home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jan 2025, 22:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23501
  1 Bruger, 683 Gæster Online.

Nyeste Bruger: joshithoms
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 676 677 [678] 679 680 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1450519 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10155: 25 Jan 2011, 22:57 »

Næ, det synes jeg egentlig ikke I er. Du kan tage din attitude og stikke den langt op hvor solen aldrig skinner.

Selvfølgelig har vi til at være utilfredse og ærge os. Det var jo klokkeklart straffespark. Men lad os nu se om I bliver mestre. Jeg tror det ikke.

Ja og det blev ikke dømt!!

Kom nu videre for pokker. Det er da bed at være pinligt at høre på. Du må da om noget være tudeprinsessen nr 1 herinde efterhånden.

Hvis du kunne lære at se lidt objektivt op tingene kunne det være man havde lidt mere respekt for det du skriver. Du er totalt snæversynet og har svært ved at komme videre. Nu har vi hørt om det straffe der aldrig blev dømt ca 117 gange fra dig. Det må være nok.

Og jo Man U bliver mestre når de kan spille så elendigt og så stadig få 3 point.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10156: 25 Jan 2011, 22:57 »

Det var fandme da dejligt, med en fan af et konkurrerende hold, der kan anerkende det vi har præsteret. Istedet for det sædvanlige bræk der konstant kommer med, at vi er svine heldige og købt dommerne op til hver kamp før sæsonen osv osv..

Men vil da medgive, at det var heldigt, at vi ikke fik dømt straffet imod os idag, selvom det sagtens kunne dømmes. Men det skal sku ikke tage vores fremragende comeback fra os. Fantastisk, hvordan vi gang på gang formår at gøre det.

Der er nu heller ingen som tager noget fra jer, det er bare synd en fejl endnu engang fra dommeren MÅSKE kunne have ændret forløbet af kampen.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10157: 25 Jan 2011, 22:58 »

Så fordi jeg ikke forstår dit sludder i Chelseatråden, er jeg Chelseafan?

Jeg ville bare gerne have svar på det jeg spurgte om derinde, men det har jeg ikke fået endnu.

Sur over noget, knægt? : D
Og nej, ikke kun i aften du har opholdt dig der. Men jeg skal nok lade dig lidt være, før jeg sårer dig mere og dit humør bliver værre.

Læs btw mine indlæg igen, så er jeg næsten sikker på at du kommer til at forstå  Kys

19-18!

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #10158: 25 Jan 2011, 22:58 »

Pinligt at nogen af United fansne her, ikke engang tør indrømme at dommeren var med dem, og han havde en stor andel i deres sejr.

Bliv voksen. Du tuder hver gang vi er heldige. Vi kan jo ikke gøre noget ved det alligevel. Desuden så siger man at i krig og kærlighed gælder alle kneb. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10159: 25 Jan 2011, 22:59 »

Gå nu ind og leg i din Chelsea tråd i stedet for det fis der. I er jo piv ringe..
Jaja, 3 sejre på stribe.. Vi er piv ringe. I slog med nød og næppe en flok oprykkere.

Stik dig selv langt op hvor solen aldrig skinner.
Vi bliver mestre og er bare ganske enkelt bedre end alle andre. Fuck you all!
Jeg mener stadig ikke I er bedre end Arsenal i denne sæson, og alt kan ske. Det er satme en arrogant holdning at have.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10160: 25 Jan 2011, 22:59 »

Sur over noget, knægt? : D
Og nej, ikke kun i aften du har opholdt dig der. Men jeg skal nok lade dig lidt være, før jeg sårer dig mere og dit humør bliver værre.

Læs btw mine indlæg igen, så er jeg næsten sikker på at du kommer til at forstå  Kys

Sur nej?

Og mit humør er skam fint, så kom dummere.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10161: 25 Jan 2011, 23:00 »

Det er en arrogant holdning indeed, men sådan er det jo bare ligenu.
Men ak ja, en kombination mellem min glædesrus og lettere dumme folk her inde i tråden lige nu, så smutter jeg før jeg risikerer et ban : D

19-18!

DavidMadsen
Manager

« Svar #10162: 25 Jan 2011, 23:00 »

Jeg tror problemet ligger i at man benægter det, når man nævner det for 99% af Unitedfans. Hvis man bare kunne indrømme det havde der intet været i det.
Jeg ser ikke nogen United-fans benægte at der skulle have været straffe?

Er det ikke ALTID billigere at bestille fra England?

Jeg har lige betalt, og ja hold nu fast, 230kr for en Wolves trøje med tryk og forsendelse.
Hvor? Og var den langærmet?

Kom nu videre for pokker. Det er da bed at være pinligt at høre på. Du må da om noget være tudeprinsessen nr 1 herinde efterhånden.

Hvis du kunne lære at se lidt objektivt op tingene kunne det være man havde lidt mere respekt for det du skriver. Du er totalt snæversynet og har svært ved at komme videre. Nu har vi hørt om det straffe der aldrig blev dømt ca 117 gange fra dig. Det må være nok.

Og jo Man U bliver mestre når de kan spille så elendigt og så stadig få 3 point.
Kys Thumbs Up

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #10163: 25 Jan 2011, 23:01 »

Bliv voksen. Du tuder hver gang vi er heldige. Vi kan jo ikke gøre noget ved det alligevel. Desuden så siger man at i krig og kærlighed gælder alle kneb. Smiley
I kan jo ikke tage kritik eller noget som helst. I tror virkelig ikke i gør noget forkert, og at dommeren på noget tidspunkt er med jer. I øvrigt så tror jeg det er første gang, jeg skriver omkring en heldig United kamp i denne tråd, så drop dit lort, tak. Efter dagens kamp, kan man jo ikke lade vær med at påpege dommeren, som var United's 12 mand.

Liverpool F.C

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10164: 25 Jan 2011, 23:01 »

... efter jeg lige har rost og fremhævet dette indlæg igen.

19-18!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10165: 25 Jan 2011, 23:01 »

Hehe jamen kan godt forstå hvis du ser det sådan Smiley MEN prøv så at sætte dig ind i vores position. Hvis du meget ofte skal høre på brok over at dommeren "nu igen" var med Utd, frem for "tillykke med sejren", så bliver man sgu fristet til at være lidt flabet og trodsig Wink Så lige så vel som du mener vi bør indrømme når der er en dommer der er med os, hvilket jeg nu også synes en del gør alligevel, så mener vi nok, at der er alt for meget fokus på at vi har dommerne med os, og for lidt fokus på at vi faktisk vinder kampene. Men sådan er der så meget Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10166: 25 Jan 2011, 23:03 »

Med stor respekt for Liverpool, så har du muligvis ikke de samme følelser som mig, da I er ude af mesterskabskampen. Sagt helt uden form for hån.

Jeg har nævnt det to gange, og folk forstår ikke min holdning, og så prøver jeg bare igen. Pt. går diskussion på United-fansnes attitude og arrogance og om hvem der fortjener mesterskabet.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10167: 25 Jan 2011, 23:03 »

Jeg ser ikke nogen United-fans benægte at der skulle have været straffe?
Hvor? Og var den langærmet?
 Kys Thumbs Up

Det er nu bare i det hele taget ang kendelserne, og ikke bar alene idag.

Jeg har bestilt på klubbens hjemmeside, nej den var dog ikke langærmet ;-)

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #10168: 25 Jan 2011, 23:05 »

Hehe jamen kan godt forstå hvis du ser det sådan Smiley MEN prøv så at sætte dig ind i vores position. Hvis du meget ofte skal høre på brok over at dommeren "nu igen" var med Utd, frem for "tillykke med sejren", så bliver man sgu fristet til at være lidt flabet og trodsig Wink Så lige så vel som du mener vi bør indrømme når der er en dommer der er med os, hvilket jeg nu også synes en del gør alligevel, så mener vi nok, at der er alt for meget fokus på at vi har dommerne med os, og for lidt fokus på at vi faktisk vinder kampene. Men sådan er der så meget Smiley
Nu skrev jeg til at starte med:
Godt comeback af United, men at dommeren ikke dømmer straffe til Blackpool i starten af 2. halveg, er jo fuldstændig uforstående, og direkte til grin. Synes helt seriøst at dommeren var 100 % med United idag, og sejren var heldig. Blackpool kunne føre med 3, og så var chancen for at United ville komme tilbage, langt fra så stor. Men dommeren skulle selvfølgelig hjælpe United.

Synes det er en fair kommentar til kampen idag.

Liverpool F.C

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10169: 25 Jan 2011, 23:08 »

[PUBLIC STATEMENT]
Vi er arrogante = Fakta. Hvorfor? Fordi vi har noget at have det i!
Vil vi indrømme at dommeren med os i dag? Gerne, det var en skidt kendelse.
Var det et fantastisk comeback? Ja, det var det.
Spillede vi godt i 1. halvleg? Nej vi suttede i den grad numse!
Spillede vi godt i 2. halvleg? Tja tjo vi spillede gode 20 minutter der udnyttede et træt Blackpool hold, der ikke kunne uden Charlie Adams der var kørt træt.
Var sejren fortjent? Ja og nej. Man kan have sympati for Blackpool, bl.a. pga. det manglende straffespark, men selvom det er spillets største chance så er det ikke garanti for mål, det kan man spørge WBA om bl.a. Men det er dælme også ringe, at man så let lukker et hold tilbage i kampen, fordi man spiller utroligt naivt, med en ufattelig høj forsvarslinje der i den grad giver muligheder for hurtige spillere som Chicharito og Berbatov.
Var det en genial udskiftning af Ferguson, at tage Rooney ud og sende Chicharito ind? Well, det afhænger nok af definitionen af genial, men det var dælme et godt valg. Masser af speed afløste en sløj og til tider opgivende Rooney.

Sider: 1 ... 676 677 [678] 679 680 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010