home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:14:24 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 14:56:25 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 627 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 586 587 [588] 589 590 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1577407 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8805: 18 Okt 2010, 15:19 »

Det er da en fordrejet sandhed at sige, at han ikke spiller for United. Han har lige været skadet i en måned og startede inde mod West Bromwich, hvor han i øvrigt gjorde det godt.
Men i en skadesfri trup, vil han ikke spille. Det vil Scholes og Fletcher.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8806: 18 Okt 2010, 15:20 »

Carrick er jo mega elendig. No offense! Men ved ikke hvad den mand laver på det hold.

Du er seriøst langt ude!

Har du overhovedet set ham spille, udover nu, hvor tingene går skidt? Jeg tror ikke, at Ferguson ville vælge manden, hvis han var elendig. Han har et enormt potentiale, og hans styrker ligger i hans store overblik. Han besidder store kvaliteter i defensiven, sågar i offensiven, da han er en god spilfordeler.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8807: 18 Okt 2010, 15:21 »

Spiller Carrick ikke for det engelske landshold, og spiller han heller ikke i United?  Huh

Du gør dig selv til grin, Jakob!  funny

Som jeg ser det, er det dig, som bliver til grin. Carrick spiller jo ikke for United, han sidder på bænken?

United-styrer
Gæst

« Svar #8808: 18 Okt 2010, 15:22 »

Men i en skadesfri trup, vil han ikke spille. Det vil Scholes og Fletcher.

Han har haft et formdyk, et langt et, men når han er i topform, kandiderer han lige så kraftigt til en startplads som de to andre.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8809: 18 Okt 2010, 15:24 »

Han er en del af United-holdet, men spiller ikke kampene. Det er fact, og har ikke noget med gøre sig selv til grin og gøre. Desuden er han vel 5. valg på den centrale midtbane for England, eller noget i den stil. Så der spiller han heller ikke. Han er med i truppen men spiller ikke.

Hvad er det, der er svært at forstå?

Læser du egentlig selv hvad du skriver? Inden du trykker "gem" næste gang, vil jeg råde dig til, at læse det igennem inden.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8810: 18 Okt 2010, 15:24 »

Han har haft et formdyk, et langt et, men når han er i topform, kandiderer han lige så kraftigt til en startplads som de to andre.
Efter min mening ligner Scholes og Carrick hinanden. Og i en lang periode har Scholes været klart bedst. Derfor sidder Carrick på bænken. Og du har ret, han nærmer sig, når han kommer i topform igen. Men hvem ved hvor lang tid der går.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8811: 18 Okt 2010, 15:25 »

Spiller Carrick ikke for det engelske landshold, og spiller han heller ikke i United?  Huh

Du gør dig selv til grin, Jakob!  funny

Det er vel rigtig nok, det Jakob E siger om Carrick. Han har næten ikke spillet i denne sæson. Kampen mod WBA var hans første kamp fra start, ellers har han fået et par indhop hist og her. Sidste sæson var ikke noget at råbe hurra for mht. Carrick, og i indeværende sæson har det heller ikke været.
Men hans topniveau er utrolig godt, men det har ikke været der i lang tid, og jeg mener også, at det er hans tidligere tiders fantastiske niveau der stadig spiller ind, når han bliver valgt til den engelske trup.  

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8812: 18 Okt 2010, 15:25 »

Det er da en fordrejet sandhed at sige, at han ikke spiller for United. Han har lige været skadet i en måned og startede inde mod West Bromwich, hvor han i øvrigt gjorde det godt.

Var den sidste kamp han spillede før West Bromwich kampen, ikke mod Milan i februar?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8813: 18 Okt 2010, 15:26 »

Læser du egentlig selv hvad du skriver? Inden du trykker "gem" næste gang, vil jeg råde dig til, at læse det igennem inden.
Jeg kan se én fejl i det indlæg. Det sker sgu så tit herinde. Kom nu ind kampen, og hold dig til emnet!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8814: 18 Okt 2010, 15:28 »

Som jeg ser det, er det dig, som bliver til grin. Carrick spiller jo ikke for United, han sidder på bænken?

Manden spiller som regel, han har lige været skadet.

Så din holdning er, at hvis en spiller er bænkvarmer for et hold, spiller han ikke i klubben?  funny

SirToby
Manager

« Svar #8815: 18 Okt 2010, 15:28 »

Jeg behøver vel næsten ikke at sige, at jeg ikke synes, vi mangler nogen eller noget, for det har jeg jo sagt så mange gange før. Vi har Scholes, Carrick, Fletcher og Anderson af kompetente navne til den centrale midtbane. Gibson og Hargreaves kan ikke regnes i den kategori endnu. Det kommer måske. Hargreaves har været rigtig god i de kampe, han har spillet for United, mens jeg synes Gibson mangler den kreativitet, som Carrick og Scholes besidder.

Edwin var der Sar er en af verdens bedste målmand, og for helvede jeg fik at chok, da han droppede så fælt i lørdags. Upåklagelig målmand. Kuszczak har gjort det godt, når han har fået chancen.

Hvis Fergie synes, at Rooney skal sælges, så skal han sælges. Jeg tror dog ikke, at det er gået så vidt, og jeg glæder mig meget til at se, om Rooney spiller på onsdag. Indtil videre har vi fået tre point i Valencia uden Rooney og spillet en af vores bedste halvlege med Hernanedez og Berbs på toppen imod West Bromwich. Hvis Rooney er blevet sådan en nar, som medierne vil have ham til at ligne, skal han ad helvede til. Indtil videre elsker jeg ham dog stadig.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8816: 18 Okt 2010, 15:29 »

Så din holdning er, at hvis en spiller er bænkvarmer for et hold, spiller han ikke i klubben?  funny

Nu skrev Jakob E ikke, at han ikke spiller I klubben, men at han ikke spiller FOR klubben. Dig som altid skriver, at man skal læse hvad hinanden skriver. Flot.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8817: 18 Okt 2010, 15:30 »

Efter min mening ligner Scholes og Carrick hinanden. Og i en lang periode har Scholes været klart bedst. Derfor sidder Carrick på bænken. Og du har ret, han nærmer sig, når han kommer i topform igen. Men hvem ved hvor lang tid der går.

Okay, her må jeg igen erklærer mig uenig. Scholes er meget mere offensivt anlagt, og har en helt anden rolle på banen, end Michael Carrick.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8818: 18 Okt 2010, 15:30 »

Nej, så spiller han ikke. Så sidder han på bænken. Simpelt. Carrick har ikke ramt sit topniveau i meget lang tid, og det er rigtigt som IL siger, at sidste optræden fra Carrick før WBA-kampen, var vel mod Milan i februar?

Så spiller man ikke.

SirToby
Manager

« Svar #8819: 18 Okt 2010, 15:32 »

Michael Carrick har optrådt i 188 kampe i de sidste fire sæsoner. I er absurd uvidende.

Sider: 1 ... 586 587 [588] 589 590 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010