home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:51:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 689 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 646 647 [648] 649 650 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575877 gange)
ptrN
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9705: 29 Dec 2010, 12:51 »

Nej.

Det er derimod vildt, at vi vinder mesterskabet, selvom dommer Mason er imod os og koster os point.
Du ved godt, at der er en halvsæson efter årsskiftet der skal spilles, ikke? - Og desuden har jeg en lille hemmelighed til dig; United er ikke det eneste hold, der oplever at dommerne nogle gange er efter dem. Det gør alle.

Utrolig du bygger en påstand ud fra noget så dynamisk som dommerpræstationer.

welbz is dat guy

DavidMadsen
Manager

« Svar #9706: 29 Dec 2010, 13:26 »

Er godt klar over jeg er tidligt ude, men tør godt slå det fast at United vinder mesterskabet i år Smiley.
Hvis du lige har jinxet os, gider jeg aldrig at se dig i United-tråden igen! Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9707: 29 Dec 2010, 13:36 »

Medmindre Arsenal vinder med fem mål i dag, ligger vi på 1. pladsen over nytår - hold kæft, hvor er vi gode. Wayne Rooney, sidste års megastjerne i Manchester United, har blot figureret i 10 af vores 18 kampe, hittet Valencia kun i to. Og nej, vi har ikke fået en Ronaldo tilbage.

Hold da fest, hvor må de andre hold være misundelige. Man kan kun være fucking stolt af at være United-fan. Hvilken charmerende klub. Tak, Sir Alex Ferguson.

Jeg håber der er en vis portion ironi i dit indlæg, for United har godt nok ikke spillet ret flot fodbold i år - Tror kun jeg har set 3-4 kampe med dem hvor de har ramt sidste års niveau. Så jeg er ihf. ikke misundelige for det, men det er da dejligt at du selv er så glad for dit hold - Optimist har man også lov til at være Smiley

Er godt klar over jeg er tidligt ude, men tør godt slå det fast at United vinder mesterskabet i år Smiley.

Ja det må da i hvert fald siges at være tidligt ude Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #9708: 29 Dec 2010, 13:39 »

Hvis du lige har jinxet os, gider jeg aldrig at se dig i United-tråden igen! Peace
At du så får lov at sætte dine ben i United tråden, efter din fatale spådom sidste forår er mig en gåde  Cool  Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #9709: 29 Dec 2010, 13:49 »

Jeg tror godt nok også at vi vinder mesterskabet i år, jeg tro ikke at Arsenal kan følge med.

DavidMadsen
Manager

« Svar #9710: 29 Dec 2010, 13:54 »

Jeg håber der er en vis portion ironi i dit indlæg, for United har godt nok ikke spillet ret flot fodbold i år - Tror kun jeg har set 3-4 kampe med dem hvor de har ramt sidste års niveau. Så jeg er ihf. ikke misundelige for det, men det er da dejligt at du selv er så glad for dit hold - Optimist har man også lov til at være Smiley
Er der ikke netop grund til at være glad, når ens hold fører ligaen på trods af dårligt spil og to manglende profiler?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9711: 29 Dec 2010, 14:03 »

Er der ikke netop grund til at være glad, når ens hold fører ligaen på trods af dårligt spil og to manglende profiler?

Jo, nu hentydede jeg mere til "hold kæft hvor er vi gode" og "de andre hold må være misundelige" .. Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #9712: 29 Dec 2010, 14:10 »

Hvis man kan spille så elendigt som du siger også stadig ligge nr 1 i verdens bedste liga så har man jo netop noget at have sin optimisme i.

Selvom jeg ikke er meget for at indrømme det, så synes jeg det er klasse at spille så dårligt som du siger de gør og så stadig ligge nr 1!!

SirToby
Manager

« Svar #9713: 29 Dec 2010, 14:39 »

Så meget desto mere frydende er det, at vi ligger nummer et. Grin

Det er først nu, at holdet spiller op til sit bedste. Så guldet er hjemme. Hahaha.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9714: 29 Dec 2010, 16:45 »

Fair nok Smiley Ved bare at hvis Arsenal spillede så dårligt, ville jeg være bange for at heldet ikke varede ved, og det gik grueligt galt - Vi kan jo ikke engang vinde noget når vi spiller godt, så hvordan ville det så ikke gå når vi spiller dårligt? Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #9715: 29 Dec 2010, 16:47 »

Utroligt som folk jinxer vores held hele tiden...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9716: 29 Dec 2010, 20:37 »

Sig endelig, I allerede har vundet. I har, på nær den seneste, spillet dårligt det meste af sæsonen, og fører nu ligaen. Derfor bliver i mestre. Jaja, ser man det. Chelsea, Tottenham, Arsenal og City er slet ikke ude af det her endnu, og at udtale sig som SirToby, er kraftedme det dummeste jeg har set længe.

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #9717: 29 Dec 2010, 20:44 »

Jakob E vi har vil lov til at være glade for at vi er på NR 1

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9718: 29 Dec 2010, 20:49 »

Jakob E vi har vil lov til at være glade for at vi er på NR 1

Derfor må man gerne se tingene i et realistisk perspektiv, tror stadig vi får udfordring, men nok dumt at fyrer Ancelotti inden i sæsonen, det vil svække dem!

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #9719: 29 Dec 2010, 20:52 »

Manchester U er stor favoritter til titlen, men de skal stadig møde chelsea 2 gange, og det kan ændre hele stillingen Smiley Chelsea kan stadig nå titlen men så skal de altså snart vende den her krise, flere "arsenal-chelsea" præstationer og så er alt tabt :/. Arsenal er nok de nærmeste modstandere til titlen og måske kan City overraske Smiley

Sider: 1 ... 646 647 [648] 649 650 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010