home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:51:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 864 865 [866] 867 868 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1442835 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #12975: 18 Sep 2011, 21:20 »

Forventer jeg heller ikke VK, det er fodbold Wink Men kom med de fire eksempler, så kan vi sagtens tage dem en for en, jeg skal nok indrømme mine fejl hvis jeg har begået nogen (tvivler Peace)

verdenskrig
Manager

« Svar #12976: 18 Sep 2011, 21:22 »

Du forventer ikke at jeg skal gå så mange sider tilbage, for at konstatere at du skriver 4 underlige indlæg, med henblik på din holdning til dit eget holds præstation i dag? Det er mit liv lidt for kort til desværre Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12977: 18 Sep 2011, 21:22 »

Må sige jeg synes det er vanvittigt, at man ikke blot vil erkende, at man ikke var det bedste hold i dag. Det tager vel intet fra sejren? Chelsea var det bedste hold, men United lavede 3 mål i første halvleg, og bum, så var den kamp lukket. Chelsea var bedst på alle statistikker, og det var endnu selv om, at man var tvunget til at satse i 2. halvleg.

Fakta er, at United reelt ikke var særlig gode i dag.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12978: 18 Sep 2011, 21:25 »

Hehe nej VK, det forventer jeg skam ikke, om end jeg synes det kunne være sjovt Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12979: 18 Sep 2011, 21:28 »

Må sige jeg synes det er vanvittigt, at man ikke blot vil erkende, at man ikke var det bedste hold i dag. Det tager vel intet fra sejren? Chelsea var det bedste hold, men United lavede 3 mål i første halvleg, og bum, så var den kamp lukket. Chelsea var bedst på alle statistikker, og det var endnu selv om, at man var tvunget til at satse i 2. halvleg.

Fakta er, at United reelt ikke var særlig gode i dag.

Chelseas spil var bedre end Utds, især i 1. halvleg. Men vi havde bolden 57% af tiden i dag, så ikke alle statistikker var i Chelsea favør. Ligesom I kun havde to forsøg mere indenfor rammen trods ca 10 forsøg mere, hvilket vel også meget godt fortæller om hvad forskellen var i dag.

Vil ikke sige at vi "ikke var særlig gode" i dag, det var vel en flad gennemsnitspræstati on, og så ikke mere, krydret med ekstrem effektivitet og to underlige kendelser af linjevogteren...

JKJ
Gæst

« Svar #12980: 18 Sep 2011, 21:29 »

Hehe så kom du alligevel på banen, det ventede jeg egentlig bare på fra det sekund jeg trykkede"Godkend" Smiley Skal nok lige huske at komme over i Liverpool-tråden og huske at rose jer når I vinder Wink

Det vil da være første gang hvis det skulle ske  Shockeret

ellers er jeg enig med VK, men det kommer vel ikke bagpå dig  Wink

For lige at komme forbi kampen idag har jeg ikke set den. Men kan forstå at den var forholdsvis lige men i havde marginalerne med jer.

Men som KongFjong nævnte - tror det var ham - så er det jo fløjtende lige meget med hvor mande hjørnespark, chancer osv man har. I sidste ende gælder det om at have scoret flest mål når dommeren fløjter af, fortjent eller ej.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12981: 18 Sep 2011, 21:31 »

Hehe nej VK, det forventer jeg skam ikke, om end jeg synes det kunne være sjovt Smiley

Men vil dog sige, at der er forskel på, om man besejrer et ungt, urutineret, skadesramt Arsenal hold 2-0 bl.a. på et røvheldigt selvmål, og man så sender et velspillende Chelsea hjem med 3-1, hvis vi lige skal tage den seneste kamp i betragtning. Lægger så ikke vægt på at I muligvis var effektive (kender ikke statistikken), men mere på at I skal så langt hen i kampen før I afgør den. Det er fokus på vidt forskellige ting i min bog Smiley

Men som sagt, jeg noterer lige ordene "effektivt", "fantastisk" osv til næste gang I sender et velspillende tophold hjem fra Anfield Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12982: 18 Sep 2011, 21:31 »

Og dejligt at vi fik set at Villas-Boas IKKE besidder den evne at han ikke kan tabe Wink!

