Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 13:54:19
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23496
1 Bruger, 741 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejazurepdr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
750
751
[
752
]
753
754
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1447218 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #11265:
31 Mar 2011, 22:51 »
Citat af: JKJ 31 Mar 2011, 22:33
Han har en langt bedre teknik end man lige tror.
Men det er jo en myte det her. Lige så snart man er over 1.85 så kan man kun heade og er et skur. Hvorherre på hest for noget fis at lukke ud.
Gerrard citat:
"One thing that's important to remember with Andy is that he's superb on the floor," said the skipper
Citat slut
Jeg vil godt indrømme at Carroll bestemt ikke er PL bedste angriber men han er altså også kun 22 år og han har mange år foran sig endnu.
Og jo hans teknik er langt bedre end man tror, også selvom han er et skur.
Hehe er Gerrard ikke en såkaldt "invalid"/"inhabil" kilde er? Svarer det ikke til, at man altid skulle tro på hvad Ferguson/Mourinho/Wenger sagde, når de forsvarede deres spillere?
Er enig i, at når man lige kigger på Carroll er det ikke teknik der stråler ud af ham. Han har dog en bedre teknik end man lige regner med, bl.a. vist med hans fremragende mål mod Sunderland mener jeg det var, men det er ikke en verdensklasse teknik, og noget der nærmer sig Rooney, Berbatov, Drogba, Anelka, Malouda, Van Persie, Nasri eller lignende
Måske Bendtner rent faktisk er en god sammenligning hvad angår teknik
verdenskrig
Manager
«
Svar #11266:
31 Mar 2011, 22:53 »
Citat af: KongFjong 31 Mar 2011, 22:43
Type eller ej, har vel ikke noget at gøre med om man er mere komplet end den anden anden? Du kan da sagtens have en pointe i, at han er noget nær perfekt til den givne rolle, men det underbygger bare min påstand om at Drogba er mere komplet. Han kan være "undervejs" som du skriver, men han kan også spille med ryggen mod mål som targetmand. Han kan også være i boksen hvis det er det der er brug for.
Og yes yes, formmæssigt er Suarez i bedre form end Torres. Men igen, min påstand er at Torres har bevist mere og at han er mere komplet. At den sidste tid i Liverpool, bl.a. pga. skader, har ødelagt nærmest en hel sæson for ham, fjerner ikke mit indtryk af, at han er mere komplet som spiller, han besidder evner i flere facetter af spillet, end Suarez.
Det sidste? Du mener det med form kontra fremtiden? Misforstår ikke noget, du blander de to ting sammen når du skal argumentere. Det kan godt være du ikke mener det sådan, men så må du jo lade være med at argumentere for form det ene øjeblik og for fremtiden og "på papiret" efterfølgende
Er dog enig i, at de opvejer hinandens mangler
Jeg vil da gerne medgive at Carroll mangler nogle flere facetter i sit spil i forhold til Drogba.. Det tror jeg alle kan se.. Men dertil må man også huske hvilke opgaver de har på deres hold.. Carroll vil jo netop være ham som skal afslutte Suarez forarbejde, mens Drogba står for meget mere i Chelseas angrebsspil.. Jeg vil gerne krybe til korset og sige at Drogba nok er den bedste af de to nu når vi ser på facetter i spillet.. Det ændrer bare ikke på at Carroll mestrer det han skal nemlig at garne mål ind.. Og som JKJ siger synes jeg ikke han er dårlig teknisk som mange påpeger..
Men det sidste synes jeg bare ikke holder vand.. Torres indeholder ikke de ting som Suarez gør.. Han har mistet meget af sin fantasi og livlighed af at være i Liverpool, og man kan da frygte at det samme sker for Suarez.. Men jeg synes Torres er mere en målscorer der er mere afhængig af sine holdkammerater mens Suarez er en " her og der og alle vegne" type.. Han deltager offensivt som defensivt, mister ikke modet af at blive sparket ned og kan behandle bolden på utrolig små områder uden at miste den.. Jeg synes ikke Torres indeholder disse ting som jeg ser det
Det sidste kan jeg med al respekt ikke se problemer i.. Der er da fin logik i at se på form og nuværende evner OG fremtid da de begge er unge spillere som skal danne vores duo mange år
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11267:
31 Mar 2011, 22:55 »
Citat af: JKJ 31 Mar 2011, 22:51
Det er bare den VK og jeg får at vide ret tit når vi modargumentere det du bla skriver.
Jeg ved ikke om vi læser det forkert, men vi må jo læse det samme for vi er ret tit enige om det der bliver skrevet.
Om du nedgør Suarez? Tjaa han spillede jo mod et dårlig forsvar og dermed gjorde de det åbenbart nemmere for ham. Selvom du så også roser ham ser jeg det som en selvmodsigelse.
Øh så list det lige op, hvor tit jeg bruger det argument? Jeg bider meget gerne i det sure æble og indrømmer min fejl hvis du kan vise mig, at jeg tit bruger det imod jer
Du sætter to og to sammen og får fem. Som jeg skriver, så spillede han fremragende og flænsede vores forsvar. Og kan han gøre det mod Vidic/Rio i topform, eller lignende makkerpar, så tager jeg meget meget gerne hatten af for ham. Jeg falder endnu bare ikke på halen for ham.
Det skal lige siges, at jeg var vild med ham under VM primært pga. hans attitude, men man kan altså ikke sige at han er verdensklasse angriber i min bog, for det han har gjort indtil nu. Man kan self sige, at det tegner utroligt godt, det medgiver jeg da meget gerne
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11268:
31 Mar 2011, 22:59 »
Citat af: verdenskrig 31 Mar 2011, 22:53
Jeg vil da gerne medgive at Carroll mangler nogle flere facetter i sit spil i forhold til Drogba.. Det tror jeg alle kan se.. Men dertil må man også huske hvilke opgaver de har på deres hold.. Carroll vil jo netop være ham som skal afslutte Suarez forarbejde, mens Drogba står for meget mere i Chelseas angrebsspil.. Jeg vil gerne krybe til korset og sige at Drogba nok er den bedste af de to nu når vi ser på facetter i spillet.. Det ændrer bare ikke på at Carroll mestrer det han skal nemlig at garne mål ind.. Og som JKJ siger synes jeg ikke han er dårlig teknisk som mange påpeger..
Men det sidste synes jeg bare ikke holder vand.. Torres indeholder ikke de ting som Suarez gør.. Han har mistet meget af sin fantasi og livlighed af at være i Liverpool, og man kan da frygte at det samme sker for Suarez.. Men jeg synes Torres er mere en målscorer der er mere afhængig af sine holdkammerater mens Suarez er en " her og der og alle vegne" type.. Han deltager offensivt som defensivt, mister ikke modet af at blive sparket ned og kan behandle bolden på utrolig små områder uden at miste den.. Jeg synes ikke Torres indeholder disse ting som jeg ser det
Det sidste kan jeg med al respekt ikke se problemer i.. Der er da fin logik i at se på form og nuværende evner OG fremtid da de begge er unge spillere som skal danne vores duo mange år
JA! Jubii det lykkedes. Kan simpelthen ikke forstå at du kunne blive forbavset over at jeg mente Drogba er mere komplet
Og det sidste kan jeg da sagtens se, men du har imo bare blandet de to ting sammen.
Nej Torres har været en skygge af sig selv i denne sæson. Der har bare været så mange omstændigheder der har gjort, at det imo ikke beviser den sande Torres. Derimod er Suarez kommet ind på et hold, der lige havde fået et kæmpe løft med en klublegende som manager, der var startet rigtig godt, hvilket efter min mening ikke har gjort hans opgave sværere.
Derfor er min pointe blot, at der stadig er en masse ting Suarez skal bevise før vi kan kalde ham en verdensklasse angriber, ligesom jeg mener vi skal se beviser på, at Torres decideret er blevet en dårligere angriber og at det ikke bare er en sæson hvor ALT er gået galt og hvor han er skiftet klub i en meget dårlig periode.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11269:
31 Mar 2011, 23:01 »
Citat af: verdenskrig 31 Mar 2011, 22:53
Hehe ja, hvis man tegner et helhedsbillede, det var bare ikke det du gjorde synes jeg. Det ene øjeblik mente Gerrard det nok "på papiret" og det næste brugte du form som argument for Suarez/Carroll. Det er modstridende imo.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #11270:
31 Mar 2011, 23:04 »
Citat af: Messi1987 31 Mar 2011, 22:28
Carroll er dog bedre til at scorer mål også selvom han kun spillet på et middelhold!!!
Nej, det er han sgu ikke. Drogba er klart den farligste af de to. Det er kun den seneste tid du kan kalde Carroll farligere. Carroll har lavet 11 mål i PL, og Drogba har lavet 9. Drogba har en sæson under niveau, mens Carroll har slået igennem? Alligevel ligger målscoringen så tæt.
Drogba er overordnet set en langt farligere angriber end Carroll.
verdenskrig
Manager
«
Svar #11271:
31 Mar 2011, 23:05 »
Citat af: KongFjong 31 Mar 2011, 22:59
JA! Jubii det lykkedes. Kan simpelthen ikke forstå at du kunne blive forbavset over at jeg mente Drogba er mere komplet
Og det sidste kan jeg da sagtens se, men du har imo bare blandet de to ting sammen.
Nej Torres har været en skygge af sig selv i denne sæson. Der har bare været så mange omstændigheder der har gjort, at det imo ikke beviser den sande Torres. Derimod er Suarez kommet ind på et hold, der lige havde fået et kæmpe løft med en klublegende som manager, der var startet rigtig godt, hvilket efter min mening ikke har gjort hans opgave sværere.
Derfor er min pointe blot, at der stadig er en masse ting Suarez skal bevise før vi kan kalde ham en verdensklasse angriber, ligesom jeg mener vi skal se beviser på, at Torres decideret er blevet en dårligere angriber og at det ikke bare er en sæson hvor ALT er gået galt og hvor han er skiftet klub i en meget dårlig periode.
Det vi diskuterer var om Chelseas duo var bedre end vores.. Og det mener jeg ikke.. For hvor Carroll og Drogba står relativt lige med en lille fordel til Drogba, mener jeg tilgengæld at Suarez overskygger Torres totalt..b
Ja og fandens oldemor døde af dårlige undskyldninger.. Torres er skiftet til en klub på vej frem og alene det burde være det boost han har brug for.. Han har derudover ikke været skadet i mange måneder så den forklaring gælder heller ikke...
Derudover kommer Suarez til en klub PL fra den hollandske liga, hvor mange er faldet igennem før.. (Alfonso Alves for at nævne en) Ej at forglemme at Suarez ikke spillede i en del måneder inden Liverpool( Husker dog ikke årsagen)
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11272:
31 Mar 2011, 23:06 »
For i øvrigt lige at underbygge dels hvad jeg mener med, at rigtig meget spil i Newcastle lagde op til at Carroll skulle afslutte angrebene, dels hvorfor jeg ikke mener han er en del af PLs farligste angrebsduo, så har han scoret 11 mål på 80 afslutninger i PL i denne sæson, i 21 kampe. Kigger man så på en spiller som Chicharito, har han kun skulle bruge 41 afslutninger til at score 10 mål også i 21 kampe. Samtidig vil jeg mener, at Chicharito læser spillet bedre end Carroll.
verdenskrig
Manager
«
Svar #11273:
31 Mar 2011, 23:06 »
Citat af: Jakob E 31 Mar 2011, 23:04
Der findes ingen statistik som underbygger den påstand.. Carroll har scoret to mål mere for en oprykker, mens Drogba ikke har været videre imponerende i Chelseas krise periode..
verdenskrig
Manager
«
Svar #11274:
31 Mar 2011, 23:08 »
Citat af: KongFjong 31 Mar 2011, 23:06
For i øvrigt lige at underbygge dels hvad jeg mener med, at rigtig meget spil i Newcastle lagde op til at Carroll skulle afslutte angrebene, dels hvorfor jeg ikke mener han er en del af PLs farligste angrebsduo, så har han scoret 11 mål på 80 afslutninger i PL i denne sæson, i 21 kampe. Kigger man så på en spiller som Chicharito, har han kun skulle bruge 41 afslutninger til at score 10 mål også i 21 kampe. Samtidig vil jeg mener, at Chicharito læser spillet bedre end Carroll.
Det handler jo så igen om at Carroll er god til at komme frem til chancer.. Og at han derudover er en spiller som ikke tøver, hvis muligheden byder sig.. Så hakker han bare på kassen og håber det bedste..
Det med læser kan jeg ikke helt se.. Hvordan mener du?
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11275:
31 Mar 2011, 23:08 »
Citat af: Jakob E 31 Mar 2011, 23:04
Nej, det er han sgu ikke. Drogba er klart den farligste af de to. Det er kun den seneste tid du kan kalde Carroll farligere. Carroll har lavet 11 mål i PL, og Drogba har lavet 9. Drogba har en sæson under niveau, mens Carroll har slået igennem? Alligevel ligger målscoringen så tæt.
Interessant nok, har Drogba været markant mindre effektiv end Carroll i denne sæson. 112 afslutninger til 9 mål, hvor Carroll har brugt 81 forsøg til at score 11 mål. Det er for mig en ret markant forskel. Dog ellers enig, det ER en middelsæson for Drogba. Det er det dog kun så længe (det samme gælder i øvrigt Torres), hvis han så til næste sæson igen viser det niveau vi tidligere har set ham på. Hvis ikke han formår at gøre det, må man måske til at vurdere om vi har set det bedste til Drogba (og Torres). Det kan vi dog på ingen måde afgøre pt.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11276:
31 Mar 2011, 23:11 »
Citat af: verdenskrig 31 Mar 2011, 23:06
Der findes ingen statistik som underbygger den påstand.. Carroll har scoret to mål mere for en oprykker, mens Drogba ikke har været videre imponerende i Chelseas krise periode..
Som nævnt i mit sidste indlæg, så taler statistikken også for Carroll. Men alligevel må du vel også give Jakob ret i, at alene det at man kalder Drogbas sæson for en "middelsæson" selvom han kun har scoret to mål mindre end Carroll (og lavet seks assists mere), mens Carroll har haft en supersæson, meget godt betegner forskellen på de tos niveau "overordnet set"?
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11277:
31 Mar 2011, 23:14 »
Citat af: verdenskrig 31 Mar 2011, 23:08
Det handler jo så igen om at Carroll er god til at komme frem til chancer.. Og at han derudover er en spiller som ikke tøver, hvis muligheden byder sig.. Så hakker han bare på kassen og håber det bedste..
Det med læser kan jeg ikke helt se.. Hvordan mener du?
Og præcis samme evner besidder Chicharito, så det synes jeg ikke helt giver mening?
Jeg mener, at når Chicharito skal beskrive hvorfor han er så god til at score mål, så siger han at han forsøger at læse forsvarsspillerne, præcist som Babyface gjorde det, hvilket også gjorde ham så giftig når han var på banen.
Det er ikke der jeg ser Carrolls styrke. Ikke han fatter hat, det er bare ikke hans spidskompetence som jeg ser det.
JKJ
Gæst
«
Svar #11278:
31 Mar 2011, 23:17 »
Citat af: KongFjong 31 Mar 2011, 22:55
Øh så list det lige op, hvor tit jeg bruger det argument? Jeg bider meget gerne i det sure æble og indrømmer min fejl hvis du kan vise mig, at jeg tit bruger det imod jer
Du sætter to og to sammen og får fem. Som jeg skriver, så spillede han fremragende og flænsede vores forsvar. Og kan han gøre det mod Vidic/Rio i topform, eller lignende makkerpar, så tager jeg meget meget gerne hatten af for ham. Jeg falder endnu bare ikke på halen for ham.
Det skal lige siges, at jeg var vild med ham under VM primært pga. hans attitude, men man kan altså ikke sige at han er verdensklasse angriber i min bog, for det han har gjort indtil nu. Man kan self sige, at det tegner utroligt godt, det medgiver jeg da meget gerne
Så skal jeg til at kigge hele denne tråd og Liverpool tråden igennem.
Men der var bla efter den seneste Liverpool - Man U kamp og Nani sagen.
Der forstod vi efter din mening ikke altid hvad du mente og læste det vi gerne ville. Jeg kan også finde et par eksempler på fmg.
Jeg får måske to og to til fem. Men det mener jeg som sagt også du gør. Og det er sådan jeg læser det
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11279:
31 Mar 2011, 23:20 »
Så skal vi vidst til at definere hvad "tit" er og det bliver en lang diskussion. Kan bare konstatere, at hvis man ikke læste "mellem linjerne" og antog forskellige ting, som ikke bliver skrevet, ville det være meget lettere at debattere. Og det er noget med, at "det er synd for lille mig", synes generelt det er stort problem...
Det ville være så dejligt, hvis vi bare kunne sige tingene ligeud, uden at blive "fortolket" hele tiden
«
Seneste Redigering: 31 Mar 2011, 23:23 af KongFjong
»
Sider:
1
...
750
751
[
752
]
753
754
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »