Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 11:51:02
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16
Fisken
Blogs
Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48
Mattsson
Omklædning...
Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23
Hugol
Omklædning...
Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 690 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
644
645
[
646
]
647
648
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1575876 gange)
DavidMadsen
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #9675:
23 Dec 2010, 21:48 »
Jeg stoppede næsten med at læse, efter du lod Ivanovic vinde over Rafael. Det må da være en meget tidlig aprilsnar? Ligeledes stiller du spillerne forfærdeligt underligt op over for hinanden. Og igen: Har vi ikke været igennem, at det ikke kan stilles op på den måde?!
ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
«
Svar #9676:
23 Dec 2010, 22:20 »
Citat af: Jakob E 22 Dec 2010, 23:49
Cech
Ivanovic - Alex - Terry - A. Cole
Mikel
Essien Lampard
Anelka Malouda
Drogba
Bænk:
Ramires
Sturridge
Zhirkov
Bosingwa
Turnbull
McEachran
Kalou
Det er ikke nødvendigt med en midterforsvar i truppen, da Ivanovic som spiller højre back er god i midten osv. Start 11'eren er bedre end Uniteds, mens det på bænken halter.
Nu tager jeg den overall for hver position.
Målmænd: Pt. lige, men når Lindegaard kommer, mener jeg, at United vinder, da han er bedre end Turnbull.
Backs: Lille fordel til Chelsea, Bosingwa og Zhirkov er bedre end vores reserver.
Midtforsvar: Klart United - Vidic er minimum på niveau med Terry, samtidig bedre end Alex. Rio er bedre end Alex, men under Terry. Vores reserver er bedre end Chelsea.
Fløje: Her vinder vi med Nani, Valencia, Park og tildels Giggs mod Malouda, Kalou og ja?!
Midtbane: Lige. Hver midtbane har sine kvaliteter, men jeg mener, at vores er bedst dækket ind, hvis der kommer skader på de mest prominente folk på midtbanen.
Angreb: Her mener jeg Chelsea vinde, idet de har Drogba, som jeg synes er ..... god!
Utd: 3
Chelsea: 2
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #9677:
23 Dec 2010, 23:06 »
Synes personligt det er direkte latterligt, at dele holdene op på den måde, og vuderer det sådan.
Fordi du har nogle spillere, som skiller sig ud, og nogle spillere som individuelt er bedre end nogle andre, kan man ikke vuderer holdet som helhed på sådanne måder.
Thore
Manager
«
Svar #9678:
23 Dec 2010, 23:17 »
Citat af: Daniel Nordentoft 23 Dec 2010, 23:06
Synes personligt det er direkte latterligt, at dele holdene op på den måde, og vuderer det sådan.
Fordi du har nogle spillere, som skiller sig ud, og nogle spillere som individuelt er bedre end nogle andre, kan man ikke vuderer holdet som helhed på sådanne måder.
Et godt eksempel kunne være en mand som Park, der ikke på egen hold vil blive vurdet som en klasse wing. Men når man ser en kamp, så kan man tydelig se hvor stor indflydelse han har, på trods af at han ikke er lige så teknisk stærk som for eksempel Nani
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #9679:
23 Dec 2010, 23:19 »
Så her vil jeg give dem!
van der Sar - Cech: Cech
Rafael - Ivanovic: Lige gode
Vidic - Alex: Vidic
Ferdinand - Terry: Terry
Evra - Cole: Lige gode
Nani - Malouda: Nani
Scholes - Lampard: Lampard
Fletcher - Essien: Essien
Park- Mikel: Park
Rooney - Drogba: Lige gode
Berbatov - Anelka: Berbatov
Bredde: United
Form: United
6-4 til The Red Devils
Cech har vært klart bedre end Van Der Sar de sidste 2 sæsoner, Rafael har forbedret sig meget defensivt den her sæson og Rooney i form er mindste lige så god som Drogba i form. Ellers enig med Gazlgor vurdering...
