gik videre på Citys bekostning. Og så har det selvfølgelig også noget at gøre med, at det netop er United, der failer - det gør det lige den tand bedre for mig.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13533: 17 Dec 2011, 15:33 »

Enig med FC Barcelona. Basel var bedre end United og gik fortjent videre. Manchester United røg fortjent ud af turneringen, og derfor er det ikke en skam at de ikke er med mere. Så er jeg ligeglad med at de hedder Manchester United.

Men spændende og svær lodtrækning I har fået i Ajax. Det bliver det interessant opgør.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13534: 17 Dec 2011, 15:43 »

Men nu sidder du jo lige netop og argumentere for at United så ikke er blandt de bedste. Du siger det egentlig selv da du påpeger at de egentlig bare ikke har været bedre. Så kan man vel også snildt argumentere for at Basel simpelthen bare har været bedre og dermed er blandt de bedste, hvorimod United ikke er det? Jeg er som udgangspunkt fuldstændig enig i at det ikke er det samme uden United, men det giver bare ikke megen mening først at beklage sig over at United ikke er med, fordi de bedste hold bør være med i turneringen, for derefter at sige at Basel ganske enkelt har været bedre. Det bliver dog en spændende kamp i Europa League - en jeg virkelig glæder mig til at se.

Selvom Basel var bedste i den kamp håber jeg da ikke, at nogen mener at Basel er et bedre hold end United. Og det var da fuldt fortjent at United ikke gik videre, da både Benfica og Basel har leveret bedre. Men Basel er jo ikke et bedre fodboldhold end United Smiley

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13535: 17 Dec 2011, 15:44 »

Jeg synes også at din holdning, er en skod holdning. Men sådan er vi jo så forskellige. Hvad er det galt i godt at kunne lide, at underdogs leverer? Jeg elsker, når undertippede hold slår de gode hold ud - således også at Napoli gik videre på Citys bekostning. Og så har det selvfølgelig også noget at gøre med, at det netop er United, der failer - det gør det lige den tand bedre for mig.

Længe leve at folk er forskellige Smiley

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13536: 17 Dec 2011, 15:46 »

Så har de vel heller ikke været 'de bedste' hvis du selv siger at "man ikke har været bedre" Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13537: 17 Dec 2011, 15:54 »

Så har de vel heller ikke været 'de bedste' hvis du selv siger at "man ikke har været bedre" Wink

Nej, men igen mener jeg stadig at United er et bedre hold end Basel. Og min mening er bare, at det ville være en federe turnering, hvis United og City var med. Som jeg også har sagt vil jeg heller have United slår f.eks. Arsenal ud af en semifinale, end Schalke

Manchester United

Batigol
Manager

« Svar #13538: 17 Dec 2011, 16:18 »

Selvom Basel var bedste i den kamp håber jeg da ikke, at nogen mener at Basel er et bedre hold end United. Og det var da fuldt fortjent at United ikke gik videre, da både Benfica og Basel har leveret bedre. Men Basel er jo ikke et bedre fodboldhold end United Smiley

Du lagde ellers selv ganske meget op til at Basel er et bedre hold end United. Du sagde selv at det ikke var indstillingen der fejlede, men at de ganske enkelt bare ikke var bedre. Hvori forskellen på at sige at United ganske enkelt ikke var bedre end Basel og på at sige at United er bedre end Basel, kan jeg ikke helt regne ud. De formåede som sagt ikke engang at slå Basel på hjemmebane. Jeg tror skam også at det ville være en federe turnering hvis United og City var med. Der hvor filmen knækker for mig, er når du lægger ud med at sige at det er ærgerligt at United ikke længere er med, da de bedste hold bør være med i turneringen, for derefter at sige at United ganske enkelt ikke var gode nok til at gå videre. Kan vi ikke godt blive enige om at det er lidt af en selvmodsigelse?

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13539: 17 Dec 2011, 16:31 »

Du lagde ellers selv ganske meget op til at Basel er et bedre hold end United. Du sagde selv at det ikke var indstillingen der fejlede, men at de ganske enkelt bare ikke var bedre. Hvori forskellen på at sige at United ganske enkelt ikke var bedre end Basel og på at sige at United er bedre end Basel, kan jeg ikke helt regne ud. De formåede som sagt ikke engang at slå Basel på hjemmebane. Jeg tror skam også at det ville være en federe turnering hvis United og City var med. Der hvor filmen knækker for mig, er når du lægger ud med at sige at det er ærgerligt at United ikke længere er med, da de bedste hold bør være med i turneringen, for derefter at sige at United ganske enkelt ikke var gode nok til at gå videre. Kan vi ikke godt blive enige om at det er lidt af en selvmodsigelse?

Nej det synes jeg ikke. For selvom at United ikke var gode nok, så mener jeg jo klart at de er et bedre hold en Basel? Og normalt vil United jo også vinde 10/10 mod et hold som Basel. Fordi at F.C Barcelona taber 1-0 til Getafe, er Getafe naturligvis ikke et bedre hold en Barcelona.