Manchester United

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #12983: 18 Sep 2011, 21:32 »

Haah JKJ, I må have det hårdt,siden I lægger så meget mærke til lille mig og min manglende tilstedeværelse, og mangel på ros af Liverpool Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12984: 18 Sep 2011, 21:33 »

Jakob E, mener du stadig, at i er det bedste hold i England?

Og nej, der er ingen provoerende undertoner eller hvad folk ellers kan brokker sig over, bare et spørgsmål, da du tidligere i dag skrev, at i simpelthen var det bedste hold.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12985: 18 Sep 2011, 21:34 »

Og dejligt at vi fik set at Villas-Boas IKKE besidder den evne at han ikke kan tabe Wink!
Hvis du har andxet hån mod mig, skriver du bare en PB, så skal jeg nok svare. Det skal vi ikke snakke om herinde. Og desuden kan ikke gøre noget ved linjevogternes imkompetence. Han vidste i dag, at han er en fantastisk træner.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12986: 18 Sep 2011, 21:36 »

Jakob E, mener du stadig, at i er det bedste hold i England?

Og nej, der er ingen provoerende undertoner eller hvad folk ellers kan brokker sig over, bare et spørgsmål, da du tidligere i dag skrev, at i simpelthen var det bedste hold.
Jeg regner Chelsea som det bedste hold i England, og jeg synes at vi beviste i dag, at vi var bedre end jer. Resultatet siger noget andet, men spilmæssigt synes jeg vi var bedst, og jeg synes godt spillerne kan være stolte af deres præstation i dag, selv om vi tabte.

verdenskrig
Manager

« Svar #12987: 18 Sep 2011, 21:36 »

Haah JKJ, I må have det hårdt,siden I lægger så meget mærke til lille mig og min manglende tilstedeværelse, og mangel på ros af Liverpool Smiley
Det er klart når du kun kommer for at provokere, med din arrogante undertone Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #12988: 18 Sep 2011, 21:38 »

Men vil dog sige, at der er forskel på, om man besejrer et ungt, urutineret, skadesramt Arsenal hold 2-0 bl.a. på et røvheldigt selvmål, og man så sender et velspillende Chelsea hjem med 3-1, hvis vi lige skal tage den seneste kamp i betragtning. Lægger så ikke vægt på at I muligvis var effektive (kender ikke statistikken), men mere på at I skal så langt hen i kampen før I afgør den. Det er fokus på vidt forskellige ting i min bog Smiley

Men som sagt, jeg noterer lige ordene "effektivt", "fantastisk" osv til næste gang I sender et velspillende tophold hjem fra Anfield Smiley

Det sker jo aldrig og det ved du godt.

For næste gang vi vinder over et tophold så var det fordi vi var heldige og topholdet havde en dårlig dag og underpræsterede.

Sådan er det jo hvergang set med din briller.

Selv da vi smadrede City var det fordi de havde en dårlig dag, Chelsea blev sendt hjem med et nederlag fordi de var lidt i krise og i var slet ikke klar da vi slog jer med 3-1.

Det kunne jo være at det var pga at de tre hold underpræsterede og det var os der gjorde de tre hold dårlige.

Men niks, der findes altid 117 andre undskyldninger når feks i taber på Anfield...

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12989: 18 Sep 2011, 21:38 »

Hvis du har andxet hån mod mig, skriver du bare en PB, så skal jeg nok svare. Det skal vi ikke snakke om herinde. Og desuden kan ikke gøre noget ved linjevogternes imkompetence. Han vidste i dag, at han er en fantastisk træner.

Hvordan viste han at han er en fantastisk træner? Ikke at jeg siger at han ikke er Smiley

Manchester United

Sider: 1 ... 864 865 [866] 867 868 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010