«
Seneste Redigering: 23 Dec 2010, 23:23 af Messi1987
»
DavidMadsen
Manager
«
Svar #9680:
23 Dec 2010, 23:53 »
Citat af: Daniel Nordentoft 23 Dec 2010, 23:06
Det er IMO en meget bedre fremgangsmåde, end at vi sammenligner det spiller for spiller, hvor man frit kan bytte rundt på spillerne, så det i sidste ende kan gøres på flere tusinde måder.
Jeg kommer med mit eget bud om lidt. Det bliver langt...
DavidMadsen
Manager
«
Svar #9681:
24 Dec 2010, 00:43 »
Først og fremmest vil jeg lige informere om at Chelsea-kampen bliver spillet den første marts 2011. Det er her til aften blevet offentliggjort. Opgøret finder sted en tirsdag, og kampen spilles klokken 20:45. Det resulterer i at vi får 4 udebane kampe i træk, da vi skal møde både Chelsea, Liverpool, Wigan og Marseille ude lige efter hinanden. Et problem er dog, at det er på datoen for omkampe i FA Cuppen's 5. runde. Så hvis enten United eller Chelsea skal spille omkamp, så bliver kampen flyttet igen.
Nå, drenge... Jeg synes vi skal give Jakob den længe ønskede debat, han så inderligt brænder for. Og nu synes jeg, at det skal gå ordentligt for sig. Vi er enige om at trupper (og start 11'ere) ikke kan sammenlignes mand for mand, og især ikke når vores klubber stiller op i forskellige formationer. Jeg bad Jakob om at sende mig hele Chelsea's trup efter positioner til mig, og jeg udfylte selv United-delen. Jeg vurderer lige pt. efter følgende kategorier: Keepere, backs, midterforsvar, kanter, central midtbane og angribere - jeg gider ikke gå i detaljer med hver enkelt position, da der bliver for meget bøvl med, hvem der spiller hvor, hvordan holdene nu engang stiller op og alt sådan noget.
Keepere:
United: Anders Lindegaard, Edwin van der Sar, Tomasz Kuszczak & Ben Amos.
Chelsea: Petr Cech, Ross Turnbull & Henrique Hilario.
Vurdering: Cech og VDS må siges at ligge meget tæt. VDS er stadigvæk verdensklasse, selvom alderen begynder at tynge ham. I bredden har United nogle gode keepere, som jeg personligt ville stole fuldt og fast på at lade vogte buret. Uden at have set hverken Turnbull eller Hilario mere end en håndfuld gange hver, vil jeg påstå at ingen af dem har niveauet til nogensinde at blive førstekeeper i en af verdens største klubber. Bedste mand fra hvert hold - uafgjort, samlet - United-sejr. 1-0 United.
Backs:
United: Rafael da Silva, Patrice Evra, Gary Neville, Fabio da Silva, John O'Shea & (Wes Brown).
Chelsea: A. Cole, Bosingwa, (Ivanovic), Van Aanholt, Ferreira, (Zhirkov)
Vurdering: Duo mod duo lader det til at være Rafael og Evra mod Cole og Ivanovic. Der har været megen diskussion hvorvidt Evra eller Cole er verdens bedste venstreback, så lad os kalde den uafgjort, da vi næppe bliver enige. Rafael har siden United’s CL-exit i sidste sæson været ren verdensklasse, og er flere gange blevet kåret til kampens spiller af United’s fans. De store hjerneblødninger og de dumme såvel som alt for hårde tacklinger er blandt andet for længst forsvundet. Ivanovic er stor og stærk, men han minder i virkeligheden alt for meget om en gut til midterforsvaret. Jeg ville personligt klart foretrække en type som Rafael, og vælger Chelsea i stedet Bosingwa, så ville jeg også foretrække Rafael, da Bosingwa stadigvæk er utroligt svingende, og så vidt jeg husker også har været en smule skadesplaget. Bredden er udmærket hos begge hold, hvor Chelsea måske hiver en bette sejr i land, da man har Bosingwa og Zhirkov kontra Fabio og Wes Brown. Dog tærer det på Chelsea’s bredde andre steder, hvis man pludseligt får skader på back-pladserne. Duo mod duo – en meget lille United-sejr, selvom jeg ved at Jakob brokker sig. Samlet, en meget lille Chelsea-sejr. 1-1.
Midterforsvar:
United: Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Chris Smalling, Jonny Evans, (John O'Shea) & Wes Brown.
Chelsea: Terry, Alex, (Ivanovic), Bruma, Hutchinson
Vurdering: For poker, hvor ser Chelsea tynde ud her. Det er vel i virkeligheden også dét, der har plaget dem i noget af denne sæson. Foruden at de har manglet Lampard. De behøver blot en enkelt skade eller to i forsvaret, før de begynder at se virkeligt amputerede ud. Normalt spiller begge hold med to i midterforsvaret, hvor det vil hedde Terry og Alex vs. Vidic og Ferdinand. Ferdinand er en fremragende spilfordeler, såvel som en super dygtig forsvarsspiller. Vidic er fuldstændigt fantastisk i alle spillets facetter, og i min bog er han uden tvivl verdens bedste forsvarsspiller. Terry er også en fantastisk spiller, som har utrolig stor betydning for Chelsea. Men Alex halter altså i forhold til, og uanset hvordan man vender og drejer det, vil jeg mene at United’s foretrukne to slår Chelsea’s. I bredden er vi ligeledes bedre dækket ind, da Chris Smalling har vist sig at være et gigantisk talent, der allerede er kommet foran spillere som Wes Brown, et andet stort talent i form af Jonny Evans såvel som O’Shea, De Laet og så videre. United-fans verden over har været meget imponerede af ham, og jeg spår ham en enorm fremtid, hvor han uden tvivl bliver Rio’s afløser. United 2 – 1 Chelsea.
Kanter:
United: Antonio Valencia, Luis Nani, Ji-Sung Park, Gabriel Obertan, Bébé, (Anderson), (Darren Gibson) & Ryan Giggs.
Chelsea: Malouda, (Anelka), (Zhirkov), (Kalou), Kakuta
Vurdering: Et brækket ben satte en brat stopper for Valencia’s fremragende spil fra sidste sæson. Han er dog forventet tilbage allerede i februar. Park har dog været en fremragende erstatning for Valencia, og han har virkeligt taget arbejdshandskerne på – mere end normalt. Han har lavet 6 sæsonmål og 5 assists indtil videre, hvor han kun bliver toppet af Berbatov (12 mål, 2 assists) og Nani (6 mål, 12 assists) mht. total af mål og assists. Og nu hvor vi er ved Nani, så har han jo været fuldstændig fantastisk, selvom han har overtaget Cristiano’s diva-rolle. Gabriel Obertan har været en tur i fitness-centret, og har virkeligt imponeret i hans optrædener i denne sæson. Alt i alt er vi godt sikret på de pladser. Malouda KAN være verdensklasse, men jeg synes kun, han for alvor imponerer mig, når Chelsea kører modstanderne fuldstændigt over, eller i det mindste har overtaget. Chelsea har ellers nogle solide spillere, men de skal samtidigt bidrage til mange positioner, da Chelsea’s bredde igen ikke er fantastisk. Der skal ikke mange skader til, før det begynder at se en smule tyndt ud. Skal vi kalde den uafgjort? Jeg hælder (selvfølgelig, ville mange mene) en lille smule til United’s kanter, men i denne ombæring er jeg tilbøjelig til at sige uafgjort. 2-1 til United.
Central midtbane:
United: Anderson, Paul Scholes, Darren Fletcher, Michael Carrick, (Ryan Giggs), Owen Hargreaves (Doesn’t really count), (Ji-Sung Park), (Antonio Valencia) & Darren Gibson.