Og jeg har aldrig ment at Basel er et bedre hold end United, men det er fortjent at de gik videre, fordi de har gjort det bedst. Og det synes jeg ikke er ensbetydende med at de er bedre Smiley

Manchester United

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #13540: 17 Dec 2011, 22:42 »

Sikken nyhed!

Synes både den er god og dårlig. For det første er jeg glødende United-fan og derfor ville jeg jo elske at se dem på den største europæiske scene, men samtidig er det ikke ægte, da vi ikke har fortjent bedre. Vi har haft en snært arrogance op til vores gruppekampe, fordi alle var sikre på at United naturligvis var bedre, og den manglende professionalisme og grundighed gør, at vi er havnet i Europa League, og vi har intet at whine over!

UEFA vil straffe schweizisk fodbold, grundet FC Sion's ulovlige foretagende, og det synes jeg er en skændsel. Det skal ikke gå ud over kollektivet, fordi en ikke kan indordne sig, og derfor håber jeg på fair vis, at man lader Basel tørne sammen med Bayern! 

Newton Heath
Manager

« Svar #13541: 18 Dec 2011, 10:47 »

Tror og håber faktisk lidt heller ikke at vi kommer med. Vi har ikke fortjent at være med, og det ville være utroligt synd for Basel at ryge ud på grund af kludder fra det schweiziske forbund og et andet schweizisk hold efter deres imponerende præstation. Nu må vi tage ved lære af vores exit, og komme tilbage med bedre og fornyet energi næste år. Med det sagt er der selvfølgelig ingen tvivl om at vi tager imod det, hvis det skulle vise sig at Basel rent faktisk bliver smidt ud. Tror dog næppe på det.

In other news:

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&&utm_source=facebook&utm_medium=rss&utm_campaign=facebookfeed&id=14714

Sunday Telegraph hævder at vi har købt Nicolás Gaitán fra vores banemænd Benfica, for den nette sum af 29,3 millioner pund. Avisen skriver også at skiftet vil ske til sommer. Om det er sandt er endnu svært at sige, men jeg har svært ved at sige noget om det her køb, idet jeg simpelthen ikke har et stort nok kendskab til Gaitan og hans evner. 29,3 pund er dog rigtig mange penge i disse tider, så hvis det skulle vise sig at vi henter ham, så er der klart nogle forventninger til ham. Det ville dog, hvis aktuelt, ikke være første gang vi køber fra en portugisisk klub, og det har da tidligere været med stor succes. ;-)

Men lad os fokusere på dagens kamp, hvor modstanderen hedder Queens Park Rangers, der tager imod os på Loftus Road i hovedstaden. De har fået samlet sig en stærk trup med nogle gode offensive spillere, og her tænker jeg i særdeleshed på SwP, Barton, Faurlin, Helguson og DJ Campbell. Det er uden tvivl et rigtig fornuftigt hold, hvilket Chelsea tidligere på sæsonen i den grad også fik at mærke. Netop Chelsea smed point mod Wigan igår, så lad os da bare udnytte det, og samtidig generobre førstepladsen for en stund. Det kunne være dejligt.

Anderson, Rafael, Fabio, Cleverley, Owen, Vidic, Fletcher og Hernandez er ude med skader i vores hårdt plagede trup. Berbatov er endelig tilbage, men jeg tror ikke han starter:

De Gea
Smalling-Ferdinand-Evans-Evra
Valencia-Carrick-Jones-Nani
Rooney-Welbeck

Ikke så mange dikkedarer, en opstilling der trods de mange afbud stadig er meget stærk. Vi skal være i stand til at slå QPR og lægge pres på City, og det tror jeg også vi er, selvom det er et drilsk hold vi står over for. Jeg tipper en 2-1 sejr i vores favør, og med Rooney på tavlen igen.

UNITED!
« Seneste Redigering: 18 Dec 2011, 10:49 af Newton Heath » Logged

Swizz CataR
Manager

« Svar #13542: 18 Dec 2011, 11:24 »

Gaitan var bl.a. manden med oplægget her til Cardozo mod netop os: http://www.youtube.com/v/kSCumQGPPLg

Af det jeg har set er Gaitan rigtig god. Jeg stoler på at de ved hvad de laver, såfremt de har kastet så mange penge efter ham. Umiddelbart vil jeg dog mene at han er kantspillet, hvorfor jeg synes at det må være interessant, hvem der så forlader klubben. Med Nani, Young, Valencia og Park som kantspillere, så er det jo ikke fordi der mangler folk, og tvivler da på at vi mangler flere på netop denne position.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Newton Heath
Manager

« Svar #13543: 18 Dec 2011, 12:18 »

De Gea

Smalling - Evans - Ferdinand - Evra

Valencia - Jones - Carrick - Nani

Rooney - Welbeck

Bænken: Lindegaard, Berbatov, Giggs, Park, Hernandez, Young, Fryers

Som forventet. :-)

UNITED!

SirToby
Manager

« Svar #13544: 18 Dec 2011, 12:19 »

De samme 11, som smadrede Wolves. Syv britere i startopstillingen og tre på bænken - det kan jeg godt lide. Jeg glæder mig og håber, de kan følge op på de flotte takter fra Wolves-kampen.

UNITED!!!

Sider: 1 ... 901 902 [903] 904 905 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010