Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jan 2025, 09:20
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
14 Jan 2025, 10:09
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
12 Jan 2025, 20:51
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23495
1 Bruger, 773 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejthanisandra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
793
794
[
795
]
796
797
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1445932 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #11910:
19 Maj 2011, 19:28 »
Citat af: SirToby 19 Maj 2011, 19:02
Det kan kun være, fordi du er bitter over ikke at have vundet mesterskabet, at du befinder dig herinde og fortæller os, at Chelseas midtbane er mere målfarlig end Uniteds, Jakob E. Vi er jo helt vildt ligeglade. Vi er de bedste, fordi vi har vundet mesterskabet. Der er ikke nogen fra Chelsea midtbane, der har været bedre end Carrick eller Nani i år. Vi har den bedste midtbane, og vi har scoret flere mål end jer.
Bindegal diskussion.
+1
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11911:
19 Maj 2011, 19:30 »
Citat af: Messi1987 19 Maj 2011, 19:28
Nej. Som 100% neutral i den diskussion, synes jeg du skyder fuldstændigt forbi. Torres har slet ikke det niveau han havde for 3-4 år siden, Drogba er ved og være en ældre herrer og tvivler på han bliver den spillere vi så sæson pga alderen og Anelka er utrolig ustabil.
Hehe det er præcis sådan nogle spekulationer utd fans kunne komme med omkring forskellige Chelsea spillere, ligesom Jakob gør det omkring Berbatov og Chicharito. Det er i bund og grund sjove og interessante spekulationer, men spekulationer hører bare ikke hjemme i en seriøs debat. Den bør bygge på hårde facts.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11912:
19 Maj 2011, 19:46 »
Jeg skal til noget galla-halløj nu her om lidt, så jeg kan først svare på jeres indlæg i morgen. Bare så I ikke sidder og forventer svar. Men det er sørgeligt at man kun ser de ubrugelige indlæg, som jeg kommer med, og ikke vender den om.
Nyd jeres aften.
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #11913:
19 Maj 2011, 19:49 »
Citat af: Jakob E 19 Maj 2011, 19:46
Jeg skal til noget galla-halløj nu her om lidt, så jeg kan først svare på jeres indlæg i morgen. Bare så I ikke sidder og forventer svar. Men det er sørgeligt at man kun ser de ubrugelige indlæg, som jeg kommer med, og ikke vender den om.
Nyd jeres aften.
Så du indrømmer altså at du kommer med ubrugelige indlæg?
Og god aften til dig.
19-18!
Ready123
Landsholdsspiller
«
Svar #11914:
19 Maj 2011, 19:53 »
Citat af: jemil 19 Maj 2011, 19:49
Så du indrømmer altså at du kommer med ubrugelige indlæg?
låååååål
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11915:
19 Maj 2011, 19:57 »
Efter jeres mening, er de jo ikke meget værd, nej.
jemil
Landsholdsspiller
«
Svar #11916:
19 Maj 2011, 20:01 »
Citat af: Jakob E 19 Maj 2011, 19:57
Efter jeres mening, er de jo ikke meget værd, nej.
Godt vi endelig forstår hinanden.
19-18!
Newton Heath
Manager
«
Svar #11917:
19 Maj 2011, 21:32 »
Nå, nu er det vel snart ved at være en lille uges tid siden vi vandt vores engelske mesterskab nummer 19 og jeg er stadig i højt humør over at vi nu er øverst på skamlen over vores evige ærkerivaler fra Liverpool. Det er en fantastisk følelse og en fantastisk præstation, ikke blot i år, men gennem de sidste par årtier hvor vi har ædt os ind på Liverpool ved at tage en helvedes masse mesterskaber. Endelig formåede han at "knock Liverpool of their fucking perch" som han udtalte som den store drøm helt tilbage da eventyret startede. Intet mindre end fantastisk.
Seks dage er gået, og debatten her i tråden har gået på Chelseas midtbane vs Uniteds midtbane, en nytte- og endeløs diskussion der vel i bund og grund blev startet fordi Jakob E er mavesur over at Chelsea ikke tog nogle trofæer i hus denne sæson. Jeg skal da gerne erkende at jeg har grinet lidt med hen ad vejen, idet jeg synes nogle af postulaterne har været latterlige og at specielt Jakob flere gange har formået at skyde sig selv i foden med sine ekstremt subjektive holdninger. Jeg har egentlig ikke meget at tilføre til den her diskussion, dels fordi jeg synes den er irrelevant, og dels fordi at Toby, Swizz, KongFjong osv allerede sagt hvad der skal siges fra en United-fans synspunkt.
