home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
28 Dec 2025, 19:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
27 Dec 2025, 16:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 672 673 [674] 675 676 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575158 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10095: 23 Jan 2011, 22:48 »

Hvis han bliver skadet så tager vi den til den tid..  Hvad nu hvis Terry brækkede benet.. Ville Chelsea så kunne klare sig?? 
Nej, det vil vi ikke i samme grad. Jeg stiller blot også spørgsmålstegn ved det.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10096: 23 Jan 2011, 22:48 »

Hvis Berbatov bviver skadet er det muligt vi får nogle problemer, hvis Lampard bliver skadet går Chelsea fuldstændig ned, hvis Torres bliver skadet vinder Liverpool intet osv osv osv..

19-18!

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #10097: 23 Jan 2011, 22:49 »

Man kan ikke tage noget som en selvfølge. Nani er okay målfarlig, men ellers er de andre vel kun god for ca. 5 mål pr. sæson.
Hernandez er god for langt mere end 5 mål på en sæson. Han scorer næsten hvergang han får chancen. Giggs og Park vil jeg da også mene er ret målfarlige når det kommer til stykket Smiley.

Liverpool F.C

Derfbob
Lilleputspiller
*

« Svar #10098: 23 Jan 2011, 22:49 »

Og hvad med Hernandez' 9 kasser ? Hernandez har da på alle måder vist at han kan score når han får chancen (hvad han ville hvis Berba blev skadet) ... Desuden har Berbatov haft tendens til at score i stimer (2*3 og 1*5 mål), men United ligger mig bekendt stadigvæk rimelig komfortabelt nummer et, selvom Berba endnu ikke har scoret uden Rooney på banen (mener jeg da i hvert fald), og Rooney har som bekendt været skadet en hel del af sæsonen. Målene skal nok komme, selv uden Berba ..

Edit: tror lige min signatur skal ændres en gang ..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10099: 23 Jan 2011, 22:51 »

Hvis Berbatov bviver skadet er det muligt vi får nogle problemer, hvis Lampard bliver skadet går Chelsea fuldstændig ned, hvis Torres bliver skadet vinder Liverpool intet osv osv osv..
Det med Chelsea og Liverpool har vi vel været klar over et stykke tid, selvom Chelsea kan spille godt uden Lampard. Hans betydning blandt verdensstjerner er bare uhyggelig. Men igen. Jeg stilte bare et spørgsmålstegn ved manglede mål fra andre end Berbatov pt. Nani laver også en del, det ved jeg godt.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #10100: 23 Jan 2011, 22:52 »

Det er meget muligt, men det ændrer ikke, at Berbatov har lavet 17 af dem, og Nani 7. Så laver de andre ikke sønderligt mange. Det er egentlig et bevis for jeg har en sag, da der ikke er nogle af de spillere der har scoret, der er målfarlige. Selvfølgelig er det godt at have flere der har scoret, men mange har dem har vel lavet 1 eller 2. Det vil jo ikk løse jeres problem, hvis Berbatov blev skadet.

man kan vel som sådan ikke rigtig snakke om hvem der er mest målfarlig.

lad os da sige at Berbatov bliver skadet...

så er der jo en anden der så skal spille hans plads.

der er jo så lige så stor en chance for at er lige så målfarlig på den position som berbatov er.

jeg synes ihvertfald personligt ikke rigtigt at man kan sammen ligne målfarligheden hos boksspillere kontra fløje kontra offensiv central midt eller for den sags skyld en hvilken som helst anden position

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10101: 23 Jan 2011, 22:52 »

Hernandez er god for langt mere end 5 mål på en sæson. Han scorer næsten hvergang han får chancen. Giggs og Park vil jeg da også mene er ret målfarlige når det kommer til stykket Smiley.

Hernandez er i sin første sæson, og jeg vil se ham præstere som Berbatov, før jeg tror på han er en erstatning. Park og Giggs må jeg ærlig talt sige, jeg ikke ser mange mål i.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10102: 23 Jan 2011, 22:57 »

Det er meget muligt, men det ændrer ikke, at Berbatov har lavet 17 af dem, og Nani 7. Så laver de andre ikke sønderligt mange. Det er egentlig et bevis for jeg har en sag, da der ikke er nogle af de spillere der har scoret, der er målfarlige. Selvfølgelig er det godt at have flere der har scoret, men mange har dem har vel lavet 1 eller 2. Det vil jo ikk løse jeres problem, hvis Berbatov blev skadet.

Hehe men er der nogen hold, som har flere spillere der har scoret mange mål?

Det er hvis og hvis, min r*v er spids. Det teori som er svært at forholde sig til. Self er der en del af de 12 målscorere der har scoret 1 mål kun (fire vidst nok), men det beviser dog stadig, imo, at vi har mange potentielle målscorere.

Hernandez er ikke en verdensklassespille r endnu, men for dælen han har scorer nogle vigtige mål allerede, bl.a. mod Sunderland og WBA. Er lige ved at tro, at måler man på hvor mange point hans mål i snit har skaffet os, så er det tæt på Berbatovs snit, fordi Berbatov, som i dag f.eks., scorer mange "overflødige" mål.

Og vi er også blevet "kritiseret",eller der er ihf. blevet stillet spørgsmålstegn ved, om vi kan blive ved med at have heldet på vores side. Med det forsvar, med tidligere nævnte statistik in mente, at vi behøver ikke nødvendigvis at læne os op af én spiller der skal score målene for os, fordi vi lukker så godt af bagude at én mål i mange kampe er nok.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #10103: 23 Jan 2011, 23:00 »

Hernandez er i sin første sæson, og jeg vil se ham præstere som Berbatov, før jeg tror på han er en erstatning. Park og Giggs må jeg ærlig talt sige, jeg ikke ser mange mål i.

at Hernandez skal kunne præstere ligesom berbatov kræver vel også at han spiller lige så meget.
og så alligevel ikke for du skal huske at tænke på at Berbatov og Hernandez og Nani osv er vidt forskellige spillere der har deres forcer på vidt forskellige områder.

med hensyn til Park og Giggs er jeg til dels enig med dig Jakob E selvom om der nok heller ikke forventes at de scorer mål på samlebånd da de jo ikke spiller oppe i boksen hele tiden ligesom Berbatov gør.

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #10104: 23 Jan 2011, 23:00 »

Alle stor holdene har underpræsteret, man u er bare dem som har spillet mindst dårligt

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10105: 23 Jan 2011, 23:04 »

Hernandez er ikke pludseligt verdens bedste angriber, men hans statistik for PL indtil nu siger en del: 7 kampe fra start, 8 som indskifter, 6 mål på 27 forsøg. Dvs. han i snit bruger omkring 4,5 forsøg pr. mål. Berbatovs snit er 3,6 så så langt fra hinanden er de heller ikke.

Noget andet er så, at det er to forskellige typer. Berbatov er mere med i spillet, selvom han i denne sæson er blevet langt bedre til at holde sig i feltet end tidligere, mens Hernandez er langt mere en kynisk boksspiller. Der kan der blive lidt tilvænning hvis vi skal undvære Berbatov.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #10106: 23 Jan 2011, 23:05 »

Nernandez har været god i næsten alle kampe han har været med i. Berbatov har en god kamp, 3 dårlige, 1 god, 5 dårlige. I de gode kampe scorer han bare en masse mål. United vil med en Berbatov skadet, ikke få nogen problemer med at score. Det tvivler jeg ihvertfald på, Rooney, Hernandez, Nani, Giggs og Park scorer altså også. Rooney har scoret to mål i ligaen hidtil, og lagt op til en masse. Ser ham som en langt mere værdifuld spiller end Berbatov. Giggs har scoret 2 mål, og har vidst ikke fået meget spilletid pga. en skade. Park ligger på 4 mål, og kunne vel sagtens ligge på 6-7 stykker hvis ikke han var til det der Asian Cup, eller hvad det er. Nani scorer en del mål, og Hernandez bomber når han får chancen.

Liverpool F.C

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #10107: 23 Jan 2011, 23:50 »

Berbatov har en god kamp, 3 dårlige, 1 god, 5 dårlige. I de gode kampe scorer han bare en masse mål...
.
Er det alvorligt? Jeg er da godt nok uenig.
Jeg synes netop han har været meget mere stabil i denne sæson inden nogensinde før i den røde trøje, hvilket afspejles meget godt i alle hans mål. Og i de kampe han ikke scorer, synes jeg stadig han bidrager med gode ting til holdets indsats. Desuden virker hans attitude heller ikke så ugidelig mere. Blandt andet i går, så jeg ham da tage et par løb hjem i banen efter en modstander.

:-)

verdenskrig
Manager

« Svar #10108: 24 Jan 2011, 16:08 »

.
Er det alvorligt? Jeg er da godt nok uenig.

Hvis vi ser på hvor længe der gik fra at han scorede hattrick mod Liverpool til sit næste mål i ligaen, så må man nok give ham delvist ret.. Berbatov er stadig en humørspiller der rammer et topniveau, for så pludselig ikke at være til meget gavn..  Men er enig i at Berbatov i år gør langt mere gavn for holdet i kampe hvor han ikke scorer end set før, men målmæssigt havde han altså to måneder mener jeg det var uden mål... Det er ikke godt nok når man spiller i United hvor chancerne bliver serveret for en gang på gang..

At han så præsterer for vildt for tiden, og vel er i sit livs form, er der nok ingen der har nogen indvendinger mod Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10109: 25 Jan 2011, 12:39 »

Og så for lige at bruge det faktum som du kommer med VK om Berbatov, nemlig at han ikke scorede i Premier League mellem sit hattrick mod Liverpool og sine fem mål mod Blackburn, i den tidligere diskussion om hvorvidt vi frygter for Rooneys manglende mål, så kan det faktisk siges, at i den periode, på mere end to måneder og ni kampe, var der kun to kampe hvor vi ikke scorede to mål, ude mod hhv. Sunderland og City. Og mod Sunderland startede han på bænken i øvrigt.

Vi vandt 4 af de ni kampe, og tre af de uafgjorte endte altså 2-2 og her kan man jo ikke beskylde manglende målscoring for at vi kun fik et point. Min pointe bliver så forstærket af, at i den periode var Rooney enten ikke med eller scorede ihf. ikke. Der var det andre der trådte til Smiley

Sider: 1 ... 672 673 [674] 675 676 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010