home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  0 Brugere, 805 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 900 901 [902] 903 904 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1441100 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #13515: 13 Dec 2011, 22:10 »

Dælme en skidt diagnose at få.

Alt muligt held og lykke til DF herfra  Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #13516: 14 Dec 2011, 00:26 »

Jeg er stadig i chok over at vi skal undvære Fletch.. deprimerende.. Men god bedring til skotten.. håber da på at han vender tilbage..  Peace

- Veni, vidi, vici -

patrick J
Manager

« Svar #13517: 14 Dec 2011, 00:33 »

Held og lykke til Fletcher! Håber han kommer stærkt tilbage, god bedring til ham.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Newton Heath
Manager

« Svar #13518: 16 Dec 2011, 14:57 »

Vi trak Ajax i første knockout-runde af Europa League. Bliver spændende med et møde med Eriksen, og glæder mig til at se hvad han kan mod United. Første kamp spilles i Amsterdam, mens returkampen spilles på Old Trafford.

Skulle vi være så heldige at spille os videre hedder modstanderen i 1/8 finalen enten Lokomotiv Moskva eller Athletic Bilbao.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2011, 15:02 af Newton Heath » Logged

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13519: 16 Dec 2011, 15:01 »

Vi trak Ajax i første knockout-runde af Europa League. Bliver spændende med et møde med Eriksen, og glæder mig til at se hvad han kan mod United. Første kamp spilles i den Amsterdam, mens returkampen spilles på Old Trafford.

Skulle vi være så heldige at spille os videre hedder modstanderen i 1/8 finalen enten Lokomotiv Moskva eller Athletic Bilbao.

Puha. Jeg bliver stadig ked af det hver gang jeg læser, at vi skal spille Europa League. Champions League er altså ikke det samme uden Manchester United.

Manchester United

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #13520: 17 Dec 2011, 14:05 »

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13521: 17 Dec 2011, 14:36 »

Puha. Jeg bliver stadig ked af det hver gang jeg læser, at vi skal spille Europa League. Champions League er altså ikke det samme uden Manchester United.

Du har ret. Det er ikke det samme, det er bare bedre.

Til den sidste nyhed: det undrer mig ikke, hvis det sker. Typisk.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13522: 17 Dec 2011, 14:39 »

Alligevel råddent hvis det skal gå ud over Basel at en af deres konkurrenter bitcher så meget..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #13523: 17 Dec 2011, 14:41 »

Ahh, det kan da vel umulig ske.

Det ville da være verdens største selvmål, hvis det schweiziske fodboldforbund ikke får orden på det, og på den måde selv sender FC Basel ud af Champions League.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13524: 17 Dec 2011, 14:47 »

Du har ret. Det er ikke det samme, det er bare bedre.

Til den sidste nyhed: det undrer mig ikke, hvis det sker. Typisk.

Det synes jeg er en skod holdning. Jeg synes at det er fedest med de bedste hold. Derfor ville jeg også hellere have Arsenal med fremfor, f.eks. Basel.

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13525: 17 Dec 2011, 14:52 »

Det synes jeg er en skod holdning. Jeg synes at det er fedest med de bedste hold. Derfor ville jeg også hellere have Arsenal med fremfor, f.eks. Basel.

Heh, jeg har det omvendt. Jeg synes det er fedt når de små hold leverer overraskelser og slår de store hold ud - Det er rart med lidt nyt og lidt overraskelse, i stedet for at det udelukkende er de største hold der går videre. Og jeg vil til enhver tid foretrække andre modstandere end Arsenals PL rivaler Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13526: 17 Dec 2011, 14:53 »

Heh, jeg har det omvendt. Jeg synes det er fedt når de små hold leverer overraskelser og slår de store hold ud - Det er rart med lidt nyt og lidt overraskelse, i stedet for at det udelukkende er de største hold der går videre. Og jeg vil til enhver tid foretrække andre modstandere end Arsenals PL rivaler Wink

Selvfølgelig er det fedt med overraskelser. Men det er verdens bedste turnering, og derfor synes jeg også at de bedste hold i verden skal være med Wink

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13527: 17 Dec 2011, 14:54 »

Selvfølgelig er det fedt med overraskelser. Men det er verdens bedste turnering, og derfor synes jeg også at de bedste hold i verden skal være med Wink

Det var de også (altså de bedste i Europa) - Nogle af dem blev bare slået ud af mindre hold fordi de ikke motiverede sig selv og spillede dårligt Wink

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #13528: 17 Dec 2011, 14:57 »

Det var de også (altså de bedste i Europa) - Nogle af dem blev bare slået ud af mindre hold fordi de ikke motiverede sig selv og spillede dårligt Wink

Ja ja Opstemt. Men jeg synes stadig det er federe, hvis det er alle de store modstandere mod hinanden. Synes f.eks. ikke det var særligt ophidsende at United mødte Schalke i en semifinale sidste år Smiley

Manchester United

Szczesny
Manager

« Svar #13529: 17 Dec 2011, 15:08 »

En skod holdning?

Skodholdningen kommer vel lige netop fra Manchester United. Den tilgang de har haft til Champions League, har da lige netop virket som en devaluering af turneringen, og derfor er det da fuldt fortjent at de røg. Hvis ikke man skaffer de fornødne point, så skal man heller ikke bitche over ikke at være videre.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 900 901 [902] 903 904 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010