I stedet vil jeg gerne gå lidt i dybden med spekulationerne op imod den kommende sæson, dette gælder specielt transfermarkedet, skal den famøse svingdør tages i alvorligt brug eller kan vi klare os med vores nuværende trup og de tilbagevendende lejesvende. Først vil jeg dog lige gennemgå hvad der har rørt på sig i den røde del af Manchester den sene uges tid efter at mesterskabet kom i hus.
Først og fremmest har FA igen været ude og røre på sig og nok engang har United været i fokus. Først blev Ferguson tildelt "et gult kort" efter hans udtalelser mod Howard Webb inden Chelsea-kampen, og dernæst har FA nu valgt at true United med en bøde hvis man stiller med reservehold mod Blackpool og taber. Dette er ikke første gang vi ser denne slags ting fra FA, for et par år tilbage fik vi også en adversel i sidste spillerunde på KC Stadium i Hull efter at vi havde vundet mesterskabet. Den kamp vandt vi dog, hvilket betød at vi slap for en bøde.
Derudover har vores U/18-hold også været i ilden den seneste tid. Efter sejre over Liverpool og Chelsea i kvart- og semifinalerne ventede Sheffield United i den første af to finaler, og her spillede man 2-2 foran et fuldt Bramall Lane. Vores målscorere var Jesse Lindgard(på et noget tvivlsomt mål) samt Will Keane der afsluttede et fremragende angreb sat op af Paul Pogba og Jesse Lindgard. Returkampen spilles allerede i næste uge på Old Trafford, hvor det skal afgøres om vi igen kan hjemtage FA Youth Cup-trofæet.
Vi havde også vores "awardshow" på Old Trafford igår, hvor der blev delt diverse kåringer ud. Fem forskellige priser blev uddelt, og Nani sikrede sig prisen som årets spiller kåret af spillerne selv. Fansenes favorit blev den unge mexicanske bomber Javier Hernandez, mens Rooneys saksesparksperle mod City ikke overraskende blev voteret til årets mål. Årets reservespiller blev direktørsønnen Oliver Gill, mens Ryan Tunnicliffe blev kåret som årets unge spiller trods mange stærke kandidater.
Nu vil jeg så tage et kig på truppen og hvad jeg mener vi skal gøre til sommer. Hvis vi starter med det mest oplagte, nemlig målmandsposten, så tror jeg alle at vi er enige om at der skal hentes en klassekeeper til sommer. Vores flyvende hollænder Edwin van der Sar indstiller desværre sin professionelle karriere efter sæsonen, mens polske Tomasz Kuzschak(staveplade) forventes at forlade klubben. Dermed har man danske Anders Lindegaard og engelske Ben Amos tilbage, og da ingen af disse har format til at vogte buret regelmæssigt hos en af verdens største klubber må man forvente aktivitet. Dette har David Gill også været ude og lufte tankerne omkring, og han har blandt andet udtalt at man har fundet den keeper der skal erstatte VDS. Personligt er jeg 95% sikker på at der er tale om enten Maarten Stekelenburg eller David de Gea, og umiddelbart tror og håber jeg mest på førstnævnte. Stekelenburg er en rigtig dygtig målmand der slår sine folder hos de hollandske mestre fra Ajax hvor han netop er blevet kåret som årets spiller. Han skulle angiveligt være rigtig gode venner med VDS, og udtalte så sent som igår at "man skal være vanvittig hvis man ikke vil spille for Manchester United". Dette kunne betyde at vi skifter en flyvende hollænder ud med en anden. Alternativet hedder David de Gea og den talentfulde målmand har gang på gang været nævnt som afløseren for VDS. Den spansksprogede målmand har dog ikke de samme indpisker-egenskaber som Stekelenburg, hvorfor jeg klart foretrækker den stabile hollandske keeper.
