home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
28 Dec 2025, 19:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
27 Dec 2025, 16:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 670 671 [672] 673 674 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575167 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10065: 20 Jan 2011, 00:13 »

Ja, og Nani har også været ude med roser til Scholesy i dag:

"Scholesy is just incredible and it's a privilege to be in the same squad," gushed Nani.

“I said to him the other day in training: ‘Scholesy, you should have stayed at home because you are playing alone.’ What I mean is that he makes a pass to one wing, goes to support and gets the ball. Then he makes a pass to the other wing, goes to support and gets the ball again – all the time he’s in control of the play.

"The other team don’t get near the ball, even in training. They are playing just against him!"

"He’s the best midfielder I’ve ever seen. He can pass, score goals with his left, right, his head – he can do anything. And he can beat a player too, plus he loves to nutmeg you! He's unbelievable."

http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jan/Nani-praise-for-returning-Scholes.aspx

Fint mål af Macheda må vi sige. Godt forarbejde, heldig afslutning.

Han fortjener også den ros, han er helt fantastisk!

Også skønt at disse rosende ord kommer fra den lille portugiser. Jeg savner Ronaldo, men Nani har virkelig fået sin egen personlighed, en spiller med en kæmpe fremtid foran sig!

JKJ
Gæst

« Svar #10066: 22 Jan 2011, 10:23 »

Hvorfor kommer det her ikke bagpå mig? Om et par år siger jeg nok det samme Wink

En af de spillere jeg virkelig er gul og grøn af misundelse over i har haft i jeres trup og nok også en af de spillere jeg respektere aller mest i hele PL.

Ved gud jeg ville have elsket han havde spillet i Liverpool i hele hans karriere  Smiley

http://www.bold.dk/nyt/Ryan-Giggs-klar-til-et-aar-mere

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10067: 22 Jan 2011, 10:27 »

Ja, helt enig. Giggs har hele sin karriere igennem været en hel fantastisk spiller, med en utrolig teknik, overbliksevne og dribleskillz. Han kæmper altid for holdet, og er meget sympatisk. Han er en af de eneste (og nuværende eneste) Man Utd spiller som jeg faktisk har kunne lide.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #10068: 22 Jan 2011, 12:11 »

Enig med JKJ og Gazlgor :-)

Giggs har været og er stadig en eminent fodboldspiller som er utrolig komplet.. Han er en loyal klubmand, som er utrolig sympatisk, og som altid vægter holdet over sig selv.. En spiller jeg som JKJ er super misundelig over at i har Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #10069: 22 Jan 2011, 12:30 »

Lækkert at han fortsætter! Jeres beskrivelse af ham er i vinkel! Han er virkelig en fremragende spiller, som arbejder stenhårdt og er mentalt en af de bedste spillere overhovedet!

Han er en gammel herre efterhånden, men stadig utrolig vigtig, da hans kompetencer er uendelige!

Newton Heath
Manager

« Svar #10070: 22 Jan 2011, 14:33 »

Fantastisk nyhed med Giggsy. Ham kan man sku altid regne med. :-)

Og lad os passende håbe at dagen bliver endnu bedre senere, når vi tager imod Birmingham City på Old Trafford, hvor vi indtil videre i denne sæson har sikret 31 ud af 33 point. Blot West Bromwich har taget point fra os hjemme på drømmenes teater. Vi skal revancere det uafgjorte resultat på St. Andrews, hvor de udlignede sent i kampen på et lidt tvivlsomt mål. Tror på følgende opstilling:

van der Sar
Sheasy-Rio-Vidic-Evra
Nani-Fletcher-Anderson-Giggs
Berbatov-Rooney

Rafael sidder ude med karantæne, mens Valencia endnu er skadet og Park er til Asian Cup. Fergie har spillet meget med Carrick på det seneste, så hvis han falder ind på midten i stedet for Fletcher eller Anderson ville det ikke overraske mig. Paul Scholes er også tilbage og kunne godt komme i spil.

Tror på en 3-0 sejr i vores favør med Berbatov i hovedrollen.

UNITED!

Newton Heath
Manager

« Svar #10071: 22 Jan 2011, 15:47 »

van der Sar
Sheasy-Smalling-Vidic-Evra
Nani-Anderson-Carrick-Giggs
Rooney-Berbatov

Bænken: Kuszczak, Fabio, Evans, Gibson, Scholes, Obertan, Owen

Fin opstilling, burde være god nok til sejr. Glæder mig især til at se Smalling og Anderson idag. :-)

Newton Heath
Manager

« Svar #10072: 22 Jan 2011, 16:50 »

Fantastisk første halvleg!

Vi er utroligt velspillende. Berbatov med to kasser, inden han sammen med Rooney sætter den sidste op til Giggs. Sikke et mål det var!

Vi skal bare fortsætte og ud og sende flere kasser på tavlen. Nani har haft lidt problemer i nogle situationer på kanten, mens Giggs, Anderson og ikke mindst de to frontløbere har været on fire. Derudover har vores backs været gode til komme med frem og true. Det kunne sagtens have været mere end 3-0, men jeg tror også det kommer i anden halvleg hvis vi fortsætter. Måske er det på en lidt billig baggrund, for Birmingham er ikke mange potter pis værd idag, men det ændrer ikke på at vi spiller fantastisk.

United <3

Newton Heath
Manager

« Svar #10073: 22 Jan 2011, 17:50 »

Vanvittig sikker sejr og en lækker præstation, selvom Birmingham heller ikke havde specielt meget at byde på må man sige. :-)

De bagerste fire gjorde det sikkert, og Smalling ligner for alvor en fremtidens mand. For pokker hvor han gør det godt. Derudover spiller Anderson igen en kanon kamp og sætter speed på midtbanen, samtidig med sit arbejdsraseri. Giggs var også kanon mens han var på banen, og stod med et oplæg og en scoring med en stor andel i storsejren. Nani fik sat en i kassen, men havde også alt for mange missere idag. Det burde han kunne gøre bedre. Rooney arbejder for det og får lavet et par assist, men gad godt se ham score foran hjemmepublikummet igen. Det burde han have gjort på sin store hovedstødschance. Berba sætter stort set alt han får i kassen, og viser igen at han er en seriøs kandidat til topscoreprisen. Derudover synes jeg også at han arbejder godt for sagen idag, rigtig godt endda.

Alt i alt en lækker kamp og gode tre point, hvor vi samtidig kan bruge de fem mål til vores målscore. Den begynder efterhånden også at se rigtig god ud. Derudover skal vi huske på at vi spiller vores udsatte julekamp mod Blackpool allerede på tirsdag, inden den står på FA Cup næste weekend.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10074: 22 Jan 2011, 19:26 »

Jeg har misset to kampe i år (og det er også de eneste to kampe, jeg mindedes at have misset, i det sidste MEGET lange stykke tid) pga. arbejde. Gæt selv hvilke to...

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #10075: 22 Jan 2011, 20:12 »

Det er virkelig sørgeligt at have misset de to!

DavidMadsen
Manager

« Svar #10076: 22 Jan 2011, 21:01 »

Jeg overvejer at skaffe vagter når vi møder alle de store hold, da vi åbenbart kun spiller fantastisk, når jeg er på arbejde.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10077: 22 Jan 2011, 21:16 »

Vanvittig sikker sejr og en lækker præstation, selvom Birmingham heller ikke havde specielt meget at byde på må man sige. :-)

De bagerste fire gjorde det sikkert, og Smalling ligner for alvor en fremtidens mand. For pokker hvor han gør det godt. Derudover spiller Anderson igen en kanon kamp og sætter speed på midtbanen, samtidig med sit arbejdsraseri. Giggs var også kanon mens han var på banen, og stod med et oplæg og en scoring med en stor andel i storsejren. Nani fik sat en i kassen, men havde også alt for mange missere idag. Det burde han kunne gøre bedre. Rooney arbejder for det og får lavet et par assist, men gad godt se ham score foran hjemmepublikummet igen. Det burde han have gjort på sin store hovedstødschance. Berba sætter stort set alt han får i kassen, og viser igen at han er en seriøs kandidat til topscoreprisen. Derudover synes jeg også at han arbejder godt for sagen idag, rigtig godt endda.

Alt i alt en lækker kamp og gode tre point, hvor vi samtidig kan bruge de fem mål til vores målscore. Den begynder efterhånden også at se rigtig god ud. Derudover skal vi huske på at vi spiller vores udsatte julekamp mod Blackpool allerede på tirsdag, inden den står på FA Cup næste weekend.

Jeg er ganske enig med dig i det meste, men det første syntes jeg ikke rigtig passer. Jeg syntes nemlig ikke Smalling ligner nogen fremtidensmand, hvis det er bedømt på idag så ja, men som du skriver allerførst så ville Birmingham jo INTET.

Szczesny
Manager

« Svar #10078: 22 Jan 2011, 21:17 »

Jeg overvejer at skaffe vagter når vi møder alle de store hold, da vi åbenbart kun spiller fantastisk, når jeg er på arbejde.
Så har du alligevel ikke været voldsomt arbejdsom det sidste halve år Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Newton Heath
Manager

« Svar #10079: 22 Jan 2011, 21:46 »

Jeg er ganske enig med dig i det meste, men det første syntes jeg ikke rigtig passer. Jeg syntes nemlig ikke Smalling ligner nogen fremtidensmand, hvis det er bedømt på idag så ja, men som du skriver allerførst så ville Birmingham jo INTET.

Ikke kun bedømt på idag, har set flere af hans præstationer hvor han har gjort det rigtig godt. I de kampe jeg har set med ham har der bestemt ikke været nogle problemer.

Sider: 1 ... 670 671 [672] 673 674 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010