home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jan 2025, 22:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23501
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Nyeste Bruger: joshithoms
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 691 692 [693] 694 695 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1450037 gange)
U-4-E
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10380: 03 Feb 2011, 00:42 »

<a href="http://www.youtube-nocookie.com/v/QubF5Afcuek?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube-nocookie.com/v/QubF5Afcuek?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0</a>

Tak for alt Gary!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #10381: 03 Feb 2011, 00:50 »

<a href="http://www.youtube.com/v/JUqg49uKIfE?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/JUqg49uKIfE?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #10382: 03 Feb 2011, 03:11 »

<a href="http://www.youtube.com/v/JUqg49uKIfE?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/JUqg49uKIfE?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>

Så vidt jeg kan se beder Schmeichel bare Neville om af gå over til den anden side Wink

FCK

JKJ
Gæst

« Svar #10383: 03 Feb 2011, 11:11 »

Jeg ved i sær ham som en legende.

Men gud hvor jeg dog ikke brød mig om ham. Det har helt sikkert noget at gøre med de mange kampe mellem Man U og Liverpool at gøre hvor der i langt største delen har været virkelig gang i den og GN Har aldrig holdt sig tilbage.

Jeg vil ikke savne ham Wink

Hvis han spillede i Liverpool havde jeg helt sikekrt set anerledes på situationen men det gjrode han heldigvis ikke Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10384: 03 Feb 2011, 11:23 »

Der kan nok skrives bøger med lister over Liverpool-fans der ikke kan fordrage Gary Neville. Det synes jeg dog ikke bør overskygge, at han har været en fremragende højre back indtil alderen (og skaderne) indhentede ham Wink

JKJ
Gæst

« Svar #10385: 03 Feb 2011, 11:57 »

Der kan nok skrives bøger med lister over Liverpool-fans der ikke kan fordrage Gary Neville. Det synes jeg dog ikke bør overskygge, at han har været en fremragende højre back indtil alderen (og skaderne) indhentede ham Wink

Hehe det kan vi så diskutere herfra og så til månen og tilbnage igen Wink

Er der iøvrigt nogen der ved hvorfor han er stopept så pludselig. For det kommer vel ikke bagpå nogen at han stopper men tidspunket er lidt af en bombe hvis man kan sige det.

Jeg har kort læst at grunden kunne være at det er fordi han ikke er med i jeres 25 mands CL trup. Og set på tidpunktet han holder kunne der jo være noget om det.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10386: 03 Feb 2011, 12:22 »

Har ikke læst noget om hvorfor han stopper faktisk, men det kunne tænkes at han har erkendt, at han ikke kan følge med længere på det niveau der kræves i Utd. Det er lykkedes for Scholes og Giggs, men de har dels en anden placering på banen, dels er de self nogle helt andre spilletyper, som ikke er så afhængige af deres fysiske styrke og udholdenhed måske.

Men det kan også sagtens være, at det skyldes som du skriver, at han ikke ville være med i 25-mands truppen til CL og det så har fået ham til at erkende, at det nok var bedst at slutte nu Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #10387: 03 Feb 2011, 14:08 »

Min teori er, at Ferguson har taget en snak med ham, vedr. at Anders Lindegaard skulle have en plads i CL-truppen (hvilket han lige har fået). Derefter har Neville så bare valgt helt at stoppe karrieren.

Iøvrigt en fin lille detalje omkring Neville...
Nevilles hus
Forstørret billede af haven

Elsker den mand. Legende!

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #10388: 03 Feb 2011, 14:16 »

Gary Neville We Love You

Erzael
Manager

« Svar #10389: 03 Feb 2011, 16:00 »

Det kommer ikke specielt overraskende for mig. Selvfølgelig havde jeg regnet med, at han ville fortsætte indtil sommerferien. Men hvis han ikke har yderligere udsigt til mere spilletid i det næste halve år, kan han lige så godt stoppe med øjeblikkelig virkning.
Neville har været en fantastisk mand i klubben, og vil for altid være en af de mest loyale fans vi har. En sand United legende! Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #10390: 03 Feb 2011, 16:10 »

Min teori er, at Ferguson har taget en snak med ham, vedr. at Anders Lindegaard skulle have en plads i CL-truppen (hvilket han lige har fået). Derefter har Neville så bare valgt helt at stoppe karrieren.

Iøvrigt en fin lille detalje omkring Neville...
Nevilles hus
Forstørret billede af haven

Elsker den mand. Legende!

Er det hus ikke lige lovlig lyseblåt indrettet, af en City-hadende mand som Gary Gary?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10391: 03 Feb 2011, 16:24 »

Haha jo tænkte lidt det samme, men er måske nærmere nuancerne på et lidt uskarp billede med en underlig belysning Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10392: 03 Feb 2011, 16:39 »

Sikke da en legende og en personlighed, der takker af. Den mands passion for klubben er helt utrolig, større end alle andres, og utroligt så hadet han har formået at blive blandt Shitty og Liverpool tilhængerne.  Djævel
Han har også haft en ufattelig stor indflydelse på ungdommen, efter at have læst diverse interviews, og jeg håber, som han selv siger, at forblive et eller andet i United. Tror selv på, at han bliver en dygtig træner senere hen.

Tak for alt, Gary.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10393: 03 Feb 2011, 16:41 »

Har ikke læst noget om hvorfor han stopper faktisk, men det kunne tænkes at han har erkendt, at han ikke kan følge med længere på det niveau der kræves i Utd. Det er lykkedes for Scholes og Giggs, men de har dels en anden placering på banen, dels er de self nogle helt andre spilletyper, som ikke er så afhængige af deres fysiske styrke og udholdenhed måske.

Men det kan også sagtens være, at det skyldes som du skriver, at han ikke ville være med i 25-mands truppen til CL og det så har fået ham til at erkende, at det nok var bedst at slutte nu Smiley

Well, jeg ville da sige at en spiller som Giggs er mere afhængig af sin fysik en Neville er det Smiley - men det er nok rigtigt med at Scholes lever på den tekniske og taktiske kunnen.

Fin spiller som jeg aldrig ville huske som nogen speciel spiller. En loyal mand Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10394: 03 Feb 2011, 17:18 »

Giggs lever på sin hurtighed ja, men ikke sin fysiske råstyrke, det var det jeg tænker på. Alle ved at Giggs har tabt noget fart, men hans position på banen gør, at han i høj grad kan overleve på sin teknik og spilintelligens.

Sider: 1 ... 691 692 [693] 694 695 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010