Nu til forsvaret, her har vi efter en sløv start og enkelte udfald været stabile nok engang, og spillere som Fabio, Rafael og Chris Smalling har for alvor fået deres gennembrud i United-truppen. Venstrebacken er besat af Patrice Evra, en spiller der i mine øjne stadig er verdens bedste af slagsen. Vidic, Ferdinand, Smalling, Evans og eventuelt Brown er simpelthen uden sammenligning, og med de to rutinerede i midten samt unge sultne Smalling har vi et af verdens bedste midterforsvarer. Evans har sejlet lidt rund i denne sæson, men de seneste par kampe har virkelig været imponerende fra den unge nordirers side. Lad os håbe at han igen kan finde ind i en god udvikling.
Vores akilleshæl har tidligere været højrebacken, men jeg synes egentlig at vi er kommet godt efter det i år. John O'Shea har været stabil som altid, mens specielt Fabio har vist sig som en fantastisk spiller i højresiden her i forårssæsonen hvor Rafael har været meget skadet og samtidig har haft problemer med at styre sig på banen. Personligt synes jeg ikke der er brug for de store ændringer i forsvarskæden, men rygterne går alligevel på at den franske forsvarsspiller Raphael Varane er et mulehår fra at skifte til United. Varane er 18 år og har spillet fast i Lens i denne sæson og menes også at være jagtet af Arsenal og Barcelona. Der kan ikke herske megen tvivl om at han er et stort talent, og hvis vi henter ham tror jeg også at han vil blive udlejet til en CCC-klub eller måske en mindre PL-klub i næste sæson så han kan få noget engelsk bold i benene.
Med hensyn til midtbanen, så er det her der har været helt stillet store spørgsmålstegn i løbet af sæsonen. I foråret har vi fundet den helt rigtige variation og kombination, og vores midtbane har været intet mindre end sublim. Til kanterne har vi navne som Nani, Valencia og Park, mens Giggs også stadig kan bruges som kantspiller. Dertil får vi Cleverley tilbage fra Wigan, mens også sandsynligvis Welbeck vender tilbage efter et flot låneophold i Sunderland, der dog den sidste tid blev ødelagt af skader. Hvis Cleverley og Welbeck bliver indlemmet i truppen ser jeg ingen grund til at investere i en kantspiller, da vi vil have rigeligt med alternativer. Vælger man et leje en eller begge ud igen, så burde man måske overveje at hente en enkelt spiller. Her kunne jeg personligt godt tænke mig at se den flamboyante Udinese-kant Alexis Sanchez der har imponeret hele fodboldverdenen med sine vævre driblinger og sin fantastiske speed. Ashley Young kunne også være en mulighed, men det ligger i kortene at han skifter Aston Villa ud med Liverpool denne sommer.
Til den centrale del har vi haft større problemer i år. Carrick har først for alvor ramt sit topniveau de seneste måneder, men ellers har han haft problemer med at spille op til sit bedste. Giggs har været i topform som altid, men lets face it, han spiller altså ikke alle kampe, heller ikke i næste sæson. Fletcher, Scholes og Anderson har til tider været gode, dog synes jeg specielt at de to førstnævnte har haft svært ved at finde niveauet fra sidste sæson. Fletcher har dog også været meget skadesramt. Vi har også Gibson i folden, en spiller der er fugl eller fisk i mine øjne, dog vil jeg helst ikke sætte min lid til ham hvis jeg skulle vælge nu. For at opsummere synes jeg måske at vi mangler en kreativ force, hvilket jeg bestemt ikke er ene om. Scholes indstiller sandsynligvis karrieren til sommer, og det betyder at vi skal ud og hente en erstatning. Mulighederne er mange, men personligt kunne jeg godt tænke mig at se Luka Modric eller Marek Hamsik i truppen. Begge spillere vil uden tvivl være pebrede, men jeg tror også at de ville pynte gevaldigt. Modric er førsteprioriteten i mine øjne, mens Hamsik og eventuelt Sneijder også kunne være muligheder.
Sidst men ikke mindst har vi angrebet. På nuværende tidspunkt har vi Wayne Rooney, Dimitar Berbatov, Javier Hernandez og Michael Owen i folden, mens Danny Welbeck, Federico Macheda og Mame Diouf vender tilbage fra lejeophold til sommer. Dette vil give os syv angribere, og jeg tror at minimum to af dem ryger. Owen er der stadig tvivl om, men jeg håber at vi siger farvel og tak til ham, selvom han er en god mentor for de unge. Problemet med ham er blot at han stjæler spilletid fra vores unge angribere, og jeg føler ikke at han har så meget at bidrage med på banen længere. Diouf har jeg aldrig set det store lys i, mens Macheda også har haft det svært efter sin forrygende start. Jeg har svært ved at se hvad der skal ske i angrebet, hvis vi mister tre skal vi måske overveje at finde en spiller, men som udgangspunkt er jeg yderst tilfreds med vores angrebssammensætnin
g. Rooney, Berbatov og Hernandez kan forhåbentligt bombe kasser ind i den kommende sæson også, mens Welbeck kan blive yderst spændende at følge.