Chelsea: Lampard, Essien, Mikel, Ramires, Benayoun, (Zhirkov), McEachran
Vurdering: Anderson har været verdensklasse, ligeså har Scholes. Darren Fletcher har ikke været lige så fantastisk i år, som han var sidste år. Carrick har også set bedre tider, selvom han på det seneste har fundet klassen frem igen. Hargo tæller sgu ikke rigtigt med mere, ligesom Park og Valencia skal tælles som kanter – Valencia spiller kun centralt på landsholdet engang i mellem. Det er et stykke tid siden jeg sidst har set Gibbo sådan for alvor, selvom han har nogle talenter. Chelsea har nogle klasse-spillere på midten, men (der er selvfølgelig et men) man er samtidigt alt for afhængige af Lampard. Ramires har ikke helt slået igennem endnu (nogle påstår at han har været decideret ringe), selvom jeg tror at det nok skal komme. Lampard har for første gang vist tegn på svaghed i form af skader, og da han er kommet op i årene, kan det næsten kun gå ned af bakke. Essien er tilbage på sporet efter sin lange skade for noget tid tilbage, ligesom Mikel er blevet meget bedre. Benayoun gider jeg ikke engang tælle med, ligesom Zhirkov heller ikke bør optræde centralt. McEachran er et stort talent, men han skal igennem meget, for at blive verdensklasse. Det er dog også på denne position, jeg forventer (læs: håber), at der sker noget stort hos United. Anderson er på vej mod verdenstoppen, men der skal endnu mere kvalitet til. 2-2.
Angribere:
United: Wayne Rooney, Dimitar Berbatov, Javier Hernandez, Michael Owen & Federico Macheda.
Chelsea: Drogba, (Anelka), (Kalou), Sturridge
Vurdering: Jeg har egentligt altid ment at Chelsea havde et godt angreb, men når lige kigger samlet på truppen, så er det sgu for tyndt oppe foran. Er Drogba ude, ville jeg faktisk hellere have Sunderland’s angreb. Wayne Rooney har ikke scoret mange mål i denne sæson (to basser), men han har stadigvæk bidraget med en del på banen, og har faktisk lavet 6 assists. Jeg er ret sikker på at Valencia’s skade er forbundet med Rooney’s manglende mål, da Rooney har et fremragende samarbejde med Valencia, der har vist sig at være ret vigtig for United. Jeg er dog også hundrede procent sikker på, at Rooney bliver bedre igen. Han har haft en svær periode uden for banen, men han skal nok komme tilbage. Dimitar Berbatov har været en god spiller for os i år, og hans niveau er højere end tidligere. Han svinger dog stadigvæk en smule, men det har stort set hele United-holdet jo gjort i den første halvdel af sæsonen. Nogle af de ting han kan, kan Messi ikke hamle op med. Men han viser dem stadigvæk kun i glimt, og det er ikke helt på toppen. Javier Hernandez har været sindssygt god for os, og han har allerede efter en halv sæson i klubben vist et enormt potentiale såvel som en helt brilliant målnæse. Owen har for mange skader, Macheda er kun klasse som indskifter. Alt i alt vil jeg dog foretrække United’s angreb, da Chelsea’s bredde er alt for sølle. United 3 – 2 Chelsea.
Deler man det i stedet op efter keeper, forsvar, midtbane og angreb, bliver det noget sværere at definere hvilke spillere (positioner) der skal høre med i hvilke kæder. Derfor må både denne såvel som spiller for spiller-analysen være ubrugelige. Jeg hælder stadigvæk til ovenstående.
«
Seneste Redigering: 24 Dec 2010, 01:01 af DavidMadsen
»
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9682:
24 Dec 2010, 01:10 »
Svar kommer.
Magter det ikke lige nu, er træt. Men der kommer et svar.
ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
«
Svar #9683:
24 Dec 2010, 01:18 »
Super godt skrevet Davidmadsen!
