home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 830 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 863 864 [865] 866 867 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1442966 gange)
kløv
Ynglingespiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12960: 18 Sep 2011, 20:53 »

Man Utd var bare bedre....
Jeg er heller ikke Man utd fan, men sys det var lidt sjovt at drille jer...

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #12961: 18 Sep 2011, 20:56 »

Vil hellere bruge betegnelsen "et meget mere effektivt mandskab" i dag. Og så kunne man arrogant tilføje, at det er det der står på tavlen når dommeren fløjter sidste gang der tæller, og ikke andet.

Når det så er sagt, så tror jeg faktisk de fleste professionelle fodboldspillere, specielt dem med succes, ville sige, at al snak om "retfærdigt eller ej" er 110% ligegyldigt. Det er noget der er forbeholdt fans og medier Smiley

Man kan jo også anskue det således, at det IKKE ville være fortjent at vinde hvis ikke man kan score på de chancer man har, ud fra ovennævnte anskuelse omkring hvad der tæller i fodbold.

VI havde faktisk bolden i 57% af tiden, brændte et straffe, samt 1-2 yderligere kæmpechancer, så selvom I havde 10 forsøg mere, så var det kun to mere indenfor rammen end os.

Jeg kan sagtens forstå man føler sig snydt, når vi scorer to mål hvor der burde være dømt offside. Omvendt slap Cole også heldigt med et gult kort, i en situation hvor er temmelig hensynsløs (ikke det samme som at han gik efter manden), og fører højrebenet igennem efter han først har slagtet Chicharito. Og I var heldige, at Rooney faldt ved straffesparket, så det var ikke kun os der havde heldet hvis man kan sige det sådan Smiley

Er helt enig i denne betragtning faktisk... Kan godt være at vi ikke udspillede Chelsea, men synes på ingen måde at sejren idag er ufortjent og vil mene at vi brænder mindst ligeså mange store chancer som Chelsea havde, at Torres chance nok er lidt større end alt andet er så hans egen skyld...

Synes til gengæld at Cole burde have haft rødt, mener ikke han kommer ind i den for at ramme chicarito men den måde hvorpå han rammer ham er stadig så hensynsløs og voldsom at det bør give en udvisning..

Derudover er jeg egentlig ret nysgerrig omkring hvorvidt der bør være dømt straffe i situationen når nu der bliver dømt en forseelse i feltet eller om at det ikke kan dømmes fordi Hernandez har nået at sparke bolden ud da der bliver fløjtet!?

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #12962: 18 Sep 2011, 20:57 »

Man Utd var bare bedre....
Jeg er heller ikke Man utd fan, men sys det var lidt sjovt at drille jer...
Ikke United-fan? crazy
Du har da ellers skrevet "vi" hver gang du snakkede om Man Utd?? Tunge

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #12963: 18 Sep 2011, 20:58 »

HAHAHAHA!!
ja ja...

funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Den kommentar er da fuldstændig unødvendig?

Og g00n har jo også ret. Selvom jeg er helt igennem United-fan, så kunne jeg sagtens se, at de ikke var Chelsea overlegne i kampen. Ja, de scorede flere mål, og det er i bund og grund det der tæller, men United var sgu ikke 'meget bedre' idag, som du tidligere skriver. Hvis man kigger på statistikken fra kampen har Chelsea blandt andet flere skud, indlæg, hjørnespark osv. end United havde, og det er jo bare nogle af de parametre man kan kigge på, når man skal vurdere hvem der er kampens bedste hold. Smiley

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #12964: 18 Sep 2011, 21:00 »

Ahhh nu må du sgu lige, SirToby... Cole gør da, som jeg ser det, intet galt... Ja han kommer for sent, men det er da kun i hans forsøg på at blokere Hernandez' afslutning, at han så rammer ham er hvad der sker, men det er tydeligt, at det eneste Cole vil er at blokere for målet. United spillerne havde sgu gjort det samme, hvis det havde været i den anden ende - og hvis ikke Tottenham spillere gjorde det i deres kampe, ja så ville jeg sgu hade dem noget så grusomt. Deres opgave er at forsvare målet, så skal man sgu komme på tværs der!

Cole giver sig 100 % i forsøget på at forsvare eget mål men bør dog have Rødt da han kommer alt for sent og alt for voldsomt direkte ind på Hernandez ben..

N17
Manager

« Svar #12965: 18 Sep 2011, 21:02 »

Jeg vil mene, at Chelsea var langt bedre end United i første halvleg, men United formåede alligevel, på en eller anden måde, at score 3 gange.. Imponerende præstation, men omvendt var der vidst også en del held involveret her!

Anden halvleg var straks mere lige med ligeligt fordelte chancer!

Cole giver sig 100 % i forsøget på at forsvare eget mål men bør dog have Rødt da han kommer alt for sent og alt for voldsomt direkte ind på Hernandez ben..

Vi er så ikke enige. Jeg mener på ingen måde den er til rødt Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #12966: 18 Sep 2011, 21:03 »

Vil hellere bruge betegnelsen "et meget mere effektivt mandskab" i dag. Og så kunne man arrogant tilføje, at det er det der står på tavlen når dommeren fløjter sidste gang der tæller, og ikke andet.

Når det så er sagt, så tror jeg faktisk de fleste professionelle fodboldspillere, specielt dem med succes, ville sige, at al snak om "retfærdigt eller ej" er 110% ligegyldigt. Det er noget der er forbeholdt fans og medier Smiley

Man kan jo også anskue det således, at det IKKE ville være fortjent at vinde hvis ikke man kan score på de chancer man har, ud fra ovennævnte anskuelse omkring hvad der tæller i fodbold.

VI havde faktisk bolden i 57% af tiden, brændte et straffe, samt 1-2 yderligere kæmpechancer, så selvom I havde 10 forsøg mere, så var det kun to mere indenfor rammen end os.

Jeg kan sagtens forstå man føler sig snydt, når vi scorer to mål hvor der burde være dømt offside. Omvendt slap Cole også heldigt med et gult kort, i en situation hvor er temmelig hensynsløs (ikke det samme som at han gik efter manden), og fører højrebenet igennem efter han først har slagtet Chicharito. Og I var heldige, at Rooney faldt ved straffesparket, så det var ikke kun os der havde heldet hvis man kan sige det sådan Smiley

Det er sjovt.. Når i vinder på sådan en baggrund mod topholdene er det effektivt og skarpt, og så findes der ikke held..

Når vi gør det er vi bare heldige, elendige, og vinder fordi modstanderen er lort.. Det er sgu pudsigt Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #12967: 18 Sep 2011, 21:07 »

Det er sjovt.. Når i vinder på sådan en baggrund mod topholdene er det effektivt og skarpt, og så findes der ikke held..

Når vi gør det er vi bare heldige, elendige, og vinder fordi modstanderen er lort.. Det er sgu pudsigt Smiley

Sjovt, synes da altid det er det Arsenal, City, Chelsea og Liverpool fans synes om United. Enten er United røv elendige eller så er de pisse heldige. Dog vil jeg mene United var mest effektive i dag og chancerne var store på begge sider, til flere mål. Både Torres og Rooney, skulle have lavet en kasse mere hver. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

verdenskrig
Manager

« Svar #12968: 18 Sep 2011, 21:12 »

Det er så ikke hver gang,., I har ofte marginalerne ja, men ofte er i også gode..

Det sidste halve år har vi slået Chelsea, United, City, Arsenal og hver gang har KongFjong været inde og underminere vores sejr med alverdens elendige undskyldninger.. Men vinder hans eget hold så er det bare skarpt og effektivt og fantastisk.. Fed logik!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12969: 18 Sep 2011, 21:13 »

Ahhh nu må du sgu lige, SirToby... Cole gør da, som jeg ser det, intet galt... Ja han kommer for sent, men det er da kun i hans forsøg på at blokere Hernandez' afslutning, at han så rammer ham er hvad der sker, men det er tydeligt, at det eneste Cole vil er at blokere for målet. United spillerne havde sgu gjort det samme, hvis det havde været i den anden ende - og hvis ikke Tottenham spillere gjorde det i deres kampe, ja så ville jeg sgu hade dem noget så grusomt. Deres opgave er at forsvare målet, så skal man sgu komme på tværs der!

Øhm hvor stor det i reglerne at man ikke skal smides ud for at spille hensynsløst, blot fordi:

1) Alle andre ville gøre det samme
2) Han ikke gik efter manden
3) Han forsvarer målet

...?

Det Cole laver er temmelig hensynsløst og det er vidst kun i England man slipper med gult. Og NEJ, inden du sætter lighedstegn mellem "hensynsløst" og "at gå efter manden", så er det ikke det samme. Man kan sagtens spille hensynsløst uden at gå efter manden Smiley At Cole så lige svinger sit højreben ud efter Chicharito efter han har sakset ham, gør det self ikke bedre...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12970: 18 Sep 2011, 21:14 »

Hehe så kom du alligevel på banen, det ventede jeg egentlig bare på fra det sekund jeg trykkede"Godkend" Smiley Skal nok lige huske at komme over i Liverpool-tråden og huske at rose jer når I vinder Wink

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #12971: 18 Sep 2011, 21:15 »

Jeg vil mene, at Chelsea var langt bedre end United i første halvleg, men United formåede alligevel, på en eller anden måde, at score 3 gange.. Imponerende præstation, men omvendt var der vidst også en del held involveret her!

Anden halvleg var straks mere lige med ligeligt fordelte chancer!

Vi er så ikke enige. Jeg mener på ingen måde den er til rødt Smiley

Chelsea havde mere af spillet i første halvleg og styrede kampen en del af halvlegen, dog synes jeg bare ikke de endnu spiller helt flydende og får nok ud af deres overtag, selvfølgelig er det ekstra tydeligt fordi de brænder især 1 kæmpe chance...

2. Halvleg synes jeg united sidder bedst på, på trods af at Torres brænder sin kæmpe chance og scorer 1, Rooney bør jo score på straffe, og i hernandez situationen og faktisk også i den situation hvor han ender med en halvsløj aflevering til Hernandez...

Men en underholdende og lige kamp med den helt "rigtige" vinder..

Med hensyn til hernandez situationen bliver vi nok aldrig enige, synes ikke at tacklingen var ondsindet, men var alt for voldsom og derfor kan (og bør) der i mine øjne gives rødt...

Men så længe han ikke er skadet eller noget som følge af tacklingen, er jeg glad og det er jo engelsk fodbold Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #12972: 18 Sep 2011, 21:17 »

Normalt gider jeg ikke gå i detaljer, hvis man gør det en gang.. Fair nok, man må sgu have den holdning man nu engang har Smiley.. Men når man gør det hele forbandet fire gange i streg, for derefter at rose sit hold efter en kamp hvor man i den grad havde marginalerne, og kalder dem gode og effektive, så må jeg kommentere.. ... Men dig om det, jeg forstår bare ikke et mug af det Rullende Øjne

Cool

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #12973: 18 Sep 2011, 21:18 »

Det er så ikke hver gang,., I har ofte marginalerne ja, men ofte er i også gode..

Det sidste halve år har vi slået Chelsea, United, City, Arsenal og hver gang har KongFjong været inde og underminere vores sejr med alverdens elendige undskyldninger.. Men vinder hans eget hold så er det bare skarpt og effektivt og fantastisk.. Fed logik!

Vil gå så langt som at rose liverpool og sige at de i mine øjne spillede rigtigt godt mod mange af de store hold i sidste sæson selv i perioder hvor det slet ikke kørte for dem..

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12974: 18 Sep 2011, 21:20 »

Vil ikke sige noget om kampen - tror alt er sagt!

Men De Gea bliver bedre og bedre. Fortsæt endelig Smiley

Manchester United

Sider: 1 ... 863 864 [865] 866 867 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010