For at opsummere så mener jeg altså at vi står og mangler en keeper, en kreativ midtbanespiller og eventuelt enten en kant eller en angriber, hvilket kunne være Alexis Sanchez der kan dække begge positioner. Jeg tror at vi ender med at hente Stekelenburg, Varene og så en spiller til, hvilken skal dog endnu være usagt. Jeg regner stærkt med at vi henter tre spillere denne sommer, måske en mindre, måske en færre, men der vil i hvert fald være aktivitet.
Ja, det var måske meget tørt, men ikke desto mindre fik jeg da mine tanker omkring holdet ned. :-) Håber det er til at overkomme.
verdenskrig
Manager
«
Svar #11918:
19 Maj 2011, 21:34 »
Du har i hvertfald vundet prisen for FMF's længste indlæg nogensinde
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
kuszman
Førsteholdsspiller
«
Svar #11919:
19 Maj 2011, 21:46 »
Citat af: verdenskrig 19 Maj 2011, 21:34
Du har i hvertfald vundet prisen for FMF's længste indlæg nogensinde
Chicharito
Landsholdsspiller
«
Svar #11920:
19 Maj 2011, 22:18 »
Citat af: Newton Heath 19 Maj 2011, 21:32
En hel stil...
Jeg er egentlig meget enig med dig.
Jeg tror vi kommer til at se en mindre udrensning i truppen. VDS og Neville stopper begge karrieren (Neville har sådan set allerede gjort det), mens det ligger lidt i kortene at Scholes også stopper nu. Jeg tror også at Brown og Owen ryger på porten. Alt sammen er egentlig fint med mig, bortset fra at jeg gerne så at VDS tog en sæson mere. Man skal dog også stoppe på toppen og måske er det ikke helt så dumt et tidspunkt han har valgt. Han er trods alt blevet 40 år.
Det bliver meget vigtigt at finde en god afløser for VDS. I sin tid havde vi store problemer med at finde en kompetent afløser for Peter Schmeichel og en lignende situation må ikke opstå. Jeg så rigtig gerne Neuer som den nye målmand, men den tanke har jeg desværre opgivet da jeg er ret sikker på at han tager til Bayern, desværre. Det ligger i øjeblikket i kortene at det bliver enten Stekelenburg eller De Gea. Omkring De Gea må jeg bare sige at jeg ganske enkelt ikke håber at det bliver ham. Jeg synes simpelthen han er for ung og urutineret. Han er kun 20 år og dette er bestemt ikke meget for en målmand. Tilmed har han kun været fast mand hos Atletico i ca. 1 sæson, så jeg synes også han mangler en del erfaring. Desuden er jeg ikke helt overbevist at hans fodboldmæssige kvaliteter. Jeg synes han har mange udsving, hvilket dog kun er naturligt for så ung en keeper. Det kan vi dog bare ikke bruge til noget i United. Stekelenburg ser jeg som et bedre alternativ. Han har en god alder for en målmand og han er efterhånden ved at være klar til at tage det næste skridt i sin karriere. Jeg skal dog indrømme at jeg slet ikke ser nok Ajax-kampe til at komme komme med en uddybende kommentar til ham, så det vil jeg undlade. Jeg vil blot sige at Stekelenburg ikke er mit førstevalg til positionen, men dog hellere ham end De Gea. Neuer ville være idéel. Lloris kunne også være en mulighed. Akinfeev er også en klassemålmand, men han kan eftersigende ikke et kvæk engelsk hvilket kunne være et stort problem.
På midtbanen synes jeg at vi er ret godt besat. Jeg kunne måske godt lidt mere kreativitet fra den centrale midtbane og jeg er helt enig i at Modric, Hamsik og Sneijder kunne være rigtig godt muligheder hertil.
På fløjene og i angrebet synes jeg at vi er godt dækket ind. Omkring udlejede spillere som Diouf, Macheda, Welbeck og Cleverley og tror jeg at et par af dem ryger. Jeg er sikker på at Cleverley kommer til at indgå i truppen og mon ikke også Welbeck gør det. Jeg har på fornemmelsen af Diouf og Macheda ryger og dette er for min skyld okay. Diouf-indkøbet har jeg aldrig forstået og Macheda har aldrig for alvor slået igennem på trods at enkelte gode præstationer. Og så må jeg igen erklære mig enig med dig, NH. Til at udfylde et par huller kunne vi godt bruge en Alexis Sanchez. Han vil bare blive rigtig dyr og spørgsmålet er om man vil investere 200-250 mio i ham. Man har trods alt rigtig gode spillere på de positioner som han kan dække. Jeg så dog gerne at han kom til klubben. Det vil i hvert fald skabe en masse konkurrence om pladserne på kanterne og vi vil have mange alternativer.
DavidMadsen
Manager
«
Svar #11921:
19 Maj 2011, 23:56 »
Hvad er der nu galt med Cleverley centralt? Han er ikke verdens hurtigste spiller, og i mine øjne passer han langt bedre ind centralt end på kanten. Han var fænomenal i Watford, hvor han oftest spillede centralt - så vidt jeg husker, mens Wigan har været lidt en blandet landhandel, selvom han overordnet set har gjort et godt indtryk.
But yeah. Vi skal have en keeper uanset hvad. Det bliver efter alt at dømme Stekelenburg. Varane bliver rygtet til, og det ville ikke være helt skidt. Jeg tror dog stadigvæk at vi henter en-to spillere udover de to, hvis de handler altså bliver til noget. Det skal være en spiller til midtbanen, men hvor på midtbanen kommer an på Scholes, Cleverley, Welbeck mm. Hvis Scholes stopper eller én af de andre bliver vejet og fundet for lette, så efterlader det lidt plads. Jeg tvivler dog på, at vi handler stort ind til midtbanen, hvis der ikke er nogen på vej ud. Vi har måske alle disse spillere, der kan spille på den centrale midtbane næste år: Scholes, Cleverley, Anderson, Park (vigtige kampe), Gibson, Fletcher, Carrick, Giggs, (Hargreaves) - og så endda med Tunnicliffe, Pogba, Morrison m.fl. på vej frem, der alle kan blive potentielle stjerner på hver deres del af midtbanen.
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2011, 11:12 af DavidMadsen
»
Chicharito
Landsholdsspiller
«
Svar #11922:
20 Maj 2011, 00:03 »
Der er skam intet galt med Cleverley centralt. På mit indlæg lød det måske lidt som om at jeg mest så ham på kanten, men han er vel ret alsidig
DavidMadsen
Manager
«
Svar #11923:
20 Maj 2011, 11:42 »
Ser allerede frem til at få trofæet overrakt. Gider ikke engang rode mig ud i en længere optakt, når mesterskabet allerede er sikret. Hvis vi stiller med et svækket hold, og taber, så får vi en bøde af FA, så jeg kunne forestille mig, at vi stiller forholdsvis stærkt alligevel. Vi skal vinde en sikker sejr, uanset hvem vi stiller med.
VDS
Rafael - Smalling - Evans - Evra
Fletcher - Scholes - Anderson
Valencia - Berbatov - Nani
Højrebacken og de to kanter er nok mit største spørgsmålstegn her. Det kommer meget an på, hvem der skal spille i CL-finalen.
Blackpool skal ikke undervurderes, men hjemme på OT må vi simpelthen ikke lide sæsonens første nederlag i sidste spillerunde. Blackpool kæmper for overlevelse, og de vil helt sikkert komme med alt, hvad de har. Men det er ikke nok, når vi kører dem ud af banen i et ægte guldshow. Vi kører nummer 19 hjem med stil - and that's a fact.
Fresse94
Landsholdsspiller
«
Svar #11924:
20 Maj 2011, 12:12 »
De Gea er vidst blevet købt som målmand!
http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-united-har-de-gea-klar-nu
130 mio. kr., hvor vi forhåbentlig har en målmand i godt og vel 15 år mindst. Ikke dårligt.
Ser nu også godt at en Sneijder eller en Hamsik.
Sider:
1
...
793
794
[
795
]
796
797
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »