home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jan 2025, 22:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23501
  1 Bruger, 779 Gæster Online.

Nyeste Bruger: joshithoms
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 693 694 [695] 696 697 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1450047 gange)
PEAST
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10410: 05 Feb 2011, 19:47 »

Nu har Man Utd jo også lige Evra på venstrebacken. Uden at vide det store om fodbold, burde man da vide, at Evra nok er betydelig bedre end Fabio Tunge

enig i at evra er bedre men jeg har da heller ikke set Fabio på banen i de kampe hvor united alligevel stillede med reserver

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10411: 05 Feb 2011, 20:28 »

Hold da kæft en skandaløs indsats. Der er 11 spillere, nja måske lige med undtagelse af van der Sar, der bør skamme sig noget så grundigt efter dagens indsats. Intet hjerte, ingen fysisk tilstedeværelse, total mangel på kreativitet og så en ordentlig omgang undervurdering af Wolves. Hvor er det med afstand den pinligste indsats i denne sæson, og hvis vi forsætter det udebanemønster og alligevel vinder mesterskabet, må der være nogle mandskaber i City, Chelsea og Arsenal der må udbryde et stort "WTF!" efter sæsonen...

Opskriften mod os er hermed noteret: Pak sig og sats på dødbolde. Vi kan ikke åbne kompakte forsvar og vi stinker på dødbolde. Dagens kamp tydeliggjorde i den grad, hvorfor vi vandt Blackpool. De nægtede nemlig at pakke sig og stod kampen i gennem, meget højt på banen og det straffede vi.

Og hvor træner Rooney dog til en pause. Hold da op han er langt fra topformen. Det samme kan siges om Fletcher i øvrigt, der virker ustyrligt tung, som om han var på alder med Neville... Udskiftningen af Berba fatter jeg ikke, ligesom jeg ikke forstår, at vi ikke forsøger med Smalling i front til sidst. Vi skabte jo INTET...

Det er skræmmende, på en dag hvor Arsenal smider point efter at have ført 4-0 og man sidder og fryder sig, så leverer vi sådan en præstation. Jeg kan næsten ikke finde ord...

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10412: 05 Feb 2011, 20:28 »

Hold da kæft en skandaløs indsats. Der er 11 spillere, nja måske lige med undtagelse af van der Sar, der bør skamme sig noget så grundigt efter dagens indsats. Intet hjerte, ingen fysisk tilstedeværelse, total mangel på kreativitet og så en ordentlig omgang undervurdering af Wolves. Hvor er det med afstand den pinligste indsats i denne sæson, og hvis vi forsætter det udebanemønster og alligevel vinder mesterskabet, må der være nogle mandskaber i City, Chelsea og Arsenal der må udbryde et stort "WTF!" efter sæsonen...

Opskriften mod os er hermed noteret: Pak sig og sats på dødbolde. Vi kan ikke åbne kompakte forsvar og vi stinker på dødbolde. Dagens kamp tydeliggjorde i den grad, hvorfor vi vandt Blackpool. De nægtede nemlig at pakke sig og stod kampen i gennem, meget højt på banen og det straffede vi.

Og hvor træner Rooney dog til en pause. Hold da op han er langt fra topformen. Det samme kan siges om Fletcher i øvrigt, der virker ustyrligt tung, som om han var på alder med Neville... Udskiftningen af Berba fatter jeg ikke, ligesom jeg ikke forstår, at vi ikke forsøger med Smalling i front til sidst. Vi skabte jo INTET...

Det er skræmmende, på en dag hvor Arsenal smider point efter at have ført 4-0 og man sidder og fryder sig, så leverer vi sådan en præstation. Jeg kan næsten ikke finde ord...

Tak for kampen.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #10413: 05 Feb 2011, 20:30 »

den sad lige i skabet  Thumbs Up

Tak for kampen.

selv tak du hehe Thumbs Up

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10414: 05 Feb 2011, 20:31 »

Det er underligt at holde med Wolves, taber til alle bundhold, men slår Chelsea og United hjemme, og Liverpool på Anfield.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10415: 05 Feb 2011, 20:31 »

Fy for en i heldvede da det var ringe idag. Fortjent vi ikke fik noget med - respekt til Wolwes. Vi skabte jo intet i 2. halveg, vi havde bolden konstant, men intet kom ud af det.
Det var så det første nederlag i ligaen, hvilket jeg også synes, der har været optræk til i noget tid.

Men vi er stadig storfavoritter til titlen, hvilket vel er det eneste positive lige nu.

KÆFT hvor var det ringe...

verdenskrig
Manager

« Svar #10416: 05 Feb 2011, 20:33 »

Fortjent vi ikke fik noget med

Det i har sjældent i denne sæson. På udebane altså Tunge.. Utroligt at der er så stor forskel på jeres spil ude og hjemme.. Hjemme er i jo tæt på uovervindelige, men ude ligner i ofte et ganske ordinært PL hold..

Hva kan det skyldes?  crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10417: 05 Feb 2011, 20:34 »

Fy for en i heldvede da det var ringe idag. Fortjent vi ikke fik noget med - respekt til Wolwes. Vi skabte jo intet i 2. halveg, vi havde bolden konstant, men intet kom ud af det.
Det var så det første nederlag i ligaen, hvilket jeg også synes, der har været optræk til i noget tid.

Men vi er stadig storfavoritter til titlen, hvilket vel er det eneste positive lige nu.

KÆFT hvor var det ringe...

Udekampe mod Newcastle, Chelsea, Arsenal, Liverpool, hjemmekampe mod Chelsea og City.

Jeg vil sige at hvis i ikke forbedre jeres udebaneform, så blev mesterskabet tabt idag.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10418: 05 Feb 2011, 20:34 »

Hvordan ser du helt ærligt os som storfavoritter SeRuX? Javel, Arsenal smider en 4-0 føring i dag, men spillede fremragende i første halvleg og var bestemt ikke heldig med dommeren. Held og uheld udjævner sig i løbet af sæsonen, og vi har haft vores held indtil videre, så selvom der var lidt uheld i dag (O'Hara burde være sendt ud), så har jeg dælme svært ved at se os som favoritter.

Jeg frygter en alvorlig afklapsning på Emirates hvis vi forsætter den her stil på udebane, mens kampen på Broen formentlig bliver mere lige og nemt kan ende som den hos City.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #10419: 05 Feb 2011, 20:35 »

Det i har sjældent i denne sæson. På udebane altså Tunge.. Utroligt at der er så stor forskel på jeres spil ude og hjemme.. Hjemme er i jo tæt på uovervindelige, men ude ligner i ofte et ganske ordinært PL hold..

Thumbs Up  Thumbs Up  Thumbs Up

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10420: 05 Feb 2011, 20:36 »

Udekampe mod Newcastle, Chelsea, Arsenal, Liverpool, hjemmekampe mod Chelsea og City.

Jeg vil sige at hvis i ikke forbedre jeres udebaneform, så blev mesterskabet tabt idag.

Arh du er godt nok Wolves-fan men se lidt mere objektivt på det. Det bliver ikke tabt i dag, da Chelsea også har tabt hos jer, men det bliver tabt, hvis udebaneformen forsætter Smiley

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10421: 05 Feb 2011, 20:38 »

Arh du er godt nok Wolves-fan men se lidt mere objektivt på det. Det bliver ikke tabt i dag, da Chelsea også har tabt hos jer, men det bliver tabt, hvis udebaneformen forsætter Smiley

Det har nu intet at gøre med jeg er Wolvesfan, om vi havde tabt idag og vundet mod Bolton havde jo ikke ændret min mening, jeg mener bare jeres udebaneform kan afgøre alt for jer. Især når de skal møde så mange store ude.

En ting er at i taber, men måden i taber på er noget der burde få ALLE røde lamper til at ringe.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10422: 05 Feb 2011, 20:40 »

Skide godt spørgsmål. I nogle af kampene, specielt den mod Blackpool, er vi startet ud i en 4-3-3-/4-5-1 og det har overhovedet ikke fungeret, hvorefter vi så har reddet den med en 4-4-2.

Det er helt klart psykisk efterhånden, men tror også der ligger noget i, at vi har manglet Rio i nogle af kampene. Selvom han ikke er på tidligere tiders niveau, så er han KAPTAJNEN i forsvaret. Vidic er en fantastisk spiller, men han har ikke Rios ro og overblik.

Derfor er det måske også i denne sæson vi skal blive mestre, hvis vi skal blive det indenfor de næste 2-3, måske 4 år, som jeg ser det. Vi har i den grad brug for en ny styrmand til forsvaret, og synes det er meget at forvente, at en Smalling skal tage det ansvar i hans alder.

Samtidig er vi tyndt besat rent fysisk på den centrale midtbane. Fletcher var i sidste sæson, meget dominerende, men har i denne sæson i den grad slidt med formen og virker ufattelig tung. Carrick, Anderson og Scholes er ikke nogle der kan sætte sig igennem fysisk, selvom specielt Anderson gerne løber rigtig meget.

Og så virker det faktisk ikke som om, vi har et klart spilkoncept, hvilket den her roteren mellem 4-4-2 og 4-3-3/4-5-1 på en eller anden måde underbygger meget godt.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10423: 05 Feb 2011, 20:41 »

Det har nu intet at gøre med jeg er Wolvesfan, om vi havde tabt idag og vundet mod Bolton havde jo ikke ændret min mening, jeg mener bare jeres udebaneform kan afgøre alt for jer. Især når de skal møde så mange store ude.

En ting er at i taber, men måden i taber på er noget der burde få ALLE røde lamper til at ringe.

Det du skriver nu, giver jeg mere for, mener bare ikke, at det lige præcis i dag er dagen hvor vi taber mesterskabet som du skrev til at starte med Smiley

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #10424: 05 Feb 2011, 20:41 »

Jeg er enig med Roman. Hvis vi ikke forbedre vores udebaneform så vinder vi ikke mesterskabet.
Et eller andet sted tror jeg det var godt at få et nederlag, sådan så nogle af spillerne kan blive bragt ned på jorden igen og føle hvordan det er at tabe.

Jeg er dybt skuffet over vi taber til bundholdet Skuffet

Official member of Manchester United Football Club

Sider: 1 ... 693 694 [695] 696 697 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010