Til det jeg selv har skrevet. - Jeg ville have givet united sejren på kanten, idet jeg mener vi har en bedre bredde, og desuden synes jeg at vores bedste kanter er bedre end Chelseas. Det du har skrevet omkring angreb og midtbane, så vil jeg faktisk ændre mit til det du har skrevet, dog kun en meget lille sejr chelsea på midten, fordi deres bedste mod vores bedste er den smule stækere.
DavidMadsen
Manager
«
Svar #9684:
24 Dec 2010, 01:28 »
Mange tak, ManUtdog
BIF
. Jeg overvejede også at give os sejren, men man ved aldrig hvordan Valencia præsterer, når han kommer tilbage. Og det ville være lidt synd for Jakob, hvis vi vandt 4-2.
Citat af: Jakob E 24 Dec 2010, 01:10
Svar kommer.
Magter det ikke lige nu, er træt. Men der kommer et svar.
Du er som en fed, doven kat på en "lazy-sunday", der ligger og slår ud efter en langsom flue. Skal du virkeligt bruge så lang tid på at finde ligegyldige argumenter, for at Chelsea på en eller anden måde hiver sejren hjem? Tunge-smiley...
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #9685:
25 Dec 2010, 14:39 »
Citat af: Thore 23 Dec 2010, 23:17
Et godt eksempel kunne være en mand som Park, der ikke på egen hold vil blive vurdet som en klasse wing. Men når man ser en kamp, så kan man tydelig se hvor stor indflydelse han har, på trods af at han ikke er lige så teknisk stærk som for eksempel Nani
Helt enig! Perfekt eksempel.
Hans arbejdsraseri taler for sig selv. Hans mentale indstilling til fodbolden er helt unik, og det er sjældent man møder sådan en spiller. Han kan spille kant, da han er rimelig hurtig, udmærket teknik, selvom det ikke nærmer sig klassen af Nani's, Rooney's osv. Han kan også spille central midtbane, hvor han befinder sig bedst i mine øjne.
Schmidt
Førsteholdsspiller
«
Svar #9686:
25 Dec 2010, 18:05 »
Så skal udebanetrøjen snart bestilles hjem. Anderson er spilleren der kommer bagpå.
Thore
Manager
«
Svar #9687:
26 Dec 2010, 00:36 »
Citat af: Daniel Nordentoft 25 Dec 2010, 14:39
Helt enig! Perfekt eksempel.
Hans arbejdsraseri taler for sig selv. Hans mentale indstilling til fodbolden er helt unik, og det er sjældent man møder sådan en spiller. Han kan spille kant, da han er rimelig hurtig, udmærket teknik, selvom det ikke nærmer sig klassen af Nani's, Rooney's osv. Han kan også spille central midtbane, hvor han befinder sig bedst i mine øjne.
Ja helt bestemt. Han er jo en fantastisk herlig spiller, det er jo helt utrolig som den mand kan løbe
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #9688:
26 Dec 2010, 18:09 »
Så blev det til en 2-0 sejr mod Sunderland hvor Berbatov fik scoret begge mål. Ganske godt, og vi kunne sagtens ha' vundet mere, hvis vi vores skud på stolperne og overliggeren var gået ind fremfor på træværket.
Det bliver spændende at se om Berbatov kan præstere ligeså godt mod større og stærkere hold end Blackburn og Sunderland (ja, han scorede også mod Liverpool, men det tæller ikke helt med da det var før hans seneste målkrise).
Official member of Manchester United Football Club
Thore
Manager
«
Svar #9689:
26 Dec 2010, 19:12 »
Nu Liverpool vel heller ikk meget bedre end Sunderland og Blackburn
Men det var sku dejlig med en sejer i dag. Der var godt med knald på de første 20-25 min. derefter var det ikk den mest spændende kamp, men 3 point er altid 3 point
Det er også en utrolig lækker stilling der er i PL lige pt. i sær når enten Chelsea eller Arsenal smider point i morgen! (Måske endag begge to)
Sider:
1
...
644
645
[
646
]
647
648
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »