home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
28 Dec 2025, 19:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
27 Dec 2025, 16:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 673 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 675 676 [677] 678 679 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575130 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10140: 25 Jan 2011, 22:49 »

Tabellen lyver aldrig, men ligefrem at sidde og sige det er fedt at vinde på dommerfejl.. arg.

Og nej jeg taler ikke om denne kamp alene, men vi er alle enige om at der har været mange underlige kendelser? Men hellere jer end Chelsea.

Nu er jeg forvirret. Er du ikke Chelsea fan?  Huh

19-18!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10141: 25 Jan 2011, 22:51 »

Straffe eller ej, så er det altså ikke godt nok, at man ikke kan holde en 2-0 føring på hjemmebane. At man igen skal høre på fans der andre klubber, der henviser til at vi igen får en dommerfejl med os, tja det hører vel efterhånden bare til det. Vi kan ikke gøre andet end spille vores spil, og kæmpe til det sidste.

Det var sandt for dyden ikke specielt velspillet i dag. Nøj hvor vi sutter røv, når vi spiller 4-3-3/4-5-1 på udebane. Forstår simpelthen ikke Ferguson, at vi ikke forsøger at tage styringen i de udekampe som er mod på papiret ringere modstandere. Det er fint med en ekstra mand på den centrale midtbane mod Arsenal, Chelsea, Liverpool og den slags, men mod hold som Blackpool skal vi simpelthen kunne dominere dem, selv med en mand i undertal centralt.

Vi viser heldigvis, at når modstanderne er "dumme" nok til at give os en lillefinger, så tager vi hele hånden, og det er en ufattelig vigtig evne, som altså nu bringer os fem point foran nærmeste forfølger, og 10 point foran Chelsea Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10142: 25 Jan 2011, 22:51 »

Jeg nyder at følge, hvordan alle anti-United-fans påklager sig. Det gør sejren så meget sjovere, og det, at vi ligger på 1. pladsen med fem point til nærmeste konkurrent, så meget sjovere.

Fuck jer - vi er bedst.
Næ, det synes jeg egentlig ikke I er. Du kan tage din attitude og stikke den langt op hvor solen aldrig skinner.

Selvfølgelig har vi til at være utilfredse og ærge os. Det var jo klokkeklart straffespark. Men lad os nu se om I bliver mestre. Jeg tror det ikke.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10143: 25 Jan 2011, 22:51 »

Nu er jeg forvirret. Er du ikke Chelsea fan?  Huh

Hvor skulle du dog have fået det fra?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10144: 25 Jan 2011, 22:53 »

Pinligt at nogen af United fansne her, ikke engang tør indrømme at dommeren var med dem, og han havde en stor andel i deres sejr.

Det er ikke et spørgsmål om at turde tror jeg, men måske mere fordi vi som fans af en relativ tilfældig klub, bliver pisse træt af at læse om diverse brokkerier over, at vi nu igen igen skal have dommerne med os. Det ER altså ikke vores skyld, at dommeren dømmer som han gør. Det kan vi nu vel for pokker godt blive enige om?

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #10145: 25 Jan 2011, 22:53 »

Næ, det synes jeg egentlig ikke I er. Du kan tage din attitude og stikke den langt op hvor solen aldrig skinner.

Selvfølgelig har vi til at være utilfredse og ærge os. Det var jo klokkeklart straffespark. Men lad os nu se om I bliver mestre. Jeg tror det ikke.

Jeg håber ihvertfald ikke du tror Chelsea bliver mestre.... HAHAHAHAH

GLORY MAN UNITED <3 Giggs giver mig orgasme!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10146: 25 Jan 2011, 22:54 »

Hvor skulle du dog have fået det fra?

Sikkert alle dine ophold i Chelsea tråden, og dit brugernavn.

19-18!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10147: 25 Jan 2011, 22:54 »

Det er ikke et spørgsmål om at turde tror jeg, men måske mere fordi vi som fans af en relativ tilfældig klub, bliver pisse træt af at læse om diverse brokkerier over, at vi nu igen igen skal have dommerne med os. Det ER altså ikke vores skyld, at dommeren dømmer som han gør. Det kan vi nu vel for pokker godt blive enige om?

Jeg tror problemet ligger i at man benægter det, når man nævner det for 99% af Unitedfans. Hvis man bare kunne indrømme det havde der intet været i det.

Sådan er min opfattelse af netop dommerfejl gang på gang.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10148: 25 Jan 2011, 22:55 »

Stik dig selv langt op hvor solen aldrig skinner.
Vi bliver mestre og er bare ganske enkelt bedre end alle andre. Fuck you all!

19-18!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10149: 25 Jan 2011, 22:55 »

Tja det er jo svært at benægte når i, uanset hvor nedspillet i har været i 70 min af en kamp, stadig får point og her enda 3 Peace.. Kan jeg naturligvis kun være røvhamrende misundelig over!
Det var fandme da dejligt, med en fan af et konkurrerende hold, der kan anerkende det vi har præsteret. Istedet for det sædvanlige bræk der konstant kommer med, at vi er svine heldige og købt dommerne op til hver kamp før sæsonen osv osv..

Men vil da medgive, at det var heldigt, at vi ikke fik dømt straffet imod os idag, selvom det sagtens kunne dømmes. Men det skal sku ikke tage vores fremragende comeback fra os. Fantastisk, hvordan vi gang på gang formår at gøre det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10150: 25 Jan 2011, 22:55 »

Jeg håber ihvertfald ikke du tror Chelsea bliver mestre.... HAHAHAHAH

GLORY MAN UNITED <3 Giggs giver mig orgasme!
Jeg udelukker ingen af de fem øverste endnu. Så det er ikke umuligt. United har mange svære kampe. Pt. tror jeg mest på Arsenal faktisk.

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #10151: 25 Jan 2011, 22:55 »

Gå nu ind og leg i din Chelsea tråd i stedet for det fis der. I er jo piv ringe..

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10152: 25 Jan 2011, 22:56 »

Sikkert alle dine ophold i Chelsea tråden, og dit brugernavn.

Så fordi jeg ikke forstår dit sludder i Chelseatråden, er jeg Chelseafan?

Jeg ville bare gerne have svar på det jeg spurgte om derinde, men det har jeg ikke fået endnu.

verdenskrig
Manager

« Svar #10153: 25 Jan 2011, 22:56 »

Uanset hvad er det utroligt at i igen, får en 80-20 kendelse til at gå jeres vej.. Kender ingen anden kub der kan få så nem hjælp af en dommer hvis de lige mangler det..

Men det får mig bare ikke til at ændre på at jeg synes jeres sejr i dag var hamrende flot Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #10154: 25 Jan 2011, 22:56 »

Selvfølgelig er det ikke jeres skyld, men i indrømmer jo heller ikke at dommeren dømte klart til jeres forde l idag, hvilket er irriterende.

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 675 676 [677] 678 679 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010